.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سلام خیلی زود! میرویم سر اصل مطلب....

عاغا جان! من برای کنکور 95 در درس زیست شناسی چه کتابهایی استفاده کنیم؟

این سوالی است که این روزها همه ی دانش آموزان تجربی می پرسند! از مشاورین گرفته تا حتی از بقالی سر کوچه ی خود! خوب می خواهیم در اینجا خیال شما را راحت کنیم. 

ببینید برای زیست شناسی بایستی شما حتمن! تاکید می کنم حتمن! 2 جور کتاب داشته باشید:

دسته ی اول : کتاب درسنامه ای

دسته ی دوم: کتاب تست

خوب در مورد کتاب درسنامه ای توصیه ی اکید ! می کنم که حتمن از کتاب فاگوزیست استفاده شود چرا که این کتاب قوی ترین مفهومی ترین ترکیبی ترین و در عین حال مقایسه ای ترین کتاب درسنامه ای موجود در کشور است که معجزه و تاثیر این کتاب را در فایل « معجزه ی فاگوزیست در کنکور 94 » می توانید ببینید. بدون شک تنها منبع کمک اموزشی که می تواند شما را در رابطه با درسنامه ساپورت کند همین کتاب می باشد. کسی که این کتاب را بخواند به هیچ جزوه ای و به هیچ کلاس کنکوری نیاز ندارد! همان تایمی که برای کلاس گذاشته می شود کافیست برای این کتاب صرف کند!. توصیه می کنم حتما فایل مربوط به معجزه ی فاگوزیست در کنکور 94 را دانلود کنید تا به قدرت آن پی ببرید. این فایل گویای ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد و نیازی به توضیحات اضافه نیست.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک کنید.

سوال: عاغا نیازه که ما درسنامه ی خیلی سبز رو هم بخونیم؟

خیر! چرا که درسنامه ی خیلی سبز درست است که از نظر مفهوم خوب کار کرده است اما نقایص بسیاری دارد مثلا به نکات ترکیبی آنطور که باید توجه نکرده است، نکات و مطالب را با هم مقایسه نکرده است. زیست شناسی دیگر مثل قبل فقط تکیه به مفاهیم ندارد بلکه علاوه بر آن به ترکیب و تعمیم مطالب و از همه مهمتر مقایسه ی مطالب روی آورده است. در کتاب خیلی سبز این موضوع کمتر به چشم می خورد.

عاغا نیازه که جزوه ی دبیرمون رو بخونیم؟

خیر! اگر قصد دارید جزوه ی دبیرتان را بخوانید نیازی به تهیه ی فاگوزیست نیست و اگر می خواهید فاگوزیست را بخوانید نیازی به تهیه ی جزوه ی دبیرتان نیست در واقع شما باید فقط و فقط یک منبع را انتخاب کنید! مثلا اگر خیلی سبز می خوانید نیازی به تهیه ی فاگوزیست نیست و اگر فاگوزیست می خوانید نیازی به خیلی سبز نیست! تعدد منابع همواره گریبانگیر دانش آموزان بوده و هست. بسیاری از دانش آموزان بوده اند که متاسفانه از چندین منابع مختلف استفاده کرده اند اما نتیجه ی مطلوبی نگرفته اند چون تعدد منابع چیزی جز سردرگمی نخواهد داشت. انتشارات گاج یک شعار خوبی دارد و ما با اجازه آن را کمی تغییر می دهیم به این صورت که « به جای اینکه چندین کتاب بخوانید یک کتاب را چندین بار بخوانید! » حالا این کتاب می خواهد فاگوزست باشد می خواهد خیلی سبز باشد می خواهد گاج باشد و می خواهد جزوه ی دبیرتان باشد چیزی که مهم است این است که فقط یک منبع باشد همین!

توجه!! توجه!!

