.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

در 3 سال اخیر کنکور سراسری ، زیست شناسی به جنجالی ترین درس کنکور تجربی ها تبدیل شده است !! گویی در هر سال نوعی جهش آن هم از نوع کروموزومی اش !! در سوالات ایجاد می شود و ریخت و تیپ سوالات با سال قبلش تفاوت دارد . طراحان درس زیست شناسی علاوه بر سنجش علمی دانش آموزان با طرح سوالاتی قدرت مقایسه و تحلیل دانش آموزان را می سنجند . سوالات دیگر مثل قبل تک گزینه ای نمی باشد ، بلکه هر گزینه حدود 1 خط می شود !! از طرفی سوالاتی سرکله شان پیدا شد به نام سوالات شمارشی که در این نوع سوالات بیشترین وقت دانش آموز گرفته می شود . طراحان کنکور به اینها هم بسنده نکردند و سبک سوالات را به گونه ای تغییر دادند که گویی می خواهند مُچ گیری کنند !! علاوه بر این ها تست هایی به نام تست های تعمیمی پای شان به کنکور سراسری باز شده است که در این نوع تست ها ، داوطلب باید از هوش خود استفاده کند و نکته ای که در سوال بکار گرفته شده است و مد نظر طراح می باشد در هیچ جای کتاب به آن اشاره نشده است !! یعنی داوطلب باید مجموع اطلاعات خود را به یکدیگر تعمیم بدهد تا بتواند به این نوع تست ها پاسخ بدهد . طراحان کنکور گویی با یکدیگر کورس گذاشته اند و سال به سال سوالات مفهومی تر و سخت تر می شود طوری که در زمان انتشار سوالات بلافاصله بعد از کنکور و در فاصله ی اعلام پاسخ های کلیدی ، بین دبیران معتبر و سرشناس زیست شناسی در پاسخ های کلیدی پیشنهاد شده در چندین مورد (گاهی اوقات در 7 مورد !!) اختلاف نظر دیده می شود !! و این حاکی از این است که سوالات زیست شناسی تبدیل به یک کابوس برای دانش آموزان شده است . در این مقاله سعی داریم به شما دانش آموزان عزیز بهترین و صحیح ترین روش مطالعه ی زیست شناسی را شرح دهیم تا با یک برنامه ی مدوّن و حساب شده از پس این غول کنکور !! بر بیایید .

در ابتدای کار بایستی منابع منسب و در خور کنکور سراسری برای خود انتخاب کنید که به تنفضیل در زیر بررسی می کنیم :

الف) منابع آموزشی :  

هر داوطلب رشته ی تجربی بایستی حتما یک منبع آموزشی قوی داشته باشد زیرا با توجه به روند سوالات زیست شناسی به خصوص در کنکور سراسری 93 درک درستی از درس برگ برنده ای برای دانش آموز خواهد بود . این منبع آموزشی در ابتدای کار خود کتاب درسی است و بدانید که بهترین منبع می باشد زیرا طراح کنکور ملاکش کتاب درسی می باشد و از آن سوال طرح می کند پس یک داوطلب تجربی بهتر است که با کتاب درسی اُنس بگیرد .   از آنجایی که در کتاب درسی مطلب به صورت گنگ آورده شده است و همچنین به صورت نکته وار نیست و سوالات کنکور دانش آموزی را می طلبد که علاوه بر درک درست از مطالب، نکات ترکیبی و مقایسه ای آنها را بداند، لذا توصیه می شود که حتما از یک منبع کمک آموزشی خوب استفاده کنید . این منبع کمک آموزشی می تواند جزوه ی دبیرتان باشد یا جزوه ی هر دبیر دیگری و یا هر کتاب کمک آموزشی (مانند کتاب فاگوزیست جناب آقای دکتر  جوادی) .

دقت داشته باشید که یک منبع کمک آموزشی حتما داشته باشید در غیر اینصورت به مشکل جدی برخورد خواهید کرد . اینکه کدام منبع کمک آموزشی را استفاده کنید در مورد جزوات ما نمی توانیم اظهار نظر کنیم اما در مورد منابع کمک آموزشی توصیه می شود کتاب فاگوزیست دکتر جوادی را تهیه کنید. در بازار کتاب کمک آموزشی دیگری که مثل فاگوزیست بخواهد روی مطالب ریز شود و به صورت موشکافانه مطلب را بررسی کند موجود نمی باشد .

ب) منابع تستی : 

در مرحله ی دوم یادگیری نیاز است که داوطلب حتما از یک منبع تستی قوی استفاده کند. با توجه به اینکه در مقدمه ی این مقاله نیز ذکر شد سوالات سال به سال تغییرات شگرفی در سبک شان ایحاد می شود لذا شما باید از کتابی استفاده کنید که مطابق با تست های کنکور سراسری اخیر باشد و حتی سخت تر از آن !! تا آمادگی این را داشته باشید که اگر روزی تست ها سخت تر شدند سر جلسه ی کنکور غافلگیر نشوید (بودند بسیاری از دانش آموزان که در سر کلاس قوی ترین دانش آموزان بودند و در آزمون های آزمایشی قلمچی و سنجش درصد بالای 80 بودند اما سر جلسه ی کنکور 92 غافلگیر شدند) . با توجه به اینکه کنکور سراسری به صورت ناگهانی در روند سوالات خود جهشی ایجاد کرد انتشارات قوی که قبلا حاکم بودند (مانند خیلی سبز) از کنکور جا ماندند اما خوشبختانه سایر انتشارات ها کمی جنبیدند و کتابهای خوبی را تالیف کردند که تک تک بررسی می کنیم .

کتاب میکرو طبقه بندی گاج :

این کتاب که اولین کتاب تست به سبک کنکورهای اخیر است بسیار قوی نگاشته شده است . دقیقا با توجه به سبک کنکور ، به قیدها توجه ویژه ای شده است ، کلمات مهم و کلیدی کتاب درسی اهمیت ویژه ای در این کتاب پیدا کرده اند ، در گزینه ها از جملات طولانی استفاده شده است و دیگر مثل قبل ها تک گزینه ای نیستند . تست های شمارشی به همراه تست های مقایسه ای در این کتاب به وفور یافت می شود . از نظر هزینه هم می توان گفت ارزان ترین کتاب تست زیست شناسی می باشد . این کتاب 2 جلد است که جلد اول شامل تست ها و  جلد دوم شامل پاسخ نامه ی تشریحی می باشد . این کتاب فاقد درسنامه می باشد و فقط در بخش هایی نکاتی را در قالب کادرهای توجه آورده است .  یکی دیگر از ویژگی های آن بررسی تمامی تست های سراسری داخل و خارج به همراه تست های آزمون های سنجش می باشد که باعث غنی شدن این کتاب از نظر تستی می باشد. همچنین در این کتاب به شکل های کتاب درسی توجه ویژه ای شده است . با این حال در این کتاب مانند همه ی کتابهای موجود در بازار غلط علمی وجود دارد که البته نظر شخصی مولف محترم این کتاب می باشد . 

کتاب نشر الگو :

این کتاب می شود گفت که دومین کتابی می باشد که تست هایش را با سبک جدید کنکور وقف داد .  این کتاب هم عینا توضیحاتش مانند کتاب گاج است اما در مواردی از کتاب گاج برتری دارد که قابل تامل می باشد برای مثال :

در این کتاب نسبت به کتاب گاج بیشتر و عمیق تر به جملات کتاب درسی پرداخته شده است. همچنین این کتاب تست هایش از نظر سختی کمی قوی تر از کتاب گاج می باشد و همچنین از نظر پوشش تست ها ، علاوه بر تمامی تست های سنجش ، سراسرس خارج و داخل ، تست های گزینه دو را هم پوشش داده که بسیار کمک کننده می باشد . اگر خاطرتان باشد جناب آقای جوادی بارها تاکید کرده که حتما یک داوطلب تجربی تست های زیست شناسی آزمون های آزمایشی را بررسی کند چرا که این موضوع باعث یادگیری نکات بیشتری می شود و از طرفی امکان دارد همان مولف آزمون آزمایشی شما در همان سال یکی از طراحان کنکور باشد !! و در صورت اتفاق افتادن این موضوع تست های کنکور سبکش برای شما غریبه نخواهد بود. از طرفی در این کتاب نکاتی در قالب کادرهای آموزشی آورده شده است که بسیار خلاصه می باشد و به عنوان یک درسنامه نمی توان از آن استفاده کرد و بیشتر روی متن کتاب درسی تکیه شده است . اما این کتاب 2 مشکل دارد :

مشکل اول : در این کتاب غلط های علمی فراوانی دیده می شود که می تواند گریبانگیر دانش آموز شود . از طرفی نشر الگو در حال حاضر فقط برای سال دوم و سال سوم کتابهایش را بروز کرده است و پیش دانشگاهی بروز نیست و به عبارتی بدرد کنکور نمی خورد . در مورد کتاب دوم هم بگویم که این کتاب نسبت به کتاب سوم بسیار ضعیف نگاشته شده است و تفاوت چندانی با ورژن قبلی اش ندارد .

خیلی سبز :

همانطور که می دانید این کتاب اکم بی قید و شرط زیست شناسی ایران بود !! اما با سبک جدید سوالات از دور رقابت ها حذف شد چون تست هایشان تک گزینه ای بود و هیچ کمکی به دانش آموزان نمی کرد با این حال انتشارات خیلی سبز تصمیم به ویرایش کتابهای خود کرد که 3 فصل اول کتاب سوم را ویرایش کرد . این 3 فصل درسنامه دار شدند و تست هایشان به سبک تست های کنکور سراسری اخیر نگاشته شد . اما تست هایی که نگاشته شدند ضعیف می باشند و به قدرت تست های انتشارات گاج و نشر الگو نمی رسند. از نظر درسنامه همانطور که می دانید علت شهرت این انتشارات برای همین درسنامه هایشان بود . این کتاب از نظر مفهوم خوب کار کرده است اما سبک سوالات کنکور سراسری به گونه ای می باشد دانش آموز علاوه بر مفهوم باید نکات ترکیبی و مقایسه ای رو یاد بگیرن که در این کتاب کمتر توجه شده . اگر به سوالات کنکور سراسری 93 نگاه کنید متوجه می شوید در بسیاری از سوالات هر گزینه از یک فصل می باشد !! و حتی از یک کتاب متفاوت !! . هر چند در این درسنامه ها نکات ترکیبی آورده شده است اما خیلی کم می باشند و نیاز کنکور را برطرف نمی کنند زیرا مولف مجبور بوده است برای جلوگیری از حجم زیاد کتاب درسنامه ها را فشرده تر بنویسد .  

توصیه ی جناب جوادی به شما :

کتاب کمک آموزش : کتاب فاگوزیست یا هر جزوه ای که کامل باشد یا هر کتاب دیگری که صرفا درسنامه باشد.

کتاب تست : برای سال سوم : نشر الگو و برای سال دوم و پیش دانشگاهی انتشارات گاج

توجه !! توجه !!

دقت داشته باشید که کتابهای همایش زیست شناسی نشر دریافت برای جمع بندی می باشد و نمی توان از آن به عنوان یک کتاب کمک آموزشی و درسنامه استفاده کرد. 

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۲۱۳)

سلام میخواستم بدونم کتاب تست هاباید چاپ جدید باشن یامی تونیم از چاپ های یکی دوسال پیش استفاده کنیم؟
پاسخ:
سلام نه جدید باشن

سلام استاد یه سوال تو ازمون قلم چی ازش تست اومده بود
توی چرخه ی سلولی ابتدای تلوفاز مگه کروموزوم ها به صورت غیر کروماتینی نیستند؟ مگه اخرای تلوفاز کروموزوم ها به صورت کروماتینی در نمیاند؟ مگه تشکیل پوشش هسته اولین فرایند در تلوفاز نیست و کروماتینی شدن کروموزم ها اخرینش یا تشکیل هسته با کروماتینی شدن کروموزوم ها باهم همزمان رخ میدن؟ ببخشید بد نوشتم میخواستم جنبه اموزشی برام داشته باشه ممنون
پاسخ:
سلام رجوع کن به مبحث میتوز در کتاب فاگوزیست کامل توضیح دادیم.
کمممممممممممممممممممممک من دیروز دو تا جزوتون رو سفارش دادم هنوز اس تایید به دستم نرسیده دیروز یعنی پنجم فروردین سفارش دادم ساعت سیزده و چهل هفت دقیقه از اراک تو رو خدا دارم دیونه میشم
پاسخ:
سلام دوست عزیز همیشه اطلاعیه های سایت رو دنبال کن. اطلاعیه زدیم که اس ام اس تایید به علت حجم بالای اس ام اس ها ارسال نمیشه. نگران نباش
سلام شرمنده که با اینهمه حجم کاریتون مزاحم شدم!
ببخشید یه سوال داشتم!

