.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

 با سلام، انیمیشنی که مشاهده می کنید در مورد همئوستازی صحبت می کند که توسط هورمون ها انجام می شود. کیفیت این انیمیشن بسیار بالاست و توصیه می شود حتمن آن را دانلود کنید. 

جهت دانلود انیمیشن بر روی تصویر زیر کلیک کنید.


۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۳:۰۵

با سلام

دوستان بدون حاشیه می رم سر اصل مطلب، خوب تقریبا همتون می دونید که قراره کتاب ها رو با یک انتشارات کار کنیم و با اونها بدم بیرون بنابراین از سال دوم به بعد هر چی کتاب قرار بوده بیاد مشخص نیست به امسال برسن یا نه چون قراره که کتاب ها رو درسنامه تست بدم و طراحی تست ها خیلی طول می کشه از طرفی دیگه مثل قبل سرم خلوت نیست و درگیر بیمارستان و دانشگاهم. اما پیش 2 رو خیلی مهمه و چیزی حدود 14 الی 16 سوال کنکور رو شامل میشه و تقریبا همه ی بچه ها توش می لنگن، تصمیم گرفتم پیش 2 رو خودم بدم بیرون و نگران این موضوع مباشید که تقریبا با شروع نیمه ی دوم مدارش یعنی شروع پیش دانشگاهی 2 پیش 2 رو می دیم بیرون. فقط یک چیزی می گم و زیاد کشش نمی دم اینکه متاسفم برای اون دانش آموزانی که میان و توهین می کنن که چرا نمی خوای پیش 1 رو بدی برون! چرا نمی خوای فلان کتاب رو بدی بیرون؟! فلان فلان شده! خلاصه اینکه به این نتیجه رسیدم خدمات زیادی باعث توهمات یکسری افراد می شه، به طوری که این افراد فکر می کنند فردین جوادی حکم یک نوکر جلو در خونه ی اونهاست. به هر حال گفتم بدونید که اگر سیاست هامون رو تغییر دادیم شوکه نشید. در مورد فاگوزیست سوم، اون افرادی که در تهران هستند به زودی برای بانک کتاب پایتخت فرستاده می شه و می تونن مستقیما از اونجا تهیه کنن که با پیک به صورت رایگان براتون ارسال می کنن. هر وقت فرستادیم براشون اطلاع می دیم.

در مورد جزوه ی دوم ، خواهش می کنم که انقدر تماس نگیرید واقعن سخته که پاسخگوی این حجم از تماس ها باشم. فعلا برای کسی پست نشده و طی دو سه روز آینده برای همه رو پست می کنیم. خواهشن چند روز مهلت بدید این تن بمیره! (بیا! همین الان یکی 50 تا اس ام اس داده که عاغا یادت نره برام بفرستی! :| این جوابی بود که من براش فرستادم گوزلر اوسده آشکیم!)

در مورد آزمون ها هم برنامه ش اعلام میشه نگران نباشید تماس هم گرفته میشه چون تعداد افرادی که قصد ثبت نام رو دارن خیلی بالاست باید یه روز وقت درست و حسابی بزاریم و باهاشون تماس بگیریم.

در مورد برنامه ی زیست شناسی هم که از اول مهرماه برنامه ها بر روی سایت قرار می گیره. این برنامه ها برخلاف برنامه هایی که تابستون ارائه شدن از چند بخش تشکیل شدن که خیلی قشنگ شده.

دوستان تا تاریخ 10 مهرماه هیچ سفارشی گرفته نمی شه! چون سفارشات گرفته شده بیش از حد بالا هستش و تا اون موقع درگیر ارسال جزوه ها هستیم. پس تحت هیچ شرایطی مبلغی واریز نکنید و از روز 11 مهرماه دوباره فروش استارت می خوره اوکی؟ در ضمن اگر کسی زنگ زد یا sms داد جوابشو ندادم ناراحت نشه چون این روزا خیلی درگیرم. شاید گوشی رو تا چند روز خاموش کنم. در مورد اینکه کامنت ها رو دیر جواب می دیم عذرخواهی فراوان چون هم آقا رضای گل درگیره هم خودم پس به بزرگی خودتون ببخشید.