دقت داشته باشید فکر نکنید که ما شما را زور می کنیم که حتمن باید فاگوزیست را بخوانید! خیر اینگونه نیست! اما بر اساس تجربه ای که داریم مطمئنیم بالاخره! به فاگوزیست روی خواهید آورد(حتمن این جمله را در گوشه ای از کتاب خود یاد داشت کنید تا روزی که این اتفاق افتاد به درستی آن ایمان بیاورید!) و ماند خیلی ها بعد از کنکور به شدت اظهار پشیمانی خواهید کرد که چرا فاگوزیست را کامل نخواندم چرا با این مجموعه دیر آشنا شدم! به هر حال.....

سوال: عاغا کتاب همایش نشر دریافت برای درسنامه خوب است؟

دوستان این کتاب یک کتاب بسیار عالی است اما نه در طول سال! بلکه در دوران جمع بندی! در این کتاب نکات ترکیبی بسیاری نگاشته شده است اما متاسفانه نکات بدون دلیل و علت گفته شده اند که شما بایستی طوطی وار حفظ کنید. زمانی این کتاب بسیار عالی خواهد بود که شما تمام مباحث را مطالعه کرده باشید و نیازی به توضیح نداشته باشید. 

سوال: عاغا جان من موندم بالاخره کدومشو انتخاب کنم؟ خیلی سبز؟ فاگوزیست؟ همایش عمارلو؟ جزوه ی معلم و استادم؟ کدوم؟

بهترین راه تشحیص اینکه کدام را انتخاب کنید این است که شما یک فصل از یک کتاب را مطالعه کنید سپس ببینید با کدام یک می توانید انس بگیرید. کدام یک برای شما جذاب تر است.(نا سلامتی گوشت کلیو 40 هزار تومن می خوریا!)

     

منبع های تستی:

خیلی نمی خواهم توضیحات طولانی بدهم سریع می روم سر اصل مطلب. در بازار 3 منبع تستی وجود دارند که یکی از آنها از دوتای دیگری خیلی! زده است جلو! و دوتای دیگر همچنان با یکدیگر در رقابت هستند.

این کتابها شامل موارد زیر هستند:

الف) کتاب های زیست نشر الگو: دوست خوبم در حال حاضر بهترین قوی ترین و حرفه ای ترین کتاب تست موجود در بازار کتابهای زیست شناسی نشر الگو می باشد! این کتابها به قدری حرفه ای نگاشته شده اند که همانند آتش زیر خاکستر اوج کرده و رقبای خود یعنی خیلی سبز و گاج را بلعید! سال گذشته فقط کتاب سال دوم این انتشارات چیزی حدود 60000 جلد فروش رفت و این یعنی یک موفقیت برای یک کتاب ! آن هم در عرض یک سال بدون هیچ گونه سابقه ی درخشان در بحش زیست شناسی! به طوری که خیلی سبز(که قبلا ها در حیطه ی زیست شناسی کنکور حکمرانی می کرد) را تا حدودی از دور رقابت ها خارج کرد. کتاب خیلی سبز هر چند ویرایش یافت اما متاسفانه تست های آن خیلی چنگی به دل نمی زند و بیشتر بر روی قید ها متمرکز شده است در صورتی که تست های نشر الگو بسیار حرفه ای طرح شده اند و از هر نظر! تاکید می کنم از هر نظر! و از هر جنبه ای فکرش را بکنید به کتاب درسی نگاه کرده است. حتی در کنکور امسال که یکی از تست ها خون دانش آموزان را به شیشه کرد!(تست مربوط به تعداد رگهای بند ناف) دقیقا چیزی مشابه با همین تست در کتاب نشر الگو مطرح شده بود و این نشان از زبده بودن مولف کتاب در طرح تست می باشد. 

توجه!! توجه!!

اگر بخواهم کتابهای این مجموعه را  سطح بندی کنم اینگونه می شود:

زیست و آز 2   >   زیست پیش 2   > زیست دوم    > زیست پیش 1

در واقع تمامی کتابهای این انتشارات در مورد زیست شناسی خوب است اما در کل رابطه ی بالا برقرار می باشد. 