اون دسته سلول هایی که عدد کروموزی فرد مثه 3n یا 5n و... میتونن میوز انجام بدن؟

یه سوال دیگه ببخشید به نظر شما بهترین دی وی دی برای ریاضی ماله کیه؟
پاسخ:
سلام خیر نمی تونن
به عبارتی نازان
افبا خوبه
سلام عیدتون مبارک صد سال به این سال ها ، 
استاد میشه برنامهدکتاباتون رو تو سال ۹۴بگین چه کتاب هایی اینور کنکور و چه کتاب هایی بعد کنکور میاد لطفاا اگه تونستین تاریخش هم بگین ؟؟؟
بازم سال خوبی در انتظارتون باشه

پاسخ:
سلام الان که دوم و سوم چاپ شدن. تو تابستون هم 2 جلد دیگه چاپ میشن. گیاهی و پیش 1
سلام دکتر... دکتر شدیدا به کمکتون احتیاج دارم .. خیلی خیلی گیج شدم .. ببینید دکتر الان من جزوات دکتر عمارلو آخرین ویرایششو دارم، جزوه کار در کلاس تخته سیاه که از ونوس خریدم و دارم فاگوزیست سوم و دارم .... منبع تستی هم خیای سبز ویرایش جدید سوم + پیش2 الگو + تانک تست تخته سیاه + گاج نقره ای + پیش 2 تخته سیاه و دارم
Dvd های علی کرامت کاملش و دارم + پیش 1 عمارلو و میوه چی + دوم ونوس ...
حالا استاد شما گفتین اول کتاب بعد جزوه بعد تست .... اینا درست 
اما من چجوری از این همه منبع استفاده کنم ؟ نمی دونم چیکار کنم کلا بدجور گیج شدم ...
تورو  خدا با توجه به منابعی که دارم دقیق راهنماییم کنید که چجوری از همه اینا اولا میشه استفاده کرد و اگر آره چجوری 

پاسخ:
سلام پسر خوب چند بار تاکید کردیم که تعدد منابع نداشته باشید؟ شما باید از یک منبع استفاده کنید. فاگوزیست و دکتر عمارلو کافیه. گاج هم کافیه. فیلم ها رو هم نمی خواد نگاه کنی. وقت نمی کنی.
سلام علیکم
من داوطلب کنکور 95 هستم می خواستم بدونم کتاب های شما مطابق با تغییرات کتاب درسی هستند برای کنکوری های 95 چه موقع کتاب هاتون آپدیت می شه... اصلاآیا آپدیت میشه
پاسخ:
سلام مشکلی نداره. کتاب ما منطبق با کنکور 94 هستش. سال دیگه اون تغییرات خیلی کمی که ایجاد شده رو اعمال می کنیم.
سلام آقای جوادی شما گفتید که میکرو طبقه بندی گاج خوبه آبی کانون هم خوبه حالا بهنظر شما کدوم رو بگیرم بهتره
پاسخ:
سلام کانون بهتره.
سلام شما کتاب تست هم می دید بیرون و کی ؟
پاسخ:
سلام سال دیگه حتمن میدیم بیرون.
سلام.خسته نباشید دکترجون کتاب زیست گیاهی برای کنکور94چاپ میشه؟ اگه چاپ نمیشه یک کتاب خوب معرفی کنید باتشکر
پاسخ:
سلام کتاب خوب مهر و ماه هستش بدک نیست نسبت به بقیه خیلی بهتره.
سلام یه سوال داشتم از شما استاد عزیز
من هر هفته بین چهارده تا پانزده ساعت زیست میخونم
توی آزمون ها اکثراً بالای ۹۰ میزنم

اما درسایی مثل عربی و ادبیات رو اصلا نمیخونم و صفر میزنم . یعنی اصلا حوصله نمیکنم سوالاتشون رو بخونم . اینجوری تراز دوستام که زیست رو ۳۰ هم میزنن از من بیشتره . با توجه به اینکه سه ماه تا کنکور مونده راه‌حلی هست که به من پیشنهاد کنید؟ خوشحال میشم جواب بدین در ضمن کتابتون امروز به دستم رسید بهتون تبریک میگم استاد 😘😍


پاسخ:
سلام برای عربی از دی وی دی های عربی گاج استفاده کن خیلی خوبه. برای ادبیات هم شما فقط قرابت معنایی + تاریخ ادبیات رو بخون. وقتم هست جای نگرانی هم نداره اما از همین امروز شروع به خوندنش.

لطفا بهم بگین ابی قلمچی چاپ جدید واسه ی همه سال زده؟ و ابی قلمچی خوبه؟ لطفا ج بدبن

پاسخ:
سلام من پایه ش رو دیدم خوب بود.
سلام خیلی مخلصیم. واقعا خوشم میاد مثل بعضیا که یکم مشهور شدن خودت رو نمی گیرید آقای جوادی ...  بعد ببخشید می خواستم بپرسم من سال دومم اگه فاگوزیست دوم و سوم رو با هم تهیه کنم برای سال بعد امکان داره کتاب تغییر کنه؟ یا گفته بودن شکل های کتاب تغییر کرده .  .. درسته یا نه ؟
پاسخ:
سلام ما مخلصیم :)
نه عزیز تغییرات آنجنانی نمی کنه. ببین شما اگه زرنگ باشی باید از همین الان بشینی زیست رو برای سال دیگه بخونی. پس چه بهتر که حداقل یکی از کتابهای فاگوزیست رو بخونی. 
سلام خسته نباشید می خواستم بدونم امسال شما تو نمایشگاه کتاب قرفه ای دارید ؟

پاسخ:
سلام هنوز مشخص نیست اما قطعا شرکت می کنیم حالا یا غرفه ی اختصاصی یا در غرفه ی دوستان دیگه.
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۴۵ سعیدتنیسور
مای هانی میخای همکار شیم؟من میتونم تو طرح تست بهت کمک کنم اونم چه تستایی
درضمن من عربی هم تدریس میکنم.میتونیم بعد کنکور باهم ملاقات داشته باشیم ودر موردش تصمیم بګیریم
پاسخ:
:) ما از ایده های بکر و نو حمایت می کنیم. کسی که قلم خوب داشته باشه لیاقت نوشتن کتاب خوب رو هم قطعا داره. اول تابستون دفتر مرکزی مون راه اندازی میشه و اون موقع در خدمتت هستیم.
سلام استاد.گفتید فاگوزیست دوم رو 5شنبه شروع میکنین به فروش.اگه مقصد تهران باشه چندروز بعدمیرسه؟شهرستان باشه چی؟
پاسخ:
سلام دوست خوبم با توجه به اینکه نزدیک عیده چاپخونه ها سرشون خیلی شلوغه احتمالا روز شنبه کتاب رو به ما تحویل بدن برای همین شما تا قبل عید روش حساب باز کن . 
سلام استاد. من پیش2 الگو رو دارم به نظرم از گاج نقره ای خیلی بهتره . به نظر شما دیگه اونو نزنم و برم ابی کانون رو بزنم؟اخه نمیشه این همه تست رو باهم زد!!
پاسخ:
سلام پیش 2 الگو کتاب خیلی خوبیه
آبی کانون هم همینطور.
پیش 2 الگو قوی تر از بقیه ی کتاباشه.
شما فقط از روی یک منبع تست بزن. هر دوتاشونم جوابگوی کنکور امسال هستن نگران نباش.
سلام دکتربه نظرتون ابی بهتره یا گاج نقره ای؟
پاسخ:
قطعا آبی بهتر از گاج چون واقعا ویرایش اساسی شده کتاب کانون.
سلام شما گفته بودید پانزدهم کتاب پىش ىک و دوم اماده مىشه پس چرا نشد  اخه چرا بدقولى مىکنىن من واقعا به اون کتاب احتىاج دارممخصو وصا پىش دو ک امىدوارم ىه کم سریعتر چاپش کنین و به فکر ما باشىد
پاسخ:
سلام پیش دو که قطعی شد به امسال نمی تونم برسونم. 
پیش 1 رو هم جزوه ش رو کم کم میزاریم رو سایت نگران نباشید.. متاسفانه افراد سود جو منتظر اینن که سریع کپی پیست کنن از رو مطالب کتاب ما. 

سلام دو تا سوال داشتم کتاب  ابی کانون ویرایش جدید به صورت جامعه یا سال دوم و سوم و... به صورت جداگانه ست؟

و گفتین فاگوزیست سال دوم تغییر کرده و این تغییراتی که انجام شده زیاده و باید دوباره زیست سال دوم رو بخریم؟

پاسخ:
سلام پایه جداست پیش هم جداست.
ببینید همون جزوه خیلی کامله! اما کتاب چون از نو بازنویسی شده ریتم بهتری داره و نکات بیشتری بهش اضافه شده. سال دیگه ممکنه کاملتر هم بشه یعنی روز به روز ما کتابهامون رو بهتر و کاملتر می کنیم. منظور بنده از اینکه اگر خواستید تهیه کنید همین بوده وگرنه جزوه که خیلی کامله و کارتون رو راه میندازه.
سلام آقای جوادی واقعا فاگوزیست بهترین کتاب دنیاس ازتون خیلی ممنونم خیلییییی
پاسخ:
سلام خواهش می کنم مرسی :)

سلام اقای جوادی ببخشید من یه سوال رو چند بار می پرسم . منظورتون از اینکه گفتین زیست قلمچی بهتره آبی قلمچی بود یا همگامان ؟ کومش حرفه ای تره ؟ تازه من نشر را هم دارم باهاش می تونم حرفه ای تر کار کنم یا نه سوالاش برا من تکراری میشه ؟ بعد اگه من فاگو سوم رو بخرم می تون به تنهایی برا سال سوم کار کنم و کتاب رو پیش خوانی کنم ؟ 
پاسخ:
سلام
آبی بود
آبی خیلی قوی شده
بله چرا نتونید اصلا برای هر دانش اموزی لازمه که یک جزوه ی کامل داشته باشه که کتاب فاگوزیست هم مثل یک جزوه ی کامل هستش و برای اولین بار در کشور به این سبک نوشته شده.
سلام استاد ....یه تشکر ویژه دارم که سوالای همه بچه ها رو جواب دادین...میخواستم بپرسم واسه ریاضی کتاب یا جزوه ی فوق العاده مثل زیستتون چی سراغ دارین؟ کتابی که مفصل راجع به هر نکته ای صحبت کرده یا تست داده باشه؟*ریاضیم با هیچ کتابی درس نمیشه :-( )
پاسخ:
سلام خواهش می کنم :)
نه متاسفانه :) سال دیگه دکتر نکونام کتاب عربی شون منتشر میشه و غوغا می کنن بدون شک. در مورد ریاضی هم کار اقای حامد دلیجه خوبه. می تونید به ایشون اعتماد کنید. البته ریاضی نائینی هم خیلی خوبه.
میشه لطفا واسه سفارش اینترنتی راهنماییم کنید؟
پاسخ:
سلام روی آیکون shop در سمت چپ و پایین کلیک کنید به صفحه ی فروش هدایت میشید.
سلام استاد.من تابستان صد در صد فاگوزیست را می گیرم اما به نظرتون الان فاگوزیست سوم دبیرستان را برای امتحان نهایی بگیرم یا حالا زوده؟؟ صبر کنم تا تابستون و فاگوزیست را بگیرم؟چون بچه ها میگن ترکیبی هست و امتحان نهایی هم از مباحث امسال هست و بهتره برا کنکور کتابتون را بگیرم...  نظرتون چیه؟؟
پاسخ:
سلام عزیز فاگوزیست رو بگیر اون قسمت هایی که مشکل داری رو برطرف کن. راحت می تونی زیست نهایی رو بیست بشی با این کتاب. منتهی حتمن بگیر و عید بشین بخون.

 آقای جوادی من واسه زیست تانک دارم خودم متوجه شدم که خیلی خوب نیست ...
میخواستم الگو بگیرم دیدم نوشتین آبی کانون خیلی بهتر شده ...

میشه در مورد این کتاب یکم توضیح بدین ینی چطوری مثلن خوب شده
بعد چند جلده؟

بعد سوال آخر میشه الان دقیقن بگید کدوم بهتره چون من فرصت ندارم که هر دو تا رو بگیرم بخونم

پاسخ:
سلام اگه تا الان تهیه نکردین آره آبی کانون بهتره. کلا بهتر شده به من اعتماد کن عزیز :)
سلام دکترجون
تورو خدا جواب بده
فاگوزیست دوم و پیش ١ کی چاپ میشه
پاسخ:
سلام هفته دیگه فروش شروع میشه.
سلام دکتر. من از الگو خسته شدم.خیلی سوالای مزخرف داره.مثلا از صدتا شاید بیستاش علمی باشه بقیش دیگه بازی با کلمات و جملات کتابه الان کنکورای اخیر اینطوری نیستن.خواستم بدونم اگه آبی قلم چی بگیرم عیبی نداره؟؟راستی آبی قلم چی جدیدش خیلی تعریف کردن به نظرتون آبی بگیرم یا گاج؟؟
پاسخ:
سلام عزیز اتفاقا کنکور داره این مدلیب میشه و یه خوردش هم شده. کانون قلمچی که کلن این مدلیه. ابی کانون کتاب خیلی خوبیه چون اخیرا ویرایش شده و خیلی بهتر شده.
aqaye doctor chera ketabe mn naresid? Taqriban 2 hafte shod haa:(
پاسخ:
سلام تماس بگیرید
سلام استاد ژنتیک چی خوبه از نظر اموزش چی و از نظر تست کدوم کتاب خوبه ممنون
پاسخ:
سلام گر صبر کنی ز قوره حلوا سازم بعد عید ژنتیک خودم میاد بیرون. اما اگه عجله داری ژنتیک مهر و ماه خوبه بد نیست
۱۰ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۲ سعیدتنیسور
خودت اولش میگی برو الگو رو بزن هم برا پیش خوبه هم برا پایه.الانم میگی آبی.ما رو مث خودت بچه پولدار فرض کردی؟؟؟؟
کافر همه را به کیش خود پندارد آغا فردین
پاسخ:
:)))))))
عشقم کتابها روز به روز آپدیت می شن الان آبی بهتر شده وگرنه الگو هم فوق العاده س :)) د
سلام اقای دکتر.خدا قوت.زیست پیش 1و2 چی شد؟/؟/؟ این کنکور لعنتی اععصاب بلام نظاشطه...................... میگم انصافا تا حالا که سنگ تموم گذاشتی  بیا مردونگی کن  نزلر دیر بشه و اول از همه فتوسنتزو کامل بزار وپیشارو هم ............. بخدا بدجوری گیرم  .ممنون ک تا آخرش خوندین
پاسخ:
سلام عزیز باور کن من تمام تلاشمو می کنم اما همش شیفتم :)) وقت نمیشه که :|
۰۹ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۶ احسان تیموری
سلام آقا فردین گُل!
من حدود 7-8 روز پیش سفارش دادم اما فعلا نرسیده!
کی میفرستین؟!
ممنون!


