.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

معرفی منابع زیست کنکور 95

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

با سلام خیلی زود! میرویم سر اصل مطلب....

عاغا جان! من برای کنکور 95 در درس زیست شناسی چه کتابهایی استفاده کنیم؟

این سوالی است که این روزها همه ی دانش آموزان تجربی می پرسند! از مشاورین گرفته تا حتی از بقالی سر کوچه ی خود! خوب می خواهیم در اینجا خیال شما را راحت کنیم. 

ببینید برای زیست شناسی بایستی شما حتمن! تاکید می کنم حتمن! 2 جور کتاب داشته باشید:

دسته ی اول : کتاب درسنامه ای

دسته ی دوم: کتاب تست

خوب در مورد کتاب درسنامه ای توصیه ی اکید ! می کنم که حتمن از کتاب فاگوزیست استفاده شود چرا که این کتاب قوی ترین مفهومی ترین ترکیبی ترین و در عین حال مقایسه ای ترین کتاب درسنامه ای موجود در کشور است که معجزه و تاثیر این کتاب را در فایل « معجزه ی فاگوزیست در کنکور 94 » می توانید ببینید. بدون شک تنها منبع کمک اموزشی که می تواند شما را در رابطه با درسنامه ساپورت کند همین کتاب می باشد. کسی که این کتاب را بخواند به هیچ جزوه ای و به هیچ کلاس کنکوری نیاز ندارد! همان تایمی که برای کلاس گذاشته می شود کافیست برای این کتاب صرف کند!. توصیه می کنم حتما فایل مربوط به معجزه ی فاگوزیست در کنکور 94 را دانلود کنید تا به قدرت آن پی ببرید. این فایل گویای ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد و نیازی به توضیحات اضافه نیست.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک کنید.

سوال: عاغا نیازه که ما درسنامه ی خیلی سبز رو هم بخونیم؟

خیر! چرا که درسنامه ی خیلی سبز درست است که از نظر مفهوم خوب کار کرده است اما نقایص بسیاری دارد مثلا به نکات ترکیبی آنطور که باید توجه نکرده است، نکات و مطالب را با هم مقایسه نکرده است. زیست شناسی دیگر مثل قبل فقط تکیه به مفاهیم ندارد بلکه علاوه بر آن به ترکیب و تعمیم مطالب و از همه مهمتر مقایسه ی مطالب روی آورده است. در کتاب خیلی سبز این موضوع کمتر به چشم می خورد.

عاغا نیازه که جزوه ی دبیرمون رو بخونیم؟

خیر! اگر قصد دارید جزوه ی دبیرتان را بخوانید نیازی به تهیه ی فاگوزیست نیست و اگر می خواهید فاگوزیست را بخوانید نیازی به تهیه ی جزوه ی دبیرتان نیست در واقع شما باید فقط و فقط یک منبع را انتخاب کنید! مثلا اگر خیلی سبز می خوانید نیازی به تهیه ی فاگوزیست نیست و اگر فاگوزیست می خوانید نیازی به خیلی سبز نیست! تعدد منابع همواره گریبانگیر دانش آموزان بوده و هست. بسیاری از دانش آموزان بوده اند که متاسفانه از چندین منابع مختلف استفاده کرده اند اما نتیجه ی مطلوبی نگرفته اند چون تعدد منابع چیزی جز سردرگمی نخواهد داشت. انتشارات گاج یک شعار خوبی دارد و ما با اجازه آن را کمی تغییر می دهیم به این صورت که « به جای اینکه چندین کتاب بخوانید یک کتاب را چندین بار بخوانید! » حالا این کتاب می خواهد فاگوزست باشد می خواهد خیلی سبز باشد می خواهد گاج باشد و می خواهد جزوه ی دبیرتان باشد چیزی که مهم است این است که فقط یک منبع باشد همین!

توجه!! توجه!!

دقت داشته باشید فکر نکنید که ما شما را زور می کنیم که حتمن باید فاگوزیست را بخوانید! خیر اینگونه نیست! اما بر اساس تجربه ای که داریم مطمئنیم بالاخره! به فاگوزیست روی خواهید آورد(حتمن این جمله را در گوشه ای از کتاب خود یاد داشت کنید تا روزی که این اتفاق افتاد به درستی آن ایمان بیاورید!) و ماند خیلی ها بعد از کنکور به شدت اظهار پشیمانی خواهید کرد که چرا فاگوزیست را کامل نخواندم چرا با این مجموعه دیر آشنا شدم! به هر حال.....

سوال: عاغا کتاب همایش نشر دریافت برای درسنامه خوب است؟

دوستان این کتاب یک کتاب بسیار عالی است اما نه در طول سال! بلکه در دوران جمع بندی! در این کتاب نکات ترکیبی بسیاری نگاشته شده است اما متاسفانه نکات بدون دلیل و علت گفته شده اند که شما بایستی طوطی وار حفظ کنید. زمانی این کتاب بسیار عالی خواهد بود که شما تمام مباحث را مطالعه کرده باشید و نیازی به توضیح نداشته باشید. 

سوال: عاغا جان من موندم بالاخره کدومشو انتخاب کنم؟ خیلی سبز؟ فاگوزیست؟ همایش عمارلو؟ جزوه ی معلم و استادم؟ کدوم؟

بهترین راه تشحیص اینکه کدام را انتخاب کنید این است که شما یک فصل از یک کتاب را مطالعه کنید سپس ببینید با کدام یک می توانید انس بگیرید. کدام یک برای شما جذاب تر است.(نا سلامتی گوشت کلیو 40 هزار تومن می خوریا!)

     

منبع های تستی:

خیلی نمی خواهم توضیحات طولانی بدهم سریع می روم سر اصل مطلب. در بازار 3 منبع تستی وجود دارند که یکی از آنها از دوتای دیگری خیلی! زده است جلو! و دوتای دیگر همچنان با یکدیگر در رقابت هستند.

این کتابها شامل موارد زیر هستند:

الف) کتاب های زیست نشر الگو: دوست خوبم در حال حاضر بهترین قوی ترین و حرفه ای ترین کتاب تست موجود در بازار کتابهای زیست شناسی نشر الگو می باشد! این کتابها به قدری حرفه ای نگاشته شده اند که همانند آتش زیر خاکستر اوج کرده و رقبای خود یعنی خیلی سبز و گاج را بلعید! سال گذشته فقط کتاب سال دوم این انتشارات چیزی حدود 60000 جلد فروش رفت و این یعنی یک موفقیت برای یک کتاب ! آن هم در عرض یک سال بدون هیچ گونه سابقه ی درخشان در بحش زیست شناسی! به طوری که خیلی سبز(که قبلا ها در حیطه ی زیست شناسی کنکور حکمرانی می کرد) را تا حدودی از دور رقابت ها خارج کرد. کتاب خیلی سبز هر چند ویرایش یافت اما متاسفانه تست های آن خیلی چنگی به دل نمی زند و بیشتر بر روی قید ها متمرکز شده است در صورتی که تست های نشر الگو بسیار حرفه ای طرح شده اند و از هر نظر! تاکید می کنم از هر نظر! و از هر جنبه ای فکرش را بکنید به کتاب درسی نگاه کرده است. حتی در کنکور امسال که یکی از تست ها خون دانش آموزان را به شیشه کرد!(تست مربوط به تعداد رگهای بند ناف) دقیقا چیزی مشابه با همین تست در کتاب نشر الگو مطرح شده بود و این نشان از زبده بودن مولف کتاب در طرح تست می باشد. 

توجه!! توجه!!

اگر بخواهم کتابهای این مجموعه را  سطح بندی کنم اینگونه می شود:

زیست و آز 2   >   زیست پیش 2   > زیست دوم    > زیست پیش 1

در واقع تمامی کتابهای این انتشارات در مورد زیست شناسی خوب است اما در کل رابطه ی بالا برقرار می باشد. 

             

ب) کتاب های خیلی سبز:همانطور که می دانید کتاب زیست شناسی خیلی سبز در گذشته حاکم بی قید و شرط بود! هم در زمینه ی تست و هم در زمینه ی تست! اما از سال 91 که سبک سوالات به صورت ناگهانی تغییر کرد این انتشارات نتوانست کتابهای زیست  خود را آپدیت کند. پس از مدتی در سال 92 کتاب خود را ادیت کرد(البته فقط سال سومش را) که هم درسنامه دار شد و هم تست هایی شبیه به  تست های کنکور داشت. اما همانطور که گفتم نه تست ها و نه درسنامه هایی که جدیدا نوشته شدند آنطور که باید پاسخگوی نیاز دانش آموزان در کنکور سراسری نیست چرا که تست ها بیشتر بر روی قید متمرکز شده اند جمله ها خیلی سخت نیستند و آسان طرح شده اند(در صورتی که در نشر الگو معدنی از جمله های خفن! و سخت را می توانید ببینید) . سرعت تغییرات و جهش ها در سوالات کنکور به قدری بالا بوده است که متاسفانه این انتشارات نتوانسته آن طور که باید خود را دقیقا و کاملا منطبق با کنکور سراسری کند.امیدواریم که تست های این انتشارات هم به قوت و قدرت تست های سایر کتب در بازار سخت شود. 

در حال حاضر فقط کتاب سوم خیلی سبز ادیت شده می باشد اما سایر کتابها(دوم پیش 1 و پیش 2 و ژنتیک) منطبق با کنکور های اخیر نستند. کتاب خیلی سبز سوم از نشر الگو ضعیف تر و هم سطح با کتاب گاج میکرو می باشد. 

ج) کتاب میکرو طبقه بندی گاج: این کتاب در واقع اولین کتابی می باشد که به سبک کاملا کنکوری تست های چند عبارتی، با گزینه های طولانی و مفاهیم سخت وارد بازار شد و در همان اوایل چاپ فروش بسیار بالایی داشت. چرا که تنها منبع تستی منطبق با کنکورهای اخیر در بازار بود. این کتاب دو جلد می باشد یک جلد سوال و جلد دیگر پاسخنامه! و شامل همه ی کتابها(یعنی دوم سوم پیش دانشگاهی) می باشد به عبارتی جامع است! تست های این کتاب نسبتا خوب (چیزی شبیه به تست های خیلی سبز)است و آنقدر هم چنگی به دل نمی زند اما  3 مزیت بسیار خوب دارد:

اولا: خیلی جمع و جور است

دوما: از نظر هزینه نسبت به کتابهای مشابه بسیار پایین است.

سوما: به صورت کامل تست های سراسری و داخل کشور را پوشش می دهد(هر چند الگو و خیلی سبز هم همینطور)

چهارما: در داخل پاسخنامه داخل یکسری کادرهای کوچک نکات ارزشمندی را اشاره کرده است.

خوب کتاب آخری که می خواهیم بررسی کنیم کتاب آبی کانون می باشد.

کتاب آبی کانون: این کتاب به نظر بنده چیزی در حد و اندازه ی کتاب نشر الگو است! یعنی تست هایی که در داخل آن طرح شده اند بسیار سخت می باشند چرا که بخش عمده ی این کتاب را تست هایی که در آزمون های کانون طرح شده اند را تشکیل داده است و همگی می دانیم که تست های زیست شناسی آزمون های قلمچی بسیار سخت می باشند و نکات زیبایی در آنها مطرح می شود. از طرفی یکی از دبیران برجسته ی کشور یعنی استاد علی کرامت جز طراحان اصلی این کتاب می باشند که به قدرت این کتاب اضافه می شود. همچنین دکتر سجاد خادم نژاد یکی از دبیران برتر تبریز هم در تالیف این کتاب شرکت داشته اند که ایشان هم به تست های فوق العاده خوب خود مشهور هستند. اگر در آزمون های کانون شرکت می کنید تهیه ی این کتاب برای شما واجب است

و اما توصیه ی من به شما:

اگر منبع درسنامه ی شما ..............