             

ب) کتاب های خیلی سبز:همانطور که می دانید کتاب زیست شناسی خیلی سبز در گذشته حاکم بی قید و شرط بود! هم در زمینه ی تست و هم در زمینه ی تست! اما از سال 91 که سبک سوالات به صورت ناگهانی تغییر کرد این انتشارات نتوانست کتابهای زیست  خود را آپدیت کند. پس از مدتی در سال 92 کتاب خود را ادیت کرد(البته فقط سال سومش را) که هم درسنامه دار شد و هم تست هایی شبیه به  تست های کنکور داشت. اما همانطور که گفتم نه تست ها و نه درسنامه هایی که جدیدا نوشته شدند آنطور که باید پاسخگوی نیاز دانش آموزان در کنکور سراسری نیست چرا که تست ها بیشتر بر روی قید متمرکز شده اند جمله ها خیلی سخت نیستند و آسان طرح شده اند(در صورتی که در نشر الگو معدنی از جمله های خفن! و سخت را می توانید ببینید) . سرعت تغییرات و جهش ها در سوالات کنکور به قدری بالا بوده است که متاسفانه این انتشارات نتوانسته آن طور که باید خود را دقیقا و کاملا منطبق با کنکور سراسری کند.امیدواریم که تست های این انتشارات هم به قوت و قدرت تست های سایر کتب در بازار سخت شود. 

در حال حاضر فقط کتاب سوم خیلی سبز ادیت شده می باشد اما سایر کتابها(دوم پیش 1 و پیش 2 و ژنتیک) منطبق با کنکور های اخیر نستند. کتاب خیلی سبز سوم از نشر الگو ضعیف تر و هم سطح با کتاب گاج میکرو می باشد. 

ج) کتاب میکرو طبقه بندی گاج: این کتاب در واقع اولین کتابی می باشد که به سبک کاملا کنکوری تست های چند عبارتی، با گزینه های طولانی و مفاهیم سخت وارد بازار شد و در همان اوایل چاپ فروش بسیار بالایی داشت. چرا که تنها منبع تستی منطبق با کنکورهای اخیر در بازار بود. این کتاب دو جلد می باشد یک جلد سوال و جلد دیگر پاسخنامه! و شامل همه ی کتابها(یعنی دوم سوم پیش دانشگاهی) می باشد به عبارتی جامع است! تست های این کتاب نسبتا خوب (چیزی شبیه به تست های خیلی سبز)است و آنقدر هم چنگی به دل نمی زند اما  3 مزیت بسیار خوب دارد:

اولا: خیلی جمع و جور است

دوما: از نظر هزینه نسبت به کتابهای مشابه بسیار پایین است.

سوما: به صورت کامل تست های سراسری و داخل کشور را پوشش می دهد(هر چند الگو و خیلی سبز هم همینطور)

چهارما: در داخل پاسخنامه داخل یکسری کادرهای کوچک نکات ارزشمندی را اشاره کرده است.

خوب کتاب آخری که می خواهیم بررسی کنیم کتاب آبی کانون می باشد.

کتاب آبی کانون: این کتاب به نظر بنده چیزی در حد و اندازه ی کتاب نشر الگو است! یعنی تست هایی که در داخل آن طرح شده اند بسیار سخت می باشند چرا که بخش عمده ی این کتاب را تست هایی که در آزمون های کانون طرح شده اند را تشکیل داده است و همگی می دانیم که تست های زیست شناسی آزمون های قلمچی بسیار سخت می باشند و نکات زیبایی در آنها مطرح می شود. از طرفی یکی از دبیران برجسته ی کشور یعنی استاد علی کرامت جز طراحان اصلی این کتاب می باشند که به قدرت این کتاب اضافه می شود. همچنین دکتر سجاد خادم نژاد یکی از دبیران برتر تبریز هم در تالیف این کتاب شرکت داشته اند که ایشان هم به تست های فوق العاده خوب خود مشهور هستند. اگر در آزمون های کانون شرکت می کنید تهیه ی این کتاب برای شما واجب است

و اما توصیه ی من به شما:

اگر منبع درسنامه ی شما ..............

فاگوزیست است ، جهت منبع تستی یا گاج را تهیه کنید و یا نشر الگو را!(با هر کدام که راحت ترید) 

خیلی سبز می باشد، جهت منبع تستی حتما کتاب نشر الگو را تهیه کنید و هم باید تست های خیلی سبز را کار کنید و هم نشر الگو را.

