.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانش آموزان مازندرانی عزیز سلام....

خیلی از بچه های سمت شمال کشور از ما می خوان که یک مشاور قوی رو بهشون معرفی کنیم. این روزها متاسفانه افراد سود جوی زیادی وارد بازار کنکور شدند و هر کسی که از جاش بلند میشه مشاوره میده! از قدیم الایام گفتن باید کار رو سپرد به کی؟ آ باریکلا باید کار رو سپرد به کاردون! مشاوره و برنامه ریزی یکی از مهمترین پارامترهای موفقیت در کنکور هستش. طبق بررسی هایی که خودم به شخصه انجام دادم و نمونه کارها و برنامه ریزی هایی که دیدم توصیه می کنم اگر قصد مشاوره و برنامه ریزی دارین بهتر هستش که برنامه هاتون رو با جناب آقای دکتر محمد صرفه جو پیش ببرید. بدون شک! ایشون یکی از قدرترین مشاورین سمت شمال کشور هستن و صد البته در سطح کشور!

رزومه دکتر محمد صرفه جو:

دامپزشک - phd فیزیولوژی

مشاور برنامه ریز و هدایت تحصیلی ویژه ی کنکور سراسری و مقاطع متوسطه

مشاور در زمینه ی برنامه ریزی شرکت در المپیاد زیست شناسی

مشاوره مدعو در چند برنامه رادیویی(از جمله رادیو تهران)

نویسنده ی چند ده مقاله ی مشاوره ای در مجلات نیمکت، خط خطی، گاج و...

« گروه آموزشی کلید در استان مازندران »

ساری خیابان پیروزی نبش کوچه تفاخری واحد مشاوره و هدایت تحصیلی دکتر صرفه جو

سامانه پیامک هوشمند : 10000006836

آدرس سایت : www.barname.info

توجه! دانش آموزان سمت شمال کشور فقط می توانند با ایشان مشاوره داشته باشند که به صورت حضوری می باشد. لذا از دانش آموزان سایر استان تقاضا داریم با ایشان تماس نگیرید.

به زودی برای تمامی شهرها مشاورین درجه یک را معرفی خواهیم کرد.... دانش آموزان گرامی ممنون میشیم از شما مشاورین شهرهای خودتون رو به ما معرفی کنید تا بعد از اینکه بررسی های لازم رو انجام دادیم مشاورین برتر رو در سایت معرفی کنیم تا افرادی که اطلاع ندارن بتونن از این اشخاص بهره ببرند.

۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۲۲

با سلام...

همونطور که اطلاع دارید یک نظر سنجی در مورد اینکه کدوم فصل از پیش دانشگاهی رو برای دانلود رایگان(مخصوص افرادی که کتاب دوم و یا جزوه شارش و پروتئین سازی رو سفارش دادن)قرار بدیم انجام شد. فصل آغازیان بیشتر آمار رو داشت بنابراین فصل آغازیان رو به عنوان جزوه ی هدیه بر روی سایت قرار میدیم.

دانش آموزانی که کتاب فاگوزیست دوم رو سفارش دادن توجه داشته باشید که داخل پاکت یک رمز 6 رقمی وجود داره این رمز رو حتمن داشته باشین چرا که با این رمز یکسری از جزوات خاص(شامل جزوه ی آغازیان، جزوه ی قیدهاف جمع بندی و....) رو می تونید دانلود کنید. این جزوات خاص 1 ماه مونده به کنکور بر روی سایت قرار میگیره و بیشتر جنبه ی جمع بندی داره.

۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۱۵

با سلام خدمت شما دانش آموزان عزیز....

با توجه به اینکه استقبال زیادی از جزوات پروتئین سازی و شارش انرژی شد، تصمیم گرفتیم تا به همه ی آن عزیزانی که این جزوات را سفارش دادند، یک فصل دیگر از پیش دانشگاهی را به صورت رایگان جهت دانلود قرار بدهیم. طبق یک نظر سنجی هر فصلی که بیشترین آمار را به خود اختصاص بدهد در تاریخ 1 خرداد ماه بر روی سایت قرار خواهد گرفت. دقت داشته باشید که زودتر از این زمان ممکن نیست. درضمن جهت دانلود جزوه یک رمز مورد نیاز است که این رمز همراه با جزوات پروتئین سازی و شارش انرژی برای شما عزیزان ارسال می شود.

