.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

جزوه ی فصل ایمنی بدن

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ق.ظ

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۷۳)

اینکه شما میگین میتونین تو گوگل سرچ کنین خیلى جواب بدیه
چون که شما میتونین تو گوگل سرچ کنین و ببینین که در کتاب بیولوژی سولومون یا کمپبل یا لایف یا ریون یا هر کتاب دیگه ای این ذکر شده که اینترفرون در دفاع اختصاصی هم نقش داره ولی ایا برای کنکور این لازمه واقعا؟خیر
همونطور که اگه ما بدونیم لنفوسیت تی در آلرژی نقش داره یه نکته مضر برای کنکوره 

پاسخ:
دوست خوبم منتظر اون روز باشید که تک تک نکاتی که گفتیم پشت سر هم توی کنکور و آزمون های آزمایشی مطرح بشه خود دانی 
سلام استاد واسم یه ابهامی پیش اومده تو این جزوه تون نوشتین که لنفوسیت ها تو مغز قرمز استخوان ساخت میشن از طرفی تو جزوه فصل حرکت نوشتین محل ساخت گلبول های سفید مغز زرد استخوان هست خب لنفوسیتم جزیی از گلبول های سفیده پس باید تو مغز زرد ساخته بشه
پاسخ:
سلام جزوه اشتباه داره اما تو کتاب درستش گفته شده. چند روز دیگه کتاب دوم از زیر چاپ در میاد 
سلام استاد من  برا جلسه معارفه تو الوند  اومدم  کلاستون خلاصه اینکه یه بار هم برامون به جای اقای باقی  پشتیبان بودید. میخواستم بپرسم برا کتاب های گاج که عکس شیر دارن برا تست  زدن خوبن یا نه یعنی بگیرمشومن
پاسخ:
سلام
بله کتاب بسیار خوبی هستش
سلام خواهش فوکولم جواب بدید.
شما گفتید ک تو آلرژی سلول های bخاطره نقش ندارن!ولی تو آزمون 9آبان قلمچی گفتن سلول بی خاطره هم نقش داره!!!!!!!!!
2.توجزوتون بود ک پروتئین مکمل هم توخون هست وهم تو بافت های دیگ!ولی قلمچی گفت ک حتما باید توخون باشه تا بتونه با میکروب ها مبارزه کن!
خیلی گیج شدممممممممممممممم!
پاسخ:
نه اون تو جزوه س که آره اشتباه گفتیم اما توی کتاب درستش کردیم این غلط علمی رو.
سلام
استاد شما گفتین بیلیروبین از تجزیه ی بخش گلوبین تولید میشه ولی خیلی سبز گفته از هم تولید میشه
لطفا بگین کدوم درسته؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهشا به سوالام جواب بدین
پاسخ:
سلام دوست عزیز اون اشتباه هستش و جابجا نوشته شده یعنی باید به جای بخش لوبینی نوشته می شد بخش هم. هر چند این موضوع خارج از کتاب هستش.
سلام
استاد ببخشید ما خوندیم عمر گلبول های سفید چند ساعت تا چند هفته است شما تو جزوه نوشتین سلول خاطره که در برخورد اول تولید میشه,اگه همون آنتی ژن دوباره وارد بدن بشه فرق نمیکنه بعد یه روز یا 10 سال باهاش مبارزه میکنه این یعنی عمر سلول خاطره زیاده؟؟؟؟؟؟؟
لطفا به سوالم پاسخ بدید
من یه نظر م گذاشته بودم خواهشا به اونم جواب بدید
ممنون از جزوه هاتون
پاسخ:
سلام بله اما سلول های خاظطره می تونن چندین سال زنده بمونن! برای همینه که ما ایمنی دائم و مادام العمر پیدا می کنیم.
با سلام خیلی ممنون از جزوه ی عالیتون
من جزوه فصل اول ایمنی رو دانلود کردم ص 6 یه تصویر داره که توش نوشتین اندامک لیزوزیم ولی فک کنم اون باید اندامک لیزوزم باشه
یه سوال داشتم شما تو همین جزوه تو تعریف تب میگین هر عاملی باعث افزایش دما ی بدن بشه تب میگن ولی متن کتاب مینویسه زمانی که دما بدن بیشتر به دلیل مبارزه با عوامل بیماریزا افزایش میابد تب میگویند
چه طوری این موضوع رو توجیه میکنین؟؟
لطفا به سوالم پاسخ بدین
بازم تشکر میکنم ازتون
پاسخ:
سلام
بله اون برای جزوه س و اشتباه لپی بوده
سلام نکته تو قید «بیشتر» هستش . جمله ای که ما فتیم کاملن درسته. این موضوع در کتاب های مختلف سلیقه ای نوشته شدن
ما سعی کردیم اونی که عقلانی تر به موضوع ناه کرده بود رو بنویسیم
سلام خیلی خیلی مذرت میخوام ک انقد سوال موال میپرسم!!!
اگ میشه جواب بدید!
1تویکی از آزمون های قلمچی گفته بودن ک طول mrnaساخته شده از روی یک ژن از طول ژنش کمتره چون راه انداز رونویسی نمیشه!اصلا راه انداز مگه جز ژنه؟این جمله درسته؟
2همه جای dnaاز ژن پر شده؟اگ اینطوره چرا کتاب میگ ممکن افزاینده از ژن فاصله داشت باش؟
پاسخ:
سلام باور می کنی الان مغزم نمی شه؟ :))))) بزار این سایت هم راه بیافته کاراش کم مونده تموم بشه
ببخشید کجای کتاب نوشته نورون ها تقسیم نمیشن؟؟؟
پاسخ:
سلام بر اساس فعالیت کتاب درسی :)
آقای دکتر الان دیگه باید منتظر سرطان گرفتن آقایون هم باشیم!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخ

