.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۸

دوستان دقت داشته باشید افرادی که sms می دهند نگران نباشند چون نام شما و شماره تان رزرو می شود. به دلیل بالا بودن تعداد smsها ما تاییدیه ای ارسال نمی کنیم نگران نباشید :)

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۳
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۸
۲۸ تیر ۹۳ ، ۲۲:۰۶

عاغا تبریک فراوان!! اصن آریایی بودن رو اینجا ثابت کردنا دمشون جیلیز و ویلیز!! واقعا باعث افتخارن و کلا محاسبات خیلی از کارشناسای والیبال رو به هم ریختن و درستشم همینه خو!! آدم باید غیرمنتظره باشه فقط این عمو سانسورچی مون این روزا خیلی رو مخه ها!! طوری شده که بین سانسورها یه بازی هم می بینیم خنده اون هموطن عزیزمونم که می خندید و رو لوپاش و پیشونیش پرچم کشورمون کشیده بود خیلی رو مُخ بود نه؟. به هر حال ما که بازی رو از یه شبکه دیگه دیدیم و خیلی هم چسبید!! آرام  امیدوارم که همینطور بترکونیم. 

۲۷ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۴
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۵

دوستان خواهش می کنیم در مورد کتاب لطفا صبور باشید، افرادی درخواست کردند که به جای کتاب جزوه را تهیه کنند. متاسفانه این امکان وجود نداره و جزوه ای ارائه نخواهد شد. در مورد تاریخ دقیق هم اصلا نمی تونیم اظهار نظر کنیم و باید تا آخر تیر صبر کنیم ببینیم کار به چه شکل هستش. امیدواریم در آخر تیر کتاب ها به دستمون برسه و فروش شروع بشه. به هر حال باز توصیه می کنم فعلا از جزوات سایت که رایگان برای دانلود گذاشته شدن استفاده کنید انشاء ا... که کتاب ها کارشون حل بشه. راستی اون دوستانی که می خوان با برنامه های زیست شناسی و زبان گروه ما پیش برن حتما برنامه ها رو دانلود و اجرا کنن. فروش جزوات شیمی آقای مهندس ملک زاده هم از همین غروب استارت می خوره توصیه می کنم از دستش ندید که خیلی ازش راضی بودن. در عین حال که کم حجمه، خیلی هم پربار و نکته دار هستش و به راحتی میشه به تست ها جواب داد. موفق باشید

۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۶:۰۰

جهت دانلود روش مطالعه + برنامه ی این هفته بر روی تصویر دانلود کلیک کنید.

۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۳۱

با سلام خدمت شما دانش آموزان گرامی، بالاخره با همکاری جناب آقای اسکافی برنامه ای کاملا متفاوت برای زبان آماده کرده ایم که دو هفته ی اول را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. این برنامه از 4 پروژه تشکیل شده است که پروژه ی اول آن برای حفظ لغت می باشد. در این برنامه به روشی کاملا حساب شده و منطبق بر استانداردهای روز دنیا لغات زبان را به راحتی از حافظه ی کوتاه مدت خود به حافظه ی بلند مدتتان منتقل می کنید. در این برنامه علاوه بر حفظ لعات و مرورهای مکرر، برنامه های مطالعاتی برای گرامر، کار کردن تست(اینکه چند تا تست بزنید در روز!!) و برنامه ای کاملا حساب شده جهت حل مشکل پاسخ گویی به کلوز تست و ریدینگ ارائه می شود.

۵ نظر ۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۹

با کلیک بر روی تصویر دانلود می توانید فایل pdf را دانلود کنید.

صفحه ی خرید جزوات فوق حرفه ای مهندس ملک زاده

۳ نظر ۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۰۷
۶ نظر ۲۱ تیر ۹۳ ، ۰۱:۴۸

با سلام خدمت شما دانش آموزان عزیز، در این پست سعی داریم که بزرگترین معذل کنکوری ها را برطرف کنیم و آنها را به آگاهی کامل از این موضوع برسانیم و آن چیزی نیست جزء اعتیاد به اینترنت!! در مورد اهمیت این موضوع فقط در این حد بدانید که بودند دانش آموزانی که از بهترین منابع استفاده کردند و بهترین مشاورین و معلمین را در اختیار داشتند با بهترین امکانات که والدینشان فراهم کرده بودند اما به خاطر همین اعتیاد به اینترنت و سرک کشیدن در سایت های مختلف آموزشی بازنده ترین فرد شدند.در این پست سعی داریم تا شما عزیزان رو آگاه کنیم و راه کارهای پیشگیری و در صورت مبتلاء بودن به این بیماری راه کارهای درمانیش رو انجام بدید تا خودتون رو نجات بدید.

لطفا بروید به ادامه ی مطلب!!