پاسخ:
سلام ارسال شده دوست خوبم میرسه دو سه روز آینده نگران نباش
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۱۹:۵۳ سعیدتنیسور
سلام من برا دوم الگو رو گرفتم اما این آزمون زیست پایه رو35زدم و پیش رو که با ابی خونده بودم70زدم.یه مشاوره ای بکن دابه اه ه ه ه ه هه ه ه هه
خسته شدما
پاسخ:
سلام عزیز الان مجازی که کتاب آبی رو بگیری کتاب خیلی خوبی شده حتی بهتر از الگو
۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۵ نوکرم استاد
سلام استاد ایشالله که سلامت باشی استاد من میخوام زیست رو خوب خوب بزنم تو ازمونا تو رو خدا چنتا منبع توپ زیست بم معرفی کنین که اموزشی باشه حالا تست هم باهاش باشه اشکال نداره فقط از نظر اموزشی بترکونه به جز کتاب خودتون که سفارشش میدم دیگه چی خوبه میخوام عالی بشم تو زیست راستی جزوه عمارلو خوبه ممنون
پاسخ:
سلام عزیز اینو بدون که همیشه باید از یک منبع استفاده کنی. فاگوزیست از هر کتاب و جزوه ای تو بازار کاملتر هستش شک نکن.
سلام استاد
من تا الان زیست رو خوب خوندم و برای پیش دانشگاهی آبی قلم چی+گاج نقره ای+آزمون ها و تست های جزوه دبیرمو زدم.
برتی زیست سال دوم و سوم هم گاج نقره ای +آزمون ها و تست های جزوه دبیرمو کامل زدم...
بنظر شما کتاب شما رو هم بگیرم و بزنم یا لازم نیست!؟
پاسخ:
سلام ببین تا اینجا خوب پیش رفتی اما توصیه می کنم حتمن فاگوزیست رو یه نگاه بنداز. دانش آموزانی هستن که ترازشون تو آزمون قلمچی 7000 هستش اما وقتی برای اولین بار فاگوزیست رو دیدن کلی به استرس افتادن که وای من این همه نکته بلد نیستم! ضرر نمی کنی. موفق باشی
سلام.م‏ن‏ ‏تجربیم‏ ‏تا‏ ‏کنکورم‏ ‏که‏ ‏کم‏ ‏مونده‏ ‏فیزیک‏ ‏نخوندم‏ ‏‏ریاضی‏ ‏نخوندم‏ ‏زبان‏ ‏فقط‏ ‏لغت‏ ‏عربی‏ ‏نخوندم‏ ‏شیمی‏ ‏کم‏ ‏خوندم‏ ‏زیست‏ ‏خوندم‏ ‏نفهمیدم‏ ‏زیست‏ ‏سال‏ ‏دوم‏ ‏رو‏ ‏پیشم‏ ‏که‏ ‏دارم‏ ‏میخونم‏ ‏دینی‏ ‏رو‏ ‏خوندم‏ ‏تست‏ ‏نزدم‏ ‏ادبیاتم‏ ‏خوندم‏ ‏تست‏ ‏نزدم.از‏ ‏امروز‏ ‏ادامه‏ ‏بدم‏ ‏در‏ ‏یه‏ ‏کلام‏ ‏میتونم‏ ‏خودمو‏ ‏به‏ ‏پرستاری‏ ‏برسونم‏ ‏یا‏ ‏نن‏ ‏بیخیالش‏ ‏شم‏ ‏دیگه؟؟تو‏ ‏رو‏ ‏خدا‏ ‏جوابشو‏ ‏بگید‏ ‏حتما
پاسخ:
سلام شما حتما به سایت دکتر افشار مراجعه کنید ایشون کارشون خیلی درسته خوبه خوب راهنمایی تون می کنن. موفق باشید
سلام خسته نباشید استاد.
مرسی بابت سایت خوبتون واقعا عالیه.دمتون گرم.
ی سوال درسی دارم با اجازه:
ایا دو کروموزوم x و y تتراد تشکیل میدن یا نه؟
خیلی سبز میگه میدن ولی نشر الگو میگه نمیدن.تکلیف چیست؟
پاسخ:
سلام در حد کتاب بدونید که نمی دن. مهم کتاب درسی هستش.

سلام دکتر ببخشید من می خواستم بدونم مگه نشر الگو دوم دبیرستان بد. اخه همه بهم می گن بد و اشکال زیاد داره راسته؟پس اگه راسته من از کجا بدونم کجاش اشکال داره ؟معلم خودمونم انقدر نچسب که اگه سئوال بپرسی بلد نباشه ازت نمره کم می کنه از من بدبخت هم تا حالا 4.5نمره کم کرده !

بعد الان خیلی سبز تست می زنم برا تابستونم نشر کافیه یا نه اکه نه چه کتابی بخرم برا سالای بعد چی ؟

خب ببخشید سر درد دادم

پاسخ:
سلام شما فعلا هر چی داری از روش تست بزن تا تبستون ببینیم چی میشه. احتمال زیاد خودمون کتاب تست هم بدیم بیرون.
۳۰ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۴۰ گلناز نجفی
سلام آقای دکتر.آیا این استدلال من درسته؟ اگه یکی دیابتی شدید در نمودار EKG موج R lمیتونه بیاد پایین استدلال:دیابتی شدید_چربیاش زیادی تجزیه شه_PH بدن زیادی اسیدی شه_آنزیما و آنزیم لیپازش خوب کار نکنه_چربی ها در جدار رگها رسوب کنه_و بعد انفارکتوس_که در EKG موج R میاد پایین
پاسخ:
:)))) درستو بخون بچه :)))
سلام من زیست دوم و سوم وپیش رو به همراه تستهای گاج نقره ای رو تا عید برای بار دوم تموم میکنم ،به نظر شما در فروردین کتاب سوم و پیش ۲ شمارو بخونم یا تست های زیست الگو رو 
پاسخ:
سلام چون شما خوندین و تست کار کردین اگه به کتاب ما هم یه نگاه بندازید ضرر نمی کنید. سریع هم پیش می رید. 
سلام.خسته نباشید دکترجون من درمبحث ژنتیک مندل ضعیفم کتاب شماهم امسال چاپ نمیشه میشه چندتا منبع خوب معرفی کنی؟
باتشکر
پاسخ:
سلام مخلصم
عزیز کتاب زنتیک خوب تو بازار نیست اما برای اینکه کارتو راه بندازه همون کتاب مهر و ماه رو بگیرد بدک نیست.
سلام  خسته نباشین
 راستش روم نمیشه بگم ولی با اینکه تجربی هستم زیست رو تا الان درست نخوندم و هرچی ازمون هم دادن انقدر کم خوندم که درصد زیستم 10-20 هست ولی می خواهم خیلی جدی برا زیست وقت بذارم می دونم یکم دیر هست و خواهشا راهنماییم کنین
1-من  تازه فاگوزیست سوم دبیرستان رو گرفتم  راستش خیلی ترکیبی هست و بیشترش رو نمی فهمم به نظر شما چیکار کنم منتظر بمونم فاگوزیست دوم دبیرستان بیاد که از اون شروع کنم یا از همین شروع کنم مشکلی نداره؟؟؟
2- و اینکه اگه فاگوزیست رو بخونم دیگه لازم نیست کتاب درسی رو بخونم ؟؟؟؟
3- برا ژنتیک چه کنتابی پیشنهاد می دین  چون خدا رو شکر  ژنتیک  رو هم هیچی بلد نیستم
پاسخ:
سلام
شما اول کتاب درسی رو بخون بعد برو سراغ فاگوزیست
نیازی نیست ما به اندازه ی کافی قابل فهم نوشتیم که تفاوتی نداره شما از کدوم سال شروع کنی
در این مقطع از سال نیازی نیست شما ژنتیک بخونید
سلام و 1000 درود خدمت استاد فردین جوادی گل
استاد حالا که پیش2 15 فروردین میاد پس گیاهیتون کی میاد 
پاسخ:
سلام برای گیاهی یه سری برنامه ها دارم انشاء ا... به مرور اعلام می کنم.
با عرض سلام 
آقا این سایت فاگوزیست مربوط به استاد شاکری ربطی به مجموعه شما داره؟
جزوه و کتب ایشان را در چه سطحی میبینید؟
متشکرم
پاسخ:
سلام خیر ایشون دارن از اسم کتاب بنده و آوازه ی کتاب فاگوزیست آشکارا سوء استفاده می کنن. کپی پیست :)) درضمن استاد! :)))
سلام اقا مقاله رو خوندم عالی بود فقط یه چیزی میخواستم بپرسم من سوم تجربی ام تو ازمون ها زیستو50 میزنم چه کتاب یا کتابهایی کار کنم برای رسیدن به درصد های بالاتر؟خیلی سبز   زیست2 چاپ جدیدش رو دیدین؟نظرتون راجبش چیه؟ در کل چه کار کنم چه کتبی خوب اند برای من؟
پاسخ:
سلام کتاب تست فقط و فقط دو تا کتاب خوبن یا نشرالگو یا میکروطبقه بندی گاج. وسلام

سلام دکتر 

واقعا ممنون کتابتون عالیه!

فقط یه سوالی جاهایی رو که ممکنه اشتباه باشن و شما تو چاپای بعدی اصلاح میکنید میشه بگید که ما هم اصلاح کنیم تو کتاب خودمون درست کنیم؟

باتشکر

پاسخ:
سلام کتاب تقریبا بدون مشکل هستش.
۲۱ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۲۸ هینا ویسی دوم تجربی
سلام اقای هاشمی من از شما خیلی ممنونم که این کتاب را تالیف کردید و به ما کمک کردید........من تو قلم چی بالا40% نداشتم ولی الان به اطف خداوند متعال70% میزنم........ واقعا درس نامه هاتون عالیه مخصوصا برای ما که تو مناطق محرومیم......... یه سوال داشتم به نظرتون تو زیست دفتر خلاصه نویس داشته باشم یا نه؟ و سوال بعد دی وی دی اموزشی دارید ؟ و به نظرتون من در کرمانشاه پیش چه مشاور تحصیلی برم؟
با تشکر از زحمات شما.........................
پاسخ:
سلام منظورتون آقای جوادی هستش؟ :) خواهش می کنیم :) نه برای زیست خلاصه نویسی نیازی نیست چون همه نکته س. از بچه های سال گذشته که رتبه های خوب آوردن و وضعشون از نظر درسی مشابه شملا بوده سوال کنید.
سلام من پیش دانشگاهیم سال 94 کنکور دارم درصد زیستم خیلی کمه 30-40 به نظرتون کدوم کتاب زیستو بگیرم؟واقعا کمکم کنه بتونم بالای 70-80 بزنم
پاسخ:
سلام شما یکی از کتابهای پایه ی ما و به همراه پیش 2 رو تهیه کنید. پیش2 رو داریم می نویسیم.
منظورم اینه که برا پیش دانشگاهی الگو رو بخرم یا دوم؟
پاسخ:
هر دوتاشم خوبه
برا پیش یا دوم؟
پاسخ:
متوجه نشدم چی رو؟
سلام...
من سال سوم هستم بخاطر درسنامه های خوب فاگوزیست اونو انتخاب کردم اما برای کتاب تست درگیرم..
بنظرتون کتاب تست الگو بهتره یا خیلی سبز؟؟؟
ازکدومشون استفاده کنم؟؟
پاسخ:
سلام الگو صد قدم جلوتر خیلی سبزه!
سلام درصد زیست من تو قلمچی50 یا60هس77هم زده امږمیخام به درصد بالایی برسم.کودموشونو کارکنم؟چهارم هستم
پاسخ:
سلام
توصیه می کنم نشرالگو رو بزنید شما
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۴:۵۵ مهراوه .کامنتم طولانی یه ولی ممنون میشم تا اخر بخونید و راهنمایی کنید
سلام
من 23 سالمه تا الان درگیر بیماری بودم ولی به لطف خدا خوب شدم و میخام زندگیو از سر بگیرم و بعد 5سال دوری از درس برای کنکور و هدفم که داروسازی دانشگاه شیراز  است بخونم.البته برای کنکور 95..با معدل کتبی 15متاسفانه این هم از برکات بیماریم
میدونم کارسختی یه چون بعد 5سال اونم باپایه ضعیف واقعا چیزی ازدرس ها یادم نیست
به همین خاطر میخام دی وی دی اموزشی بگیرم 

اما نمیدونم چه دی وی دی خوبه 

میخام مشاور هم داشته باشم که روش های نوین و تکنیکی و تندخوانی و تست زنی و...رو بهم بگن ولی باز نمیدونم چه مشاوری خوبن

من سال 95 حتما ب امید خدا باید قبول بشم چون اخرین فرصته فکر کنم چون کنکورو کم کم قراره بدارن و تاثیر معدل هم زیاد میشه بمرور و کارمنم سخت تر
1-  18ماه تاکنکور95فرصت دارم توی این 18 ماه میتونم کاری کنم رتبم زیر 500بشه؟منطقه 2 هستم

2-مشاوره و دی وی دی های محی الدین ظاهری یا مجموعه 100 یا فرهیختگان شریف مهر همون فرایند پاسخ یا کنکور اسان است یاونوس .........؟؟

3-بهترین منابع کمک درسی؟



پاسخ:
سلام انشاء ا... که همیشه تنتون سالم باشه. سعی کنید برای مشاوره همیشه برید پیش یک مشاور که توی شهر خودتون هستش. من توصیه می کنم برید آموزشگاه ایران زمین و ایران ماه پیش اقای محمد پور کارشون درسته.
در مورد منابع هم ایشون حتما کمکتون می کنن. بله چرا نتونین خیلی راحت میشه رتبه 3 رقمی اورد. موفق باشید
سلام استاد حالتون خوبه؟ ایشالله همیشه سلامت باشید.
متنتون رو خوندم و واقعا عالی بود ممنونم. اما چند تا سوال .....

شما گاج رو برتر از الگو دونستید به نظرتون گاج که تست تالیفی کمی داره و بیشتر کنکور و سنجشه برتر از الگو با تست های تالیفی خوبه؟ چرا؟

گفتید الگو غلط داره؟ منظورتون غلط بر مبنای کتابه یا علوم پزشکی؟ جون میدونید خود کتاب غلط علمی داره و کتاب کنکور هم از روی همون نوشته میشه. اگه امکانش هست چند تا غلط از الگو سال سوم که خودم دارم بگید ببینم.

به نظرتون سال پیش دانشگاهی روزی چند تست زیست همراه با مطالعه خوب پیشنهاد میکنید؟؟؟

با تشکر
پاسخ:
سلام
هر دوتاش خوبن منتهی الگو برای اونایی که تو زیست خیلی مشکل دارن و می خوان خیلی بالا بزنن توصیه میشه اما گاج برای اونایی که وقتشون کمه و مشکل انچنانی با زیست ندارن یعنی از یک منبع کمک اموزشی قوی استفاده می کنن توصیه می شه.
غلط هر دوتاشون دارن اما الگو بیشتر از گاجه. جای نگرانی نیست Take it easy 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ****** ***** **** *****
**** **** ** **** **** ***** ** ***** ***** ***** ** *** ** **** ** * ***** ***** ****** *
***** ***** **** ***** 
پاسخ:
سلام جناب ایشون از اسم سایتش مشخصه که چجوریه کارش! یه تیکه از این کندن یه تیکه از اون کندن! کتاب الگو یا میکرو گاج فوق العاده ن. البته در حال حاضر ها!!! سال دیگه قراره یه کتاب تستی بیاد بیرون که اسمش مثل فاگوزیست خیلی خاصه! و هرکی بشنوه شوکه میشه اسمی کاملا خلاقانه! مثل مطالب داخلش! منتهی چون افراد سود جو زیاد شدن و می خون سریع از آب گل آلود ماهی بگیرن اسمش رو دقیقا وقتی که چاپ شد اعلام می کنیم. ب امسال نمی رسه.
به نظر من کتاب گاج شیر خیلی معمولیه بدون هیچ نکته ترکیبی ولی قلمچی جدید بسیار عالیه سوالات مفهومی و ترکیبی بسیار عالی دارد من که با اون کمتر از 80 نزدم با این که خیلی نمی خونم ولی خیلی مسلطم به زیست
پاسخ:
سلام ااونطوریام نیست دوست خوبم شما بالاخره سطحتون بالاستو بله کتاب قلمچی هم خوبه

سلام

استاد ببخشید زیست پیش 2 کی چاپ میشه ؟ اگه زود چاپ میشه تا وایسم .آخه میخام کتاب بخرم . با تشکر