پاسخ:
بله :)))) اما خانوم ها زودتر می گیرن و آقایون کمی راحت تر زندگی می کنن :)))))
بله!!!!!!
ممنون:-(
سلام!تو گیاهان هم پراکسیدهیدروژن تولیدمیشه؟؟؟؟؟ببخشید من انقدسوال میپرسما

پاسخ:
سلام با توجه به اطلاعات کتاب نمیشه چنین چیزی استنباط کرد :)
نچ حل نیست!!!!!!!!!!!:-((((((
آخه توی کتاب حرفی از واردشدن مواد به درون سلول نزده!!!!!!!!!!!!از بابت ج اولیم ممنوووووووووووونم.
پاسخ:
سلام :)))))))))))))
شماگفتید وقتی پروتین مکمل غشای میکروبو سوراخ میکنه مواداز بیرون وارد میکروب میشند!ولی کتاب نوشته نشت مواد درون سلول ب بیرون باعث مرگ سلول میشود!!!!!!!!!!!!!!
خواهش میکنم ج بدید خیلی گیج شدم.
جزوتونم عالییییییییییییی بود

پاسخ:
سلام
ببین داخل سلول غلیظه و تمایل زیادی به جذب آب داره اما غشاء پلاسمایی سلول این اجازه رو نمی ده. خوب اگه غشاء پاره بشه آب از محیط بیرون وارد سلول میشه تا اینکه حجم سلول انقد زیاد میشه که آخر سر می ترکه! و در نتیجه دل و روده ی سلول میریزه کف خیابون! حله سرکار خانم؟
موفق باشید :)
سلام.ممنون میشم ب سوالام جواب بدید.
وقتی اندامک لیزوزوم ب واکوئل غذایی میچسبه خودشم باش ادغام میشه؟چرا توشکل کتاب رنگشون یکی شده؟
اگه جنس انامک لیزوزوم از غشاست پس چرا آنزیم هاش غشای خودشو تخریب نمی کنن؟؟؟
پاسخ:
سلام بله زیاد کاری به رنگش نداشته باشین :)
به خاطر اینکه PH داخل شون فرق داره و خود اندامک رو از بین نمی برن
آقا جزوتون عالیه ایول
پاسخ:
سلام فدا مدا