۴۲ نظر ۱۳ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۳
۵ نظر ۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۹

دانش آموزان توجه داشته باشید که از روز 21 ام همین ماه (یعنی شنبه) برنامه ی مطالعه و مرور زیست شناسی توسط آقای دکتر جوادی ازائه می شود لطفا منابع پیشنهادی را مطالعه کنید و کتابهای تست خود را تهیه کنید . زیرا همانطور که می دانید قرار است در این برنامه به صورت بسیار دقیق کار شود و حتی تعداد تست هایی که باید زده شود اعلام می شوند . در این برنامه برای کتابهای تست گاج و نشر الگو برنامه ارائه می شود . این برنامه در تابستان کاملا رایگان می باشد و به صورت هفتگی اعلام می شود و می توانید دانلود کنید . بخشی هم تحت عنوان بخش پرسش و پاسخ برای برنامه راه اندازی می شود تا دوستان اگر مشکلی در رابطه با برنامه برخودر کردند برطرف شود . دقت داشته باشید به نظر ما تحت هیچ شرایطی در تابستان در آزمون های آزمایشی شرکت نکنید . این یک پیشنهاد بود فقط !! چون بیش از 90% افرادی که در آزمون های آزمایشی در تابستان شرکت می کنند این فرصت طلایی تابستان را از دست می دهند . می توانید از دوستان خود که کنکور داده اند سوال بپرسید . اما از مهر ماه برنامه ها طوری هستند که تقریبا برای همه ی آزمون های آزمایشی قابل استفاده است به خصوص قلمچی !!

لطفا به دوستان و هم کلاسی های خود اطلاع بدهید .

دقت داشته باشید برنامه ی لغت زبان هم  از روز 21 ام بر روی سایت قرار خواهد گرفت که این برنامه توسط شخص دیگری ارائه می شود و فقط 2 هفته ی اول آن رایگان می باشد . به زودی منبه لغت زبان برای شما شرح داده می شود اگر قصد استفاده از این برنامه را دارید بایستی منبع معرفی شده را تهیه کنید . از نظر هزینه هم بسیار ارزان خواهد (بین 1000 تا 2000 تومان) و به صورت اینترنتی می توانید برنامه را تهیه کنید . این برنامه هم به صورت هفتگی می باشد . قدرت این برنامه را به زودی متوجه خواهید شد .

رضا محجوب

۱۴ نظر ۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۲

با سلام خدمت شما دوستان عزیزم، خیلی از دوستان باهام تماس می گیرن که آقای جوادی پس این کتاب چی شد یکی می گه آقا به کنکور 94 میرسه !!(اونم با لحن تیکه پرونی !!) و شاید بگم روزانه بالای 100 نفر تماس می گیرن حتی خیلی از همکاران محترم از شهرهای مختلف تماس می گیرن . دوستان عزیزم ازتون خواهش می کنم کمی شرایط رو درک کنید همش یک طرف قضیه رو نبینید ما هم مثل شماها گرفتاریم . دوستانی که تماس گرفتن و جوابشونو ندادم عذرخواهی می کنم چون واقعا تمرکزی برای امتحانات ندارم با این اوضاع . در مورد کتاب هم باز می گم تاریخ دقیق نمی تونیم اعلام کنیم مثل همه ی انتشاراتیا ، اما قول می دم تمام تلاشم رو بکنم تا هرچه زودتر چاپ کتاب رو انجام بدیم و برسونیم بهتون . باز می گم اون دسته از دوستانی که احساس می کنن عجله دارن من توصیه می کنم از یک منبع دیگه استفاده کنن و اگر نه آن چنان عجله ای در کار نیست پس منتظر بمونن . اون دسته از دوستانی هم که می خوان منتظر بمونن پیشنهاد می کنم اون جزواتی که تالیف خودم هستش و روی سایت قرار گفته رو دانلود کنن بخونن با این کار با یک تیر دو نشون می زنن :

اول اینکه خوب عقب نمی مونن و تا بخوان مثلا 3 فصل رو به خوبی مطالعه کنن چند هفته ای طول می کشه (حداقل 2 هفته)

مزیت دیگه و مهمش اینه که شما با خوندن این جزوات خیلی خوب می تونید کتاب فاگوزیست رو آنالیز کنید که آیا این سبک به کارتون میاد یا نه ؟ یعنی ساختار کلی کتاب دستتون می یاد و بد بودن یا پرفکت بودن کار دستتون می یاد . جهت دانلود هم می تونید از ستون سمت راست سایت از بخش طبقه بندی موضوعی وارد آرشیو "نکته های مفهومی ترکیبی مقایسه ای" بشید و هر چی جزوه بر روی سایت قرار داده شده دانلود کنید . 

موفق باشید

فردین جوادی

 

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۵
۲۱۳ نظر ۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۱۳

جهت ورود به پیج گروه آموزشی هم کلاسی ها اینجا کلیک کنید .

۰۲ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۲
۷ نظر ۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۰۰