.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۴ نظر ۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۸

سلام...، امیدوارم که حالتون خوب باشه . خیلی از دوستان کامنت می زارن ، سوال می پرسن و ما هم بارها اشاره کردیم که کتاب را در تیرماه منتشر می کنیم اما تاریخ دقیقی مشخص نکردیم !! چون واقعا این کار عاقلانه نیست . دوستان ما هم مثل خیلی از انتشاراتیای دیگه هم دوست داریم که هر چه سریع تر کتابهامون وارد بازر بشن از همه ی اینها گذشته تقریبا در هر استان یک الی دو مدرسه منتظر کتابهای ما هستن تا برای دانش آموزانشون تهیه کنن . دوستان کتابها زیر چاپن کاراشون تموم شده همه چی حله فقط باید بره زیر چاپ که کمی زمانبره . از طرفی من خودم تا 15 ام تیرماه درگیر امتحانات و دانشگاه هستم و تحت هیچ شرایطی نمی تونم خودم رو درگیر مسائل مربوط به کتاب بکنم چون تمرکزم رو ازم میگیره . همونطور که شما دوستان عزیز نگران هستید ، من هم برای درس و دانشگاه خودم نگران هستم پس خواهش می کنم کمی درکم کنید . در طی این سالی که گذشت بسیار به استرس افتادم و دیگه دوست ندارم تحت فشار باشم . از اینکه زمان دقیق اعلام کنم معذورم چون این کار هم منو به استرس می ندازه هم دانش آموزان رو توی انتظار می زاره . انتشارات خیلی سبز با اون همه تشکیلات و پرسنل های چند صد نفری یه روز میگه تیرماه یه روز می گه مرداد ماه یه روز می گه شهریور !! خوب تقصیری هم ندارن چون شماها توی کار نیستید و نمی دونید که تالیف و چاپ کتاب تا چه حد مکافات داره و باید با وسواس زیادی کار بشه و همه ی مراحل رو با وسواس جلو رفت . اما این رو بدونید در بدترین شرایط کتابها فروششون قبل اینکه تیرماه تموم بشه دستتونه . با توجه به اینکه از قبل یک سری از مدارس سفارش دادن ، امکان اینکه کتاب در چاپ اول سریع تموم بشه ، تصمیم گرفتم که کتاب رو پیش فروش کنم تا تعدا بچه ها رو داشته باشم و اون دوستانی که منتظر بودن رو بیشتر از این تو انتظار نزاریم ، پیش فروششم بعد از امتحاناتم انشاء ا... شروع میشه . تخفیفم میدیم بهتون (حدود 15 الی 20 درصد) تا از دلتون دربیاریم . خیلی دوست داشتم مبحث مالاریا رو نکته هاش رو بگم اما حیف که نشد قسمت نبوده . به هر حال اگر احساس می کنید که تا اون زمان نمی تونید منتظر بمونید می تونید به سایت کنکور مراجعه کنید و تایپیک جامعی که در مورد منابع زیست رو مطالعه کنید چون منابع خوب بررسی و تحلیل شدن . امیدوارم که موفق باشید . 

راستی بچه ها خوش حال میشیم توی این نظر سنجی شرکت کنید .

۸ نظر ۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۴
۲۴ نظر ۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۵

با سلام خدمت شما دانش آموز  عزیز...

امیدوارم که حالتون خوب باشه ، کم کم داریم به بزرگترین ماراتون علمی کشور یعنی کنکور سراسری نزدیک میشیم . امیدوارم که همتون سر جلسه ی کنکور بترکونید !! منتهی یادتون باشه برای ترکوندن فقط و فقط و خوندن کافی نیست بلکه باید جلیقه ی انتهاری امید و اعتماد به نفس رو بپوشید !! بودن خیلی از افرادی که شاید از نظر بار علمی چند برابر بیشتر از یک فرد دیگه با سواد بودن اما به خاطر یک عامل به اسم استرس کنترل نشده !! خودشون رو سر جلسه باختن . یادمه روز کنکور خودم ، یک شخصی به قدری می لرزید که و عرق کرده بود که انگاری دچار صرع و تشنج شده !! هر چند این فرد خیلی دانش آموز پری بود اما اعتماد به نفس نداشت و نمی تونست استرسش رو کنترل کنه . پس حتما توی این روزها خودتون رو برای مقابله با استرس سر جلسه آماده کنید و به خصوص سر جلسه ی آزمون های آزمایشی جامعی که حضور پیدا می کنید دقیقا مثل یک کنکور واقعی جدیش بگیرید . خوب بچه ها می خوام امروز یه سایتی رو معرفی کنم و بعدش یه سری خبرا منتهی قبلش بزارید یه خاطره از سر جلسه ی کنکور خودم بگم :)) . توی حوزه ای که ما بودیم جا خیلی تنگ بود و فاصله ی صندلی ها از هم خیلی کم بود طوری که خیلی راحت می شد از بغل دستیت نگاه کنی !! یه بنده خدایی هم افتاده بود کنار ما و کاملا مشخص بود که واسه خنده و دلقک بازی اومده سر جلسه !! گویا یکی از مراقبین هم با ایشون بده بستونی داشته :))) . این مراقب عزیز از همون اول آزمون تا آخرش بالای سر من بود و نگو این آقا می گشته ببینه من مثلا سوال 6 شیمی م چی هستش و کدوم گزینه رو می زنم (توی دفترچه) و می رفت اون سوال رو توی دفترچه ی اون یارو پیدا می کرد و بهش می گفت . هیچی دیگه منم توی اون شرایط تحت فشار ، هوا گرم !! ناجور قاطی کرده بودم . خونسردی خودم رو حفظ کردم تا لطمه ای به نتیجه ی آزمونم وارد نشه . کار جالبی که انجام دادم این بود که وقتی سوالی رو حل می کردم مثلا جوابش گزینه ی 2 بود ، توی پاسخنامه 2 میزدم ولی توی دفترچه سوال می زدم گزینه ی 4 !!!! :)))) اون یارو هم نیش تا بناگوش باز فک می کرد داره تقلب می کنه !!! فک کنم نفر آخر کنکور شده باشه :)))) . می خوام اینو بگم توی اون شرایط که هر کس دیگه ای بود شاید تا آخر آزمون اعصابش خورد می شد و این عصبانیت روی نتیجه ی آزمون نتیجه ی خیلی فاحشی می زاشت اما خیلی راحت می شه کنترلش کرد . یادتون باشه سر جلسه ی کنکور هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و شما باید از همین الان خودتون رو برای شرایط مختلف آماده کنید .