دانلود ازمون های گزینه 2 رمز عبور میخواد...چی کار کنم؟؟؟؟؟

پاسخ:
به زودی برای همه قرار داده میشه
سلام
شما تو این جزوه گفتین که در بروز آلرژی هم لنفوسیتهای B و هم لنفوسیتهای T نقش دارن.
ولی تو گاج جامع یه سوال هست (سوال ۱۶۶۱) که در پاسخش نوشته فقط لنفوسیتهای B نقش دارن. کدوم درسته؟
پاسخ:
برای ما درست هستش. می تونید توی گوگل هم سرچ کنید.
سلام عالی بود مرسسسسسسسسی استاد
سلام من خیلی مطالعه میکنم کتاب هایه کمک درسی بازار روجزوه شما هم خوندم جزوتون خیلی مفهومی و خوبه اما یه چیزاییش دیگه خیلی معلومه ینی اگه حجم نکات اضافی که تو کتاب هست کمتر شه بهتره .
عالی بود.D:
۰۳ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۴ آرمان رامشی
سلام. ببخشید من اگه  یکشنبه جزوه رو سفارش بدم کی بدستم میرسه؟ 
پاسخ:
فقط سوم رومی تونید سفارش بدب . روز 2 شنبه پست میشه و طی 2 یا 3 روز میرسه
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۰۷ ایمان آزاد
دوست عزیز ( معین ) منم همینو گفتم . جزوه ی گردش مواد رو بذارن برامون
استاد خواهش میکنم اگه میشه جزوه فصل گردش مواد رو بذارید. خیلی تو این فصل مشکل دارم. خواهش...
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۵۴ ایمان آزاد
استاد قیمت کتاب سال سومتون که قراره تو تابستون بیاد چه قدره ؟ خواهشا. خیلی فوری هستش
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۴۴ ایمان آزاد
استاد میشه قیمت کتاب سال سومتون رو بگین . ممنون میشم . فوری هستش
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۷ ایمان آزاد
ممنون . چه قدر سریع . آقای جوادی توی کتابتون اول درسنامه هستش بعد تست ؟ درسنامه هاش مثل همین جزوه هستن ؟
۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۲ ایمان آزاد
با عرض سلام و خسته نباشید به استاد جوادی . همونطوری که گفته بودید اومدم تو سایت سوالم رو بپرسم . ائوزینوفیل ها شبیه نوتروفیل ها هستن فقط توی تحرک و آندوسیتوز از آن ها کمتر هستن یا فاگوسیتوز ؟ ممنون . اگر میشه جزوه ی بخش گردش مواد سال دوم رو هم قرار بدین . ممنون
پاسخ:
اندوسیتوز در فاگوسیت ها همون فاگوسیتوزه
سلام:)
فیلمایی که قراره آماده کنید حتمن حتمن تا 25ام آماده میشن؟؟؟؟
من توهین نکردم اقای جوادی اتفاقا گفتم چون جزوه های شما خوبه حیف غلط علمی داشته باشه همین اگه جسارت شد شدیدا عذر می خوام 
خسه نباشید...واقعا کارتون درسه فقط کافیه بیاد تو بازار اونوخ دیگه هیچ انتشاراتی کتاب زیس نمیزنه...
راسی جزوه ی ژنتیکتون کی میاد؟!؟!خواهشا اگه میشه زود کاراشو انجام بدید چون خیییلی بهش نیازمندیم...ممنون
۰۱ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۴۶ آرمان رامشی

سلام آقای جوادی.ببخشید بالاخره کی برا من جزوه رو ارسال میکنید؟     هر وقت زنگ میزنم میگید هنوز آماده نیست و خودم تماس میگیرم.قبلا یه بار پول واریز کردم اما برام ارسال نشد.خیلی وقته منتظرم .