خیلی مخلصیم فدا مدا بوسه

 

۲۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۱

جهت دانلود سوالات زیست شناسی آزمون 21 شهریور 93 آزمون قلمچی، بر روی تصویر زیر کلیک کنید.


۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۹

توصیه می شود حتمن این مقاله را دانلود کنید چرا که با مطالعه ی این مقاله ی 6 صفحه ای، تغییر شگرف در مطالعه و یادگیری زیست شناسی شما ایجاد خواهد شد. از تمامی دبیران و مشاورین محترم تقاضا می شود در صورت مطالعه ی این مقاله نظرات و پیشنهادات خودشون رو با جناب آقای جوادی از طریق تماس تلفنی در میان بگذارند. با تشکر

جهت دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید.


۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۵۹

با سلام خدمت شما دوستان عزیز....

متاسفانه دو روزه که نتم قطعه و نمی تونم پست بزارم. انشاء ا... پست مربوط به «زیست شناسی را چگونه بخوانیم» رو  شنبه آخر وقت(حدودای 10) قرار می دیم رو سایت. الان دارم از کافی نت محل مون ! پست میزارم. اینجا کافی نت مانتره س من پشت سیستمم دارم نظرات بچه ها رو چک می کنم آی لاویو بچه ها!! آرامخنده

خیلی مخلصیم فدا مدا بوسه

پی نوشت : درضمن دانش آموزان گرامی دقت داشته باشید که به طور قطعی در مورد زمان انتشار پیش 1 نمی تونم اظهار نظر کنم سعی م رو می کنم تا جایی که بتونم هر چه سریعتر ارائه ش بدم. اون افرادی که منتظر موندن تا پیش 1 بیاد و با دوم سفارش بدن این رو در نظر داشته باشن که امکان داره زود بیاد امکان داره دیر بیاد پس بهتره که دوم رو سفارش بدید. 

۲۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۴۱

سلام

دانش آموز گرامی، عاغا.......برادر......اخوی.......عزیزم........فدات شم......نفسم......قنده عسلم......عشقم!! تو رو جون اون بغل دستیت! انقد تماس نگیر گوشیم مان سوختیده شد!! ینی واقعنی! موقع متولد شدنتون، توی شش هاتون سورفاکتانت نبوده؟ سورفاکتانت بدم خدمتتون؟ 

از شوخی گذشته دوستان عزیز کمی صبر کنید. کمی درگیر کارای اداری و دانشگاه هستم آقای محجوب هم چند روزی نیستن دست تنهام. امروز غروب حتمن! اطلاعیه رو می زنیم. شماها حدود 8 اینا حساب کنید.

خیلی مخلصیم فدا مدا بوسه

۵۵ نظر ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۲

دانلود آزمون 7 شهریور ماه 93

« قلمچی »

۴۷ نظر ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۴۰
۶۹ نظر ۰۷ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۳۵
۱۰ نظر ۰۶ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۲۰

دوستان قزوینی جهت تهیه ی فاگوزیست سال سوم می تونید به انتشارات و کتاب فروشی آریا و کتاب فروشی همتی رجوع کنید.

آدرس کتاب فروشی ها :

قزوین - خیام شمالی - چهار راه عدل جنب فروشگاه فرش جوادی - کتاب فروشی آریا

قزوین - خیابان فردوسی شمالی - جنب درمانگاه امام رضا - کتاب فروشی همتی

توجه!! توجه!!

دوستانی که منتظر فاگوزیست سال دوم هستند دقت داشته باشند که از روز 13 یا نهایت 15 به بعد اطلاعیه ی فروش زده خواهد.

در ضمن برای افرادی که در شهرهای دیگر هستند و قادر به حضور کلاس های دکتر جوادی نیستند، پروژه ای را در نظر گرفتیم که می توانند از مطالب کلاسهای دکتر جوادی با کمترین هزینه و بسیار ناچیز بهره ببرند. به زودی اطلاعات مربوط به این پروژه ارائه خواهد شد لطفا شکیبا باشید و سوال نکنید. 

۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۲

جهت دانلود برنامه ی هفته ی ششم، بر روی تصویر گربه کلیک کنید.

۱۲ نظر ۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۲۱

جهت اطلاع در مورد شرکت در کلاس های زیست شناسی دکتر جوادی بر روی تصویر کلاس در بالا کلیک کنید.

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۳