فاگوزیست است ، جهت منبع تستی یا گاج را تهیه کنید و یا نشر الگو را!(با هر کدام که راحت ترید) 

خیلی سبز می باشد، جهت منبع تستی حتما کتاب نشر الگو را تهیه کنید و هم باید تست های خیلی سبز را کار کنید و هم نشر الگو را.

از نظر من بهترین ترکیب این گونه خواهد بود:

فاگوزیست + نشر الگو

یک موضوع مهم!:

متاسفانه این روزها یکسری از دانش آموزان و مشاورین که تجربه ی کافی ندارند به دانش آموزان توصیه می کنند که  برای زیست شناسی حتمن باید 4 نوع کتاب تست کار کرد! مثلا گاج و الگو خیلی سبز و کانون! و این موضوع بین اکثر دانش آموزان جا افتاده است.  تاکید می کنم تحت هیچ شرایطی از چندین منابع استفاده نکنید تعدد  منابع چیزی جز سر درگمی به دنبال نخواهد داشت. شما جهت کار کردن تست های بیشتر می توانید یک کاری انجام بدهید و آن اینکه بیایید بعد از هر آزمون قلمچی و گزینه دو و گاج و سنجش، سواات زییست شان را بررسی کنید! با این کار بدون شک دیگر نیازی به چندین کتاب تست نخواهید داشت!  

یک مژده به طرفداران فاگوزیست:

همانطور که خبرش به گوشتان رسیده است تا انتهای تیرماه اولین کتاب تستی ما منتشر خواهد شد. این کتاب رو با همکاری دکتر فداکار عزیز و یک شخص دیگه که به زودی اعلام میشه در حال تالیف هستیم و یک کتاب مکملی هستش! یعنی خیلی کم و حجم و جمع و جوره و هر فصل یک تعداد خاص  تست فوق خفن! با یه سری بخش های جذاب(که بماند این بخش ها چین!)  و کادرهای نکته داره تا دیگه دانش آموزان مجبور نباشن واسه حل تست های بیشتر چندین منابع رو تهیه کنن. اگر احساس کردین که نیاز دارین تست های بیشتری رو حل کنید(مثلا از روی نشر الگو تست می زنید و حالا دوست دارین تست های سخت تر و بیشتری رو حل کنید) کتاب تستی ما فوق العاده به ککموتون خواهد اومد. به محض آماده شدن کار نمونه کارش رو در سایت قرار می دیم. 

۹۴/۰۳/۳۰
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۱۷۴)

سلام
هزینه پست به ازای هر جلد کتاب باید پرداخت بشه؟

مثلا اگه من فاگوزیست "دوم + سوم" رو بخرم ، باید6000x 2 = 12000
تومان هزینه پست بپردازم؟
پاسخ:
سلام خیر با دفتر فروش تماس بگیرید. هماهنگ کنید. 
02832229616
سلام آقای دکتر
میخواستم بدونم که زمان حدودی عرضه زیست پیش 1 کی هیت و بقیه کتابهاتون کی چاپ میشه؟
پاسخ:
سلام در شهریور ماه هم کتاب پیش 1 و هم کتاب گیاهی چاپ میشن و می تونید تهیه کنید.
 سلام اقای دکتر خسته نباشین و خدا قوت . میخواستم بدونم تو شهر زاهدان هم نمایندگی دارین؟
پاسخ:
دوست عزیز فکر نکنم زاهدان نمایندگی داشته باشیم
با دفتر فروش تماس بگیرید. 
02832229616
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۱ حمیدرضا افروشه
سلام حمیدرضا افروشه هستم داوطلب 95 کنکور فقط هم پزشکی. می خوام از شما خواهش کنم جمع بندی تون و گیاهی رو زودتر چاپ کنین. من از سال گذشته شروع کردم و تا مهر  زیست روتمام می کنم تا مهر هم جمع بندی شما رو داشته باشم عالی می شه. ممنون اگه نزارین واسه دی ماه .بعد خواهشی دیگه دارم اگر امکان داره کتاباتونو پکیج کنین با تخفیف بدین دیگه می دونین که کاری کنین کمتر هزینه بشه .ممنون اگه در نظر داشته باشین این مطلب رو هم.دوستدار شما.
پاسخ:
سلام دوست عزیز گیاهی تا اواسط شهریور چاپ میشه
جمع بندی مشخص نیست
در مورد پکیج کردن زمانی می تونیم این کار رو انجام بدیم که همه ی جلدها آماده باشه . این کار رو سال دیگه حتمن انجام می دیم. 
سلام خسته نباشید من فارغ التحصیل هستم و برای کنکور 95 میخام اماده شم
میخام بدونم برای مطالعه زیست شناسی ترتیب خوندن فصول مختلف به چه صورتی باید باشه؟ ابتدا کل دوم بعد سوم بعد پیش؟ یا پیشنهادتون چیز دیگه ایه؟
پاسخ:
سلام لطفا مقاله ی دکتر جوادی در مورد نحوه ی مطالعه زیست رو مطالعه کنید. 
سلام.خسته نباشید.بابت نوشتن کتاب فاگوزیست واقعن از شما ممنونم.من کنکور 93و94 رو شرکت کردم ولی رتبم خوب نشد حالا میخوام ی بار دیگه کنکور بدم .یعنی آخرین شانسمو امتحان کنم.نمره زیست نهاییم 14 و معدل کل کتبیم 16.69شده.میخوام سال دیگه پزشکی ی دانشگاه خوب قبول شم ومیخوام واقعن جدی بخونم وتمام تلاشمو بکنم ولی برای زیست سردرگمم چون احساس میکنم تستای الگو برام سنگینن چون خیلی ترکیبیه و نمیتونم به اونا جواب بدم .حالا میخواستم بدونم با خوندن فاگوزیست و زدن تستای الگو میتونم مشکلمو حل کنم یا احتیاج به کتب دیگه ای هست.خودم از چند منبعی خوشم نمیاد.ولی برای اینکه به هدفم برسم حاضرم هرکاری بکنم.(روشی که میخوام زیست بخونم هم اینطوریه:کتب درسی_بعد فاگوزیست-بعد مرور درسنامه الگو بعدشم زدن تستای الگو _یا هر کتاب دیگه ای.خواهشن کمکم کنین امسال آخرین شانس من برای رسیدن به آرزومه.اگه کارم اشتباهه روش درستو بهم بگین تا ی نتیجه خوب بگیرم)
پاسخ:
سلام رفیق شما برای درسنامه فاگو رو بخون و برای تست کتاب الگو رو بخون همه چی حله!
باسلام میخواستم بدونم فاگوزیست گیاهی کی میاد لطفا دقیق جواب بدید
پاسخ:
بلافاصله بعد از کتاب دوم میریم سراغ کتاب های پیش 1 و دوم دبیرستان

سلام استاد ............

کتابتون تست هم داره یا فقط اموزشه؟

پاسخ:
سلام فقط آموزش
سلام خسته نباشید
من سال 95 کنکور دارم و برای زیست سال دوم کتاب خیلی سبز رو میزدم ولی احساس میکنم سوالاتش یه کم ساده است نسبت به اون چیزی که توی کنکور میاد.تصمیم دارم نشر الگو برای زیست شناسی1 بگیرم،حالا با توجه به اینکه کتابا تغییر کرده به نظرتون کار درستی میکنم یا نه،همون خیلی سبز رو ادامه بدم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
 درسنامه: فاگوزیست
تست: الگو
 وسلام
ببخشیدبرای من یک سئوال پیش اومده شما روی جلدکتاب نوشتیدمخصوص کنکور۹۵ینی کنکور۹۶هانمیتونن ازاین کتاب بهره ای ببرند
پاسخ:
سلام چرا می تونن. 
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۷ آرمان پاینده
میتونم الان فاگو سال سومو سفارش بدم میشه داریم؟


پاسخ:
سلام بله می تونید مشکلی نیست. 
ممنون از زحماتتون فاگوزیست عالیترین کتاب زیست بازاره که تا به حال دیدم از وقتی که فاگوزیست سوم رو خریدم وخوندم هر تستی که ببینم راحت میزنم  همیشه به خاطر چاپ این کتاب دعاتون میکنم ممنون

پاسخ:
خوشحالیم که مشکل دانش آموزان رو در حیطه ی زیست شناسی کنکور حل کردیم. انشالا کتابهای دیگه هم در تابستان چاپ میشن و دیگه هیچ مشکلی باقی نمی مونه . 

سلام استاد

من سه شنبه ی هفته ی قبل فاگوزیست رو سفارش دادم.

هنوز به دستم نرسیده!

کتابا رو پست نکردین آقا؟منتظرم ولی خبری نشده!

پاسخ:
سلام افرادی که سه شنبه سفارش دادن چون کتاب تموم شده بود تجدید چاپ کردیم و منتظر چاپخونه بودیم. فردا فک کنم برسه با این حال با دفتر تماس بگیرید و کد رهگیری سفارشتون رو دریافت کنید. 
سلام کتاب ژنتیک تخته سیاه خوبه یا خیلی سبز
تا وقتی که کتاب شما بیاد
پاسخ:
سلام هیچ کدوم. 

کتاب ژنتیکتون کی میاد؟

 

پاسخ:
ژنتیک dvd ش میاد. انشالا پاییز و اگر هم خوشبینانه نگاه کنیم آخرای تابستون اما فکر نکنم این اتفاق بیافته. 
سلام
واسه سوم کتاب کار تشریحی برا زیس لازمه؟کدوم کتابو بخریم؟
پاسخ:
سلام نه عزیز نیازی نیست. 
سلام  دوتا سوال
1. من پشت کنکوری هستم و می خواهم 95 کنکور بدم  به نظرتون چه ازمونی شرکت کنم ؟؟؟
2. بهتره زیست رو از چه فصلی شروع کنم؟؟
(نظر خودم 1.2.3 دوم و بعد برک کل سوم هست نظر شما چی هست؟؟)
پاسخ:
سلام سوالات مشاوره ای تون رو از دکتر افشار بپرسید. 
بهتره سه صل اول سال دوم رو حتمن بخونید .
سلام میخاستم بدونم ساعت آزمون آنلاین تابستان کی هست آخ من صبح کلاس دارم
و برا زیست سوم کتاب کار تشریحی بخریم یانه؟
پاسخ:
سلام 3 روز قبل آزمون اعلام میشه نگران نباشید تایمش طوریه که همه می تون شرکت کنن. 
سلام شما قبلا گفتین که الگو کتاب خوبی نست و اشتباه زیاد داره الان باز میگین الگو خوبه 
بین ابی و الگو کدوم بهتره
  ممنون
خداحافظ
پاسخ:
سلام خوب کتابا سال به سال تغییر می کنن قرار نیست که همون مدلی بمونن :))
الگو بهتره
سلام استاد ببخشید میخاستم بدونم کتاب کار خیلی سبز برا سوم که نهایی داریم چطوره چون تشریحیه
پاسخ:
سلام تا بحال ندیدم
سلام..اقای جوادی تابستون داره تموم میشه س این زیست 1 رو کی میزنید ؟؟؟ شما هم مثه بقیه ایرانیا تا ی کار خوب انجام دادید دیگ ک کردید همون کافیه؟الان ی ماهه این همه ادم منتظره اخه خدارو خوش میاد هی روزی صدبار سر بززنیم سایتتون بد ببینیم همون اشو همون کاسه...فقط امیدوارم ازموناتونو مثه این تابه نکنید ک ب دلیل حجم بالای کاری لغوش کنید ...
پاسخ:
سلام جناب اگر انتظار یک کار خوب مثل سال سوم و حتی قوی تر از اون رو دارید باید صبر کنید. حجم کار خیلی بالاست
خیر نگران نباشید آزمون هامون به راهه و سوالاتشم طرح شده پاسخ نامه ش هم در حال ادیت و تنظیم هستش. 
سلام استاد من کتاب سومتونو بر اساس کنکور 95 خریدم ولی تو صفحه295نوشتید بعضی از سرخس ها بیش از 500کروموزوم ولی تو کتاب جدید بیش از 1000است
پاسخ:
سلام این یه مورد جا افتاده بود ولی با اینحال جمله ای که در کتاب فاگوزیست نوشته شده درست است و مشکل علمی نداره. 