پاسخ:
سلام.....تا روز 1 شنبه صبر کنید خودم اطلاع میدم تا پول رو واریز کنید .
چرا پیام من پاک شد من فکر کردم شما واقعا حرفه ای هستید 
پاسخ:
کامنت شما پاک شد بخاطر اینکه تو کامنت دومتون لحنتون بد بود . اون چه کامنتی بود که گذاشتید ؟ ما اصن بی سواد.....خوب شما چرا میایی اینجا ؟ اونم یه اشتباه بوده که خودمم قبول دارم . اما شما حق نداری بیای و اینجا به کسی توهین کنی و بد و بیرا بگی......هر دو کامنتتم حذف شد شما لطف کن دیگه کامنت نده که جوابش رو نمی دم . در ضمن ما حرفه ای کار می کنیم و خودمونم باور داریم (حالا  می خواد اعتماد به نفس باشه یا اعتماد به سقف !! ) از انتقادات و پیشنهادات همه استقبال می کنیم . برای همین کامنت هامون رو بدون تایید بصورت خودکار نشون میدیم .
موفق باشید 
راستی استاد پیشاپیش ورودتون رو به شهر بارانهای نقره ای در سال آینده تبریک میگم.
ایشاا... همیشه موفق باشید.
آقا معین

حالا چ جور ثبت نام کنم؟؟!!


پاسخ:
شماره و اسمتون رو به صورت خصوصی کامنت بزارید . همین
دیگه راحت شدین سنت سخنگویی رو بنا کردم خوب بودا نه استاد؟:)
ولی جسارت وشجاعت میخواد.
خوبه که بنیانگذارش بودم:))))
پاسخ:
مرسی :))
به خانم مهسا: نه خیر این فیلم ها رایگان در سایت قرار میگیرن و همگانی می باشند.
در صورت تمایل ثبت نام کنید.
سخنگوی استاد جوادی!
پاسخ:
:)
سلام
تو بعضی کامنت ها گفتین فیلم آموزشی قرار میدن!
وا3ی همه ست یا فقط کسای ک جزوه رو خریدن؟؟؟
سلام و وقت بخیر
میشه جزوه ها بصورت pdf خریداری کرد؟
پاسخ:
سلام نه متاسفم
سلام خسته نباشید این یون کلسیم که برای اعمال آندو ویا فاگوسیتوز میگویید کجای کتاب درسی است من که هر چی ..... گشتم نبود .....
پاسخ:
سلام فصل هورمون ها تو بخش مربوط به هورمون های کلسی تونین و پاراتورمون.....گفته که یون های کلسیم برای ترشح ماد لازمه . ترشح مواد مثل اگزوسیتوز.....
سلام
ببخشید آقای جوادی شما تو کدوم آموزشگاه تدریس می کنید
پاسخ:
سلام من امسال تو هیچ آموزشگاهی تدریس نمی کنم و با هیچ موسسه ای همکاری ندارم . اما از تابستون تو شهر های رشت ، کرج ، تهران و قزوین و زنجان قصد تدریس دارم . آموزشگاه ها رو هم توسایتم اعلام می کنم 
آدینه عزیز 

شما خواهر گلمید!
اتفاقا من از شما ممنونم، چون باعث میشه ک دوستان دیگه هم تشویق بشن و تو مباحث پرسش و پاسخ شرکت کنند

