.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوستای خوبم سلام!

به قول یه بنده خدایی هلووووووو مای فرندززززززز!

همونطور که می دونید قبلا هم گفتیم افرادی که در شهرستان ها به مشاوره دسترسی ندارن می تونن از مشاوره ی دکتر افشار استفاده کنن. ایشون یکی از آپدیت ترین مشاورین در کشور هستند که به تمامی خم و چم کنکور سراسری آگاه هست. خلاصه اینکه نامبر وانه!

حالا یه برنامه ی خوب هم هست که در واقع حاوی یه سری فایل های صوتی و متنی در رابطه مطالب مشاوره ای ایشون هستش. توصیه می کنیم حتمن این نرم افزار روی گوشیتون نصب کنید.  

۶۰ نظر ۲۵ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۴

با سلام خدمت شما عزیزان.....

این چند روز که سایت ساکت بود به دلیل این بود که حسابی درگیر چاپ کتاب و کارهای تالیف بودیم. عذر خواهی می کنیم اگر به کامنت هاتون دیر جواب می دیم. چند تا موضوع مهم:

اولن : از فردا شروع می کنیم مطالب مفید در سایت قرار می دیم از جمله انیمیشن ها و سایر مطالب زیست شناسی.....

دومن : موسسات و مدارسی که قصد تهیه ی فاگوزیست رو دارن، 10 الی 15 روز دیگه می تونن به صورت عمده سفارش بدن چون در طی این 4 روز همه ی کتابهایی که چاپ کرده بودیم فروخته شد و کتاب دوباره برای تحدید چاپ ارسال میشه. چیزی حدود 10 الی 15 روز دیگه می تونید به صورت عمده سفارش بدین. 

سومن : دانش آموزان عزیز به زودی لیست نمایندگی هامونم اعلام می کنیم. تقریبا در تمام نقاط کشور نمایندگی خواهیم داشت. 

چهارمن : انشالا  کتاب دوم هم به زودی چاپ میشه و به محض چاپ شدن طی پیامکی به همه ی شما عزیزان اطلاع داده میشه و فقط کافیه که عبارت fagozist95 رو به سامانه پیامکی 5000120658 ارسال کنید(اگر قبلا این عبارت رو ارسال کردید نیازی به ارسال مجدد نمی باشد)

مورد پنجم: دوستان تایم کاری دفتر فروش صبح ها از ساعت 8 هستش تا 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 هستش تا 21 شب! و خارج از این تایم ها لطفا تماس نگیرید.

مورد آخر: روز پنج شنبه از بعد از ظهر با دفتر فروش تماس بگیرید و کد رهگیری تون رو دریافت کنید. تاکید می کنیم روز 5 شنبه!)

۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۱

دوستان خوبم سلااااااام!

کتاب فاگوزیست سال سوم(زیست و آز 2) مطابق با کنکور 95 منتشر شد! همین الان می تونید این کتاب رو از طریق سایت خودمون سفارش بدین. به زودی و تا چند روز دیگه کتاب فاگوزیست سال دوم(زیست و آز 1) مطابق با کنکور 95 هم منتشر می شه.

توجه داشته باشید منتظر نمانید تا کتابهای دیگر بیاید تا با هم سفارش دهید چون ممکن است به دلیل حجم بالای سفارشات فاگوزیست سوم تمام شود پس پیشنهاد می شود که همین امروز سفارش بدهید. به محض اتمام کتاب صفحه ی فروش بسته خواهد شد.

« جهت سفارش کتاب فاگوزیست سوم بر روی تصویر زیر کلیک کنید »

به زودی کتاب فاگوزیست دوم هم فروشش آغاز می شود. 

به زودی فروش کتاب پیش 1 هم آغاز می شود.

شماره تماس دفتر:

02832229616

09195488332

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۴

دانش آموزان گرامی همانطور که قولش را داده بودیم آزمون های آنلاین در تابستان امسال در سایت ما برگزار می شود. در تابستان امسال 5 مرحله آزمون آنلاین رایگان برگزار می شود که این آزمون ها از 8 مردادماه آغاز می شود(اولین آزمون 9 مرداد می باشد). در این آزمون ها هدف اصلی ما کتاب سال سوم و بخش هایی از سال دوم می باشد تا شما دانش آموزان عزیز بتوانید در تابستان کتاب سال سوم را کامل و بخش هایی از کتاب دوم را مطالعه و جمع بندی کنید تا وقتی سال تحصیلی جدید آغاز شد با خیالی آسوده ادامه ی مسیر را پیش بروید. جهت دانلود برنامه ی آزمون ها می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید. (در صورت مشکل در دانلود لطفا اطلاع دهید.)

پسوورد فایل: zist110.ir

جهت شرکت در آزمون های آنلاین تابستانه رایگان، بر روی لینک زیر کلیک کنید و ثبت نام خود را انجام دهید. در هر آزمون به افرادی که رتبه ی های 1 تا 3 را کسب می کنند دو جلد فاگوزیست(به انتخاب خود) رایگان ارسال خواهد شد. 

بعد از هر آزمون پاسخنامه ی تشریحی به همراه کادرهای آموزشی جهت دانلود قرار خواهد گرفت. فقط افرادی که در این ازمون ها شرکت کنند می توانند فایل سوالات و پاسخنامه را دانلود کنند. 

جهت ثبت نام بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۳

با سلام.....

از روز 15 ام تیرماه فروش مجموعه کتابهای فاگوزیست آغاز می شود. از روز 15 ام ، کتابها یکی پس از دیگری چاپ می شوند و تا انتهای تیرماه حداقل 3 جلد کتاب روانه ی بازار خواهد شد. دقت داشته باشید کتابها همگی منطبق با کنکور 95 هستند.

در این ماه کتابهایی که چاپ خواهند شد شال موارد زیر می باشند:

زیست و آز 2(سال سوم)

زیست و آز 1(سال دوم)

زیست شناسی پیش 1

احتمال خیلی قوی کتاب مکمل تست زیست و آز 2(سال سوم)

دانش آموزانی که قصد دارند به هنگام انتشار کتاب از آن مطلع شوند کافیست عبارت fagozist95 را به سامانه پیامکی ما ارسال کنند تا در سیستم ثبت شود. به محض انتشار کتابها از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود و می توانید تهیه کنید.  ترجیحا با شماره ی ایرانسل پیامک بدهید. دقت داشته باشید کتاب به کتابفروشی های مختلف کشور(که به زودی نمایندگی هایمان را اعلام می کنیم) انتهای تیرماه ارسال خواهد شد

شماره سامانه پیامکی ما: 5000120658

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۵