پاسخ:
سلام توی اسفند اپ میشه قبل عید ایشالا چاپ میشه.
سلام دکتر من گاج نقره ای رو گرفتم
ولی اصلا خوب نبود
یه تجدید نظر روش داشته باشین
زیستم آنچنان قوی نیست ولی وقتی تستاشو میزدم
به نظرم خیلی سطحی بود
بعدم یه نکته که پیدا کرده 10 جور تست از روش داده
اینم میخواستم بگم که حیف شد دیر با شما آشنا شدم
دیگه وقت نمیشه کتابای شما رو بخونم:(
الان فقط از روی کتاب دکتر عمارلو کار میکنم
بازم ممنون
پاسخ:
سلام دوست خوبم نگاه نکن قلمچی و امثالهم انقد جو دادن به زیست شناسی! کنکور خیلی هم سخت نیست! کنکور دقیقا تو همون سبکی هستش که میکرو طبقه بندی گاج هستش. شما یه درسنامه خوب بخون حالا یا دکتر عمارلو یا فاگوزیست. از رو گاج خوب کار کن تست ها رو . شک نکن کنکور رو بالای هشتاد می زنی.
۲۷ دی ۹۳ ، ۱۶:۵۷ نمیشه گفت
سلام یه سر به http://asap.blogfa.com
بزنید ضرر نمیکنید.
سلام.من دانش آموز سوم ریاضیم.معدل دومم هم 19.94 بود.
آیا میتونم تابستون تغییر رشته بدم و زیست سال دوم و سوم رو تو سه ماه بخونم؟؟؟
به کمکتون نیاز دارم...لطفا کمکم کنید.
پاسخ:
سلام دوست خوبم شما حتمن با یک مشاور مشوترکنید نه بنده که اطلاعات ناقص در این زمینه دارم :)) موفق باشید
سلام اقای جوادی خواهشا یه راهنمایی مشتی کنین
1)واقعا راقبت بین الگو و گاج نقره ای خیلی رو مخ من هست نمی دونم کدوم رو بزنم الان هم سال به سال الگو رو دارم هم گاج نقره من درصد بالای 80 زیست تو کنکور می خواهم یکی می گه الگو یکی میگه گاج شما بگین برای هرسال کدوم بهتره با توجه به اینکه همین چند هفته پیش پیش 2 الگو هم اومده  این هم شده یه مشکل که بگیرمش یا نه

2) من زیست  سوم شما رو گرفتم خیلی خوب بود فقط پیش 1 و ژنتیک کی می اد که بد جور محتاجشم؟؟؟
پاسخ:
سلام دوست خوبم هر دو تاش خوبن الگو برای اونایی که که وقت به اندازه کافی دارن و دیگه می خوان تست های خیلی سخت کار کنن بدرد می خوره اما گاج جمع و جورتره و به درد همه می خوره
سلام خسته نباشین من تست ابی قلمچی میزنم ب نظرتون چطوره
پاسخ:
سلام بله کتاب خیلی خوبیه
سلام خسته نباشید آقای جوادی خوب هستید

آقای جوادی چند تا ازتون سوال داشتم میخواستم اگر بتونید بهم دقیق جواب بدید دستتون درد نکنه ایشاله خدا بهتون خیر بده

1-توی یکی از کامنتاتون پاسخ دادید گفتید اگر یه نفر جزوه دکتر عمارلو رو+تست گاج +تستای هر دوهفته قلمچی رو اموزشی بزنه و مرور کنه مطالبو میتونه درصد بالا80تو کنکور بزنه درسته؟واقعا مطمئنید میشه ؟ نمون کسی بوده یا نه رو حدس اینو مطرح کردید؟

2-تو کنکور نمیشه زیستوو بالای 90زد یعنی؟چه کار هایی باید برای بالای 90 زدن زیست انجام داد


3- از بین گاج و الگو کدوم میتونه مارو به بالای 90 برسونه؟

4- تو بعضی جاها گفتید الگو خوبه یه جا گفتید الگو رو نمیخواد چیه جریان تو رو خدا بشکافید این قضیه رو که چرا لگو نه و گاج برتریش بیشتره نسبته به الگو؟

5- تو کنکور چند تا تست ترکیبی میاد و راهکارش چیه میتونیم خودمون بدون کمک اموزشی یا چیزای دیگه سوالای ترکیبی کنکور رو هم جواب بدیم؟

در اخر هر توصیه ای دارید از ما دریغ نکنید ممنونم ازتون خدا پشت و پناهتون
پاسخ:
سلام
دوست خوبم کسانی بودن که فقط متن کتاب دسی رو خوندن! به همراه جزوه ی معلم خودشون! یکم هم تست زدن و تو کنکور بالای 80 زدن. بله همچین افرادی بودن و خیلی زیاد
مهم خود فرد هستش نه کتاب من یا دکتر عمارلو و یا امثالهم
مقاله ی مربوط به چگونه زیست شناسی را مطالعه کنیم رو بخونید
هر دوتاشم خوبن
دوست خوبم هر دوتاش خوبن . الگو تست هاش خیلی زیاده و به یه سری از موضوعات گیر الکی داده که این خوب نیست. اج کم و حجم و پربار هستش. اما در کل هر دوتاش تو یک سطح هستند. انتخاب باخودتونه
تقریبا تمامی تست ها ترکیبی هستش تمامی 50 تا!
رفیق کلی توصیه کردیم تو پست های مختلف :))) بخوانید و بخوانید و بخوانید! و از متن کتاب درسی غافل نشوید
سلام.من ازتانک تخته سیاه استفاده کردم تستاش روهم تموم کردم.می خوام بدونم همینوچندباره دیگه بخونم یایه کتاب دیگه استفاده کنم؟ترجیعن کدوم کتاب؟
پاسخ:
سلام حتمن گاج نقره ای رو استفاده کنید
salam aghaye dr man emsal az parastari enseraf dadam va konkur dadam zistam 80 zadam alanam 2nbale ketabiam k ashkalo khub tajziye koneman sale dovvomo shadidan moshkel daram har toram mikhunam razi nemisham in ketabetun pushesh mide?mishe bara ziste dovvom rahnamayim konid?
پاسخ:
سلام پرستاری رشته خوبیه ها! پزشکی چیزی نداره که بچه ها خودشونو انقد براش هلاک می کنن. پزشکی یه زمونی ابهت داشت الان از ابهت افتاده. به هر حال در مورد منبع کمک آموزشی خوب می تونید از کتابهای ما استفاده کنید سال سوم چاپ شده سال دوم هم قرار بود این روزها چاپ بشه اما چاپش به تاخیر افتاد طی یکی دو هفته ی آینده اگه خدا بخواد چاپ میشه و می تونید تهیه کنید
سلام کتاب تست واسه پیش۲میکروگاج بهتره یانشرالگو؟
پاسخ:
سلام کلا نشر الگو خوبه و گاج هم همینطور اما من می گم اگر گاج رو بخونید خوبه.
واس ژنتیک مهروماه بهتره یا تخته سیاه؟چرا؟
پاسخ:
سلام تخته سایه یه زمونی حکومت می کرد اما الان دیگه نه. کتاب زنتیک خوب تو بازار نیست گشتم نبود نگرد نیست! اما به هر حال مهر و ماه نسبت به بقیه بهتره
سلام دکتر
دو تا سوال...
1.نظرتون درباره جزوه دکتر عمارلو چیه؟باش چند درصد میشه زد؟
2.امکانش هس ی توضیحی درباره خودتون بدید؟رتبه؟دانشگاه؟
پاسخ:
سلام
سوال اول: ایشون یکی از اساتید بسیار خوب کشور هستن . 
سوال دوم: بیخیال :))
موفق باشید
سلام سلام .خوبین ?میشه فقط به این سوالا باجواب ساده بله ، خیر جواب بدین. با فاگوزیست این سوالا اومد بیرون.
ایا انتشارتسهیل شده و انتقال های فعال فقط در سلول ها وجود دارند؟
ایا اختلاف غلظت ،شیب انتشار، شیب غلظت، هرسه باعث انتشار میشوند؟
ایا مواد در جریان انتشارساده،ازغشای فسفولیپیدی عبور میکنند؟
ایا تنها سرعت در انتشار مواد تاثیر دارند؟
ایا تنها ریشه های گیاهان بعضی موادرو به کمک انتقال فعال در طبیعت جذب میکنن؟
موجودات تک سلولی فقط به روش اندوسیتوز تغذیه میکنند؟
ایا سلول های یک بافت برای یک کار خودشان را اداپته کرده اند؟
اغا چند بار سوال پرسیدم ج ندادین
پرسش و پاسخ هم راه نمیندازین لاقل اینارو ج بدین ، خدا خیرتون بده
پاسخ:
سلام
بله
بله
خیر
خیر
خیر 
بله
اینا رو یه بار دیگه تو بخش پرسش و پاسخ بپرس جواب می دم منتهی از دو هفته ی دیگه شروع می کنم به جواب دادن. این آدرسش :
www.biotest.ir/ask
سلام من واسه زیست جزوه دکتر عمارلو و کتاب تست گاج دارم 
کافیه ؟ برای 60درصد؟
پاسخ:
سلام دوست خوبم باور کن بدون هیچ گونه اغراقی می گم اگر شما یه جزوه ی خوب مثل همون جزوات دکتر عمارلو  رو بخونی بعدش از روی میکرو گاج کار کنی و در آخر هم تست های آزمون های قلمچی رو هر دو هفته یه بار کار کنی(با هدف آموزش نه سنجش!) شک نکن 80 به بالا می زنی قول می دم بهت. به شرطی که بخوای! و اراده ت رو قوی کنی!
سلام ببخشید من دچار دوگانگی شدم‏!ووسه سال سوم زیست الگو بگیریم یا جامع گاج؟ممنون
پاسخ:
سلام میکروگاج بتره

سلام اقای دکتر

واقعا دارین برا بچه ها زحمت می کشین خواستم یه خدا قوت بگم

تا حالا جزوه و کتاب به این خوبی ندیده بودم.فقط اجرتون با خدا.

 

پاسخ:
سلام مرسی از شما :)
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ سید حسن محمدی - دبیر زیست شناسی
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت جناب آقای دکتر جوادی. آزمون اول (26 دی ماه) را، ما دبیران زیست چگونه باید تهیه کنیم؟ با تشکر زیاد. 
پاسخ:
سلام همکار گرامی حتما برای شما ارسال می شه نگران نباشید
با سلام وخسته نباشید
ممنون ازاینکه انقدر سریع جوابمو دادید
برای خرید کتاب ها چه جوری باید اقدام کنم؟
پاسخ:
سلام اعلام می کنیم از طریق سایت
باسلام وخسته نباشید
من دارای مدرک کارشناسی هستم ولی میخوام امسال کنکور تجربی شرکت کنم  وفقط پزشکی میخوام ورشته دبیرستانم ریاضی بود
من جزوه دکتر عمارلو،کتاب های گاج نقره ای،تانک تخته سیاه،همگامان،زیست آبی کانون،ژنتیک وگیاهی دکتر آرام فروخیلی سبز پیش1 وکتاب های همایش نشر دریافت رو دارم به نظرتون کتاب های فاگوزیست روهم تهیه کنم؟
باتشکر فروان اطلاعات خوبتان
پاسخ:
سلام فاگوزیست از همه ی اینها کامل تر هستش.
سلام خسته نباشید ببخشید یه سوالمن جامع گاج رو گرفتم باید سوم الگو رو هم بگیرم ؟؟

بعدش ژنتیک خیلی سبز رو هم دارم ولیشما یه جا میگید سوم الگو رو هم بگیرید یه جا دیگه میگید سوم رو بگیرید اخر چیکار کنیم

بعدش گاج کفاف کنکور رو میده برای درصدای بالا +کتاب درسی برای درصدی بالای 90 ایشاله
چیکار کنیم
پاسخ:
سلام ژنتیک خیلی سبز سنگینه! اصلا به درد دانش آموز نمی خوره برای همین دیگه چاپش متوقف شد و به صورت رایگان برای دانلود گذاشتن چون واقعا به درد یک دانش آموز نمی خوره به درد یک مدرس می خوره تا یه نگاه بهش بندازه و بره درس بده. کتاب زنتیک خوب فعلا در بازار کتاب ژنتیک به زبان آدمیزاد مهر و ماه هستش وسلام
گاج کافیه الگو رو نمی خواد
بله کفاف میده چرا نده؟
سلام من سال دوم هستم وجزوه سال دوم می خوام من خیلی زیست ضغیف است  امیدورم با این جزوه زیست را خوب بزنم
پاسخ:
سلام انشاء ا...
نگران نباشید
salam mikhostam bedonam ketab fagositos  shamel har 3 sal hast ya na
پاسخ:
سلام فاگوزیست اسم مجموعه کتاب هامون هستش و 7 جلد رو شامل میشه که در ابتدای سایت مشاهده می کنید

سلاممن رشته ام ریاضیه می خوام تجربی کنکور بدم واسه زیست چی بخونم به جز خیلی سبز
پاسخ:
سلام خوب کتاب ما :))
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۰ سولمازیست
سلام میگم کتاب فاگوزیست میتونم سفارش بدم یعنی چاپ شده اگه شده بگید قیمتش چنده
پاسخ:
سلام به زودی برای کتاب فروشی ها ارسال میشه بله 27500
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۱:۳۶ سولمازیست
سلام راستش منم کنکوری 94 ولی تاالان نمیدونستم که کتاب خیلی سبز نسبت به بقیه خئب نیست الان سایتتونو دیدم حالا باید چیکار کنم چه کتابی سریعا بگیرم خوبه برای پیشدانشگاهی یاکلا جامع
پاسخ:
سلام
تا دو هفته ی دیگه سال دوم و سوم میاد و اواخر دی ماه پیش دانشگاهی می یاد
سلام.من کتاب سال دوم و سوم و پیش خیلی سبز دارم.حالا باید چیکار کنم.کتاب جدید بخرم.تورو خدا راهنمایی کنید.
پاسخ:
سلام خوب سبک کار ما کلا متفاوت هستش
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۱۳ عرفان قدرتی
همون زیست جامع که واسه سه ساله دیگه؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام بله همون
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۱ عرفان قدرتی
شما منظورتون از زیست گاج واسه سال دوم کدوم کتابه،  هرچی گشتم واسه دوم به جز 8000 کتاب دیگه ای نداره!
پاسخ:
سلام
منظور همون کتاب جامع میکروطبقه بندی گاج هستش نه هشت هزار!!