موفق و پیروز باشید 
ما تسلیمیم دوستم:)
والا این چیزی بود که به ما گفتن گناهش پای خودشون. ولی از اینکه زودتر به اشتباه بودنش پی بردم ممنونم.
قربان شما دوست کنکوری مهسا خانم:)
اینه مه 2نفر ممکنه یه جزوه رو بخونن ولی هر کدون یه جور برداشت کنن ایجاست که میگن گناه استادش چیه:)))
ممنون از شما 
ای کاش از سال دوم دبیرستان شما معلمم بودید
آدینه عزیز
ایمنی در واقع همون مصونیت هستش!!
اما مکانیسم دفاعی، ب مبارزه در برابر عوامل بیماری زا ست!
فکر کنم این دو با هم متفاوتند!
البته اگه بنده اشتباه گفتم  آقای جوادی درشتو میگن!
پاسخ:
کاملا درسته . فقط این جمله ی آخر کلمه ی یکی مونده به آخر : درستو !! نه درشتو !! :))
موفق باشید
ای بابا ناامید شدم رفـــــــــــــــــــــــــــــــــــت:(((
دیگه ببخشید دیگه ما که مثل شما استاد نیستیم!!!
استاد جوادی فکر میکنم فرق بین ایمنی ومکانیسم دفاع باشه درسته؟
وقتی میگیم ایمنی میشه کوتاه مدت,ولی وقتی مکانیسم دفاعی مطرح باشه و قرار باشه سلول خاطره تولید بشه میشه بلند مدت
و نکتش در فرق ایمنی با دفاع باشه  که مهسا خانم اشاره کردن درسته؟؟
پاسخ:
نه متاسفانه :)) کامنت بالایی رو دریاب....
سلام بازم سوال دارم
آقای جوادی 
شما تو جدول صفحه 29 فرمودید ک پرفورین ایمنی کوتاه مدت داره در حالیکه در ص30 نکته 3 گفته شده" ک ایمنی حاصل از اکتسابی فعال بلند مدت هستش" حالا سوالی ک پیش میاد اینه مگه پرفورین توسط سلولهای Tکشنده تولید نمیشه خوب پس ایمنیش باید بلند مدت باشه دیگه!!

ممنون از شما
پاسخ:
نه همونی که تو جزوه س درسته . پرفورین ایمنی ش کوتاه مدته ولی از اونجایی که سلولهای خاطره برای همیشه و تا آخر عمر توی خون ما هستند می تونن در صورت برخورد با همون آنتی ژن قبلی که بوجود اومدن تحریم بشن و پرفورین تولید کنن ایمنی که ایجاد می کنن بلند مدته . مثل این ضرب المثل می مونه : قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود !! اون قطره قطره همون ایمنی پرفورین هستش و اون وانگهی دریا شود سلولهای خاطره ن که با تولید سلولهای t و اونا هم با ترشح پرفورین ایمنی رو ایجاد می کنن . انگاری چند تا ایمنی کوتاه مدت رو بچسبونیم به هم که میشه بلند مدت !! سلولهای خاطره هم با تولید سلولهای t (و این سلول ها هم با تولید پرفورین) انگاری دارن چند تا ایمنی کوتاه مدت رو می چسبونن به هم ......
موفق باشید
آقایون و خانوما سلام عرض شد.
سلام آستاد عزیز آقای جوادی و همکاران محترمشون. خدا قوت..
خسته نباشید هم پایه ای های عزیزم 
بجه ها میشه ی لطف بکنید بهم بگید که اگه بگیرم ضرر که نمیکنم که
آخه بین آقای جوادی و عمارلو شک دارم 
من خودم میخواستم آقای جوادی را بگیرم دوستم یکم رو مخم کار کرد ولی نمیدونم.
آقای جوادی شما تضمین میکنید جزوه را ؟
اگه یه وقتی بهم بدین باعاتون تماس بگیرم ممنون میشم.
پاسخ:
با سلام . این که جزوات یک شخص و یا هر موسسه ای می تونه نیاز شما رو تامین کنه یا نه باید خود شما تصمیم بگیرید چون نیاز شما و دوستتون قطعا با هم فرق داره چرا که سطح علمی و تسلط و خصلت هاتون با هم فرق می کنه . هیچ شخصی نمی گه ماست من ترشه !!:) ما جزواتمون به همین سبک هستش حالا اگه احساس می کنید نیاز شما رو برطرف می کنه می تونید سفارش بدید . موفق باشید
 :D
عصبی کی من!حالا یکی جواب داده شده آدم بد!
چرا منتها باید مراحل ثبتش طی بشه و به گفته خودشون توی اسفند با اطلاعیه اطلاع میدن.
بهتره یکم صبر کنید خودشون پاسخ میدن.
آدینه... همچین دعوا داره که اینگار خودش جزوه هار میفروشه...
چرا تو عصبانی هستی... (با خنده)*
ریلکس باش.....
پس با این تفاسیر جزوه پیش رو ندارن.. آره درسته مگه نه؟
دیگه مشهور شدن این عوارضو داره دیگه استاد جوادی:)))))