سلام


بهترین کتاب ژنتیک چیه؟


کتاب ژنتیک رو خودتون روندارین؟

پاسخ:
سلام هیچ کتاب خوبی در بازار نیست منتظر کتاب خودمون باشید
سلام.خسته نباشید.تو شهر دزفول هم نمایندگی دارین؟
پاسخ:
خیر
سلاام 
آقای دکتر کتاب دوم و پیش کی میادددددد لطفا اطلاع دهید 
مرسی کتابون حرف نداره
پاسخ:
سلام
دوم این روزا میاد صبر کنید لطفا
پیش 1 هم بعد از دوم میاد
سلام الگو بهتره یا ابی کانون
پاسخ:
سلام الگو قوی تره

بالاخره فاگوزیست با نشرالگو یا فاگوزیست با آبی؟؟؟

پاسخ:
فاگوزیست با الگو
سلام برنامه مطالعاتی زیست امسال رونمیذارین؟واسه پارسالم که حذف کردین
پاسخ:
سلام کلا برنامه قرار داده نمیشه . 
سلام 
عاغای دکتر خسته نباشید !!!!!!!!!!
یه سوالی پیش اومده ابنکه ؛
من کتاب فاگوزیست سوم رو امسال بعد عید با چاپ94 خریردم.حالا شما کتاباتون رو با توجه به کتاب درسی جدید چاپ 94 ویژه کنکور 95 ویرایش کرده اید.من سوالام اینکه آیا با همون کتاب فاگو سوم بخونم مشکلی نداره؟؟؟ عایا میشه با اون کتاب بالای 90 درصد کتاب درسی جدید رو خوند؟؟؟/لازمه که فاگو زیست سوم جدیدش رو بگیریم؟؟؟؟آخه چون من آدم حساسی هستم  واسه اون از محضرتون پرسیدم.    با تشکــر
پاسخ:
سلام تغییرات خیلی کم بوده چون کتاب درسی خیلی کم تغییر کرده بود که اونم از رو کتاب درسی تون می تونید مطالعه کنید. 
بله میشه مشکلی نیست
سلام و عرض خسته نباشیدفراوان
خواستم بدونم نمایندگی درهمدان هم دارید؟
با تشکر فراوان.
پاسخ:
سلام به زودی اعلام میشه. 
درود بر شما ... من 95 کنکور دارم و دارم فاگو میخونم ولی وقت به خوندن کتاب درسی نمیرسه ... اگه فقط اشکال کتاب رو بررسی کنم , ایرادی داره ؟؟؟ راستی سایر کتاب هاتون هم به جامعی زیست سال سوم میرسه ؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز کتاب فاگوزیست تمامی جملات کلیدی کتاب درسی رو بررسی کرده اما ما تاکید می کنیم کتاب درسی رو حتمن مطالعه کنید. برای توجیه این موضوع کافیه از سایت ما فایل مربوط به « چگونه زیست شناسی را مطالعه کنیم» را دانلود کنید . 
سلام آقای جوادی
ناراحت نشی ولی درست نیست آدم خرش که از پل گذشتو خیالش راحت شد اینقد مردمو اذیت کنه
و بگه اینا که به کتابا نیاز دارن پس باید صبر کنن
من ازاواخر سال 93 منتظر زیست دوم بودم
از اواخر اردیبهشت که یادفتر تماس گرفتم گفتین از اول خرداد
اول خرداد زنگ زدم گفتین 15 خرداد
15 خرداد زنگ زدم گفتین از اول تیر دیگه حتمیه
توی همین ماهم سه چهار بار زنگ زدم هی مارو پیچوندین

پاسخ:
سلام دوست خوبم ما هم از خدامونه هر چه سریع تر کتاب وارد بازار بشه اما واقعا حجم کار بالاست. ما هدفمون اینه که بهترین کتاب و جامع ترین و کاملترین کتاب رو ارائه بدیم . اگر فاگوزیست سوم در عرض 4 روز 2000 لد فروش رفت فقط به خاطر اینه که حسابی روش وقت گذاشتیم و در حال حاضر بهترین کتاب درسنامه ای در بازار هستش. نتیجه ش رو هم در کنکور 94 دیدین. پس به ما حق بدین . دوم هم مثل فاگوزیست سوم خیلی قوی هستش و حتی قوی تر از سوم! کمی صبر کنید لطفا . مرسی
اقای جوادی.سلام.امیدوارم خوب و خوش باشید.من کتاب فاگوسیت سال سوم رو سفارش دادم ولی هنوز پست نشده.پس کی پست میشه.تازه کد رهگیری هم ندارم.تو رو خدا جواب بدین
پاسخ:
سلام برای همه ی افراد پست شده به جز اون افرادی که طی دو روز گذشته سفارش دادن که برای اونها بعد از تعطیلات ارسال میشه. 
کتاب میرسه دستتون نگران نباشید. 
سلام
ببخشید سطح آزمونای رایگان تابستانتون چقدره ؟اخ یه نمونه سه سوال از ایمنی که گذاشته بودید سخت بود سطحش مثل اونه؟
پاسخ:
سلام تمامی سوالات و آزمون به همون شکل خواهد بود حتی سخت تر از اون. هدف از این آزمون آشنا کردن دانش آموزان با سبک سوالات کنکور و آماده کردن اونها برای کنکور سراسری هستش. 
ببخشید راجع به کسایی که سفارش دادنو کارت به کارت کردن هزینه رو و بهتون اس ام اس دادن حرفی نزدین! کی به دستمون میرسه؟؟؟!
پاسخ:
سلام خوب گفتیم که تماس بگیرید با دفتر :) منظورم همینا بود . 
سلام..رمز دانلود واسه دانلود جزوه ها مثل قلب و.........


پاسخ:
اون جزوه ها دیگه بدرد امسال نمی خوره رمزشم بی خیال. به زودی از سایت حذف می شن . منتظر کتاب باشید که معجزه ای شده واسه خودش. 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۵ رضــــــــــــا
سلااااااام آقای جـــــوادی
ببخشید در استان اردبیــــــــل هم نمایندگی دارید؟؟؟؟ یا بعدا میگید؟؟؟
و اینکه استاد  میشه نمونه سوال تستی مثلا 5 تا هر هفته واسه سنجش دانش آموزان بذارین؟؟؟یا حتی یک سوال؟؟؟
پاسخ:
سلامک اگه اشتباه نکنم باید اونجا هم داشته باشیم. تا انتهای این ماه نمایندگی هامون کامل مشخص میشن . 
ببخشیدکتاب دوم پیش1وخلاصه هررررچی کتاب قراره چاپ کنیدرواگه نتونیم اینترنتی سفارش بدیم یزدنمایندگی ای کتابفروشی ای چیزی داره ک همشویجابخرم؟
باتشکرررفراوووووواااااان
پاسخ:
سلام بله کتاب فروشی چشمک و کلبه کتاب یزد . 
سلام خسته نباشیدشددددییییددد
من کتاب فاگوزیست سوم رواردیبهشت 94گرفتم باتوجه به اینکه شماچاپ جدیدبایه سری تغییرات زدیدنیازی هست چاپ جدیدروبگیرم؟
میشه بجای واریزکردن خریدانلاین بذارین؟این ساعت دقیقش ک بایدبراتون اس ام اس کنیم خب اگه بدیم ب کسی بریزه ب حساب ک ایناروحواسش نیس..

پاسخ:
سلام دوست عزیز تغییرات کتاب خیلی ناچیز بوده و نیازی نیست دوباره تهیه کنید . 
سلام آقای دکتر
کتاب به دستم رسید کتاب واقعا عالی بود من با این کتاب بهترین درصدو میتونم بگیرم مرسی از زحمت هاتون واقعا ااااااااا
تشکر
درضمن زیست پیش تا اواسط مرداد میاد یا نه؟  مرسی
پاسخ:
سلام مخلصیم
انشالا...
پیش 1 قطعا مرداد ماه میاد اما تاریخ نمیشه گفت چون واقعا حجم تالیفات بالاست و باید همه رو با هم پیش ببریم . 
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۴ همون که 24ام پیام داد!!!
سلام و درود فراوان خدمت استاد گرانقدر من با شماره (0915***4727)
عاغا ما چند سوال داریم 
1-بنده فارغ التحصیل ام قیمت آزمون های شما که سر به فلک نمیکشه و انشاالله طوری هست که ما هم در طول سال شرکت کنیم مثلا دیگه از کانون دیگه گرونتر نباشه(اگه میشه در جواب هزینه رو هم یا اگه هنوز تصمیم نگرفتین حدودش رو بگین)
2-من همین گاج که  معروف به شیر نروماده هستش رو دارم اذیت نکنین شما خودتون در حدود چند ماه  پیش که سایت شما رو چک میکردم مشاوره کرده بودین همین گاج رو مکمل کتاب شما کنیم
3-چون من هنوز آزمون های شما رو تجربه نکردم دو سوال برام پیش اومده یک اینکه آیا مال همه درساس و دو اینکه چه طوری آزمون میشه داد(گفتم که توی آزمون های شما با شماره ی آخرش 4727 شرکت کردم)
4-آیا برنامه ای برای طول سال مخصوص قشر بی انگیزه ی فارغ التحصیل دارید(از همه مهمتره!!!)
ببخشید پر حرفی کردم!!
بای!

پاسخ:
سلام دوست عزیز هدف ما کمک به دانش آموزان هستش و هزینه ی آزمون خیلی خیلی خیلی ناچیز هستش. شاید یک دهم هزینه ی آزمون های آزمایشی موجود در بازار و این هزینه برای اماده سازی آزمون و غیره صرف میشه . 
گاج هم کتاب خوبیه 
خیر صرفا درس زیست شناسی
مطالب مشاوره ای و انگیزشی در سایت دکتر افشار موجود هستش
مخلصیم :*
سلام
خسته نباشین،تو ارومیه یا خوی نمایندگی دارین؟
پاسخ:
سلام به زودی در ارومیه نایندگی مون رو اعلام می کنیم. 
سلام آقای دکتر
جان مادرت این کتاب دوم و پیش دقیقا کی میاد؟
خواهشا جواب دقیق بدید
ممنونم
پاسخ:
دوست عزیز میاد لطفا صبر کنید. تاریخ دقیق دقیق که نمیشه گفت. 
سلام شما بوشهر نمایندگی ندارید؟؟؟
کتاب دوم چاپ جدیدش اومده؟؟؟
پاسخ:
سلام بله در بوشهر هم نامیندگی داریم و به زودی اعلام می کنیم. 
سلام
میشه برنامه هفتگی واسه کنکوریا تدارک ببینین؟
پاسخ:
سلام نه متاسفانه. 
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام آقای دکتر خوبین؟خوبم
کتاب زیست دوم چیشد بچه ها صداشونو میشنوین منتظرن بخدا