سلام خسته نباشید.ببخشید همه کتابای اقای دکتر چاپ شده الان؟؟من چن جا رفتم نداره .چیکار کنم؟؟؟

پاسخ:
سلام خیر
فعلن دوم و سوم رو به صورت جزوه ارائه می دیم از روز چهار شنبه می تونید از طریف سایت سفارش بدین
سلام اگر من کتابهای دوم و سوم شما را بخواهم تهیه کنم باید چکار کنم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید.ممنون
پاسخ:
سلام به زودی اطلاعات خرید بر روی سایت گذاشته خواهد شد.
سلام.یعنی برای سال دوم نشرالگو مناسب نیست.
درضمن من همایش نشر دریافت دارم.یعنی برای آموزش مناسب نیست؟
آیا کتاب شما در کتابفروشی داره؟
روزی چند ساعت زیست ترکیبی مناسبه؟
با تشکر
پاسخ:
سلام چرا کتاب خوبیه اما اونطور باید و شاید کار نشده روش. چرا همایش خیلی خوبه نه برای الان! بلکه برای جمع بندی
هر کسی میزان مطظالعه ش بر اساس یکسری فاکتورها تغییر می کنه اما در هر صورت باید حداقل 2 ساعت رو داشته باشید
سلام استاد.یه سوال مربوط به قلم چی دارم اگه میشه دلیل نادرستی مورد 3و4رو  کامل بگید.اخه گیج شدم!
1.در اپران لک جایگاه اغاز رونویسی.......
1.در هرژن وجود دارد
2.در مجاورت راهانداز قرار دارد
3.برخلاف جایگاه پایان رونویسی قابل ترجه است
4.اولین نوکلوتیدیکmrnaسه ژنی است
سوال تعداد نادرست  ها رو میخواست که هر چا تا نادرست بودن.
اپراتور رونویسی میشه؟
خیییییییییییییییلی ممنون.
پاسخ:
سلام
عشقم! یه خرده دیگه صبر کن این سایت پرسش و پاسخ رو دادیم برامون راه اندازی کنن کاراش تموم بشه بعد. کلی امکانات گفتیم براش بزارن تا کف همه ببره :)))))))) در مورد اپران هم تا چند وقت دیگه مطالبی رو روی سایت قرار می دیم
سلام من پیش هستم توفصل 1و2 شدیدا دچارمشکل شدم توقلم چی خیلی پایین زدم به نظرتون چی بخونم برا اون فصلها خیلی ممنون
پاسخ:
سلام فعلن چیز خاصی نیست :) جزوه ی دکتر عمارلو رو بخونید خوبه.
سلام، نمونه جزوه هاتون رو دیدم
. ارتباط دادن بیماری pku و غده ی تیرویید محشر بود. خواستم سفارش بدم نوشته تا آبان ماه به دلیل اتمام موجودی سفارش نمی پذیریم. میشه یه تاریخ دقیق بدید که کی موجودی کتاب های زیست ۱ و ۲ افزایش پیدا می کنه؟ کتاب پیش کی آماده میشه؟ اصلا به کنکور امسال می رسه؟

پاسخ:
سلام :) ممنونیم از شما :)
روز 5 آبان اطلاعیه می زنیم که وضعیت به چه صورت هستش.
سلام اقای جوادی  میشه من فایل pdfسال دوم رو ا ز شما بگیرم  اخه من خودم دوست دارم برم رنگی برام بگیرن تو شهر خودمون هزینه اش هم کارت به کارت می کنم  ا
پاسخ:
سلام خیر دوست خوبم امکانش نیست :)
سلام..آقای جوادی خسته نباشید....منم اینکه همایش فقط واسه جمع بندیه رو از چند نفر شنیدم...یعنی الان نخونیم؟؟؟؟آخه هیچ کتاب یا جزوه ای که همچین درسنامه ای داشته باشه ندارم
بعد از کجا معلوم زمان جمع بندی بتونیم این 2 جلدو تموم کنیم کنکور هم که 21 خرداده.....!!!!بنظرتون واسه  جمع بندی بررسی تست های نشاندار کتابایی که تا اون موقه زدیم بهتر نیست؟

ممنون
پاسخ:
سلام خیر برای زیست هم باید تست زد هم باید خوند. همایش کتاب خیلی خوبیه
سلام
ببخشیدمن تابستون بنا به دلایلی تقریبا بعد ماه رمضون شروع کردم به جدی برنامه ریختن و درس خوندن ولی نتونستم زیستو درست حسابی بخونم حالا هم راهی ندارم جز اینکه با آزمونا پیش برم شما دیگه واسه الان برنامه ای برای خوندن زیست نمیذارید رو سایت؟؟؟؟؟ و اینکه توی برنامه ی روزانه ی من سه ساعت واسه زیست وقت گذاشتم و تو دو نوبته یکی نزدیکای ظهره و یکی هم شب که بخاطر مدرسه یه تایمش می پره حالا میشه بگید چیکار کنم؟!
پاسخ:
سلام سع کنید زیست رو تا جایی که می تونید مرور کنید. دفعه ی اول که مفهوم رو خوب یاد بگیرید بعد ها موقع مرور کارتون خیای ساده میشه. سعی کنید زیست رو توی زمان هایی بخونید که انرژی دارید! نه اینکه شب! و از خستگی مفرط خوابتون ببره! 
سلام آقا لطفا بگید قیمت جزوه ی دوم چنده؟ و چطوری باید بخریمش؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز قیمتش هست 30 تومن و توضیحاتشم که مشخصه. 
سلام
من با یه مشاور صحبت کردم و لیست کتابایی رو که باید بگیرم رو بهم گفت واسه زیست هم دوم و سوم خیلی سبز و پیش بهم گربه رو معرفی کرد حالا من چیکار کنم یعنی اینا ب درد نمیخوره باید کتاب جدید بگیرم؟
پاسخ:
سلام نه نیازی نیست اینا کتابای خوبین
سلام...من کتاب گاجو دارم .جزوه دکتر عمارلو د همچنینین کااب همایش ایشون..بنظرتون جزوه شما لازمه؟؟؟قیمت زیست دومتون چندا؟؟؟اگه حد اکثر بعد چه مدتی به دستمون میرسه؟؟راستی جزوه هوی شما مثل همون نمونه هایی که تو سایت گذاشتید؟؟؟؟
پاسخ:
نه خیر نیازی نیست البته اگر در زدن تست ها اشکال دارید حتمن باید یک منبع قوی مطالعه کنید 11 مهر می گیم
بله به همون صورته
سلام حالتون خوبه؟
برا پیش 1همایش بهتره یا نشر الگو؟
پاسخ:
سلام کتاب استاد عمارلو به درد جمع بندی می خوره نه الان! پیش 1 الگو خوبه
 اغا خیلی دلخورم ازتون چرا کامنتای منو تایید نمیکنید!!! من سوال درسی پرسیدم شما پاسخ ندادین! بعدم اون دوست گرامی مون که اسمش نگاره کاشکی میومدو میگفت فامیلشو ..تشابه اسمی بوده بخدا من فقط 1 کامنت برا ارسال جزوه زده بودم .:( ازین به بعد من به اسم NEGAR JAVID میام که دیگه اشتباه نشه:( امیدوارم اینو تایید کنید جناب....
پاسخ:
چرا تایید می کنیم !
بیخیال...
سلام.
کی این فاگوپیش 1میاد؟اصلاقرارهست ک بیاد؟
اگه نمیادی منبع خوب وتوپ واسه پیش1معرفی کنید.
مر30
پاسخ:
سلام
منبع خوب برای پیش 1 نشرالگو 
سلام لطفا نظرتون راجع به جزوه ی آقای سلیمان محبی چیه؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز ما کار ایشون رو بررسی نکردیم تا به حال هر چند همین چند روز پیش خودشون برای ما یک نسخه فرستادن. نمونه کار شون روی سایتشون هست می تونید بررسی کنید موفق باشید
سلام من نفهمیدم واسه خرید جزوه سال دوم باید چیکار کرد؟ قیمتش چقدر هست؟
پاسخ:
از روز 10 مهر دوباره فروش روع میشه
سلام
اقای محجوب
شما قول داده بودید تست های زیست سوم خیلی سبز را بررسی کنید؟؟؟
پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر 
پاسخ:
بررسی کردیم توی کامنت ها گفتیم تست های زیست شناسی خیلی سبز بیشتر روی قید تاکید داره و به کنکور زیاد نزدیک نیست. تست های میکرو گاج خیلی قوی تر از خیلی سبزه
سلام

نویسنده کتاب نشر الگو برای سال سوم آقای دکتر اشکان هاشمی یه؟منظور شما این کتاب رو مناسب می دونید دیگه؟ رو جلدش هم عکس یک گیاه آدم خوار هستش!   آره؟
پاسخ:
سلام بله پیش 1 الگو رو جناب دکتر هاشمی تالیف کردن
سلام یعنی کتاب دوم دبیرستان تموم شد دیگه نمیفروشید؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام بله منتهی تا ده مهرماه صبر کنید
نظرتون راجع به کتاب کوله پشتی چیه؟ خیلی تعریفشو میکنن
پاسخ:
بله کتاب کوله پشتی کتاب خوبیه اما با توجه به ترکیبی شدن بیش از حد سوالات زیاد نیازتون رو نمی تونه برطرف کنه اما به هر حال برای شروع خوبه
کتاب (جزوه نه) فاگوزیست دوم دبیرستان در بازار موجود هست؟
پاسخ:
خیر

سلام اقای دکتر

طبق حرف خودتون از 27 ارسال جزوه دوم شروع میشه دیگه یعنی پس فردا.

پس من که کرجم حول و حوش 29 یا 30 جزوه به دستم میرسه

یا میخواین بازم بگین بعدااااااا چند روز دیگه نشد و.....

پاسخ:
بر اساس اولویت هستش حدود 700 نفر سفارش دادن همه رو نمیشه که توی یک روز فرستاد! اگر هم ناراضی هستید می تونید تماس بگیرید تا هزینه تون برگشت داده بشه موفق باشید
پس کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هستید اقای محجوب نیستید
پاسخ:
عذرخواهی می کنم چند روزی حالم اصلن خوش نبود الان رو سایته می تونید دانلود کنید
سلام کتاب های نوبل چطورن؟
پاسخ:
متایفانه به درد کنکور نمی خورن. کتاب تست فقط گاج نقره ای یا نشر الگو
سلام، شما میکید کتابه خیلی سبز تز کنکور دور شده یعنی جی؟ مشخصه سخت تر شده مکه نمیکید هر جیزی تو کنکور ممکنه من نشر الکوم دارم اما به نظرم کتابش خیلی تستاش سادست نسبت به خیلی سبز ،لطفا توضیح بدید که میکید خیلی سبز از کنکور دور شده یعنی جی ،مرسی
پاسخ:
نشر الگو ساده س؟!!!!! برعکس نشرالگو تست های بسیار سختی داره. اگر شما دارید از کارهای ما استفاده می کنید برای همینه که برای شما آسون هستش! خیلی سبز تست هاش اونطور که باید و شاید دانش آموز رو به چالش نمی کشه
سلام...شما از اولم همین جزوه دومو میخواستین کتاب کنید؟گفته بودین به هرجزوه 20..30% نکته اضافه شده..ولی الان میگین این جزوه همون جزوه پارساله
پاسخ:
دوست عزیز برای سال دوم دبیرستان جزوه ش به اندازه ی کافی قوی نوشته شده. در ضمن ما نگفتیم برای همهی فصل ها بلکه در یکسری از فصل ها. در مورد سال سوم همینطور بوده و تغییرات خیلی زیاد بوده. دوم به اندازه ی کافی کامل هست.
سلام ببخشید درصد مورده مطلوب واسه پزشکی  درس  زیست سال 94 چند میتونه باشه؟ و دوما کتاب تصویری شکل قلم چی چطور هستش
پاسخ:
درصد ها نسبی هستن ولی حتما باید بالای 60 زده بشه. کتاب خیلی خوبیه
سلام صد باره ی کتاب معرفی کنید  تستاش شبیه اقای جوادی باشه؟ ایا میشه؟
پاسخ:
همچین کتاب در بازار نیست. نشر الگو نزدیکتره
سلام اقای محجوب دی وی دی های رهپویان چطوره؟
پاسخ:
فوق العاده خوبه. البته ما فقط زیستش رو می دونیم. اونا برای جمع بندی به درد می خوره
سلام اقای محجوب  چطوری میشه اینطوری خودمو اماده کنمواسه سطح این سطح ها؟
پاسخ:
حل کردن و دیدن انواع و اقسام تست های سخت
سلام.ببخشید کدوماش کتابه کدوماش جزوه؟؟؟اگه همشو بخوام هزینش چقدر میشه؟؟؟
پاسخ:
هر دو به صورت جزوه اما سال سوم در واقع کتاب هستش که خودمون پرینتش گرفتیم و مثل جزوه به صورت صحافی سیمی و پانچ شده می فرستیم . سال دوم کلا جزوه و نمونه ش هم که برای دانلود گذاشتیم. جزوه ها و کتاب از نظر مطالب تفاوتی با هم ندارن. چون به اندازه ی کافی کامل نوشته شده ن . هر دو تاش میشه 75 تومن 
سلام خدا را شکر خوبه اقای جوادی نمیخواد  طراح بشه چقدر سخته تستاش یعنی تو کنکور احتمال داره اینطور بیاد یا واسه اینکه نکته های اصلی را بگه اینطور طرح شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
دوسا عزیز سوالات زیست شناسی الان به همین شکل شده. شما باید از همین الان خودتون رو برای هر شرایطی آماده کنید.
سلام اقای محجوب پیش چه کسی صحا فی میبرید بگو سوراخ های که میزنه را خب درست بزنه الان کتاب بدسم رسید ه تازه فهمیدم  خیلی فاصله نداده بین سوراخ و کاغذ 20 صفحه اولش  به صورت افقی از فنر در اومده تا بیام بخونمش هیچیش نمیونه ممنون
پاسخ:
به احتمال زیاد در باربری توسط اداره پست همچین اتفاقی افتاده چون شما اولین فردی هستید که اینطور می گید. ما همه ی جزوه ها رو خوب چک می کنیم لطفا تماس بگیرید.
سلام  اقای محجوب این قولت بود تا اخر هفته این اخره هفته قراربود  چگونه 90 بزنیم طرز زیستو خوندن وووو
پاسخ:
:)) روم سیاه
با سلام. من میخوام برای سوم یک منبع بخرم که تستای سخت و جوندار و مفهومی و ترکیبی و ... داشته باشه به نظرتون ویرایش جدید خیلی سبز بگیرم یا الگو؟ برای آموزشم میخوام کتاب شما رو بگیرم... با تشکر
پاسخ:
الگو بهتره. خیلی سبز چیزی تو مایه های میکروگاج هستش اما باز گاج ازوت قوی تره تست هاش و خیلی به کنکور نزدیکتره. خیلی سبز تست هاش از کنکور دور شده حتی ویرایش جدیدش. از نظر درسنامه هم خیلی سبز خوبه اما باز جای کار داره اونطور که باید و شاید کار نکرده
سلام مگه فونتش چطور هستش سال دوم مگه مثله سال سوم نیس؟
پاسخ:
فونتش همون چیزیه که دانلود کردید :)
سلام کتاب سال سوم ک عکسشو گذاشتین ک فنری نیس!!!!!!!!! اگه بخوایم کتابو بخریم باید 4 رقم شماره کارت و ساعت واریز رو  تو قسمت نظرات بفرستیم؟؟
پاسخ:
چرا فنری هستش. . بله
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۷ رضا میرافضلی

سلام.خسته نباشید.تورو خدا فونت کتاب دوم رو عوض کنید ناخواناست.سردرد گرفتم.