پی نوشت 1:

چند روز دیگر(تقریبا از روز 19 ام یا 20 ام) کتابها را از چاخانه تحویل میگیریم و برای همه ی شما عزیزان پست می شود. چاپ کتاب به دلیل تعطیلات ایام عید کمی با تاخیر مواجه شد.

پی نوشت 2:

روز 20 ام جزوه ی مربوط به قلب(ورژن جدید) بر روی سایت قرار خواهد گرفت و همه ی افراد می توانند به صورت رایگان دانلود کنند.

پی نوشت 3:

به زودی شرایط همکاری دانش آموزانی که قصد همکاری با مجموعه آموزشی هم کلاسی ها را دارند اعلام می شود. این همکاری ها در هر زمینه ای می تواند باشد. از جمله تالیف کتاب، مشاوره، فروش کتاب و....

« نظر سنجی »

۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۲۷

با سلام خدمت مشاورین، دبیران و مدیران مدارس محترم....

گروه آموزشی هم کلاسی ها در نظر دارد تا به مشاورین، دبیران و مدیران مدرسه و همچنین مدیران آموزشگاه هایی که قصد تهیه ی انبوه کتابهای فاگوزیست را دارند تخفیف ویژه ای قائل شود! تخفیفی که هیچ انتشاراتی قائل نیست! 

تخفیفات به این صورت می باشند:

سفارش 10 جلد : تخفیف 15 درصد

سفارش 11 تا 20 جلد: تخفیف 25 درصد

سفارش 21 تا 30: تخفیف 30 درصد

سفارش 30 جلد به بالا: تخفیف 40 درصدی!

این پروژه فقط تا دو هفته پا برجاست و پس از آن این تخفیفات دیگر وجود نخواهند داشت.

فعلا برای فاگوزیست سال سوم این تخفیفات را قائل می شویم.

جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 09356025494 تماس حاصل فرمائید.

۱۳ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۹

دانش آموز گرامی توصیه می شود ابتدا مبحث مربوط به چرخه زندگی مالاریا را از روی کتاب درسی خود مطالعه کنید تا در ذهن شما یکسری ابهامات شکل بگیرد. سپس این انیمیشن زیبا و حرفه ای را مشاهده کنید. مطمئن باشید با مشاهده ی این انیمیشن مبحث مربوط به چرخه زندگی مالاریا برای همیشه در ذهن شما ماندگار خواهد شد.

جهت دانلود انیمیشن فول HD مالاریا بر روی آیکون زیر کلیک کنید.

۱۲ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۴۷

دوستان گلم سلام!

خیلی از بچه ها سوال می پرسن که ما برای جمع بندی زیست شناسی چیکار کنیم واقعا گیج شدیم این همه منبع و هست و فلان!

خوب بچه ها حتمن توی کامنت ها خوندین و می دونین که چه منبعی رو بهتون پیشنهاد کردم. ببینید من به عنوان یک دوست(حالا دبیر بودنش بماند!) بهتون اجبار می کنم :)) حتمن !! DVD های زیست شناسی موسسه ی رهپویان دانش رو تهیه کنید. این مجموعه چندتا ویژگی داره:

اولن : استادی که در این مجموعه تدریس می کنه یکی از اساتید قوی کشور هستن و قطعن تمامی شما دانش آموزان آوازه ی ایشون به گوشتون رسیده. استاد علی کرامت در این مجموعه تدریس کردن در عین حال که تمامی مطالب رو پوشش دادن خیلی روون و با مثال های خوب مطالب رو تفهیم کردن. 

دومن: قیمت بسیار ناچیز! بچه ها واقعا ناچیزه! الان موسسات دیگه هستن که DVD های زیستشون چند Level پایین تر از اینه اما قیمت هاش واقعا نجومیه! فک کنم حدود 30 الی 40 هزار تومن باشه پکیج مربوط به زیست شناسی رهپویان دانش.

سومن : از اونجایی که سبک تدریس آقای کرامت دقیقا همون چیزیه که من تو کلاسهام تدریس می کنم یعنی طرح یک تست و بعد آموزش مطلب، خیلی موثره و سریع در کمترین زمان ممکن مطالب رو یاد میگیرد و براتون مرور میشه. تست های سراسری و خارج کشور رو هم داخلش حل کردن و این خیلی خوبه.

بچه ها این بگم نیازی نیست خداد تومن! پول بدین برین کلاس های چه می دونم نوروزی و از این جور چیزا! با سی چهل تومن از اون بهترشو میشه داشته باش. تازه اونم همه ی مباحثش رو نه فقط گلچینی از مباحث!