بنده خدا جناب آقای جوادی 24 در حال پاسخ گویی هستن که بابا!!!
بیشتر وقتها هم که کامتا تکراریه:) بازم پاسخ میدن.
بارها گفتن که جزوه ژنتیکو 3روز قبل عید واسه اونایی که سومو خریدن قرار داده میشه.یه سری هم به بخش محصولات بزنید جناب محمود میبینید قربان البته با اجازه جناب جوادی:)
سلام،آقای جوادی عزیز فرق بین جزوها با کتا بهای ک سال آینده چاپ میشن، در چیه؟؟
اگه زحمتی نیس کلمل جواب بدین
مرسی
پاسخ:
کتابایی که تو تابستون چاپ میشه تست داره و درسنامه هاش مثل جزوه هاست منتهی با سبک و نظم بهتری..... بعد از عید یه نمونه  فصل از کتاب رو برای دانلود می زارم 
سلام چرا نظر من رو توی بخش اطلاعیه5 نشون نمیدن..
بچه ها آقای جوادی الان کدوم جزوها رو دارن که خواسته باشیم سفارش بدیم..
دقیق بهم بگیدد... جزوه ژنتیک هم دارند یا نه؟ ممنونم دوستان..
چون آقای جوادی خودشون وقت نمیکنن جواب بدن مجبورم از شما ها بپرسم..مرسی دوستان
پاسخ:
چرا نمایش دادیم :) . فعلا جزوه ی دوم و سوم رو داریم و پیش دانشگاهی از روز 25 اسفند ماه فروشش شروع میشه باید کارای اداریش انجام شه تا به کتاب تبدیل بشه و ما نمی تونیم همینطوری جزوه رو بدیم دست بچه ها چرا که خیلی از دبیرا سوء استفاده گر تو کمین هستن که بقاپن !! جزوه ی ما ژنتیک نداره ولی اونایی که جزوه ی سوم رو خریدن پی دی اف ژنتیک رو تا قبل عید سعی می کنیم براشون رو سایت بزاریم تا دانلود کنن . رمز عبور رو هم براشون اس ام اس می کینم . ولی به هر حال نسبت به ژنتیک هیچ تعهدی نداریم .

بیچاره آقای جوادی چه گیری افتادن از دست عجولی های ما!
اقای آرمان ایشون گفتن تا مراحل اداریش طی نشه جزوه بیرون نمیاد.و بعد ذکر کردن حتما قبل عید هست.
مخلص آقای جوادی:)
پاسخ:
ما بیشتر :)
سلام جناب جوادی
تو رو خدا پس این جزوه ی زیست پیش چی شد 
نگید تو مراحل اداریشه
یه تاریخ مشخص کنید که کی ما می تونیم اون جزوات رو سفارش بدیم
پاسخ:
تاریخ مشخص : 25 اسفند ماه
واقعا کاملترین جزوه فصل ایمنی تو بازار هستش!!