سلام میشه بگید هر کدوم از کتابا چند صفحه س؟برا این میپرسم که میخوام برنامه ریزی کنم که تمومشون کنم

قیمت کتاباتون به جز دوم و سوم رو بگید لطفا.

راستی! چرا به جزوه دوم چیزی اضافه نشده مثلا بررسی موشکافانه!!!!؟

پاسخ:
جزوه ی دوم به اندازه ی کافی کامل هستش. خوب گفتیم که داریم خود جزوه رو ارائه می دیم. انشاء ا... که آماده شدن اطلاع می دیم
سلام  به نظرتون من واسه زیست ی دفتر بخرم و جزوتون را که میخونم به صورت کلمه مانند یا نموداری نکته هاشا بنویسم مثلا  اینترفرون باعث جلوگیری از چرخه لیتیک میشه به همین اندازه سعی کنم باشه نکته ها  یا مثلا اینترفرون که جنس پروتینی داره  طی اگزوسیتوز و نیاز به کلسیم و انرژی ترشح میشه کمکم میکنه  مثلا  هر وقت میخوا بخونم ادامه فصلو ی نگاهی هم تو پنج دقیقه بهش بندازم به نظرتون جواب میده یا ن؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید خیلی طولانی شد
پاسخ:
نه کمی صبر کنید تا روش درست و صحیح مطالعه ی زیست شناس رو بگیم
سلام یعنی الان دوم را سفارش بدیم تازه 27 ارسال میشه 5 روزم تو پست دوم مهر بدستمون میرسه؟
پاسخ:
سلام بله
سلام دوباره ببخشید زیاد سوال میکنما!!
این یدونرو جواب میدین ؟؟ فصل ششم زیست سال دوم چند صفحست؟
خواهش؟!!
پاسخ:
تقریبا 60 صفحه
سلام
عاغا صفحه ی پرسش و پاسخ فعال شده؟؟؟
نکنه همینجاست؟؟؟
پاسخ:
نه :) از 1 مهر شروع به کار می کنه
خب تا اخر سال چی؟ارائه نمیشه خود کتاب؟
اون 30% نکته بیشتر تو این کتاب هست؟
پاسخ:
بله برای همین گفتیم که می خوایم ادیتش کنیم. در ضمن سال دوم به قدری کامل هست که جا واسه اضافه کردن نکته ی جدیدی نمی مونه چون نگکته ای دیگه باقی نمونده!! 
آقاسلام.دبیرمون گیرداده واسه ی سال سوم حتمابایددوتامنبع تستی داشته باشین.یکی الگوودیگری یاهمگامان یاخیلی سبز.گاج روهم میگه امسال نخریدسال بعدکه کنکوری هستیدبخرید.بنظرشمابجزالگوخیلی سبزبگیرم یاهمگامان؟(سومم)
پاسخ:
همگامان بهتره خیلی سبز از کنکور دور شده ناجور، دبیرتون رو ول کن باشه؟ به حرف من گوش کن فقط الگو رو بزن یا فقط گاج
سلام...جزوه دوم که الان میفروشید همون کتاب فاگوزیست دوم هست یا بعدا بازهم ویرایش میشه؟
پاسخ:
خیر جزوه س . فک نکنم چون به اندازه ی کافی تکمیل نوشته شده
سلام  شما تو جزوتون دادید که فقط فاگوسیت های خونی قادر به انجام دیاپدز هستند بعد مونوسیت  را قرار دادید  بعدش گفتید کلا قدرت دیاپدز ندارند بازم مونوسیت را قرار دادید اغااااااااااااااااااااااااا یعنی چی ؟ ایا من اشتباه میفکرم؟ یا اشتباه صورت گرفته؟
پاسخ:
سلام نه دوست عزیز اشتباه شده، فقط فاگوسیت های خونی قادر به دیادز هستند به زودی اصلاحیه روی سایت قرار می گیره
سلام  شما توی جزوتون گفتید برا اینکه درصد بالای 90 بزنید باید جملات کتاب را خوب بلد باشید و ادرس دادید اول صفحه برا بالای 90 توضیح دادم من هر چی گشتم پیدا نکردم منظورتون چی بود؟
پاسخ:
به زودی بر روی سایت قرار میگره کمی صبور باشید
سلام من رفتم فروشگاه گاج تو بخش میکروطبقه بندی ها فقط ۸۰۰۰تستو پیدا کردم دقیقا منظور شما از گاج کدومه؟؟؟گاج دوماااا؟
پاسخ:
نه عزیز دل!! کتاب میکروطبقه بندی گاج!! یا به قول بچه ها و عوام! گاج نقره ای! گاج خاک بر سری! ببخشید خاکستری! از شوخی بگذریم روی جلدش هم عکس شیر هستش
سلامممممممممممممممممم مشاوره گل  اقای محجوب  تو دفترچه نوشته که ضریب چهاررررررررررررررررررررررررر اما شما تو سایتتون نوشتین ضریب ثانویه12  و گفتید درس زیست سرنوشتتون را تعیین میکنه من نگفتم مشاوره بدیددددددددددد یکم توضیح بدید منظورم این بود فقطم در مورد زیست بگید خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون
پاسخ:
دوست عزیز می شود آیا از بحث مشاوره بیای بیرون؟ چون ما جوابی نمی دیم چون می دونیم که از فردا می یان هی سوال مشاوره ای می پرسن. کافیه توی گوگل سرچ کنید اوکی؟ در ضمن در دفترچه هم هست اوکی؟
موفق باشید
سلام در مورد اونکه گف دو کتابا خریده چرا شا اول گفتید مرحله ی اول گاج کار کنه؟
پاسخ:
چون گاج کمی سبکتر از الگو هستش
سلام من جوابه سواما نگرفتم قبول جزوتون کامله من میگم با  اینکه اینقدر زیاد هست هفت جلد را میشه تمومش کرد؟ اصلا خوندمش حال کردم ولی  ی جورایی هم خیلی  استرس میاره  واسه تموم کردنش ممنون
پاسخ:
بله میشه چرا که نه؟
سلام کی گف شما باعث ه گراهی میشد خب در مورد زیسن بگید ضریب ثانویه چی هستش
پاسخ:
دوست عزیز ما مشاور برنامه ریزی نیستیم :) هر درسی برای خودش ضریب هایی داره که توی دفترچه ی سنجش موجود هست لطفا برید اون رو مطالعه کنید.
موفق باشید

 سلام

نمیدونم ی سوال فرستادم هنگ شدش من  فکر کردم دوتا کتاب را باید بخرم گاج و الگو حالا شما میگید از یکیش استفاده بشه  راهی نیس از دوتاش استفاده کنم پس هم بر نمیداره؟

پاسخ:
اگر وقت دارید به این صورت عمل کنید :
اول از روی گاج تست بزنید
در مرحله ی دوم از روی نشر الگو
تست های یک فصل قرار نیست یکباره زده بشن بلکه در طی سال باید زده بشن
سلام اقااااااااااااا جزوتون زیاد هستش  خیلی طول میکشه خوندنش تازه بعدشم تست زدن هستش به نظرتون میشه  با  ارامش خوندن  تمومش کرد هر هفت جلدی که در اینده تولید میشه علاوه بر درس های دیگه من کاملا گیج کمک کنید
پاسخ:
الان همه ی کتاب های بازار زیادن :) نیاز زیست شناسی همین هستش و نمیشه کاریش کرد. اما به چند دلیل حجم رفته بالا:
1 - در این کتاب ها بسیار موشکافانه به مطالب کتاب درسی پرداختیم و توضیحات کاملی ارائه شده
2 - نکات بسیار زیادی گفته شده
3 - نکات ترکیبی بسیار زیادی گفته شده حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید :)
4 - در هر فصل چیزی حدود 30 الی 40 شکل استفاده شده (شامل شکل های خود فصل و شکل های مربوط به سایر فصول که نکات ترکیبی دارن + شکل های دانشگاهی برای درک بهتر مطلب)
یک ویژگی منحصر بفرد این کتاب ها اینه که برخلاف حجم زیادشون خسته کننده نیست چون سبک نگارششون کاملا متفاوت هستش. این رو ما نمی گیم بلکه تمامی دبیرانی و دانش آموزانی که کتاب رو تهیه کردن می گن :)
سلام اقای محجوب من نفهمیدم زیست ضریب 12 تو گزینه  دو تخمین رتبه میزارم زیاد درصد زیست شناسی  تعیین کننده نیست مثلا زمین بیشتر رتبه را میاره پایین یا مثلا معارف که مهم تره تو تخمین رتبه زیاد تغییر نمیده چطوریاس میشه توضیح بدید که شما گفتید زیست شناسی تو هر رشته ی خواستیم بریم سرنوشت ساز هستش؟؟؟؟؟؟؟ ممنون
پاسخ:
دوست عزیز لطفا به یک مشاور مراجعه کنید. ما در این سایت فقط در مورد زیست شناسی و روش مطالعه به همراه آموزش صحبت می کنیم. اطلاع زیادی در مورد اینجور مسائل نداریم :) 
ممکنه اطلاعات ناقص ما موجب گمراهی شما دوست عزیز بشه :)
موفق باشید
سلام
ببخشید کتاب نشرالگوی سال دوم که چاپ جدیده عکس یه گاو روش است رو دیدید؟
در مقایسه با گاج دوم نقاط ضعف و قدرتش در چیشه؟
از اینکه به سوالات ما جواب میدهید کمال تقدیر و تشکر را دارم.ممنون
پاسخ:
نشر الگو سومش قوی هستش ولی دومش آنچنان تعریفی نداره.  گاج خوبه
سلام.
ببخشید قیمت گاج خاکستری سال دوم چقدره؟
و تعداد صفحاتش چند صفهست؟
دستتون درد نکنه 
پاسخ:
:)) مگه ما ناشرش بودیم :)) برید سایتشون اطلاع نداریم
سلام 
منظورتون از میکروگاج همون هشت هزاره»»؟
و اینکه باسه دوم گاج خوبه؟چرا؟
ممنون.
پاسخ:
خیر گاج خاکستری رنگ که اخیرا منتشر شده
سلام  بعده خوندن جزوه شما به نظرتون  چندتا تست باید کار کرد هر فصلی تا به تسلط برسیم میدونم بستگی به فصلش داره شما  فصل  زیاد چند تست؟ فصل کم چند تست؟ حدوا ممنون میشم اخه کتاب گاج خودشو ی عالمه سواله  الگو هم همینطور فکر نکنم برسم همه تستاشا بزنم از هر کتاب چند تستشا بزنم کافیه
پاسخ:
فقط یک کتاب 
یا میکروگاج یا الگو همین!!
همه ی تست هاش باید زده بشه اما نه ییهو!! بلکه در طی چند ماه !!
سلام. اگه امکان داره کتاباتون را در کتابفروشی های استان مازندران قرار بدید تا ما راحت تر و با قیمت کمتر تهیه کنیم 
پاسخ:
دوست عزیز متسفانه این امکان نیست متاسفیم :(
سلام ببخشیدا ی سوال خیلی مهم میخواستم بدونم اقای جوادی گفته سوالات ازمون های ازمایشی را تجزیه تحلیل کنید میخواستم بدونم که ایاااااااا من پرینت بگیرم ارزشش را داره ممنون میشم ی توضیح بدید
پاسخ:
سلام از مهر ماه سوالات آنالیز می شن بله چرا که نه
سلام آخرش نفهمیدم اگه بخوام فقط یک منبع داشته باشم گاج یا نشر الگو؟
پاسخ:
گفتیم یا گاج یا نشر الگو!! انتخاب با خودتون هستش. هر دوشونم خوبه
با عرض سلام مجدد ببخشید شما زیست۲ چاپ جدید خیلی سبز رو برسی کردین اومده تو بازار
پاسخ:
تا چند روز دیگر در مورد صحبت می کنیم
سلام‌ اگه واسه سه سال الگو بگیرم چطوره؟
پاسخ:
خوبه :) 
سلام  من واستون تو خصوصی پیام گذاشتم اما تا حالا رمزی نگرفتم واسه اقای جوادی هم اس دادم ایشونم جواب ندادن پس کی این ر مز را لطف میکنید سوالات تو حلقم
پاسخ:
دوباره اس ام اس بدید و ذکر کنید
با سلام و خسته نباشید مجدد.ببخشید من فاگوزیست سوم رو خریدم اما 3 جلد دیگه رو هم میخوام.خواستم بپرسم راهی نیست که ما اینقدر پول پست ندیم؟اخه اینطوری نمیشه همه کتاب ها رو خرید
پاسخ:
دوست عزیز شرمنده ایم  :) الان همه جا به همین شکله و در ضمن فعلا فقط در کتاب فروشی های استان قزوین میشه تهیه کرد. در مورد سایر جلدها هم به ترتیب میان بیرون و همه ش رو نمیشه داد :)
فاگوزیست تاکی دوم و پیش میاد دیر نمیشه؟
پاسخ:
بعد از 13 ام اطلاعیه می زنیم
ببخشید کتابای شما رو جلد 1 ( فاگوزیست سوم ) جلد 2 (فاگوزیست دوم) می شه از کتاب فروشی های شهرستان تهیه کرد یا تنها راه ارسال اطلاعات واریزی هست ؟
با تشکر
پاسخ:
فعلا فقط از طریق ارسال هستش و فقط در کتاب فروشی های قزوین می تونید بخرید. برای شهرستانی ها خودمون پست می کنیم
سلام نظر شما درباره جزوه آقای عمارلو چیه؟ منظورم این بود که با فاگوزیست و گاج میشه هفتاد زدکه دیگه نریم الگو بگیریم؟ 
پاسخ:
جزوه ی خوبیه ولی نکات درشت داره و نکات ریز رو نداره، نکات مقایسه ای و تعمیمی نداره. بله بدون شک فاگوزیست + گاج بهترین ترکیب خواهد بود
سلام  کسی میدونه کتاب تخته سیاه ویرایش شده یا نه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ادیت شده اما اسم ادیت رفته روش در صورتی که با قبلش تفاوتی نداره و در حد یکی دو تا تست جدید به سبک کنکور بهش اضافه شده
سلام من اس دادم ولی رمزی بهم نفرستاده باید چیکار کنم؟ دو روز به اقای دکتر اس دادم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آقای دکتر این روزها سرشون شلوغه برای همینه که من اعلام کردم با شمارشون کسی تماس نگیره. شما اسم و فامیلی + شهرتون رو در کامن ت ها بزارید من بهشون اطلاع می دم تا براتون بفرستن
سلام کتاب تست پس گاج خوبه؟ میشه باهاش‌به تنهایی هفتاد زد؟
پاسخ:
ینی چی به تنهایی؟ شما حتما باید یک منبع کمک آموزشی قوی یا حداقل جزوه ی آموزشی خوب استفاده کنید. در حال حاضر فاگوزیست بهترین منبع کمک آموزشی ایران هستش.
سلام آقای دکتر شما جزوه زیست دکتر قدیرزاده مکتبستان رو دیدید؟ نظرتون راجع به اون چیه؟