پاسخ:
سلام میاد عزیز صبر کنید. تمام تلاشمونو می کنیم تا مثل فاگوزیست سوم یه کتاب کاملا متفوات بدیم حتی قوی تر و ترکیبی تر از سال سوم!
اگه ممکنه نمایندگی هاتونم بگید تا از کتابفروشی بخریم
پاسخ:
سلام یکی دور روز دیگه صبر کنید حتمن. جمعه شب اعلام می کنیم. 
سلام
استاد ببخشید من تو تبریز کتاب شمارو(سال سوم) تو هیچ کتاب فروشی پیدا نکردم نمایندگی شما تو تبریز کجاست؟
پاسخ:
سلام فعلا برای نمایندگی ها ارسال نشده و به زودی براشون ارسال میشه. 
سلام.سطح سوالای نشر الگو سخت تر هست من 94 اولین کنکورم بود میمونم بره سال 95 میتونم از نشرالگو استفاده کنم؟گتاب جامع گاج رو هم دارم با استفاده ی اولینبار از الگو که سوالاش سخته آدم از زیست دلزده نمیشه؟
لطفا کمکم کنید
پاسخ:
سلام
اول فاگوزیست رو بخونید بعد از رو الگو تست بزنید. 
سلام ببخشید کتاب زیست دوم به اولین آزمونتون یعنی نهم مرداد میرسه یعنی دو هفته قبلش آماده میشه
پاسخ:
سلام اگر خدا بخواد بله :)
سلام اقای جوادی فاگوزیست دوم و پیش کی واسه فروش اماده میشه؟
پاسخ:
سلام دوم اگر خدا بخواد میاد به زودی. بلافاصله بعدش پیش 1 رو وارد بازار می کنیم. 
سلام دکتر به از کتاب خیییییییییییییییییییلی خوبتون ممنونم ولی یه سوال داشتم. در فصل ایمنی در صفحه 15 در نکته 4 نوشته شده بازوفیل دیاپدز میکند ولی فاگوسیت نیست ولی در صفحه 16 نوشته شده دیاپدز را فقط فاگسیت خونی انجام میدهد> اشتباه شده؟؟؟؟
پاسخ:
سلام خوب بعدش گفتیم که البته بازوفیل ها هم دیاپدز دارن. جمله ش درسته و مشکلی نداره
سلام 
چرا خرید انلاین نداره؟ واقعا اینجوری سخته که با اینترنت بیایم تو سایت و یه شماره کارت بگیریم و بعد بریم دم عابر بانک خب ما که میایم تو اینترنت واسه خرید کتاب بنابرین اینترنتی پرداخت کنیم فک کنم واسه همه راحت تر باشه پس لطفا خرید اینترنتی رو فعال کنین
راستی دکتر این کتاب پیش دانشگاهی 2 کی چاپ میشه حدودا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه فصل 8 پیش که مربوط به چرخه هاس با تموم فصول قابل ادغامه وبیشترمون به اون دید خاص توی چرخه ها نرسیدیم واسه همین ازین  لحاظ پیش 2 اهمیت داره که فصل هشت که قابل ادغام با همه ی فصلاس توشه....
پاسخ:
سلام سایت جدیدمون در حال طراحی هستش. 
پیش 2 پاییز اپ میشه تاریخ دقیق نمیشه گفت . 
سلام خسته نباشید این کتاب دقیقن کی به دست کتاب فروشی های یزد میرسه؟؟؟
پاسخ:
سلام سه شنبه ی هفته ی بعد. 
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۳ پسرخوانده
سلام.
این کتاب فاگوزیست سوم که امسال چاپ کردین واقعا جدیده یا همون چاپ پارساله؟
اخه تونظرات کسایی که پرسیدن میشه از چاپ پارسال استفاده کرد شمام گفتین میشه!!!
کل شکل های تغییر کرده رو گذاشتین ایا؟ یا همون شکل های کتاب مطابق 94 ه؟
بعد اینکه ابان نیاد شما بگین چاپ فوق جدید از فاگوزیست. اگه اینطوره بزاریم واسه بعدن؟
پاسخ:
بله کاملا مطابق با کنکور 95 هستش. کتاب درسی خیلی تغییرات نداشته اما به هر حال ما شکل هایی که جدید بودش رو آوردیم. و تغییر دادیم. اما سعی کردیم تعداد صفحات همون باشه و در تعداد صفحات تغییری ایجاد نشه. 
سلام اقای دکتر خسته نباشید و تبریک میگم به خاطر چاپ کتابتون من. یه سوْال داشتم اینکه تا اخر تابستون چنتا کتابتون چاپ میشه ؟
پاسخ:
سلام مرسی عزیز :)
تا آخر تابستون کتابهای اصلی یعنی سوم دوم پیش 1 گیاهی و احتمالا یکی دو تا کتاب فرعی هم وارد بازار بشه. 
سلام اقا دکتر
لطفا اگه میشه برای چاپ کتاب از دو رنگ استفاده کنین !
اخه همش سیاه و سفید یکم خسته کننده میشه
من میتونم سفارشی کتاب رو دو رنگی تهیه کنم ؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز گرونه عجیییب :)
خیر نمیشه متاسفانه
سلام آقای دکتر. خسته نباشید. کی میتونیم از کتابفروشی ها کتاب خوبتونو بخرم؟ جز گیتامهر و صبا توی تهران نمایندگی فروش ندارید؟
پاسخ:
سلام چرا داریم و به زودی اعلام میشن. از پنج شنبه می تونید از تهران تهیه کنید . 
سلاااام خیلی مرسی :)
عاقا نمیشه قیمت هرسه چهارتا  کتاب و بگید تا اونایی که هم دوم هم سوم هم پیش و میخوان یه جا بریزن تو حساب بعد پیامک کنیم مشخصاتمونو
پاسخ:
سلام دوست عزیز هنوز چاپ نشدن بقیه کتابا قیمتش مشخص نیست که :) 
سلام آقا خسته نباشی
فایل تغییرات زیست سوم برای اونایی که قبلا خریدن رو کی قرار میدید؟؟
کتاب سال دوم چندم چاپ میشه؟؟

ممنون از زحماتتون

پاسخ:
سلام مرداد ماه فایل تغییرات رو که مهم بودن رو می زاریم رو سایت ولی همه رو نمیشه گذاشت چون خیلی پراکنده س تغییرات و این کار غیر ممکنه . 
سلام.خسته نباشید.دمتون گرم.بالاخره وعده هاتون عملی میشه.ممنون.میشه بگید دوم و گیاهی دقیقا، دقیقا کی منتشر میشن؟ دیگه این که اصلاحیه ی سوم دقیقا کی میاد.اخه من سال پیش کتاب را گرفتم؟ یه سوال دیگه بالاخره الگو را بگیریم یا میکرو طبقه بندی را من آخرش نفهمیدم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز دوم انشالا میاد تمام سعی مون اینه که کتابی کاملا متفاوت ارائه بدیم . گیاهی که مشخصه. انشالا مرداد ماه چاپ میشه. 
با سلام و خسته نباشید!
بالاخره فاگوزیست از تنور اومد بیرون!

1.برنامه ی برای "فروش اینترنتی" ندارید؟! یعنی از طریق درگاه های بانکی به صورت آنلاین مبلغ رو بپردازیم؟!

2.گفتید هزینه ی پستی فرقی نداره که کتاب ها رو تک تک سفارش بدیم یا جدا جدا؟!
یعنی اگه دو کتاب سفارش بدیم باید دو بار مبلغ 6 هزار تومن رو بپردازیم؟!

با تشکر!
پاسخ:
سلام خیر متاسفانه درگاه های پرداخت تداخل دارند و کلا مشکل می خوریم. 
متاسفانه هزینه ی پست بسیار گرون شده . 

سلام
خسته نباشید
ببخشید لازمه که حتماً کتابها رو از سایتتون سفارش بدیم؟ نمیشه تا مرداد صبر کنیم و کتاب ها رو از نمایندگی شهرمون بگیریم؟؟ (آخه گفتین تموم میشه اینا!!!)
پاسخ:
سلام مشکلی نیست می تونید صبر کنید اون موقع از نمایندگی بگیرید اما قول نمی دیم که حتمن داشته باشن چون فاگوزیستو دارن رو هوا می زنن :))
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۹ ثبـــــــــــت کنید نظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرمــــــــــوووووووو
سلام---ژنتیک سال سوم هم+تست مکمل زیست2(به احتمال زیاد) هر 2تا تواین ماه چاپ می شن؟!

و سوال بعد اینکه رمز عبور واسه دانلود رو باید چجوری به دست بیاریم؟!

لطفا نظرمووووثبت کنیدوپاسخ بدهید.
پاسخ:
سلام ژنتیک که گفتیم هنو مشخص نیست. کتاب تست مکمل مون این ماه نمیرسه
رمز عبور واسه چی؟
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۷ پِِِِِِِِــــــــرویز
سلام آقای دکتر
یه تشکر ویژه بابت کتابای عالی تون
یه سوال دارم اینکه ؛ کی کتابای به کتابفروشی های تهران و شهرستان ها منتقل میشه؟؟؟؟؟
و اینکه ؛ آیا تیراژ کتابا زیاده یا نه ؟؟؟چون میترسم وقتی به کتابفروشی بروم بگه یه روزه همش تمام شد؟؟؟
خیلی ممنون 
پاسخ:
سلام روز پنج شنبه واسه تهران ارسال میشه . 
از هفته ی آینده برای شهرستان ها و سایر استان ها
بله تیراز زیاد هستش و به اندازه ی کافی بازار تغذیه شده ولی با اینجال تضمین نمی دیم که حتمن کتاب رو نمایندگی ها به اندازه ی کافی داشته باشن 
سلام خسته نباشید . ببخشید این ازمونای انلاین که اولیش 8 مرداده ممکنه سوالات ترکیب بشه با زیست پیش ؟ اونم بخونیم ؟ حدودن هر ازمون چنتا سواله و چند دقیقه ؟ ممنون میشم این 3 تا سوالو جواب بدین واجبه
پاسخ:
سلام خیر ترکیب با همون مباحثی هستش که ذکر شده در برنامه
هر ازمون در تابستان 3 سوال خواهد داشت.

سلام ببخشید این کتاب چند صفحه است؟؟/
پاسخ:
سلام
400
ببخشید چرا نظر من به طور کامل سانسور شد؟
حرف بدی زدم؟
پاسخ:
سلام کدوم نظرتون؟ شاید کامنتتون تایید نشده . اگر هم سانسور شده یا تبلیغ توش وجود داشته یا توهینی بوده و یا سهوا حرفی زده شده که جایز نبوده نمایش داده بشه. 
سلام .
یعنی مطمئن باشم یک مرداد هرسه پایه ی فاگوزیست و تو کتاب فروشی های قم میتونم خریداری کنم؟ یا اگه نمیرسه و تموم میشه و دیر میرسه من سه تاش و از سایت سفارش بدم ؟
پاسخ:
سلام بله حتمن

سلام دکتر ببخشید من اگه الان زیست سومو سفارش بدم بعدا هم که زیست پیش و دوم اومد سفارش دادم باید سه بار هزینه ی پست پرداخت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام در هر صورت به این شکل هستش متاسفانه به خاطر گرونی بزنی هزینه ی پست به شدت افزایش پیدا کمرده و بر اساس وزن هستش. تفاوت انچنانی نمی کنه که حدا سفارش بدین یا با هم . 
سلام فصل 11 سوم که امسال کامل تغییر کرده تو فاگوزیست چاپ 94 تغییر کرده یا ته؟؟؟
پاسخ:
بله
سلام الان یک دقیقه پیش 15 تیر شد
:)
فقط خواستم بگم بی صبرانه منتظر کتابتونم
:D
پاسخ:
:))))))
سلام ببخشید من تابستان امسال اومدم رشته تجربی تا حالا زیست نخوندم آیا میتونم تو تابستان هم کتاب شما رو کامل بخونم و هم نشرالگو تست بزنم؟؟ در ضمن کتاب شما و نشرالگو برای قلم چی کافیه یا باید قلم چیم بگیرم یعنی با نشرالگو و کتاب شما میشه زیستو تو قلم چی هم بالای 80 بزنم؟؟؟ ممنون میشم هر سه سوالو جواب بدید چون خیلی برام مهمه ممنون
پاسخ:
سلام بله کافیه. می تونید تموم کنید مشکلی نیست. 
بله چرا که نه. کافیه فاگوزیست رو بخونید تا قدرت کتاب رو ببینید. 
تست الگو با تستای سه سال اخیر کانون رو بزنم کافیه یا ابی کانونو هم بزنم؟
پاسخ:
سلام اینم خوبه
سلام اقای دکتر