 خوب سرتون رو درد آوردم اول یه استراحت کنید !! بعد برید ادامه ی  مطلب !!

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۵
۴۷ نظر ۰۸ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۲
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۲

با سلام خدمت شما.....

قرار بود که یه نظر سنجی توپ انجام بشه اما از اونجایی که وقتمون خیلی کمه تصمیم گرفتیم یه توضیحی در مورد اسم و جلد کتاب بدیم و از شما سوال بپرسیم . خوشحل می شیم اگه توی نظر سنجی تشریحی !! ما شرکت کنید . باور کن !! خوب بریم ؟ برو که رفتیم .

اسم کتاب :

خیلی از دوستان تماس می گرفتن ، پیغام می دادن و خلاصه به هر طریقی که می شد می گفتن که واقعا حیفه کتاب به این قشنگی با کلی نکته های توپ !! یه اسم معمولی داشته باشه . راستم می گفتن و این موضوع شاید بگم یک ماهی بود که ذهنم رو کاملا درگیر کرده بود . خیلی اسما انتخاب کردیم ، اسمای عجیب غریب !! اما هر روز خط خطیش می کردیم و اعصابمون خورد می شد . تا اینکه ییهو !! کلمه ی فاگوسیتوز اومد به ذهنم و گفتیم یه خرده خلاقیت به خرج بدیم تا اینکه شد فاگوزیست !! یعنی زیست خوار !!

خوب حالا نظر شما در موردش چیه ؟ واقعا چقدر تاثیر گذاشت وقتی این اسم رو شنیدید ؟

طرح جلد :

خوب دوستان در مورد طرح جلد هم باید بگم که دست سرکار خانم ندا طاهر بهرامی عزیز درد نکنه که یه جلد فوق العاده خوب طراحی کرده . در عین حال که ساده به نظر می رسه ولی وقتی خوب بهش نگاه می کنید جذابیت خودش رو نشون می ده . عکسی هم که انتخاب شده فوق العاده هنری هستش و در عین حال یک نکته ی کنکوری توش !! شکلی که می بینید داره یه تخمک نشون می ده که در حال اشوه و نازه !! و اون طرف هم اسپرم هایی رو می بینید که منتظر لقاح با تخمک هستن . خوب می دونیم که از بین اون همه اسپرمی که وارد بدن خانم میشه فقط یک اسپرم می تونه لقاح پیدا کنه ، اونی که لیاقتش بیشتر باشه :)) خوشتیپ تر باشه :)) جدیدا مورد داشتیم اونی که پولدارتر باشه (فرقی ام نداره پزشک باشه یا قاچاقچی !!) فقط باید پولدار باشه . ازتون می خوام عکس رو درگ کنید توی نوار آدرس ، تا با کیفیت بهتر ببنید و روش زوم کنید . نظر شما در مورد طرح جلد و عکسی که بکار رفته چی هستش ؟

دوستان عزیز بسیار بسیار ازتون سپاسگذاریم که توی این یک سال با نظرات سازنده ی خودتون ما رو همراهی کردید . خیلی چیزا ازتون یاد گرفتیم و هنوز اول راهیم . به امید پیشرفت های روز افزون....

راستی 6 ام (که فردا میشه) روز تولدم هستش . معمولا اونی که تولدشه کادو می گیره اما من دوس داشتم شما دوستان عزیز رو که خیلی هاتون رو ندیدم و ارتباطمون از طریق این فضای مجازی بوده ، یه هدیه ای بدم که نشد :( . درگیر امتحانات هستم همچنان !!!

بچه های کنکوری 94 امسال می خوایم بترکونیم !! منتظر پست های بعدی باشید تا برنامه هامون رو براتون بگیم شک نکنید از کلاس رفتن بی نیاز می شید . زیست کنکور 94 رو با اقتدار تمام 100 بزنید و یه نیش خند به طراح !!

موفق باشید . فردین جوادی

۳۱ نظر ۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۷