تا اونجایی هم که بنده اطلاع دارم پکیج های مربوط به زیست شناسی آقای کرامت در این موسسه شامل موارد زیر هستش:

آموزش جامع زیست چهارم

آموزش جامع زیست سوم

آموزش جامع زیست دوم

جمع بندی زیست کنکور

 

۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۲۴

جهت دانلود آزمون مورد نظر خود بر روی تصویر دانلود کلیک کنید.

دانلود سوالات زیست شناسی پیش دانشگاهی

دانلود سوالات زیست شناسی سال سوم


دانلود سوالات زیست شناسی سال دوم


۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۴

عاغا خیلی مخلصیم! :) حالتون چطوره؟ سال نوتون مبارک! تو اینجور مواقع چی میگن؟ آها صد سال به از این سال ها! ببخشید که دیر شد :) چند روزی بود خودم نبودم و درگیر بازدید و ماچ و موچ و این حرفا بودم :)) خیلی از بچه ها توی لاین و وایبر پیام تبریک دادن واقعا ازتون ممنونم. خو آدم کلی ذوق می کنه وقتی 3000 هزارتا پیام تبریک برات میاد :)) ببخشید که نشد جواب بدم واقعا حجم پیامهای تبریک بالا بود و نمی شد :) خیلی از بچه ها خواسته بودن تا یه مطلب انگیزشی بزارم تا روحیه بگیرن. خیلی در مورد اینکه چه چیزی رو پست بزارم فکر کردم تنها چیزی که به نظرم رسید این بود که یه عکس از بچه های پزشکی کلاس خودمون بزارم تا با دیدن این عکس عزمتون برای پزشکی چند برابر بشه. عاغا بشین زل بزن تو این عکس و خودتو تو لباس مقدس پزشکی تصور کن و بعدش یه یا علی و برو سراغ کتابات! اصلا از قصد این عکس رو گذاشتم تا حس حسادت رو در تو ایجاد بکنم. حسادت همیشه منفی نیست بلکه گاهی وقتا حسادت هستش که باعث پیشرفت میشه. شاید خیلی هاتون با دیدن این عکس تحریک بشید و به صورت انفجاری :)) برید سراغ کتابها و جزوه هاتون اما خواهشا این جمله ی معروف من رو ملکه ی ذهنتون کنید چون مشکل خیلی از بچه های کنکوری همین موضوع هستش وگرنه همه به منابع خوب و معلم های خوب دسترسی دارن. تنها چیزی که دانش آموزان رو از هم متفاوت می کنه برنامه ریزی شون و اهداف بلند مدتی هستش که برای خودشون دارن. حالا اون جمله قشنگ من چیه که به دانش آموزام میگم؟(چه نوشابه ای واسه خودم باز کردم جمله ی قشنگ! خنده)

سعی کنید توی زندگی تون مثل نفت باشید! نه مثل بنزین! وقتی که بنزین رو روی آتیش میریزی شعله های آتیش تا ارتفاع زیادی بلند میشه اما بعد از چند ثانیه این شعله ها فروکش می کنن. وقتی نفت رو روی آتیش میریزی شعله های آتیش خیلی هم بالا نمی رن اما همین ارتفاع رو تا چند دقیقه حفظ می کنن! سعی کنید توی زندگی تون همیشه پیوسته حرکت کنید. خیلی زود جوگیر نشید. قبل از انجام هر کاری بشینید درست و حسابی فکر کنید و پیوسته به حرکتتون ادامه بدید. 

دوست من نفتی باش! خنده

۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۵۹

با توجه به اینکه سیستم آزمون آنلاین را ارتقاء دادیم تصمیم گرفتیم تا 5 مرحله آزمون شبیه ساز کنکور که کاملا منطبق بر کنکورهای سال های اخیر می باشند را برگزار کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

توجه: دانش آموزانی که مبلغ مربوط به آزمون گذشته را واریز کرده بودند اما به علت ذکر شده در گذشته، نتوانستند در آن شرکت کنند به زودی با آنها تماس گرفته می شود. لطفا نام و نام خانوادگی خود را به شماره ی 09356025494 sms کنید و ذکر کنید که در آزمون شرکت نکردید. پس از بررسی با شما تماس گرفته می شود و مبلغ به حسابتان واریز می شود.

۰۲ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۳۶