از خدا بهترینا رو واستون خواستارم
پاسخ:
مرسی هم چنین :)
سلام
جناب جوادی یه سوال داشتم:
یه بخشهای از زیست خصوصا پیش که حذف شده از کتاب شامل نام به طور مثال یه گیاه که شاید تا قبل خیلی مورد سوال طراحان آزمونهای مختلف قرار گرفته
آیا احتمالش هست که به نظرتون در کنکور در گزینه ای دیده بشه؟
ممنون :)
پاسخ:
احتمالش هست و در این حالت شخص باید با حذف گزینه به جواب برسه
۲۷ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۳۴ محسن مهرابی
سلام دکتر فوق العاده هست جزوه هاتون فقط یه خواهش داشتم اگه بتونید یه سری مطالب مشاوره ای در مورد دوره های آخر زیست که واسه ما خیلی مهمه البته با توجه به حجم جزوات خودتون رو واسه بچه ها بذارید تو سایت خیلی ممنون میشم میدونم مشغله شما زیاده و سرتون شلوغ ولی ... دیگه هرجور مایلید خیلی ممنون.
سلام
اولا اگه با حرفام باعث ناراحتی شما شدم معذرت می خوام!
دوما اوسط مردادماه واقعا خیلی دیره!! شما زحمت بکش زودتر چاپ بشن!
یا حداقل سال دوم زود چاپ کنید!!!
موفق باشید 
پاسخ:
نه ناراحت نشدم :) . باید ببینیم چی میشه . 
سلام 

دیشب خیلی اتفاقی با وبسایتتون آشنا شدم! و فصل ایمنی رو دان کردم! واقعا فوق العدهست! ازتون می خوام صادقانه جواب بدین! واقعا همه ی فصل های زیست شناسی رو ب همین روش تو کتاباتون تدریس کردین!!
راستی تابستان حتما چاپ میشن؟؟ 
چون نظر دوستانو ک می خوندم در مورد قول های شما ... ناراحت بودن
بازم ممنون از معرفت شما ک جزوات رایگان میذارید
پاسخ:
دوست خوبم من بدقول نیستم :) فقط این چند روزه دست تنهام و وقتی یه مشکلی ایجاد میشه باید خودم به همه شون رسیدگی کنم که واقعا برام سخته از طرفی دانشگاه و درس کلاسای خودم و کلی کار دیگه . اما مطمئن باشید تابستون تو تیراژ 1000 به بلا چاپ میشه فروش کتاب از اواسط مردادماه و یا اواسط شهریور انجام میشه . اما به هر حال امکان داره زودتر هم کتاب رو آماده کنیم . در مورد اینکه آیا همین مطالب رو در کتاب آوردم یا نه یه سوال از شما می پیرم :
منی که این مزالب رو نوشتم مگه مشکل روانی دارم که مطالب به این خوبی رو تو کتاب نیارم . در مورد سایر فصل ها هم بله همشون به همین صورت پر بار هستش . فصل های دیگرو هم توی همین سایت می تونید دانلود کنید  موفق باشید 
آقا جوادی خ خ خ خ خ خیلی ازتون ممنویم.......
حیف که واسه کنکور زیاد خرج کردم ... وگرنه جزوه هاتون میخریدم.. 
چون کارتون خیلی عالی و بی نقص هست..
من نزدیکی 15 الی 16 میلیون واسه کنکور خرج کردم... اصلا وجدانم قبول نمیکنه  ی منبع دیگه بخرم... ولی از همین جزوه های روی سایتتون استفاده میکنم... خیلی ممنونم ازتون... آقای جوادی فک کنم منو بشناسه.. آقا مرسی ..ممنونم..
مرسی ..واقعا این نسخه جدید فصل ها خیلی بهتره.پشیمونم که چرا زود جزوه رو خریدم!! ..کاش میشد لاقل واسه اونایی که جزوه قدیمی رو خریدن pdf چندتا دیگه از فصل ها رو بفرستید..مثلا فصل 11 سوم...ولی در کل ممنون..
سلام

ممنون ک جواب سوالاتو دادید.

