.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۲۶

جناب آقای حسنی فرد لطفا تماس بگیریدتا مشکل برطرف شود......

۲۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۲
۳۷ نظر ۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۱۳

با سلام خدمت شما دوستان عزیز.....

سایتی را می خواهیم به شما معرفی کنیم که می توانید به صورت کاملا رایگان آزمون های آزمایشی قلم چی و سنجش را دانلود کنید . جت ورود به سایت کلیک کنید .

ورود به سایت 

۱۱ نظر ۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۴۱

دوستان لطف کنید از این پس در مورد فیلم های آموزشی سوال نپرسید چون پاسخی نمی دیم و همین جا اعلام می کنیم به دلایل زیادی دیگه فیلم روی سایت قرار نمی دیم . این فیلم ها هم فروشی نیست چون وقت این رو نداریم رایت کنیم و پست کنیم .

دوستانی در کامنتها گفته بودن که این کار ما یک کار تبلیغاتی بوده . اگر کار ما تبلیغاتی بوده برای همین حدود 5 تا جزوه ی کامل که چیزی حدود 400 صفحه میشه رو برای دانلود گذاشتیم ؟ همین 400 صفحه ساعتها برای نوشتنش وقت گذاشته شده و شما با یه کلیک دانلود می کنی در صورتی که همین نکته ها رو اگه برید تو کلاس خصوصی حتی قوی ترین معلم های شهرتون نمی تونن بگن که هیچی ، تازه چند جلسه طولش می دن و کلی سر کیسه تون می کنن . اگر کار تبلیغاتی پس چرا فیلم ها رو نمی فروشیم ؟ این پروژه کاملا رایگان هستش و هیچ تعهدی به هیچ شخصی نداریم . به دلایل مشکلات شخصی فراوانی که برام پیش اومده این کار رو به حالت تعلیق در آوردم . دلایل دیگه ای هم داره و لزومی نداره که دلایل بیام بسطش بدم . 

در مورد فروش جزوات لطفا تماس نگیرید دیگه فروش نداریم .

موفق و موید باشید

فردین جوادی

۱۵ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۳۳

به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

۳۸ نظر ۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۳

به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

۱۱ نظر ۱۳ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۴۹

با سلام . 5 مطلب مهم رو به اطلاعتون می رسونم :

مطلب اول : دوستان خواهشا از این به بعد دیگه از گروه ما انتظار نداشته باشید . ما در حد توان خودمون می تونیم خدمات بدیم . ما به کسی بدهکار نیستیم که بعضی از دانش آموزان در کامنتهای خصوصی بابت فیلم های جمع بندی طلبکارانه صحبت می کنند . تا جایی که بتوانیم فیلم برای دانلود قرار می دهیم . کار به صورت کاملا رایگان انجام می شود و به هیچ شخصی هیچ تعهدی نداریم .

مطلب دوم : در مورد آزمون های آزمایشی سنجش و قلمچی که دوستان سوال پرسیده بودن ، نگران نباشید تمامی آزمون های سنجش و قلمچی امسال رو جمع آمری کردیم و برای دانلود رایگان قرار می دیم . 

مطلب سوم : جزوه ی پیش دانشگاهی رو آقای دکتر منصرف شدن . دیگه جزوه ی پیش دانشگاهی ارائه نمیشه متاسفانه دارن سوء استفاده می کنن افراد . خود آقای جوادی فرمودن که خودشون دست به کار می شن و جزوه پیش دانشگاهی رو تک فصل می نویسن تا آخر 20 فروردین هم فصل های مهم مثل پروتئین سازی + تکنولوژی زیستی + ژنتیک جمعیت + شارش انرژی + باکتری و ویروس ها + آغازیان

فروشش هم فقط به صورت فایل پی دی اف هستش . به محض اینکه هر دو تا فصل آماده بشه به فروش می رسه تا فعلا بخونید . 

مطلب چهارم : جزوه ی گیاهی رو هر کی می خواد سفارش بده از روز 20 تا 25 ام ام پیش فروش میشه تا به آزمون قلمچی هم برسید هزینه شم اعلام می کنیم . آخر امشب هم نمونه کار می زاریم (جزوه ی گیاهی دوم (بخش های آخر فصول 3 و 8) که تو جزوه ی دوم نبود رو برای دانلود قرار می دیم)

مطلب آخر : دوستان قزوینی که کامنت خصوصی می زان ، آخه عزیز دل من چجوری جواب شما رو بدم نمیشه جواب کامنت خصوصی رو داد . در مورد کلاس حضوری برای کنکور 94 با شماره خود آقای جوادی تماس بگیرید . هزینه شم خودشون بهتون می گن . از بخش کلاس های حضوری سایت می تونید بروشور مربوطه رو دانلود کنید .

موفق باشید

رضا محجوب

۱۳ نظر ۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۱
۲۷ نظر ۰۲ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۴۲
۴ نظر ۰۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۰۹