رشت شما نمایندگی ندارید؟ لطفا حداقل یه نمایندگی تو رشت داشته باشید
پاسخ:
سلام کتابفروشی رستگار
سلام اقای دکتر یه سوال داشتم شما تو تهران تو جایی تدریس می کنید؟ اگه آره میشه بگین کجا؟
پاسخ:
سلام به احتمال زیاد از مهرماه تدریس کنم. اطلاعیه می زنم
سلام آقای جوادی کی لطف میکنین تغییرات سومو بزارین؟ 15 تیر میاد؟
ممنون
پاسخ:
سلام تغییراتش خیلی کمه خیلی! کم. تا 1 مرداد تغییراتو می زارم چون خیلی ریزن و همه ش یک جا نیست که بشه جداش کرد باید وقت بزارم جداشون کنم بعد . 
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۸ سرباز کنکور ٩٥!!
ز بدرودی دیگر درود!(شبیه اون یارو خنده بازار شد!)
اولا یه خسته نباشید از ایتجا تا اونجا!
ثانیا:یه سوال؟من الان برای مرور سوم دارم فاگوزیستو میخونم.من تا حدود خوبی به کتاب درسی تسلط دارم و به دلیل کمبود وقت،فرصت مطالعه کتاب درسی رو همراه فاگوزیست ندارم.میخواستم بدونم که آسیبی وارد نمیشه به مرورم؟با اینکه خیییلی از کتابتون راضی هستم و بعد یه بار مطالعه فصل،تسلط کامل میشه.بازم ممنون!
پاسخ:
سلام فاگوزیست به کتاب درسی توجه ویژه ای کرده اما ما توصیه می کنیم حتمن قبل از هر مبحث کتاب درسی خونده بشه چون تاثیرش در یادگیری خیلی زیاده. شما با خوندن کتاب درسی یکسری ابهامات براتون پیش میاد که با خوندن فاگوزیست این ابهامات رفع میشه و مطلب برای همیشه توی ذهنت هک میشه. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** * *** **** ******
** ** ******* **** ** **** **** **** ** **** ***** ****
 ** ******* ** **** *** **** *** ****** ** ***** *** ** ***** ** **** **** ********* ** *** ******** ***** **** **** **** ** *** *** **** *** **** **** ******* ****
*** *** *** ** ** ****** **** **** **** ** **** ***** ******* ***** ** ********* ****** **** ** ******** **** ***** ******** ** ***** ** *** * *** *** ** **** *** * ** ***
**** ***** ** ** *** **** *** **** **** **** **** **** *** *** **** ***** *** *** ** ** *** **** ***** ****** ** ******* **** ** ** *****
*** ***** ***** ** *** **** *** ****** *** ** ***** ** *** * *** *** *** *** **** **** ** **** *** ***** *** ****
**** *****

پاسخ:
سلام بله کتاب به همین صورت هستش. 
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۹ جواب بدید خواهشا
سلام
استاد به نظرتون پیشخوانی زیست سوم واسه ما که میریم سوم مفیده؟
کی بگیریم فاگوزیست سال سوم رو که ویرایش نشه باز؟
پاسخ:
سلام بله صد البته که مفیده. 
همین الان می تونید سفارش یبدین. 
سلام دکتر جان
یه خواهش کتاباتون رو اینقدر چاپ کنید که به دست ما شهرستانی ها هم برسه.فروش اینترنتی هم داشته باشین خیلی خوب میشه.از سایت بتونیم بخریم با کارت بانکی.ممنون
پاسخ:
سلام چشم حتمن. 
سلام
1.تروخدا هرچی زودتر کتابای خوبتونو بفرستین تو بازار چون ماها حسابی منتظریم و همه برنامه هامونو بر اساس کتابای شما چیدیم!
2.من کتاب تست سال سوم الگو رو دارم ولی حجم تستهاش یه مقدار زیاده...میشه لطفا یه راهنمایی درباره اینکه چطور تستها رو بزنیم بهمون بدین؟ مثلا اینکه یه بار که همه رو زدیم دفعه های بعد هم همه رو بزنیم یا دیگه فقط تمرکز کنیم رو نکته دارها و اشکال دارها؟
پاسخ:
سلام فاگوزیست سوم منتشر شد 
تست ها رو یکی در میون بزنید
قرار نیست که یک فصل رو همه ی تست هاش رو بزنید!

سلام آقای جوادی.
شما برای منبع تستیه هر سه پایه نشرالگو رو پیشنهاد میکنید؟یا فقط برای پایه ی سوم ک تست های قوی ای داره؟برای هر پایه پیشنهادتون چیه؟
پاسخ:
سلام در حال حاضر بله خوبه. 
سلام خسته نباشید ببخشید کتاب گیاهیتون و ژنتیکتون کی آماده می شه بذای فروش ؟ واقعا نیاز دارم . ممنوننننننننن 
پاسخ:
سلام گیاهی حتمن مرداد ماه میاد . 
سلام خدا قوت،من امسال سال دومی بود که کنکور دادم  منتهی یه خاطر علاقه ی من به رشته ی پزشکی خیلی دوست دار کنکور تجربی بدم ولی میترسم آخه هیچی زیست بلد نیستم امکان کلاس رفتن هم ندارم میشه راهنمایی م کنید که باید چی کار کنم تا زیست رو یاد بگیرم ؟؟؟
پاسخ:
سلام فاگوزیست بخونید دیدتون به زیست شناسی و کنکور عوض میشه. 
سلام ببخشید گیاهی کیچاپ میشه تارخ دقیقشو بگین لطفا|؟کتاباتون 15 تیر چاپ شد من که شهرستانم میتونم اینترنتی سفارش بدم کی به دستم میرسه عجله دارم؟
پاسخ:
سلام فاگوزیست گیاهی مرداد ماه میاد
سلام خسته نباشید
من خیلی درباره کتابتون تحقیق کردم کتاب خوبیه ولی بعضی ها که درباره کتابتون بد می گویند مرا به شک وتردید انداختند تا حالا کسی بوده که با خوندن کتاب شما درصد آزمونش بالا رفته باشد با این که می دانم خود فرد در ازمون مهم می باشد ولی خب کتاب کمک آموزشی هم اهمیت خاص خودش را دارد.در انتخاب کتاب گیج شده ام لطفا اگر می توانید مرا کمک کنید.......
پاسخ:
سلام دوست عزیز بهترین شخصی که می تونه قضاوت کنه خود شما هستید. کافیه فایل معجزه ی قاگوزیست رو دانلود کنید تا معجزه ی کتاب رو ببینید. خیلی از دانش آموزان رتبه برتر در آزمون های آزمایشی از کتابها و جزوات ما استفاده می کردند. فاگوزیست رو افراد خاص استفاده می کنن معمولا دانش آموزانی که بسیار باهوش هستند . 
کی کتاباتون میاد کتاب فروشی ها
قیمتش چنده
پاسخ:
از 1 مرداد کتابفروشی ها کتابها رو دارن . 
با عرض سلام.
راستش من دانش آموز متوسطی هستم.ترازم تو کانون هم میانگین 7300.من خودم سال سوم کتاب نشر الگو رو داشتم و به نظرم یه مقداری سوالاش ساده بود.نظرتون چیه؟پیشنهاد دیگه ای هم دارید؟
پاسخ:
سلام نه دوست عزیز نشر الگو سوالاتش بسیار قوی هستش. شما دانش آموز قوی هستین
سلام 
عاقا فاگوزیست و هرسه تاشو ازکجا تهیه کنم قم نتونستم گیر بیارم . قم نمایندگی ندارید؟
توروخدا بگید هر سه تاشو یه جا از کجا تهیه کنم؟اگه قراره اینترنتی تهیه کنم باید چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام از طریق سالیت خودمون. 

سلام خسته نباشیــــــد :)

من دو سه تا سوال کوچولو دارم :)
واسه زیست اصلا منبع ندارم  فقط کتاب درسی. از طرفی تعریف فاگوزیست و زیاد شنیدم.فاگوزیست همه ی پایه های کنکورو شامل میشه؟ من فاگوزیست پیش2 رو نمیبینم.فقط پیش 1 رو میبینم.اگه فقط واسه پیش یک هست. واسه پیش 2 چه منبعی رو پیشنهاد میکنید؟
فاگوزیست و رفتم تهیه کنم تو کتاب فروشی ها نداشتن حتی براشون گنگ بود. اصلا فاگوزیست تو کتاب فروشی ها تهیه میشه؟ یا فقط باید از طریف همین سایت و اینترنتی تهیه کنم؟من قمم.
این که من دارم واسه کنکور 95 حاضر میشم و و میخوام واقعا زیست و قورت بدم. ولی الان منبع ندارم تا تهیه ی منبع همین کتاب درسی و بخونم؟ یا صبر کنم فاگوزیست و بگیرم و کلا از فاگوزیست بخونم. آخه شنیدم اونقدر تکمیله که حتی نیازی به خوندن کتب درسی زیست نداره.
ببخشید که زیاد حرف زدم میشه خواهش کنم همه حرفامو کامل بخونید و دونه دونه سوالامو جواب بدین واین که میتونم تو خوده قم تهیه اش کنم؟
ممنونم فدات :)

پاسخ:
سلام
فاگوزیست امسال تمامی جلدهایی که در ابتدای سایت می بینید چاپ می شن. 
از 15 تیزماه تک تک کتابها می رن زیر چاپ و آماده می شن. 
1 مرداد ماه برای کتابفروشی های قم هم ارسال میشه. 
شما یک جزوه رو از سایت ما دانلود کنید و مطالعه کنید. تا وقتتون تلف نشه. 

