.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سلام

به زودی همایش های کشوری استاد جوادی شروع می شود. در تمامی استان های کشور همایش خواهیم داشت. به زودی لیست شهر ها و زمان برگزاری همایشها اعلام می شود. 

اولین همایش امسال در شهر کرد می باشد. تمامی دانش آموزان استان چهار محال بختیاری و همچنین دانش آموزان اصفهانی می توانند در این همایش شرکت کنند. 

در این همایش موارد زیر را خواهیم داشت:

* * صحبت در رابطه با روش صحیح مطالعه زیست شناسی

* * جمع بندی نکات زیست پایه

* * ارائه ی نکات نو و جدید که تا بحال نظیر آن را در هیچ کتابی ندیده اید!

* * ارائه ی خلاصه ی مباحث مهم زیست پایه

* * ارائه ی 150 تست برگزیده و بررسی کامل به همراه نکات آنها

* * ارائه ی مشاوره ی درسی و انگیزشی

جهت رزرو و حضور در همایش شهر کرد لطفا با شماره ی زیر تماس بگیرید.

استان چهار محال بختیاری - شهر کرد - دبیرستان غیرانتفایی مهرسا و فارسان - آموزشگاه پرتو

شماره تماس جهت رزرو: 03833227126

۲۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۲

با سلام

دانش آموزان گرامی از این پس می توانید با پیوستن به کانال رسمی فاگوزیست ، از آخرین اخبار این مجموعه و همچنین نکات روزانه ی کنکوری را دریافت کنید. کافیست تلگرام خود را آپدیت کنید(دریافت آخرین نسخه ی تلگرام از بازار) و بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

telegram.me/originalfagozist

دقت داشته باشید که تنها کانال رسمی فاگوزیست همین کانالی می باشد که مشاهده می کنید و مجموعه فاگوزیست سایر کانال ها را تایید نمی کند. 

۱۸ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۶

با سلام خدمت شما عزیزان

دانش آموزان تهرانی و همین طور سایر شهرستا نها توجه داشته باشید که تنها نماینده ی رسمی مجموعه کتابهای فاگوزیست در تهران، کتابفروشی های گیتامهر و پیک کتاب صبا می باشد. 

 کتابفروشی پایتخت تحت هیچ شرایطی نماینده ما نیست و تحت هیچ شرایطی به این کتابفروشی کتاب نخواهیم داد این کتابفروشی اگر بخواهد کتاب فاگوزیست را تهیه کند حداقل یک هفته طول خواهد کشید. این کتابفروشی برای اطمینان دادن به مشتریان خود اذعان داشته است که با ناشر مجموعه کتابهای فاگوزیست قرار داد دارد! در صورتی که همچین چیزی صحت ندارد. ناشر در فروش کتاب هیچ دخالتی ندارد و می توانید با ناشر تماس گرفته و جویا شوید. همچنین این کتابفروشی ذکر کرده بود که مولف فاگوزیست یک دانشجوی ترم 2 یا 3 پزشکی(یعنی سال اول پزشکی!) می باشد. دوستان استاد جوادی دانشجوی سال پنجم پزشکی می باشند!

کتابهای فاگوزیست در حال حاضر در تهران در گیتامهر(واقع در خیابان فخر رازی) موجود می باشد و می توانید حضورا از آنجا با 20 درصد تخفیف تهیه کنید. 

پی نوشت: این کتابفروشی(یعنی پایتخت) با جو سازی علیه مولف فاگوزیست(به دلیل تاخیر در چاپ کتاب) یکسری از دانش آموزان را در سایت خود جوگیر کرده بود و متاسفانه این دانش آموزان شروع به فحاشی کرده بودند. نمی خواستیم در رابطه با این موضوع صحبتی کنیم تا بیشتر از این کِش پیدا نکند اما گستاخی این کتابفروشی تمامی ندارد. از استاد جوادی در رابطه با این موضوع سوال پرسیدیم و از ایشان واکنششان را نسبت به این موضوع جویا شدیم که دقیقا عین صحبت های ایشان را برای تان آوردیم:

تا چند وقت پیش که این کتابفروشی از فروش کتابهای فاگوزیست حسابی سود می برد به شدت از آن طرفداری می کرد اما حالا که به آنها کتاب نمی دهیم(که دلایلی دارد!) ، این کتاب جیز! شده است! می گویند فاگوزیست اَخ است! 

در مورد اون دسته دانش آموزانی هم که البته به نظر من خیلی کم بودند و تحت تاثیر جو قرار گرفته بودند و فحاشی کردند، باید بگویم که حضرت علی(ع) می فرمایند:

« هر کس به من کلمه ای بیاموزد مرا بنده ی خود کرده است »

این جمله از حضرت علی (ع)  مقام و مرتبه ی شخصی را که به عنوان معلم هست در برابر شاگرد و دانش آموزانش نشان میدهد. من نمی خواهم برای من کسی خم و راست شود اما انتظار بی احترامی هم ندارم. اگر یک پروژه زمانبر می شود علت آن این است که مولف سعی دارد به بهترین شکل ممکن پروژه را به اتمام برساند تا دانش آموزان نیازی به کلاس نداشته باشند وگرنه در یک هفته هم می شود کتاب نوشت! اما این کجا و آن کجا! 

با اینحال بنده تمام دانش آموزانی را که با جوسازی این کتابفروشی به بنده فحاشی کردند می بخشم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی خود موفق باشند. بنده به راه خودم ادامه می دهم و تمام سعی و تلاشم بر این است که بهترین کتاب زیست شناسی کشور را تالیف کنم و به فضل خداوند همینطور هم می شود. 

بنده از این پس هیچ وقت زمان دقیق برای چاپ کتاب اعلام نمی کنم. چرا که هدف من ارائه ی یک پروژه ی متفاوت می باشد. برای ارائه ی پروژه ی متفاوت زمان خوبی هم نیاز است. هر زمان که کتاب های دیگر چاپ شد در سایت اعلام می کنیم. پس لطفا دیگر از ما تاریخ نخواهند!

۱۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۸
۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۲

جهت دانلود انیمیشن فول HD مکانیسم رونویسی و ترجمه بر روی تصمیر زیر کلیک کنید.

۰۴ مهر ۹۴ ، ۰۰:۵۶