از نظر من بهترین ترکیب این گونه خواهد بود:

فاگوزیست + نشر الگو

یک موضوع مهم!:

متاسفانه این روزها یکسری از دانش آموزان و مشاورین که تجربه ی کافی ندارند به دانش آموزان توصیه می کنند که  برای زیست شناسی حتمن باید 4 نوع کتاب تست کار کرد! مثلا گاج و الگو خیلی سبز و کانون! و این موضوع بین اکثر دانش آموزان جا افتاده است.  تاکید می کنم تحت هیچ شرایطی از چندین منابع استفاده نکنید تعدد  منابع چیزی جز سر درگمی به دنبال نخواهد داشت. شما جهت کار کردن تست های بیشتر می توانید یک کاری انجام بدهید و آن اینکه بیایید بعد از هر آزمون قلمچی و گزینه دو و گاج و سنجش، سواات زییست شان را بررسی کنید! با این کار بدون شک دیگر نیازی به چندین کتاب تست نخواهید داشت!  

یک مژده به طرفداران فاگوزیست:

همانطور که خبرش به گوشتان رسیده است تا انتهای تیرماه اولین کتاب تستی ما منتشر خواهد شد. این کتاب رو با همکاری دکتر فداکار عزیز و یک شخص دیگه که به زودی اعلام میشه در حال تالیف هستیم و یک کتاب مکملی هستش! یعنی خیلی کم و حجم و جمع و جوره و هر فصل یک تعداد خاص  تست فوق خفن! با یه سری بخش های جذاب(که بماند این بخش ها چین!)  و کادرهای نکته داره تا دیگه دانش آموزان مجبور نباشن واسه حل تست های بیشتر چندین منابع رو تهیه کنن. اگر احساس کردین که نیاز دارین تست های بیشتری رو حل کنید(مثلا از روی نشر الگو تست می زنید و حالا دوست دارین تست های سخت تر و بیشتری رو حل کنید) کتاب تستی ما فوق العاده به ککموتون خواهد اومد. به محض آماده شدن کار نمونه کارش رو در سایت قرار می دیم. 

۱۷۴ نظر ۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹

لطفا فایل را دانلود کنید تا شگفت زده شوید و قدرت فاگوزیست را با چشمهای خود ببینید. به صورت دقیق تمامی صفحات فاگوزیست همراه با عکس از کتاب آورده شده اند و دور آنها خط قرمز کشیده شده است. هر کسی که فاگوزیست را مطالعه کرده براحتی می توانست به سوالات پاسخ بدهد بدون اینکه در طی سال حتی یک تست کار کرده باشد (هر چند ما به شدت مخالف این هستیم که کسی تست کار نکند بلکه یک دانش آموز به اندازه ی کافی تست کار کند. هدف از این صحبت ها این است که به قدرت فاگوزیست پی ببرید) چرا که رویه ای که فاگوزیست پیش گرفته است دقیقا همان چیزی است که طراحان کنکور پی آن هستند. به زودی تمامی جلدهای فاگوزیست را تکمیل خواهیم کرد. حتما مقدمه ی این فایل را مطالعه کنید.

توجه!! توجه!!

دقت داشته باشید که تمامی تطبیق ها مطابق با تمامی چاپ های فاگوزیست می باشد و فرقی ندارد. به عبارتی صفحات ذکر شده در همه ی چاپ ها یکسان می باشد:

چاپ اول(سال 93)

چاپ دوم(سال 94)

چاپ سوم( سال 94)

دانلود کنید.

۶۹ نظر ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۹

با سلام خدمت تمامی کاربران سایت.....

به دلیل جابجایی که اخیرا انجام داده ایم، به مدت چند روز شماره تماسی که برای دفتر اعلام کرده بودیم غیرفعال است و به زودی از نو فعال خواهد شد.

لطفا در صورت نیاز با این شماره تماس بگیرید. لطفا تحت هیچ شرایطی sms ندهید و فقط تماس بگیرید. به دلیل حجم بالای پیامک ها قادر به پاسخگویی نیستیم. موفق باشید.