باسلام.ببخشید می خواستم بدونم ساعت آزمون های ـنلاینتون چه ساعتیه چون من دو تا کلاسم رو انداختم پنج شنبه نمی دونم باهم تداخل دارن یا نه.
پاسخ:
سلام نگران نباشید مشکلی پیش نمیاد. بازه ی زمانی ش زیاده وکسی به مشکل بر نمی خوره. 
سلام خواهش میکنم سریع کتابای دوم و سوم چاپ کنید از تابستون هیچی زیست نخوندم تا کتاباتون بیاد فقط دارم فیزیک شیمی ریاضی میخونم تا کتاباتون بیاد بکوب دو سه هفته فقط زیست بخونم که جلو بیفتم به نظرتون میتونم با این برنامم با آزموناتون هماهنگ بشم؟؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
پاسخ:
سلام دوست خوبم کتاب سوم چاپ شد و اان می تونی سفارش بدی. در ضمن شما برای اینکه وقتتون تلف نشه یه جزوه از سایت خودمون دانلود کنید تا بتونید بخونید. 
سلااااام.خسته نباشید.الان میتونیم کتاباتون را پیش خرید کنیم که دوباره کم نیاد.باید از کجا پیش خرید کنیم.آخه بانک کتاب پایتخت پیش فروشش را شروع کرده.بعدم نوشته از این کتاب 50تا تو انبارمون هست.مگه داریم همچین چیزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام خیر متاسفانه برای بازارگرمی دارن این کارو می کنن هنوز کتاب نیومده چطوری اونا دارن؟
سلام
آیا می تونم الان(یعنی ۱۰تیر)زیست دوم رو سفارش بدم؟
بعد برای سفارش باید چکار کنیم؟
احتیاج شدید دارم میخوام زود برای خوندن زیست شروع کنم با کتابای عالیتون




پاسخ:
سلام خیر دوست عزیز ما که گفتیم 15 تیرماه اطلاع میدیم. شما برای اینکه وقتتون گرفته شنه می تونید یک فصل رو دانلود کنید مطالعه کنید تا کتاب بیاد. 
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۵ محمــد رضــا
سلام آقای جوادی
سوالی داشتم؛
من بنا به دلایلی امسال کنکور خوبی ندادم و می خوام برا سال 95 بخونم. می خوام با کتاب های فاگو زیست بترکونم.میشه یه راهنمایی کنین که ما کی شروع کنیم و با چه برنامه ای پیش بریم. ممنون
پاسخ:
سلام دوست خوبم کافیه با برنامه ی آزمون های ما پیش بری. 
سلام آقای دکتر خسته نباشی...ی راهنمایی راجع به درس شیمی میخواسم خودتون میدونین سوالای شیمی سخت تر میشه بنظرتون چی میتونه براکنکور مناسب باشه؟مبتکران  دارم.
پاسخ:
دوست عزیز فقط در مورد زیست می تونیم راهنمایی کنیم. مرسی
آیا گاج برا تست خوبه
پاسخ:
بلی کتاب نسبتا خوبیست اما نه به نسبت الگو 
سلام آقای دکتر عزیز. یکی میخواستم بدونم میشه مثل قبل که یه بار برنامه برای تابستون گذاشته بودین باز هم یه برنامه بذارین که ما استفاده کنیم؟ یکی هم اینکه بنظرتون پیش 2 تا کنکور 95 آماده میشه؟ خیلی ممنون!
پاسخ:
سلام دوست خوبم خیر چون انتظارات بیهوده و واقعا الکی دارن یه سریا. 
بله حتمن آماده میشه اونم همراه با تست. 
سلام خسته نباشید...
ببخشید زمان چاپ کتاب و رسیدن کتابها به دست ما در شهرستانها به آزمون های تابستانه شما که از 9 مرداد شروع میشه تطابق داره؟
مرسی از کتاب بسیار خوب شما
پاسخ:
سلام دوست خوبم تقریبا اوخر تیر میرسه دستتون و به اندازه کافی وقت دارید که بخونید یعنی تقریبا 2 هفته تا آزمون وقت دارید. نگران نباشید. هر چند آزمون هامون خیلی سخته و حتی فاگوزیست رو هم خونده باشید به سختی می تونید جواب بدین چون نکاتی رو گفتیم که جدید هستن و در فاگوزیست مطرح نشده و در کلاس های تدریس ارائه می شن. 
سلام دکتر، دوتا سوال دارم:
1.چهار جلد باقی مونده ی فاگوزیست تا اسفند ماه چاپ میشن؟؟
2.زیست اموزش پیش 2 کی چاپ میشه؟؟ اخه زیست پیش2 خیلی واسمون مهمه
امیدوارم جوابامو دقیق بدین
کتاباتونم خیلی ترکونده! ما کنکوریای 95 بی صبرانه منتظر کتاباتونیم...
براتون موفقیتو ارزو میکنیم
پاسخ:
سلام
دوست عزیز تابستان امسال حتما 6 جلد چاپ می شن و فقط پیش 2 و زیست جمع بندی می مونه که اونارم در طی سال انشالا چاپ می کنیم.
سلام آقای دکتر خوبین؟اگه بخوام درآزموناتون شرکت کنم چون قلمچیم هستم پس باکدوم برنامه بخونم؟یاطبق قلمچیه؟
پاسخ:
سلام آزمون های مطابق با قلمچیه. حتی یک روز زودتر از قلمچیه تا واسه آزمون قلمچی هم آماده بشید. موفق باشید. 
سلام ببخشید میگن کتاب پیش تغییر کرده این تغییرات روی کتاب شما اعمال شده؟؟؟؟
پاسخ:
سلام بله اعمال کردیم.
سلام.
ببخشید زیست اموزش پیش2 رو کی میرسونین بهمون؟  تا اخر تابستون میرسه؟ممنون میش اگه یه زمان حدودی بهمون بگین  
پاسخ:
سلام پیش 2 که هنوز زوده. پیش 2 انشالا پاییز چاپ می کنیم زمان دقیق نمیشه گفت. 
سلام دکتر جان.‏۳تا سوال دارم ممنون میشم جواب بدید.‏-۱آیا مغز عصب سمپاتیک و پاراسمپاتیک دارد؟۲آیا نخاع عصب پیکری دارد؟۳آیا به نخاع عصب حسی وارد میشود؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز متاسفانه سوالات درسی پاسخ داده نیشه حجم سوالات بسیار بالاست. موفق باشید. 
سلام اقای جوادی.
پس زیست پیش 2  و گیاهی کی میاد؟
راستی کتاب تست واسه سال دوم و پیش رو کی چاپ میکنین؟
امیدوارم امسال کتاب کتاب پیش 2 رو حتما حتما برسونین چون خیلی بهش نیاز داریم
پاسخ:
سلام به محض اینکه دوم و پیش 1 رو منتشر کنیم روی پیش 2 هم کار می کنیم 
سلام .واقعا خسته نباشید.کتاباتون عالییییییی هستن.میشه وقتی کلاسهای نکته و تستتون راه افتاد یه فایل صوتی از کلاساتون را تو سایت بزارید.اخه ما شهرستانیا که نمیتونیم بیایم تو کلاس ها.و کلاس های شما هم حیفه که از دست بره.به هر حال ممنونم
پاسخ:
سلام دوست عزیز این مورد ممکن نیست چون کیفیت کار کم میشه. 
سلام آیا  فاگوزیست+تانک تخته سیاه خوبه ؟
چون تخته سیاه نسبت به بقیه کتاب تست ها تستای کنکوری بیشتری داره.
با تشکر
پاسخ:
سلام خیر تخته سیاه کتاب خوبی نیست. 
سلام خسته نباشید 
الان 3 جلد اول چاپ شده بالاخره یا ن؟؟؟؟
اون 4جلد بعدی دقیقا کی میاد تا اخر تیر میاد؟؟؟
لطفا بگید میخواییم برنامه ریزی کنیمممممممم
پاسخ:
سلام گفتیم که 15 ام خبرشو میدیم انشالا تا  انتهای تیر میاد. 
سلام ببخشید کتاب زیست دوم تجربی رو از رو 15 تیر میتونم تهیه کنم از همین سایت؟؟؟؟
پاسخ:
سلام فعلا از طریق سایت. 
سلام---15 تیر چاپ کتابا startمیخوره پس تا چند روز فاگوزیست سوم طول میکشه چاپ شدنش و کی روونه بازار میشه؟!
پاسخ:
سلام اناشالا تا بیستم فک کنم سوم تجدید چاپ بشه. 
سلام دکتر خسته نباشید !! اول از اینکه یه تشکر ویژه  به خاطر کتاباتون از شما میکنم چون از وقتی خریدم نگاهم به زیست متفاوت شده دوم اینکه استاد من به خاطر تالاسمی و مشکلاتی که دارم ، دارم از اینجا میرم و امسال برای دانشگاه ترکیه دارم کار میکنم اخه قراره اونجا عمل بشم ولی موضوع این نیس موضوع اینه که من خیلی زیست و دوس دارم و خیلی علاقه دارم و حتی اگه بشه می خوام کتاب بنویسم  در کل شما یه پیشنهادی میکنید که چی کار کنم؟ و اینکه اگه شما قبول کنید من میخوام به محض اینکه قبولی تو اونجا ok شد دوس دارم  با شما همکاری کنم 
پاسخ:
سلام دوست خوبم سعی کن کلا توی مقوله ی کنکور وارد نشی. اگر علاقه به نوشتن کتاب داری سعی کن در سطح داشنگاه کتاب تالیف کنی. خواستن توانتستن است.

سلام .

کتاب ژنتیک کی  چاپ میشه؟

پاسخ:
سلام هنوز مشخص نیست 
سلام خسته نباشید من دو سه روز پیش کتاب فاگوزیست سوم رو گرفتم حتی روش هم زده چاپ 94 آیا لازمه دوباره ویرایش شده که توی این ماه میاد رو بگیرم؟ 
پاسخ:
سلام خیر نیازی نیست
سلام  دکتر خداقوت

