.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

با سلام

دانش آموزان گرامی تقریبا برای همه پست شده و برای همه هم sms داده شده منتهی یکسری از افراد گوشیهاشون پیامک های تبلیغاتی رو دریافت نمی کنن برای همین مجبوریم اینجا اسمشون رو بزنیم. اگه برای شما پیامکی نیومده و اسمتون هم اینجا نیست حتمن بهمون اطلاع بدین :) در ضمن یک چیزی رو بگم تا یادم نرفته، بچه ها تا روز حداکثر 4 شنبه اگه جزوه هاتون نرسید حتمن تماس بگیرید(البته شبش) تا کد رهگیری تون رو بدیم بهتون. موفق باشید

مهدی احمدی

سعید کریمی

کریم آذر می

مجتبی فتح الله زاده

احسان تمیز

محمد مهدی دارابی

مهدی چراغی

روژیا هوشنگ

حامد پورعباس

مهرداد زارعی

فاطمه حسن نژاد

صالح تقی زاده

زهرا معیری

نستوه دیناروند

امین محمدی

فرزانه حیدری

رومینا زایر محمدی

آذین مجیدی

آقای کوه پیما

سارینا محمودی

محمد پورحسینی

دانیال خضری

حسین تقی زاده

منوچهر آبادی

حمید خسروی

فاطمه نصرتی

علیرضا ستانی

آقای دباغ

آرش نجاتی

حسین انصاری

رضا اجارودی

محمد سینا یوسف پور آذر

آرمان پاینده

داریوش جوهری

زهرا جعفر زاده

هادی شفیعی

حمید رنجبر گرگری

علیرضا رحمتی

آزاده جابری

سید وحید رضا یوسفی

آرش(از ایلام)

نوشین شاکری

حسن سبهانی

محمد جواد شیبانی

احسان ایرانی

امین نصیری

محمد رضا جوشن

سامان رفیعی

محمد اسدی حیدری

آرمان شرف خانی

شعیب درویشی

صلاح الدین حسینی

سجاد امیری

احسان رضایی

ابولقاسم محمد زاده

حسن آمنه زاده

امراه زاده

محمد علی زارع بیدکی

مائده کرباسی

فرزانه علی یاری

همایون قرائت

محمد معین

صوفیا شهرکی

نیلوفر عبادلله زاده حقانی

آریا مکافات

علی چهار نایی

سعید زارع زاده

مهدی ظریف جود

فردین معتمد

نجمه رنجبر سلیمانی

راضیه طاهری

نگین سرجامی میرقلعه

نژاد باسعیدو

امیر حسین همتی

آقای فاضل

امیر حسین عسگری

ساناز دهقانی

اکرم ولی پور

محمد رضا عظیمی

احسان تمیز

عصمت موسی زاده

زهرا حلاج

سید محمد هاشمی

امین بهرامی

مینا رحیمی

حسین درویشی

شکوفه جوکار

شهلا چاپلقی

توحید عزیزی

آقای نجفی

علی سلطانی

صفا رشیدی

نیما مکری

محمد کامرانی

فاطمه بهزادی

مسلم زینی وند

محمد زاده فلاح

دوستان توجه داشته باشید که اگر حداکثر تا روز 4 شنبه نرسید، شبش با شماره ی 09356025494 تماس بگیرید تا کد رهگیری بهتون داده بشه. در ضمن حتمن تنظیمات گوشی هاتون رو تغییر بدید تا پیامک های تبلیغاتی رو دریافت کنن چون گه گاهی یک سری اطلاعیه ها ارسال می کنیم(اینکه مثلا چه چیزی روی سایت قرار گرفته و ....)

پی نوشت:

حتمن یک عدد sms خالی به شماره ی 5000120658 بفرستید تا در ماه های آینده اگر کار جدیدی ارائه شد در جریان باشید. دقت داشته باشید که فقط یک sms خالی بفرستید.

۲۰ مهر ۹۳ ، ۰۰:۵۱

با سلام خدمت شما دانش آموزان عزیز

با توجه به اینکه بارها در سایت اعلام کرده ایم، باز متاسفانه گروهی با شماره ی تماس آقای جوادی تماس می گیرند و مدام می پرسند که جزوه ی من کی پست میشه! دوستان لطفا تماس نگیرید چرا که پاسخ گویی به این حجم از تماس های تلفنی امکان ناپذیر هستش. جزوه های تمامی افراد به دفتر خدمات پستی طرف قرار داد فرستاده شده و با توجه به اینک فردا جمعه و تعطیل می باشد، اداره ی پست از روز شنبه جزوه ها را ارسال خواهد کرد. به محض اینکه روز شنبه جزوه ها ارسال شوند، از طریق سامانه ی پیام کوتاه به خود دانش آموز اطلاع داده می شود. به طور معمول تا روز دوشنبه و یا حداکثر روز سه شنبه سفارشات شما درب منزل تحویل داده می شوند. باز تاکید می کنیم لطفا تماس نگیرید!(با این همه تاکیدات باز گروهی روز شنبه صبح ساعت 6 تماس خواهند گرفت!) توجه داشته باشید که داخل پاکت های ارسالی یک رمز 5 رقمی وجود دارد که به کمک آن می توانید فایل هایی را دارای رمز بوده و به صورت رایگان می باشند دانلود کنید. در ضمن تا روز 1 شنبه گوشی آقای جوادی خاموش خواهد پس لطفن هر سوالی دارید در سایت بپرسید :)

پی نوشت: افرادی که تا بحال سفارش نداده اند، تحت هیچ شرایطی سفارش جدید گرفته نمی شود و تا روز 5 آبان ماه هیچ فروشی (چه سال دوم و چه سال سوم) نخواهیم داشت چرا که موجودی نداریم. پس لطفن هیچ مبلغی بابت خرید جزوه و کتاب واریز ننمایید.  