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲

با سلام خدمت تمامی دانش آموزان.....

پس از صحبت هایی که با گروه جدید داشتیم، تصمیم گرفتیم که برای شما کنکوری های 95 در تابستان 94 (همین تابستان) هر دو هفته یکبار آزمون های آنلاین برگزار کنیم و آن هم به صورت کاملا رایگان! که طراح این آزمون ها دکتر جوادی و  یک شخص دیگر که مولف کتابهای تست مجموعه ما خواهد بود، می باشند. (این فرد ویژه! به هنگام رونمایی از کتاب حضور شما عزیزان معرفی می گردد فعلا به صورت سکرت می باشد!). سوالاتی که در این آزمون ها مطرح می گردد طی یک برنامه ی مشخص و مدون می باشد که به زودی طراحی شده و جهت دانلود قرار خواهد گرفت. آزمون های آنلاین تابستانه از 20 ام تیرماه استارت می خورد و تا انتهای شهریور ماه ادامه دارد. پس از آن یعنی از مهرماه تا کنکور 95 آزمون های آنلاین به صورت غیر رایگان با هزینه ی کم برگزار خواهد. با توجه به اینکه در این آزمون دو مولف و چندین پرسنل جهت فراهم کردن شرایط آزمون فعالیت می کنند، به صورت منظم(برخلاف سنوات گذشته) برگزار خواهد شد و قطعا از شرکت در آن لذت خواهید برد. در این آزمون ها پاسخنامه های کاملا تشریحی همراه با یکسری کادرهای آموزشی نیز ارائه خواهد شد. 

به زودی برنامه ی آزمون ها اعلام می شود.

پی نوشت: فایل « تطابق فاگوزیست با سوالات کنکور 94 »  همچنان در حال آماده سازی می باشد. چون می خواهیم همه چیز به صورت دقیق ذکر شوند تا هیچ ابهامی باقی نماند. لطفا صبور باشید.

۲۵ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۹

پاسخ نامه ی تشریحی:

با سلام با توجه به اینکه استاد علی کرامت به همراه همکاران خود پاسخ نامه ی جامع و کاملی رو ارائه دادن ترجیح دادیم پاسخ نامه ی ایشون رو قرار بدیم. به زودی میزان تطابق مجموعه فاگوزیست با سوالات کنکور امسال به صورت مستند و سند و مدرک اعلام می شود تا آنهایی که مخالف فاگوزیست بودند معجزه ی فاگوزیست را به عینه ببینند.

دانلود کنید

۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۸

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی فاگوزیست....

با توجه به اینکه روز به روز مجموعه ی فاگوزیست در میان دانش آموزان، دبیران و مشاوران جا باز می کند متاسفانه یکسری افراد سود جو به طرق مختلف می خواهند از این شهرت فاگوزیست استفاده کنند و از آن برای خود پله درست کنند. شهرت یکباره ی فاگوزیست به قدری چشمگیر بوده است که متاسفانه خیلی از افراد به صورت آشکارا خود را به مجموعه ی فاگوزیست می چسباند! که البته به نظر ما با این کار  خنده دار خود را بدنام می کنند.

دقت داشته باشید که هیچ شخصی! تاکید می کنیم هیچ شخصی با مجموعه ی فاگوزیست هیچ گونه صنمی و هیچ ارتباطی ندارد! لطفا گول این افراد سودجو را نخورید. 

تنها سایت رسمی مجموعه فاگوزیست به شرح زیر می باشد و هیچ سایتی به جز موارد ذکر شده در زیر،  با این مجموعه مرتبط نیست:

www.zist110.com

www.biotest.ir

افرادی که با مجموعه ما در ارتباط هستند:

دکتر میلاد قنبر زاده

استاد رضا محجوب

دکتر قنبرزاده و استاد محجوب  هیچ گونه سایتی ندارند.