شکل های جدید کتاب سوم مثل گوش تو چاپ جدید فاگوزیست سوم بررسی میشه؟؟؟؟؟؟

من مطابق با کنکور 94 رو  دارم لازمه جدید بگیرم؟؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز این شکل ها هستش. فایل شکل های جدید رو همراه با نکات مردادماه میزاریم رو سایت.
سلام .. واسه کنکور تجربی بنظرتون کتاب کمپل تهیه کنم ؟ کدوم جلداش مناسبه واسه کنکور ؟ از کتابتون خوشم اومده حتما تهیش میکنم .. ولی چون مهندسی خوندم دوست دارم زیستمو قوی کنم واسه کنکور تجربی
پاسخ:
سلام خیر برای کنکور این کتابها خوب نیستن چون تناقض ایجاد میشه و حتمن قاطی می کنید. کتاب درسی و فاگوزیست کافیه
ببخشید میشه یه بخش از درسنامه رو بدید یه نگاهی بکنم ؟ من گشتم پیدا نکردم کجاست لینک دانلود.ممنون میشم توی سایت قرار بدید
یه سوال دیگه
آیا کتاب فاگوزیست سوم دبیرستان ژنتیک رو خوب آموزش داده ؟
ممنون از پاسخ گویی شما
پاسخ:
سلام از قسمت فروشگاه وارد بشید می تونید پیداش کنید.
با سلام خدمت آقای جوادی     برای زیست شناسی سوم فاگوزیست ونشر الگو کافیه وبرای کنکور آمادگی حدلازم را بدست می یارم یا باید کتاب های دیگه هم بخونم؟ برای ثبت نام در کلاس هاتون باید کجا ثبت نام کنم؟
پاسخ:
سلام
نه همینا کافیه ن
به زودی کلاس های نکته  و تست هم اعلام میشن.
اگه الگو رو کامل بخونم تستی خود آزمونی کانونو بزنم کافی یا تالیفات بزنم؟
پاسخ:
سلام الگو و کانون کافیه و دیگه نیازی به منابع تستی بازار نیست. 
سلام خسته نباشید آیا خوندن کتاب درسی با وجودخوندن کتاب شما لازمه؟؟؟
پاسخ:
سلام بله لازمه چون با خوندن کتاب درسی ابهاماتی براتون پیش میاد وقتی فاگوزیست رو می خونید این ابهامات رفع میشه و از این به بعد یاد میگیرن که چطور باید کتاب درسی رو خوند. 
باسلام و خسته نباشید.می خواستم بدونم کتاب دوم و سوم فاگوزیست تا قبل از اولین آزمون قلمچی به شیراز میاد یا نه؟و نمایندگی هاش کجاها هستن؟با تشکر
پاسخ:
سلام آزمون های قلمچی به صورت منظم از 9 مرداد ماه شروع میشه و اولین آزمون هم از فصول 1 و 2 سال سوم هستش که قطعا انتهای تیرماه کتاب سوم تجدید چاپ میشه. 
فردین!دمت گرم با کتابات!یه وقت به حرف اینا که میگن حجم کتابات زیاده و....گوش نکنی ها!!!خیلی ها طرفدارت هستن اینجا!به خاطر همین تفاوت ها کتابت رو دوست داریم.عاشقتم.
پاسخ:
مخلصیم فدا مدا
۰۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۶ ایران پور
سلام ببخشید مزاحم شدم یک سوال داشتم :میتوانم فقط با خواندن کتاب فاگوزیست به درصد بالای 70برسم یا باید کتاب درسی بخوانیم
پاسخ:
سلام بله قطعا. کافیه فایل معجزه ی فاگوزیست رو دانلود کنید. 
با سلام و خسته نباشید چند سوال داشتم :1_آیا با خواندن کتاب فاگوزیست دیگر لازم نیست که کتاب درسی را بخوانیم و یا کتاب درسی را نیز باید دوباره بخوانیم 2_آیا کتاب فاگوزیست به صورت ترکیبی مفاهیم کتاب را آورده مثال:فصل های گیاهی سال دوم با سال سوم با هم ارتباط دارن شما چگونه این فصل هارا ترکیبی آموزش دادین .3_آیا با تسلط کامل به کتاب فاگوزیست میتوان در کنکور به درصد مطلوبی رسید 
پاسخ:
سلام فاگوزیست کامله اما حتما باید ابتدا کتاب درسی رو نگاه کنید. دانش آموز تحت هیچ شرایطی نباید از کتاب درسی فاصله بگیره. این موضوع روی درس های دیگه شم تاثیر میزاره و خیلی بده. 
بله - کافیه نمونه ها رو دانلود کنید. 
بله - کافیه فایل معجزه ی فاگوزیست در کنکور رو دانلود کنید. 
سلام
یه سوال
درسنامه های نشرالگو که تو ویرایش جدیدش بهش اضاف شده در حد درسنامه های فاگوزیست هست؟؟؟
یعنی باید هم درسنامه فاگوزیست رو بخونیم و هم درسنامه الگو رو کار کنیم و تستاشو بزنیم؟؟
وقت میشه؟؟/
پاسخ:
سلام خیر همون قبلیاست منتهی جمع شدن یه جا
فاگوزیست از نظر درسنامه کافیه و نیازی به منابع دیگه نیست. 
سلام آقای جوادی !خسته نباشید                                                                           ببخشید من امسال میرم سوم و و برای کنکورم همه ی مجموعه ی نشر الگو و همه ی کتابای شمارو میخرم ولی میخوام زیست جامع مهر وماه و ژنتیک مندلی خیلی سبز و  ژنتیک و گیاهی مهرو ماه رو هم بخونم در ضمن من لقمه های مهر و ماهو خریدم منتها نمی دونم مثلا الان که هر سه کتابو نخوندم چه طور از زیست جانوریش استفاده کنم!?و ایا اینا برا صد زنی کافیه?البته جزوات دوم سوم پیش و ژنتیک عمارلورم دارم!
پاسخ:
سلام دوست عزیز شما برای درسنامه فقط و فقط فاگوزیست بخونید و برای تست از نشر الگو استفاده کنید. 
سلام---ببخشید دکتر جوادی یکی رو گفتن که قراره کتاب عربیش توی کشور
انقلاب برپا کنه--ایشون کی هستن وکتابشون کی چاپ میشه؟!
پاسخ:
سلام ایشون همچنان در حال تالیف هستن. انقلاب به پا کردن الکی نیست باید مولف کلی وقت بزاره تا یه چیز خوب از آب در بیاد. نگران نباشید خبرای خوبی داریم. 
سلام
مرسی از کتاب خوبتون
ببخشید من چند روز قبل از شما کتاب فاگوزیست سال سوم رو خریدم.مرسی خیلی خوب هست.
ولی کل کتاب سیاه سفید هست و مثل فایل های دانلود شده در ساتتون رنگی نیست...
ببخشید کتابهای جدیدی که تا چند روز دیگه چاپ میشه باز سیاه سفید هست یا رنگی هم هست؟
مرسی بابت کتابهای کامل و مفهومی شما.......تشکر فراوان
پاسخ:
سلام دوست عزیز کتابها کلا رنگی نیستن رنگی که خیلی گرون میشه :))))) متاسفانه به خاطر تورم هزینه های چاپ و کاغذ به شدت افزایش پیدا کرده و مقرون به صرفه نیست رنگی چاپ کردن.
سلام ببخشید این جلدی که میشه از سایت خرید قدیمیه؟؟ اگه یخوایم از همی سایت بخریم باید کی اقدام کنیم؟ و ی سوال دیگه این جلدی که از 15 منتشر میشه مثه قبلیه یا تست هم داره؟
پاسخ:
سلام کلا دیگه کتابهامون تموم شدن و به زودی تجدید چاپ میشن. و در سایت هم اعلام می کنیم. 
سلام استاد.من کتاب فاگوزیست سال سوم که مطابق کتاب درسی جدید نیست رو دارم آیا لازمه جدیده که این ماه میاد و مطابق کنکور ۹۵هست رو هم تهیه کنم؟و اینکه آیا کتابای جدید رنگی شدن؟در ضمن کنکوری ۹۵ هستم.مرسی از راهنمایی هاتون
پاسخ:
سلام عزیز نه همون کافیه چون سوم خیلی تغییرات نداشته و فقط چند تا شکل یکی و دو تا اصطلاح اضافه شده. تغییرات کتاب سوم رو سعی می کنیم تا مرداد ماه بزاریم رو سایت. 
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۰ سید علیرضا
درود.آقای دکتر من فاگوزیست سال سوم چاپ دوم-94 رو دارم،آیا چاپ جدیدی که همین ماهی میاد رو باید بگیرم؟لطفا جواب بدید.
پاسخ:
سلام عزیز نه نیازی نیست. 
سلام
شما ی مقاله گذاشتین تحت عنوان " زیست شناسی را چگونه بخوانیم؟! " اگه ما همه ی کتابهای فاگوزیست رو بخریم باید نحوه ی مطالعه ی زیست رو اونجور که شما گفتید انجام بدیم؟؟
پاسخ:
سلام بله. البته به زودی یک روش بهتر ارائه می دیم. 
تغییرات فاگوزیست سوم را برای دانلود قرار می دهید؟؟

چون من دیروز خریدم
پاسخ:
سلام بله مردا ماه انشالا می زاریم رو سایت. 
سلام. کتاب های  درسی امسال پیش دانشگاهی که هنوز نیومده پس چطور کتاب پیش 1 شما توی تیر ماه  چاپ می کنید  و منطبق باکنکور 95 است در حالیکه ممکنه کتاب درسی تغییراتی داشته باشد!!!  ضمنا گفته بودید بقیه تست های سرارسی کنکور 95 را هم تطابق عینی ان را در سات قرار می دهید چه زمانی در سایت می گذارید؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز اومده. اواخر خرداد بود که منتشر شد. 
به محض اینکه کتاب ها رو چاپ کردیم و وارد بازار شد سرمون خلوت بشه حتمن این کارو می کنیم. 
سلام نه خسته

تکلیف پیش 2 چی میشه ؟
پاسخ:
سلام فعلا براش برنامه ای نداریم. هنوز زوده
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۳۳ سید محمد حسین اسحاق نیا
سلام آقای دکتر! من اول ماه رمضون (28 تیر) فاگوزیست سوم رو از سایتتتون سفارش دادم ،الان نوشتید که کتابا مطابق با کنکور 95 از 15 تیر وارد بازارمیشن ،خواستم بگم یعنی پولی که دادم حروم شد و دوباره باید بخرمش ؟ یا نه؟ خواهشا راهنمایی ام کنید
پاسخ:
سلام دوست عزیز نه همون کافیه. 
سلام ، ای کاش می تونستید تغییرات فاگوزیست سوم و دوم چاپ قبل ارو علام کنید که ما نخوایم دوباره هزینه کنیم و به جاش قسمت هایی که تغیر کرده خودمون تو کتاب اعمال کنیم ، فکر نمیکنم تغیرات زیاد باشه ، لطفا اگه براتون مقدور هست تغییر های چاپ جدید رو تو یه فایل پی دی اف قرار بدید ما هم این چند روز استراحتمون کتابامون رو درست کنیم ، خیلی ممنون 
پاسخ:
سلام در مورد سوم حتمن این کارو می کنیم اما در مورد دوم نمیشه چون تغییرات خیلی زیاده. 
سلام ، خسته نباشید ، من امسال عید سفارش دادم فاگوزیست دوم رو ، این چاپ جدید تغییر کرده ؟ 
برای سوم که احتمالا تغییر کرده... ممنون میشم جواب بدید . 
پاسخ:
سلام تقریبا خیر. همون کافیه. 
سلام. میشه قیمت کتابها یکم کمتر بشه؟؟ بخدا ما اونقدر پول نداریم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز دقیقا مثل کتابهای بازر هستش. متاسفانه هزینه های چاپ خیلی بالاست. 
سلام. ببخشید آقای جوادی من واس همه سالا 8000 تست دارم فاگوزیستارم میگیرم بنظرتون لازمه نشرالگو بگیرم یاهمون گاج کافیه؟
پاسخ:
سلام هشت هزار از دور خارج شده . بله حتمن الگو رو تهیه کتید. 
سلام جناب آقای جوادی
اگر میشه برای این که ماها قوت قلب بیشتری بگیریم و اعتماد به نفسمون بیشتر بشه در ابتدای هر جلد از فاگوزیست -مثلا فاگوزیست دوم- تطابق اون  کتاب رو  با کنکور بزنین

ضمنا اگر لطف کنید نحوه مطالعه ی هر کتاب رو هم ذکر بفرمایید
پاسخ:
سلام چشم حتمن این کار رو می کنیم.
در ابتدای کتاب هایی که امسال چاپ میشن نحوه ی مطالعه ی کتاب توضیح داده شده همچنین به صورت تخصصی در مورد فصول هم صحبت کردیم. 
من فاگوزیست دوم و سوم رو با هم میخوام بخرم. کی میتونم تهیه کنم؟
پاسخ:
سلام اطلاعیه زدیم رفیق
سلام.

نماز و روزه هاتون قبول
زیست سوم برای کنکور 95 تغییراتی داشته فقط. دوم و پیش میگن تغییر نداشته. میشه برای دوم و پیش از چاپ قبلی استفاده کنیم؟ سوم چاپ جدید؟؟
اخه گفتید که پیش در پاییز چاپ میشه. این خیلی دیره.
مررررررررسی
پاسخ:
سلام اطلاعیه زده شده. 