مدارسی که قصد تهیه ی جزوات و کتاب فاگوزیست را به صورت انبوه برای دانش آموزان خود دارند در سایت کامنت بگذارند تا در اسرع وقت تماس گرفته شود. لطفن نام مدرسه، استان ، شهر و نام مدیر مدرسه را ذکر کنید. به تمامی مدارس تخفیف 20 درصدی تعلق می گیرد و هزینه ی پستی دریاقت نمی شود.(هزینه ی پست به عهده ی ما خواهد بود)

۱۷ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۵

با سلام

دانش آموزان عزیز، با توجه به اینکه تصمیم گرفتیم به پیشنهاد یکی از همکاران خوبمان، یک لوگو برای کارمان طراحی کنیم به نظر شما لوگویی که طراحی شده است در چه حد است؟ خذابیت خود را دارد؟ لطفا سریع نظر ندهید و خوب لوگو را برانداز کنید. خوشحال می شویم اگر شما ایده ای و پیشنهادی دارید به ما بگویید و ما را در طراحی لوگوی اختصاصی مان یاری کنید. جهت مشاهده ی تصویر با کیفیت بالاتر بر روی آنها کلیک کنید.

با تشکر از شما

۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۴

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۴

دانلود سوالات ریاضی


دانلود سوالات زیست شناسی

دانلود سوالات فیزیک

دانلود سوالات شیمی


۱۳ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۵


۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۵۵
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۳

جهت دانلود آزمون، بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۸:۴۳

دانش آموزانی که جزوه ها و کتابشون براشون رسیده، داخل پاکت یک رمز 5 رقمی وجود داره که به کمک اون می تونید جزوه ی خلاصه ی سال دوم دبیرستان رو دانلود کنید که بسیار مفید هستش. این جزوه تا آخر شب بر روی سایت قرار میگیره. توصیه می کنیم حتمن این جزوه رو دانلود کنید که بسیار مفید هستش و کمک شایانی به مرورهای شما می کنه.

Download

افرادی هم که کتابشون به دستشون نرسیده لطفا صبور باشن طی 2 الی 3 روز آینده می رسه لطفا تماس نگیرید!!

به تمامی افراد از طریق sms اطلاع داده شده و تعداد کمی از افراد که باقی مونده بودن، شماره هاشون در دسترس نبوده و sms هامون نرسیده، اگر اسم شما در این لیست نیست به این شماره پیام بدید. (09356025494)

با کلیک کردن بر روی تصویر، سایز بزرگتر آن را می توانید مشاهده کنید.

۰۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۰

عاغا سلام!

چطور مطورید؟ بریم سر اصل مطلب که بعد این همه فشار و استرس می خوام برم هوا خوری! ما تو شهرمون یه جا داریم به اسم «جاده سلامت» که یه جاده ی دراز و باریکه و ملت میان اونجا پیاده روی می کنن. تا 1 شبم پره آدمه! البته بگما اونجا بیشتر افراد با مخاطب خاصشون میان کلن جای باحالیه، دو طرف جاده پره درخته که آویزون شدن رو سر جاده از یه طرف نور چراغای رنگی که در طول جاده وجود داره  اصن یه صحنه ی رمانتیکی! البته بگما هر وقت میرم اونجا دانش آموزان منحرف شده از صراط مستقیم وقتی منو می بینن سریع می پیچونن کوچه علی چپ! عاغا نوش جونت مخاطب خاص داشتن که چیز بدی نیست! خیلی هم عالیه! یکه یک! منتهی الان وقتش نیستا! کنکورتو به باد می دیا! راستی!! اصن اصل مطلب رو یادم رفت بگم :))) بچه ها مشکل حل شد و فردا جزوه ها رو دوستان دفتر خدمات پستی برای همه تون پست می کنن و فردا شب ساعت 11 اسامی اون افرادی که براشون پست شده رو می زنیم روی سایت. این ینی چی؟ ینی نوکرتم ینی فدات شم ینی عشقم! زنگ نزن باشه؟ آفرین

در مورد برنامه و آزمون هم این رو بگم که بچه ها آزمون ها و برنامه ها رو بر اساس آزمون های قلمچی می زاریم رو سایت و ما فکر می کردیم اولین آزمون قلمچی برنامه ی عادی داره نگو اولین آزمونش تعیین سطح هستش که حجم بسیار زیادی از مباحث رو شامل میشه. پس برنامه ی ما از هفته ی دیگه روی سایت قرار میگیره

۰۱ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۴