پاسخ:
سلام نه متاسفانه نه من دیدم و نه آقای جوادی

سلام اقااااااااااااااااااا  خیلی تشکر کتاب به دسم رسید واقعا خیلی عالی هستش  کیف کردم ممنون خیلی ممنون بخاطره  زحمتی که کشیدید فقط دو تا در خواست خواهش میکنم جلد های بعدی هم زود  منتشر کنید بی صبرانه منتظرم و دوم رمز را از کجا بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
خواهش می کنم. رمز اگر داخل پاکت نبود اسمتون فامیلیتون و شهرتون رو اس ام اس کنید به شماره ی 09356025494 بررسی میشه اگر جزئ افرادی بودید که کتاب رو تهیه کردن رمز ارسال میشه.
در پاسخ به دوستی به نام حمید رضا : سوال اولتون : سلولی که کلروپلاست داره حتما میتوکندری داره  ولی عکسش نادرسته . یعنی سلولی که میتوکندری دارد میتواند کلرو پلاست داشته باشد یا نه ، پس گزینه 1 غلطه . گزینه 2 هم به دلیل وجود "میتواند" درسته . گزینه 3 غلطه چون در سلول گیاهی علاوه بر کلروپلاست ، پراکسی زوم هم داره ، در مورد گزینه 4 اطلاعات من محدوده اما به طور معمول داخل هسته البته هستک r RNA وجود دارد که دو غشایی است پس سوال اول میشه گزینه 2 . سوال دوم هم میشه گزینه 3 . چون خزه ها سانتریول دارن اما کارشون تشکیل تاژک انتروزویید هست و در تشکیل دوک تقسیم فعالیتی ندارد . و گیاهان بدون سانتیول میکرو توبول ها رو سازماندهی میکنن . راستی دکتر روزت مبارک .
سلام خسته نباشید من کتاب سوم رو تحویل گرفتم واقعا عالیه دمتون گرم 20202020من چند بار نظر دادم اما تا حالا ثبت نشده فقط یک سوال دارم جزوه ی دوم رو چه موقع میتونیم سفارش بدیم ممنون
پاسخ:
در مورد دوم هم اطلاعیه می زنیم

سلام روز پزشک به شما مبارک باشه

خداااااییییش جزوه هاتون عالیننننننننننننن

من مدت هاست دنبال یک کتاب و جزوه خوب بوده ام ولی کتاب آقای جوادی واقعا بهترین بود بیشتر کتاب ها مطالب بیخودی و حشو زیاد دارن و اون چیزایی که باید بگن نگفتن ولی کتاب آقای جوادی واقعا عالییییه

ممنون

امید موفیقتان در تمام زندگی

پاسخ:
مرسی :)
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۳ اریا مکافات
استاد بی تعارف نابغه زیست هستی
سلام ببخشید شما نمیدونید کتاب های خیلی سبز  کدومشون  ویرایش شده طبق کنکور94؟ / کسی میدونه  دکتراااااااااااااا کمک کنید ممنون
پاسخ:
فقط سال سومش که چند روز دیگه میاد می تونی بخریش

سلام ممنون میشم جوااب سوال را بدید

 سلولی که حاوی کریستا است --------

1) نمی تواند استروما داشته باشد

2) می تواند سه نوع اندام دو غشای داشته باشد

3) فقط درون اندام دو غشایی اکسیژن تو کید می کند

4 می تواند درون اندام تک غشا  rRNA داشته باشد

 کدام عمل یا اعمال زیر  بدون  سانتریول نیز امکان پذیر است؟

 الف) تشکیل دوک تقسیم ب) تشکیل تاژک ج) سازمان دهی میکرو تو بول

 1) فقط الف  2) ) الف ب و ج  3) فقط الف و ج 4) فقط ب و ج

پاسخ:
دوست عزیز متاسفانه روزانه 50 سوال زیست شناسی از ما پرسیده میشه و ما وقت پاسخ گویی نداریم. از 15 شهریور ماه بخش پرسش و پاسخ راه اندازی میشه و فقط افرادی که کتاب رو تهیه کردن می تونن سوالاتشون رو بپرسن. موفق باشید
سلام   واقعا تشکر از سایته خوبتون و مشاوره ی خوب  میشه بگید کدوم ازمون ها را اقای جو ادی گفتن تمرین کنیم؟   و از چه سالی به بعد را ؟ اولیت با کدوم  موسسه هست که میتونه کمک زیاد کنی ممنون
پاسخ:
هر چی که می زاریم رو سایت. همه شون باید بررسی بشه زیاد نیستن فک نکنم جمعا 2500 تا سوال بشه
سلام ببخشید زمین شناسی سال 92 تغییر کرد میخواستم ببینم شما میدونید که باید سوال های    قلم چی را  از چه ازمونش را کار کنم؟
پاسخ:
اینجا فقط زیست شناسی حرف اول رو می زنه

سلام  به نظرتون بانک تخته سیاه که ویرایش شده چی هست؟  ببخشید اگه میشه بیشتر کتاب ها  ویرایش جدید اومده  تجزیه و تحلیل کنید ممنون از سایت خوبتون و ممنون واسه همه چیز

پاسخ:
سلام کمی صبر باید.... اجازه بدید این کتاب ها رو خودمون تهیه کنیم ویرایش جدیدشون رو بعد کلی توضیح می دیم و نقدشون می کنیم

درود

دکتر پس کی میخواین فروش کتاب دوم شروع کنید اصلا چه خبر از کتاب دوم

کی می برین چاپخونه لطفا زودتر پیش فروش اونو شروع کنید

پاسخ:
اطلاع می دیم
سلام  کی ازمون های ازمایش موسسه های دیگه را میزارید ؟
پاسخ:
سلام به زودی...
سلام   نشر الگو دوم و سوم و پیش  رو به روز کرده نظرتون چیه دربارش؟ بعدشم اگه از نظر علمی مشکل داره   پس چیکار کنیم زحمتمون از بین میره؟
سلام راستش تخته سیاه   جوابگو کنکور نیس  به نظره من پاسخ تشریحی قوی داره بخاطره همین هستش  واقعا تستها را تجزیه تحلیل کرد ه من خوندمش تو توضیحش سال های  های بعد تست کنکور شده بود که این را خیلی کم دانش اموزان توجه میکنند  و کاملاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا با نظر مشاوره این سایت موافق هسم   و مشاورش چون همش حقیقته  و مولفش از جنس خودمون هستش

سلام خسته نباشید متاسفانه دیر به سایتتون مراجعه کردم و زمانی هم که مراجعه کردم دیکه نوشته بودید فروش تمام شده تا 15 شهریور . آقای جوادی  میشه من الان هزینه های مربوط به خرید کتاب سومو به حسابتون واریز کنم بعد شما 15 شهریور اگه چاپ کردین یک نسخه هم بهمن بدید؟

آقای جوادی سوال مهم :

تحلیلتونو از کتابای تستی خوندم و کلی نکته یاد گرفتم فقط آقای جوادی در مورد کتاب تست جامع زیست آقای آرام فر انتشارات تخته سیاه هیچی ننوشتید ؟ بعضی از رفقا که پارسال این کتابو خوندن درصدای خوبی تو کنکور زدن مثلا یکیشون 80 زد و رفت پزشکی تهران.

ممنون میشم اگه تحلیلتونو از این کتاب هم بنویسید.

در پناه خدا

پیروز وموفق باشید

سپاس


پاسخ:
سلام دوست عزیز کتاب های تخته سایه در مورد زیست شناسی در حال حاضر جوابگوی کنکور نیست!! اون افراد قطعا منابع قوی تری داشتند. هفته ی دیگه فروش دوباره شروع میشه.

سلام خسته نباشید . جزوه هاتون عالین

فقط آقای جوادی ما که شهرستانی هستیم چه جوری کتاباتونو بگیرم . ممنون بی صبرانه منتظر دریافت کتاب هاتونم

پاسخ:
مرسی. باید سفارش بدی. از روز دوشنبه
میشه بپرسم به گیاهی خودتون چن میدید ؟؟؟
فکر میکنید گیاهیتون با سایر کتب گیاهی بازار چه تفاوتی داشته باشه ؟؟
من در مورد گیاهی خیلی نگرانم چون به نظر میاد کتاب درست حسابی تو بازار نداره 

پاسخ:
خوب معلومه همه کار خودشون رو قبول دارن. ما به گیاهی خودمون 20 میدیم چون داخلش به اندازه ی کافی نکات ریز و دام دار وجود داره. همینطور تست های بسیار منطبق بر کنکور هم قراره بهش اضافه بشه. کلا یه کتاب قوی واهد شد. موفق باشید
سلام به اساتید عزیز
آقا زیست پیش 1 الگو چاپ شد ( اشکان هاشمی ) !! اگه بررسی کردید لطف کنید نظرتون رو بگید
و اینکه خیلی سبز گفته کتاب زیست 2 رو با درسنامه برای همه ی فصول و تست های جدید تا 30 مرداد وارد بازار می کنه ، میخواستم بدونم درسنامه ی 3 فصل اولشو که امسال چاپ کرده بود مطالعه کردید ؟ به نظرتون چطور بود ؟ میشه به درسنامه ی سایر فصولش امید داشت ؟
مورد بعدی که خیلی مهمه و خواهش میکنم جواب بدید اینه که به نظرتون واسه زیست گیاهی ، زیست گیاهی مهر و ماه بهتره یا تخته سیاه ؟؟
ممنون از لطف همیشگیتون
پاسخ:
سلام نگران نباشید به زودی بررسی ش می کنیم. زیست خیلی سبز مثل ما خیلی بدقولن. قطعا تا اواخر شهریور طول خواهد کشید کارهاشون. در مورد درسنامه ها که توضیحات دادیم!! . اگه بخوایم به کتابهای گیاهی نمره بدیم از بیست، مهر و ماه 17 و تخته سیاه 10
سلام
خسته نباشین 
ممنون از جزوات خوبتون 
من ی سوالی داشتم
خیلی ببخشی میشه بگین کتاب شما چ فرق هایی با کتاب خیلی سبز داره!؟!؟ البته میدونم این کناب تست است و در اخر یک سری توضیحاتی داده .... منظورم همون قسمته. تدریسو توضیحاتش  است....
پاسخ:
فرقش با درسنامه ها در اینه که در کتاب خیلی سبز درسنامه مفهومی توضیح داده شده ما هم همین کارو کردیم و حتی بهتر از اون!! اما در مورد نکات ترکیبی مقایسه ای و تعمیمی خیلی سبز کم کاری کرده. در کتاب فاگوزیست کلی نکته ی ترکیبی و مقایسه ای گفته شده که نظیرش رو در کمتر کتابی می تونید پیدا کنید. 

سلام 

خداییش کفففففففففففففففففففففففف کردیم این کتابای شما م فکر نکنم حالا حالا ها به دست ما برسه داستانی شده واسه خودش

 چا پخونه رو به حال خودش بزارین فعلا سر کاریم چاپخونه مگه قحط بود 

استاد . نگو برو از انتشارات دیگه بخون که نمیرم اخه نمک گیر شدیم 

شدید فقط تورو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا زود باشین 

پاسخ:
رفیق چاپخونه قحط نیست کار چاپ کتاب همینه. آقای جوادی بنده خدا هر روز پی گیره. 
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۸ مجید رشتبری
سلام من کتاب زیست جامع رو تهیه کردم،موند کتاب شما،8 روز هم صبر میکنم ،ممنونم از زحماتتون
پاسخ:
:(
سلام آقا کتاب میکرو طیقه بندی گاج یه کتاب جامع داره(زیست جامع)منظورتون اون کتابه؟عکس شیر داره رو جلد.
پاسخ:
بله دقیقا خودشه کتاب بسیار پرباریه. حتما ازش بهره ببرید. موفق باشید
میشه لطفا بگید برنامه کلاس ها چجوریه؟؟!!
پاسخ:
چه کلاسی؟
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۱ پشت کنکوری
سلام.من پشت کنکور هستم 93 کنکوردادم ولی خب میدونم خوب نبود... تصمیمم هم برا94 قطعیه از همین الان!... من جزوه های دوم و سوم شمارو دارم خیلی عالین اما میتونن خیلی بهتر از این باشن... بنظر من آقای جوادی جزوشون نوع کلماتشون به زبان کتاب نزدیک نیست...اگه  جملات کتاب درسی رو عینا می اوردن و زیرش تجزیه تحلیل میکردن این بنظرمن یه چیزی میشد تاریخی! درسته شاید حجمش بیشتر میشد اما ارزششو داشت و جزوه خیلی بهترو کامل تر از این میشد. چون همه میدونیم اصلی ترین منبع برای کنکور خود کتاب درسیه جملات کتابه... حتی اگه غلط باشه . سوالا زیست رو طوری میدن که از بین درست و درست تر ما درست ترو انتخاب کنیم! اینطور نیس که گزینه ها غلط باشن!!!  البته کلی گفتما اینو... بخاطر همین فقط جملات کتاب درسی رو ما باید تو ذهنمون هک کنیم. هم چینن تو جزوه یه نقص کوچولو هم هس.. این که جزوه نموداری نیس... مثل مهروماه اگه یه نموداری  خلاصه ای چیزی از مطالب بود باز خیلی بهتر میشد... البته منظورم جداگونه نیستا.. ینی منظورم این نیس که بعد این که درسو توضیح دادین بعد دوباره یه جزوه خلاصه اخرش داشته باشه نه منظورم مثل کتاب مهروماه.. که اگه اون ایده روهم تو جزوه به کار میبردین باز کتابتون خیلی بهتر از اینا میشد.به امید موفقیت روز افزون مجموعه شما...
پاسخ:
با سلام ممنون از نظر شما در کتاب جملات کتاب که مهم بودن عینا آورده شدن و لی در جزوه ها اینطور نبود. در چاپ سال بعد تست ها و نمودارها اضفه خواهد شد. موفق باشید
سلام و خسته نباشید برا کل کارکنان این موسسه،بنده میخواستم به عنوان یه دانش آموز برا دروسی مانند فیزیک یا شیمی و... از راههایی که یاد گرفتم اعم از تکنیک ها و... فیلم یا جزوه ای ارایه بدم تا اگر استقبال شد و خواستین همکاریمونو شروع کنیم...
پاسخ:
سلام مرسی. در مورد شیمی و فیزیک متاسفم اما در مورد عربی اگر شما تبحر دارید و می تونید جزوه ای رو که خوب باشه و ازش استقبال بشه رو تالیف کنید تا در مورد سایر مسائل بیشتر صحبت کنیم. موفق باشید