با توجه به اینکه مجموعه فاگوزیست به خوبی توانست نیاز دانش آموزان را از لحاظ آموزش برطرف کند، دانش آموزان زیادی هر روز تماس می گرفتند و می گفتند که چه خوب است که مجموعه ی تستی هم تالیف کنیم. اوایل این درخواست دانش آموزان را رد می کردیم چرا که حجم کاری بسیار بالاست و پروسه ی تالیف کاری بس دشوار است! اما از آنجایی که دانش آموزان به شدت به مجموعه ی ما علاقه مند شده اند شدت این تماس ها بسیار زیاد شد که نتیجه ی آن تسلیم شدن ما بود خنده پس از برسی های بسیار به این نتیجه رسیدیم که یک کتاب تستی را روانه ی باز کنیم تا مثل مجموعه فاگوزیست از همه ی کتاب های بازار متفاوت باشد! از طرفی چه خوب که این مجموعه کم حجم باشد! و از همه مهمتر! حرفه ای ترین و ناب ترین تست ها را داشته باشد.

 مژده ی دیگر اینکه این مجموعه ی تستی با همکاری 2 فرد ویژه! که به هنگام عرضه کتاب به بازار معرفی خواهند شد، در حال تالیف می باشد.

این مجموعه ی تستی در مرداد ماه روانه ی بازار می شوند که طی اطلاعیه ای از همین سایت مطلع خواهید شد.

در تیرماه امسال 3 جلد دیگر از مجموعه ی فاگوزیست منتشر خواهد شد و دیگر بدقولی وجود نخواهد داشت چرا که با همکاری دبیران زیست شناسی استان های مختلف و همچنین دانشجویان پزشکی دانشگاه های مختلف کشور، روند تالیف به شدت و با سرعت بیشتری انجام می شود. در تیرماه این 3 جلد رونمایی می شوند و روانه ی بازار! این کدام جلدها چاپ می شوند باید تا تیرماه منتظر بمانید و لطفا سوالی در این رابطه نپرسید. با توجه به اینکه در این دو سال به دلیل کمبود پرسنل و حجم بالای کار بدقولی هایی شد، می خواهیم امسال به شدت دانش آموزان را سورپرایز کنیم! چشمک

۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۲

با سلام........

با توجه به اینکه دانش آموزان و دانشجویان بسیاری وجود دارند که تمایل و رغبت بسیار بالایی جهت همکاری با مجموعه فاگوزیست و امر تالیف  دارند تصمیم گرقتیم تا این شرایط را فراهم کنیم تا هر دانش آموز و دانشجویی که تمایل به همکاری با ما در زمینه تالیف و آن هم صرفا در زمینه زیست شناسی کنکور دارد،بتواند با ما همکاری کند. 

دقت داشته باشید که جهت همکاری بایستی یکسری ویژگی ها داشته باشید:

دانشجویان: 

حتما دانشجوی یکی از چهار رشته ی زیر باشید:

پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی

حتما سابقه تدریس داشته باشید.

دانش آموزان:

کافیت در یکی از آزمون های آزمایشی میانگین تراز شما بالای 6500 باشد و در درس زیست شناسی به طور میانگین درصد بالای 70 داشته باشید.

در صورتی که شرایط بالا را دارید نام و نام خانوادگی خود را به همراه موقعیت خود(دانشجو یا دانش اموز) را به سامانه پیامکی 5000120658 پیامک کنید . در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود.

۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۶

با سلام.....

با توجه به شروع سال تحصیلی جدید نمایندگی های فروش مجموعه کتابهای فاگوزیست رو در تک تک استان ها و شهر ها اعلام می کنیم. این پست در حال بروز رسانی است. لطفا صبور باشید. به محض اینکه نمایندگی های ما در هر شهر وهر استان مشخص شود اعلام می کنیم. 

نمایندگی های تهران:

نمایندگی های ما در استان تهران به شرح زیر می باشد:

بانک کتاب گیتامهر :خیابان انقلاب ، خیابان فخر رازی، بن بست وزیر نظامی ساختمان اندیشه شماره تماس: 66403030

بانک کتاب صبا: ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب ، جنب داروخانه ی مرکزی، پلاک 18طبقه ی زیرین - شماره تماس: 66961115

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۴