.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

گوش کنید حس خوبی به آدم دست میده....

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۰۷ ق.ظ

جهت مشاهده ی فیلم، بروی دکمه ی play کنید تا فیلم play شود.

بچه ها توصیه می کنم اول از همه در اتاقتون رو ببندید بعد به اسپیکراتون خوب وُلوم بدین(به قول هیچکس ولوم بده داداش!). من هر وقت احساس خستگی می کنم و یا خدای نکرده نا امید می شم و سست می شم تو کارام اینو گوش می دم :))) الانم که ساعت 2 بامداد هستش هیچکسم خونه نیست و این آهنگو دارم با صدای بلند گوش میدم چه حالی ام میده :)) شبتون خوش رفقا!


مدت زمان: 1 دقیقه 19 ثانیه

راستی فایل mp3 ش رو هم که کامل هستش(ویدئوش ناقصه) براتون گذاشتم بریزید تو گوشی تون هر از چند گاهی گوش بدین اونم با هندزفری! اصن میبره فضا! زیادی هم گوش کنید لوس میشه و بدرد نمی خوره. سعی می کنم از این به بعد مطالب انگیزیشی زیاد تو سایت بزارم. 

دریافت

حجم: 3.99 مگابایت

۹۳/۱۰/۰۶