برای گیاهی منبع معرفی نمی کنید؟

کی گیاهی خودتون دکتر عزیز به دست ما میرسه؟

پاسخ:
گیاهی در کتاب سوم و دوم هست . کتاب جداگانه هم در حال تکمیل شدن هستش و اگر خدا بخواد اواخر تابستون چاپ بشه . این کتاب گیاهی تست هم خواد داشت . قرار بود بعد از دی ما بشه اما خئدا رو شکر کارا خوب داره پیش میره.
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۱:۰۸ پسرخاله فردین
فردین دادا چرا اون تست هایی که از کتاب آموزش حذف کردیو نمیای در قالب یه کتاب تست جدید بفرستی بازار ؟؟؟
پاسخ:
جناب آقای دکتر جوادی هم همین قصد رو دارن اما هزینه های چاپ بسیار سنگین هستش . اگر از نظر مالی مشکلی نبشه حتما اینکار رو انجام میدیم . فعلا قصد داریم تبلیغات تلویزیونی انجام بدیم تا چند وقت دیگه
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۲ آرمان رامشی
سلام آقای جوادی. به نظرم برا آموزش کتاب شما و خیلی سبز   و
برای تست زنی الگو و گاج و تانک تخته سیاه ویرایش جدید(برا تست زدن) توی زیست بهترین اند.من خودم الگو و تخته سیاه دارم هر دوتای اینا هم خوبن.نظر شما چیه؟
پاسخ:
بله حق با شماست آقای دکتر جوادی هم همین پیشنهاد رو دادن . در مورد تخته سیاه اطلاعی نداشتیم که ویرایش ده . اما یک توصیه اینکه از تعدد منابع جدا خود داری کنید چرا که باعث سردرگرمی میشه .
گاج میکرو فقط یه جلده شما چج.رب میگین 2 جلد؟
برای خرید انلاین لینک فقط یکی هست...
اگه میشه لینک خرید دو جبدش رو بذارین منکه چیزی ندیدم...
لطفا ئ ممنون
پاسخ:
نخیر دو جلد هستش . می تونید به سایتشون مراجعه کنید یا اینکه با انتشارات تماس بگیرید و ازشون درخواست کنید (منظور انتشارات گاج)
اقای جوادی خدایی این کتاباروبه مابرسونین تاشروع کنیم دیگه به خوندن زیست بابا یک ماه ازتابستان گذشت وماهنوز هیچ کاری انجام ندادیم یکمم به فکرماباشید ..دیگه خداوکیلی تااخراین ماه به دستمون برسونیم که مطالعشو شروع کنیم
پاسخ:
دوست خوبم کدوم مولف رو شما می شناسی که بخواد کتابش دیر بیاد ؟ واقعا دست ما نیست !! ما تمام سعی مون رو می کنیم . فعلا از جزوات روی سایت شما استفاده کن تا وقتت هدر نره و تا بخوای اونارو بخونی یکی دو هفته طول می کشه . موفق باشید

استاد 

شما فرمودین که کتابها (از جمله پیش) نوشته شده پس احتمالا منتظرید تا چاپ جدید کتاب درسی تغیرات پیش رو اعمال کنید فقط تو رو خدا لطف کنید

پی گیر چاپ کتاب پیش 1و2 از الان برای مهرماه باشین (یعنی نوبت چاپ داشته باشین) اخه شما نمی دونید مطالبی که شما به صورت نمونه منتشر کردین چه قدر نور امید و خوشحالی نسبت به درصد خوب زیست و

اینده بچه های کشور عزیزمون روشن کردید.

منظورم اینه که دیگه چاپ این کتاب پیش 1و2 مثل کتاب پایه طولانی و داستان نشه.

دکتر فردین لطفا برای گیاهی و ژنتیک و ژنتیک جمعیت هم منبع معرفی کنید.


بعد این کتاب گاهی شما کی اماده میشه.

فقط بدونید کارتون خیلی ارزشمند .


ببخشین اگه طولانی شد

سپاس گزارم.

پاسخ:
سلام . نگران نباش دوست خوبم اون کتابها نوشته شدن منتهی کارهای ویراستاری و این جور چیزاش مونده . پیش 1 قطعا اواخر تابستون میاد . نگران نباش . :)

سلام 

او کتاب دو جلدی گاج که میگین برای تست خوبه میشه اسم نویسنده کتابو بگین اخه من کتاب تو کتاب فروشی ها ندیدم.

لطف کنید برای سایر درسها هم منابع خوبو معرفی کنید 

ممنون

پاسخ:
دکتر شیخ حسنی ، کتاب خاکستری می باشد / تصویر شیر روی جلد وجود دارد . موفق باشید
با عرض سلام و خسته نباشید
ببخشید خیلی از کتاب ها موند که در موردش بحث نکردید ؛ مثلا میخواستم بدونم نظر آقای جوادی نسبت به کتاب جامع مهر و ماه چیه ؟؟ یا مثلا تانک زیست شناسی از تخته سیاه !!!! ( لطفا حتما جوابمو بدید :(  )
در ضمن تا جایی که خبر دارم کتاب پیش نشر الگو در حال ویرایش هست و احتمالا تا آخر تابستون یا اول مهر میاد
پاسخ:
این کتابها متاسفانه از دور رقابتها خارج شدن و ارزش مقایسه ندارن . به محض اینکه الگو ویرایشس شه در موردش توضیح می دیم . باید ببینیم همینطور که نمیشه گفت . موفق باشید :)
سلام اون شخصی که به اسم کنکوری 94 کامنت گذاشته اون من نیستم ها پست الکترونیک هامونم قرق میکنه.گفتم بگم یه دفعه سوء تفاهم پیش نیاد چون شما واقعا استاد ما هستید و ما بنده ی کوچک شما.اصلا از این به بعد با اسم خودم کامنت میذارم.فقط ای کاش یه کم زودتر این بخش رفع اشکال فعال شه.خیلی ممنون.
پاسخ:
ما از کسی ناراحت نیستیم و نمی شیم چون درک می کنیم بچه ها رو حق با اونهاست اما ما هم دوست داریم هر چه سریعتر کارها پیش بره . موفق باشید :)
خرداد ماه پست زده بودید برا تابستون برنامه های متنوعی دارید فیلم های آموزشی کتاب تستو فلان!!! الان داره یه ماه تابستونم میگذره و ما هم چنان در اول راهیم!!! ببخشید لحنم اینطوریه ها من چون طرفدار شمام منتظربرنامه هاتون هستم! ولی این که تا کاریو نکردید خبرشو ندید بهترین کاره برا ما که حداقل امید الکی نداشته باشیم!... بازم معذرت اگه لحنم شدید بود... لطفا انتقاد پذیر باشید مثل دولت تدبیرو امید!
پاسخ:
ما انتقاد پذیر هستیم . اعلام کردیم که برنامه های تباستون ما از مرداد ماه اونم اواسطش شروع میشه و شک نکنید شروع خواهد شد . در مورد کتاب هم گفتیم که تیرماه کتاب چاپ خواهد شد اما تاریخ دقیقی مشخص نکردیم و هیچ وقت این کار رو نمی کنیم . شما همین الان برید به سایت انتشارات خیلی سبز سر بزنید و کماتهای سایتشون رو مطالعه کنید می بینید که اونا هم می گن اگر مشکلی پیش نیاد و به امید خدا !! تیر ماه بعدش گفتن اواخر تیرماه و باز می گن اگه مشکلی پیش نیاد !! خوب این حرف اونها شاید از نظر غیرمنطقی باشه اما از نظر ما کاملا حق دارن چون واقعا کارهای چاپ به سختی جلو می ره . در مورد کتابم دیگه هچ تاریخ دقیق اعلام نمی کنیم تا خیال همه راحت بشه هم خیال خودمون . اگر هم احساس می کنید داره دیر میشه ما اعلام کردیم که می تونید از منابع دیگه استفاده کنید . منابع هم معرفی شدن باز سوالی بود در خدمتیم هر منبع دیگه ای رو خواستید بگید تا تحلیل کنیم براتون . موفق باشید
اگه ناراحت شدید ببخشید شرمنده من آقای جوادی رو دوس دارم... اما اگه دقت کنیم دوساله من این سایت رو میشناسم هیچوقت نشده چیزی رو که میگیدوقول میدید به تاخیر نندازید اونم تاخیرهای طولانی!!! ... شماهم مارو درک کنید...
پاسخ:
بله حق با شماست ما طی این یک سالی که گذشت خیلی بدقولی کردیم چون اون موقع اوج کار بود و همزمان چندین و چندین کار پیش می رفت و آقای جوادی دست تنها بودن اما به محض چاپ شدن کتاب ادمین های سایت استخدام می شن و کارها خیلی جلو میره . با افرادی هم صحبت شده در مورد طرح سوالات در آزمون های آنلاین و همینطور تحلیل سوالات زیست شناسی آزمون های آزمایشی مختلف ، فیلم ها هم از 15 مردادماه بر روی سایت قرار میگیره شک نکنید . برنامه هم از چند روز دیگه اعلام میشه . 
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۹:۳۵ مجید رشتبری
سلام ،خوبین منمون از مطالبتون،منتظر فاگوزیستم بد جوری
پاسخ:
به امید خدا
با این شناختی که من از شما دارم فک میکنم تاکنکور سال97 هم این هفت جلد کتابی که گفتید آماده نشه!!!... بنظر من بهتره تا یه کاریو تموم نکردید خبرشو ندید...
پاسخ:
خیلی خوب هستش که به طرف مقابل احترام بزاریم و چرا که حضرت علی (ع) می فرمایند اگر کسی به تو چیزی آموخت تا آخر عمر بنده ی او هستی ، همین که احترام طرف مقابلتون رو نگه دارید خیلی خوبه . در ضمن ما شما رو زور نکردیم می تونید از منابعی که معرفی شد استفاده کنید. آقای جوادی یکی از نابغه های زیست شناسی کشور هستن . کتاب کارش خیلی وقته تموم شده . خیلی خوبه که برید سایت دیگر انتشارات و با این لحن باهاشون صحبت کنید مثلا خیلی سبز ، نشر الگو ، تخته سیاه که اون ها هم یک تاریخ دقیق رو نمی گن . موفق باشید
سلام میشه چند نمونه غلط علمی میکروطبقه بندی گاج رو بگین هر چی بیشتر بگین ممنون میشم
پاسخ:
این کار خارج از عرف کاری هستش و وجه ی خوبی نداره باید خود انتشارات اعلام کنه . 
سلام در سایت گاج چیزی در مورد 2 جلدی بودن نگفته ؟
پاسخ:
با سلام چرا چاپ شده و وارد بازر هم شده گویا ، سایت گاج کمی گیج کننده است . موفق باشید
سلام استاد.خسته نبایشد.ببخشید کتاب برای آمیزش دی هیبریدی نوشته که به چگونگی وراثت دو جفت ینی 4 تا میپردازد.آخه چرا 4 تا؟؟؟
پاسخ:
سلام لطفا سوالات رو نگه دارید و در بخش پرسش و پاسخ کع راه اندازی خواهد شد بپرسید . موفق باشید
ببخشید می تونیم کتاب فاگوزیست رو از همین سایت بخریم؟
پاسخ:
سلام بله چرا که نه اواخر تیرماه اگه مشکلی پیش نیاد چاپ میشه . موفق باشید
میگم اواخر تیر ماه دیگه مشکلی برای خرید کتاب ندارم دیگه ؟؟؟؟ منظورم اینه حتما باید خرید آنلاین کنم یا کتابفروشی شهرمون هم میشه گرف ؟

پاسخ:
با سلام اگر اون موقع اوکی بشه خرید آنلاین خواهیم داشت که پست میشه براتون . موفق باشید
سلام حالتون خوبه؟ ازتون یه خواهشی دارم آقایمحجوب یا جوادی: چون جزواتی که سایت هست علاوه بر اینکه مطالبش خیلی جامع و توپه استفاده از فونت های خوب و رنگی بودن جزوه واقعا خیلی کمک میکنه که خواننده زود خسته نشه و از خوندن مطلب لذت میبره حالا شما بیایید آقایی کنید یه سری از کتاباتون رو رنگی کنید تا اونایی که رنگی میخوان بتونن بخرن به نظر من خیلی عالی میشه . دوستان اگه با من موافقید کامت بذارید(بسیار ممنونم )
پاسخ:
نه متاسفیم این کار امکان پذیر نیست انشاء ا... برای سال دیگه و شایدم برای پیش 1 و پیش 2 رنگی کار کردیم خدا رو چه دیدی ؟

خب یه مطلبی از جوتون  که فروش رفته اونو میگم مثلا فصل تغذیه و گوارش یا مباحث کنکوریااز الکتروکاردیوگرام یا هر چیز جدیدی! خسته شدیم سایت خیلی مطالبش قدیمیه .
پاسخ:
:) دوست خوبم حرفا میزنیا !!! نگران نباش بزار این تیرماه بگذره به عبارتی ماه رمضون بگذره سایت می خواد گلستان بشه خیلی پرکار می شیم . سایت فقط 2 تا ادمین خواهد داشت .
خیلی ممنون .فقط کاش برنامه ی مرور رو هم میگفتید...
پاسخ:
با سلام بنده نتم قطع شد کامل کامل همه چی رو می گیم نگران نباشید . برنامه ی مروری رو خود آقای جوادی قراره بگن بنده فقط منابع رو می گم . موفق باشید
پس چرا منابعو نمیگین؟؟؟؟منتظریم
پاسخ:
متاسفانه نت قطع شد :( الانم دروقته به زودی تکمیل میشه

شما نوشتید معرفی قوی ترین کتاب ها ولی خبری از معرفی کتاب نبود یه کتاب تست معرفی کنید لطفا
پاسخ:
متاسفانه نت قطع شد
سلام...از بس انتظارکشیدیم مردیم..کی فاگوزیست اماددددده میشه....راستی اگه میشه فروش انلاین تو سایت بزارید...
پاسخ:
سلام اعلام کردیم که اواخر تیرماه
میگم فردین جون میشه نمونه ای از فصل ژنتیک که تو جزوه هات بود رو واسه دانلود بذاری؟من جزوتو نداشتم خواهش میکنم واسه دانلود بذارید
پاسخ:
دوست عزیز آقای جوادی دیگه سایت رو مدیریت نمی کنن . در مورد ژنتیک زمانی که کتابش حاضر شد (به همراه فیلمش) نمونه ش رو روی سایت قرار می دیم
تشکر =) ولی چرا نصفه و نیمه !!!!!!!!! این مطلب که کامل نبود! پس بقیه اش چی؟؟؟
پاسخ:
در حال تکمیل شدن می باشد !! شکیبا باشید لدفن !!
سلام اگه میتونید نمونه ای قرار بدید که قبلا جزوه اش رو برای نمونه نذاشته باشید‏!جدید باشه 
پاسخ:
نه متاسفم :)
۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۶ شیوا بابک نزاد
خیلی خیلی تشکر.
سلام.خوبین؟
آقای جوادی یه نموونه ژنتیک قسمت شجرنامه را میتونید بذارید؟
پاسخ:
سلام اجازه بدید ژنتیک کاراش تموم شه چشم .