.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسیاری از دانش آموزان تماس میگیرند و ما را تحت فشار می گذارند که کتاب پیش یک و گیاهی چه زمانی چاپ می شود. دانش آموزان عزیز تمام سعی مان را می کنیم(قول نمی دهیم!) که کتاب پیش یک را تا 15 ام مهر ماه چاپ کنیم(پس اگر در این تاریخ نشد گلگی نکنید). در مورد کتاب گیاهی هم فعلا نمی توان زمان قطعی را مشخص کرد. شما دانش آموزان ما را به شدت تحت فشار می گذارید و وقتی تاخیری در کار ایجاد می شود هم خودتان را و هم ما را به استرس می اندازید. 

افرادی که منتظر کتاب دوم هستند. کتاب دوم به صورت کاملا رنگی از روز  28 ام همین ماه برای همه ارسال می شود. افرادی هم که می خواهند از کتابفروشی ها تهیه کنند می توانند از روز 5 مهر ماه به کتابفروشی ها(یعنی تا دو هفته ی دیگر) مراجعه کنند.

پی نوشت: بانک کتاب پایتخت دیگر نماینده ی ما نیست. ما به این کتابفروشی کتاب نخواهیم داد و قطع همکاری کردیم. در مورد انتشار سایر جلدهای فاگوزیست این کتابفروشی یکسری اطلاعات غلط داده بود که مورد تایید نیست و تکذیب می کنیم. 

۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۷

جهت دانلود فصل تبادل گازهای کتاب فاگوزیست دوم بر روی لینک زیر کلیک کنید.(این فایل ، فایل اولیه و ادیت نشده می باشد و از گذاشتن فایل اصلی معذوریم)

دانلود کنید

۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۲

۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۶

با سلام

می خواهم چند کلمه حرف حساب با شما عزیزان بزنم. این روزها با پیشرفت تکنولوژی تقریبا هر دانش آموزی یک گوشی اندرویدی دارد! خیلی ها درگیر شبکه های اجتماعی و سایت ها هستند. دوستان نمی خواهم وقتتان را بگیرم اما از من به شما یک نصیحت براردرانه:

لطفا وبگردی را تعطیل کنید!

لطفا به ساعت خود نگاه کنید. ساعت و دقیقه و حتی تاریخ امروز را در گوشه ای از دفتر برنامه ریزی خود یادداشت کنید تا وقتی خدای ناکرده تحقق پیدا کرد نگویید که کسی به من نگفته بود!.   

اگر شما جزء آن دسته دانش آموزانی هستید که صبح تا شب پای اینترنت هستید و مدام از این سایت به آن سایت آموزشی سرک می کشید، قول می دهم ایده آل ترین رشته و شهری که در آن پذیرفته می شوید، دوقوز آباد آن هم در رشته ی «دلداری دادن مادران گوسفند هایی که در حال قربانی شدن هستند» پذیرفته می شوید! شاید این موضوع برای یکسری طنز باشد اما به عقیده ی بنده این موضوع یک طنز تلخ است. این جمله را زمانی درک خواهید کرد که از سر جلسه ی کنکور بیرون می آیید و تازه می فهمید که چه گندی زدید. 

در اینترنت نمی شود درس یاد گرفت! خاله زنک بازی و کل کل انداختن با دانش آموزان مختلف هیچ سودی برای شما ندارد. 

متاسفانه در اینترنت یکسری از دانش آموزان که اینها معمولا پیران کنکور می باشند و سالهاست پشت کنکور مانده اند، دانش آموزان را گمراه می کنند و اطلاعات غلط را به آنها می دهند. اگر این دانش آموزان اطلاعاتشان ارزشمند بود و قدرت تشخیص داشتند خودشان الان موفق بودند نه اینکه کل روز را در سایت های آموزشی سرک بکشند و مشغول خاله زنک بازی باشند. 

دوستان خوبم وبگردی ممنوع!

اینترنت خیلی تلفات داده رفقا حواستون جمع باشه. 

پی نوشت 1 : مچکرم از همه ی دانش آموزان عزیزم در سرتاسر کشور که بابت روز پزشک پیام تبریک فرستادن. بالای 2000 تا پیام اومد برامون و امکان پاسخگویی به تک تک شون نبود از همین جا ازشون قدر دانی می کنیم. 

پی نوشت 2: کتاب جدیدی از مجموعه فاگوزیست در راه هستش که تا انتهای شهریور همراه با پیش یک و گیاهی وارد بازار میشه. تا روز 15 ام هم نمونه کار کتابهای گیاهی، پیش یک و کتابی که قراره بیاد(حالا اسمش بماند) روی سایت قرار میگیره. همه ی کتابهای فاگوزیست به جز سال سوم، رنگی هستند. 

موفق باشید. 

۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۴۷