سلام  فکر کنم من دو سال پیش فاگوزیست سال دوم دبیرستان را سفارش داده بودم ایا نیازی داره یکبار دیگر سفارش بدم؟ تغییراتی که فاگوزیست 1 داشته خیلی بوده؟مثلا تغییرات چند صفحه و چقدر بوده؟

پاسخ:
سلام بله حتمن چرا که تغییرات داشته
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۲ آرمان پاینده
سلام ببخشید چه کتاب یا جلدهایی از فاگوزیست الان اماده فروشند و من میتونم  همین الان بخرمشون

و ایا بازم مثل قبل سیمی جزوه ای هستند یا الان به صورت جزوه اند؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام اطلاعیه زده شد.
سلام عزیزم صائبم یه جاخوندم گفتی پیش 1 فاگو130 صفحه است منظور1 فصل بوددرسته؟
پاسخ:
سلام خیر کلش بود :)
سلام
خسته نباشید
من کرمانشاه زندگی میکنم، خواستم ازتون بپرسم کتابهای فاگوزیستو از کجا میتونم بگیرم (چون اونجور که فهمیدم نمایندگی هاتون خیلی گسترده نیست و فکر نمیکنم اینجا نمایندگی داشته باشین!) و از کجا سفارش بدم؟
و سوال دوم اینکه کِی باید اینکارو بکنم ؟ آیا همه ی کتاباتون در حال ویرایش هست و صبر کنم که نسخه جدیدشون بیاد ، یا همین الان اقدام کنم؟ (چون من داوطلب کنکور 95 هستم و برای مطالعه  تو تابستون عجله دارم )
ممنون میشم اگر جوابم رو بدید
پاسخ:
سلام به زودی کرمانشاه کتابفروشی پزوهش نمایندگی می گیریم.
سلام شما دانشگاه علوم پزشکی قزوین فیزیوتراپی میخونین؟؟؟

یکی از دوستام میگفت

میشه بگید سال چند کنکور دادید؟؟


پاسخ:
سلام خیر قزوین اصلن فیزیوتراپی نداره :)
۰۱ تیر ۹۴ ، ۰۳:۳۳ محمد موسوی نسب
اگه می شه برای دوم هم کتاب معرفی کنید . ممنون
پاسخ:
کتاب فاگوزیست!
با سلام خدمت شما...خسته نباشید
ببخشید کتاب های زیست شناسی تا چه زمانی چاپ میشه؟
به بودجه بندی آزمون های تابستون زیست شناسی میرسه؟
تشکر فراوان
پاسخ:
سلام در همین ماه حتمن 3 جلد کتاب چاپ میشه.
درود بر قامت دکتر جوادی عزیز!ما با فاگوزیست سوم یه دنیا حال کردیم.حالا که ما سربازای ٩٥ هستیم،فاگو دوم و پیش کی میاد؟ترکیبامون مونده رو هوا!
یه سوال دیگه؛انتشارات راه اندیشه یه کتاب زیست جامع زده به اسم"بمب زیست شناسی" که تو اغلب(!) تستهاش سعی کرده ترکیبی باشه و حجم کم و مفیدی داره.می خواستم نظرتون رو در مورد این کتاب بدونم که آیا میتونم به جای نشر الگو،از این کتاب به همراه گاج استفاده کنم؟
خییییلی ممنون دکتر!
پاسخ:
سلام درود بر تو ای سرباز وطن :)
تو این ماه زیست شناسی کشور دوباره می خوادبه خودش افتخار کنه چون قراره فاگوزیست دوم و پیش 1 چاپ بشه :)
کتاب بدی نیست منتهی پاسخنامه تشریحی نداره.
سلام استاد برا ژنتیک و گیاهی چی؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام اونا هم افتادن مردادماه

با عرض سلام و خسته نباشید،

من باید هرچه زودتر کتاب های فاگوزیست1 و فاگوزیست2 رو برای کنکور 95 تهیه کنم ولی سه تا سوال دارم:

1-      آیا این دو کتاب باتوجه به تغییرات کتب درسی برای کنکور 95 مناسب هستن؟

2-      آیا ای دو کتاب قراره ویرایش جدید بشه؟ (اگه اره! چه تغییراتی میکنن؟)

3-      آخرین چاپ این دو کتاب چیه؟

پاسخ:
سلام بله. 
آخرین ورژن کتابها توی همین ماه منتشر میشن.
سلام خسته نباشید 
تمام کتاب های تست زیستم رو از نشر الگو بخرم ؟
اخه اون بالا کتاب های نشر الگو رو باهم مقایسه کردید
این یعنی مثلا برای زیست پیش ۱ و زیست ۱ نشر الگو رو بخرم؟
پاسخ:
سلام بله همه شون کتابهای خوبی هستند.
سلام--آخرین چاپ فاگوزیست سوم کی روونه بازار میشه؟!

فقط آخرین و آخرین چاپ و دراصطلاح جدیدترینش.کی؟
پاسخ:
توی همین ماه.
سلام کتاب زیست پیش 2 و ژنتیکتون کی چاپ میشه ؟
پاسخ:
سلام پیش 2 پاییز چاپ میشه ژنتیک هم همینطور.
سلام.
ببخشید واسه گاج سال به سال بهتره یا جامع؟
من میخوام سوم نشر الگو دوم و پیش گاج بخرم به نظرتون بد نیس؟
چون میگن الگو غط علمی زیاد  داره.
پاسخ:
سلام خیر جاامع بهتره
خیلی هم خوبه. خیر غلط علمی نداره این جوی هستش که انتشاراتی از سر حسادت و جهت تخرب راه انداختن بین دانش آموزان تا الگو رو خراب کنن.
با سلام و کلی خسته نباشید
آقای جوادی  کتابتون فوق العاده اس،من با اینکه هفت هشت سال از درس دور بودم با خوندنشون هیچ مشکلی تو مفهوم و نکات ندارم ممنون از اینهمه تلاشتون.
و مطلب اصلی اینکه کتابهاتون کی تجدید چاپ میشن؟من بشدت به کتاب زیست و آز دوم احتیاج دارم ولی هرجا سر میزنم پیدا نمیشه،همینطور پیش یک
پاسخ:
سلام توی همنی ماه پیش 1 و دوم چاپ میشه حتمن.
سلام خدمت جناب دکتر جوادی عزیز
کتاب های دوم وپیش و قسمت گیاهی سوم کی منتشر میشه چون انتظار ما خیلی طولانی شده
نکنه باید برای کنکور 96 این کتابا رو بخونیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی DVD های شما امسال میاد یا سالی که ما بخوایم تخصصمون رو بگیریم ؟؟؟؟؟؟؟
راستی !!!!
نه دیگه بقیه سوالا باشه برای بعد
ستار بچینــــــــــــی
بوس بـــــــــــوس
بای 
پاسخ:
سلام توی همنی ماه چاپ میشه و زودتر از این ممکن نیست چون سبک کار متفاوته زمان زیادی رو می لبه برای تالیف کتاب. برای یک کار متفاوت و کار خوب نیاز به زمان بیشتری هستش.
سلام.توضیحاتتون خیلی مفید بودن.ممنون یه سوال داشتم.اگر کسی تست های یک کتاب مثل نشر الگو رو کامل زد بهتر نیست سراغ کتابی دیگه مثل گاج بره؟شما گفتید سوالای ازمون های مختلف رو کا کنید این ازمون ها به طور رایگان در همه سایت ها قرار نداره چو ن ماهم چنین وقتی رو برای شرکت در همه ازمون ها نداریم.و چیز دیگه در مورد کتاب های فاگوزیست این کتاب ها کاملند ولی چون که حجم زیادی دارند هم وقتگیرند و هم ازدیاد مطالب باعث فراموشی  اونها میشه.چه روشی برای خوندن کتاب های فاگوزیست پیشنهاد میکنید؟

پاسخ:
سلام خیر کار درستی نیست. می تونید از دوستانتون رو در اون آزمون ها شرکت می کنن بگیرید سوالارو.
فاگوزیست بسیار روان نوشته شده و نکات ترکیبی بسیار زیادی داره به طوری که حدود 40 دردصد نکات این کتاب در کتابهای دیگه وجود نداره. کایفه فایل معجزه ی فاگوزیست در کنکور 94 رو نگاه کنید.
سلام استاد. کتاب های فاگوزیست برای کنکور 95 تجدید چاپ می شوند یا چاپ های فعلی را بخریم؟؟
پاسخ:
سلام توی همنی ماه انشالا.

سلام  از توضیحات شما متشکرم  ولی واسه منبع تستس به نظرتون ابی کانون+فاگوزیست باشه کافیه؟ یا نشر الگو هم بگیرم؟

پاسخ:
سلام بله این ترکیب هم خوبه گفتم که اگر کانون میرید حتما کانون آبی رو تهیه کنید.
باسلام،شمادرصفحه 21 جزوه فصل تنفس درقسمت زیر نکته13نوشتیدکه عضلات مخطط برای انسولین وگلوگاکون دارای گیرنده است واین جمله کاملا غلط است درسوالات خارج93 هم دریکی ازگزینه هااشاره شده که عضلات برای گلوکاگون گیرنده ندارد وفقط درکبد گیرنده دارد ولی انسولین هم درکبدوهم درعضلات
پاسخ:
سلام دوست خوبم اون جزوه برای 3 سال پیش بود و بدون ویراستاری. بله گیرنده ندارند. کتاب کاملا ویراستاری شده.
سلام آفای جوادی خسته نباشین فاگوزیست پیش کی میتونیم تهیه کنیم؟
پاسخ:
سلام پیش 1 رو انتهای این ماه
سلام.خسته نباشید به شما و همه اعضای فاگوزیست.مخلصیم.وقتی کتاب تستتون اومد نیازی به کتاب های تست دیگه مثل نشر الگو هست؟ممنون.چاکریم.
پاسخ:
سلام بله عزیز توی معرفی منابع هم توضیح دادیم که حتما نیازه که کتابای دیگه رو بگیرن چون کتاب تست ما به عنوان کتاب مکملی کاربرد داره.
سلام 
میخواستم بپرسم من که واسه کنکور 95 آماده می شم و کتاب های خیلی سبز واسه دوم و سوم رو گرفتم ، چیکار کنم ؟؟؟
امکان داره که واسه پیش فاگوزیست رو بگیرم و برای کتاب تستی گاج جامع ( در اینصورت منی که دو سال خیلی سبز خوندم با روش فاگوزیست که قطعا با خیلی سبز تفاوت داره به مشکل نمی خورم ؟؟گاج جامع برام کافیه برای منبع تستی ؟؟؟)
کتاب نشر الگو یکم گرون تموم میشه وگرنه اونو میگرفتم .
نظر شما چیه واسه این شرایط ؟؟؟
پاسخ:
سلام خوب می تونید همون رو بخونید.
خیلی سیبز که گرون تره! کتاب خیلی سبز سوم شده 333 هزار تومان!
سلام اقای جوادی کی کتاب های فاگوزیست دوم و پیش میاد لطفا؟
پاسخ:
سلاتم توی همین ماه میاد.
سلام دکتر خسته نباشی ماه رمضان هم مبارک .دکتر من پارسال جزوه دوم وسوم رو گرفتم بازم لازمه جدیداشو بگیریم(پول ندارم دیگه والا!) ؟ درضمن  من پارسال خاکستری گاج و سوم نشر الگو رو گرفتم باید بازم جدیداشو بگیرم؟ پس کتاب آبی کانون خوبه؟
پاسخ:
سلام سوم رو نه اما دوم رو چرا. نه همونا کافین و کارتو راه میندازن نگران نباش.
خسته نباشین دکتر

ی سوال داشتم خواهش دارم جواب بدین:

آیـــا کتاب های سال چهارم واسی تیر آماده میشن؟!؟

گیــآهــی چطور؟

ممنون
پاسخ:
سلام پیش 1 بله پیش 2 پاییز میاد.
گیاهی افتاد مرداد ماه
سلام
آقای دکتر از الان پیش خرید همه کتابهای خوبتون رو انجام میدم چون به خودتون و کارتون اطمینان دارم.ممنون ایشالا 95 پزشکی تهران
پاسخ:
سلام ایشالا که بهترین رشته در بهترین دانشگاه وارد بشین.
بنده قبلا زیست دومو سوم خیلی سبز خریده بودم . الآن برای پیش 1 الگو میخوام بگیرم برای تست + dvd استاد کرامت برای پیش + کتاب درسی . لازمه فاگوزیستو بگیرم 
پاسخ:
سلام فاگوزست جزء ملزمواته حالا می تونید امتحان کنید.
سلام . خسته نباشید . نمازو روزتون قبول باشه . ببخشید زیست پیش 1 چند صفحس ؟ قیمتش چنده ؟ تخفیف برای فرهنگیان دارین ؟ 
پاسخ:
سلام 130 صفحه
سلام---چاپ جدید فقط جدید کی روونه بازار میشه؟!

رتبه 3 کشور قلم چی-لطفا زووود بگویید.
پاسخ:
سلام آقای 3 :)) همین ماه میاد. اواسط انشالا
سلام
من فارغ التحصیل هستم و میخوام سال95 کنکور بدم
واقعا هم میشه کتابای مفصل شمارو خوند و هم تستای الگو ربو کامل حل کرد؟؟؟
چجوری برنامه ریزی کنم واسه خوندن؟؟
کمکم کنید
پاسخ:
سلام بله چرا که نشه.