اگه زحمتی نیست ی قسمت از سایت مختص بدید،ب پرسش و پاسخ بین بچه ها! جاهای هم ک صلاح دونستید شما جواب بدید!!

 راستی استاد کتاباتون کی چاپ میشه؟؟؟
موفق و پیروز باشید
دستتون درد نکنه ،مثل همیشه عالی 
پاسخ:
سلام خواهش می کنم .
سلام
عالی بود!

فقط استاد ای کاش مشخص میکردین کدام یک از گلبولهای سفید قدرت دیاپدز دارد و کدوم یکی ندارد!

راستی استاد تو پاسخ التهابی چند نوع گلبول سفید دخالت می کنند؟؟

پاسخ:
سلام فقط لنفوسیت ها قدرت دیاپدز ندارن ولی بقیه دارن حتی ائوزینوفیل ها و بازوفیل ها که در بیشتر کتابهای کمک آموزشی به اشتباه گفته شده ندارن .
سوال دوم : تو پاسخ التهابی هم آگرانولولسیت ها و هم گرانولوسیت ها حضور دارن . از آگرانولوسیت ها مونوسیت ها و ماکروفاژها و از گرانولوسیت ها می توان گفت !! همه شون .....(با توجه به نوع آنتی ژن)
سلام

لطفا ی تاپیک بزارید واسی دانش آموزانی ک جزوتونو خرید کردن تا نظر بدن، و اگه انتقادی هست اونجا بگن!!
ممنون از شما آقای جوادی
پاسخ:
سلام . بچه ها می تونن انتقادشون  و پیشنهادشون رو همین جا بدن ما هم جوابشون رو می دیم . و استقبال می کنیم منتهی نه با اسم ناشناس بلکه اسم کاملشون رو بگن چون امکان داره یه سری افراد بیان اینجا و عقده هاشون رو خالی کنن

جناب جوادی،کارتون مثل همیشه حرف نداره...

فقططط منتظرم جزوه بدستم برسه،باااور کنید من تو هر فصلی مشکل داشتم،دقیقا همون قسمتو جزوه شما برای من رفع ابهام کرده.

پاسخ:
سلام مرسی . انشاءا....

حق با محموده.می دونم خیلی بابت همچین جزوه ای زحمت میکشی.

انشاا... ما با درصدای خوبمون تو کنکور امسال نشون میدیم که ارزش جزواتت چقدره.خیلی عالین باز هم ازین جزوات کامل بزار. pc رو که روشن میکنم اولین جایی که سر میزنم سایت شماست. شاید بالغ بر روزی 10 بار که ببینم جزوه جدید گذاشتی یا نه.

یا حق.

تمشــــــــــــــــــک !!!
متاسفانه تمشک تابستونیه و توی زمستون پیدا نمیشه:D
:)
ایشاا... با کارنامه کنکور میل بفرمایید!
آدینه چی لوو میدی...
ول کن بذارن ...
باز اگه اینطوری بگی دیگه نمیذارن.. اونوقت باید من تو تمشک بخوریم.
دمتوووووووووووووووووووووووووووووون گرم خدا خیرتون بده.. اجرکم عندالله...
بخدا بحث هندونه زیر بغل دادن نیس.. این جزوها واسه کسایی که زیاد پول ندارن کمک زیادی میکنن. مرسیوو دکی جوووووووووووووون
پاسخ:
جناب ما تا جایی که امکان داشته باشه و نه سیخ بشوزه و نه کبا !! جزوه قرار میدیم حالا یا کل فصل یا یه مبحث خاص......فیلم هامون خیلی کامله واسه جمع بندی که به زودی میاد
سپاسگذار استادی هستیم که
"اندیشیدن "را به ما آموخت نه"اندیشه ها"را.
این فصلایی که میزارید رو اگه کنار هم بزاریم خودش یه جزوه کامل شده تا حالا!خصوصا سوم:)
ممنون وخسته نباشید.
نایس....
دمتون گرم... خدا خیرت بده...