.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

انتشار فاگوزیست دوم

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ

با سلام....

بابت تاخیر بوجود آمده در رابطه با کتاب فاگوزیست سال دوم از همه ی شما عزیزان پوزش می طلبیم. با توجه به اینکه هدف ما ارائه ی یک کار بسیار خوب و صد البته متفاوت نسبت به کتب بازار می باشد، وسواسی که در پیشبرد کیفیت مطالب به کار می بریم باعث زمانبر شدن آماده سازی کتابها می شود.  دوستان به زودی کتاب فاگوزیست دوم نهایتا تا دو هفته ی دیگر وارد بازار می شود. برای فاگوزیست دوم و بقیه ی کتابهای فاگوزیست سورپرایز ویژه ای برای شما داریم که این سورپرایز روز انتشار کتاب از طریق همین تارنما به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید. مطمئنیم با این سورپرایز این کتاب محبوب ترین کتاب زیست شناسی در کشور خواهد شد(حتی از فاگوزیست سال سوم هم محبوب تر). با انتشار فاگوزیست دوم، زیست شناسی کنکور کشور بار دیگر منفجر خواهد شد! منتظر خبرهای خوب باشید...

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۹۰)

Salam va khaste nabashiiiiiid
Aqaye jAvadi ketbe pishetun hade aksar ta akhre shahrivar chap mishe??!
پاسخ:
سلام
پیش یک و گیاهی تو شهریور ماه میاد. این دو تا کتاب تقریبا بسته شدن.
سلام میخواستم بابت کتاب سوم تشکر کنم  من تو آزمون امروز کانون23مرداد زیستو 93 ردم البته کتاب برام خیلی دیر رسید  من دومو 20مرداد سفارش دادم کی به دستم میرسه
پاسخ:
سلام مرررررررررسی خوشحالیم :))
دوست عزیز دوم رو از اوایل شهریور یعنی یکم دوم شهریور پست می کنیم و حداکثر تا سه روز بعدش میرسه دستتون. 
سلام.خداوکیلی.جان عزیزاتون این نحوه ی خریدتون را تغیر بدین.مثل عهد پارینه سنگی با پیامک واین حرفا.خدایی خرید را آنلاینش کنید بره دیگه.خداییش کتاباتون خوبن هاا ولی واسه خریدنشون پدر آدم در میاد.این چه وضغیههههههه؟چرا مسئولین پاسخگو نیستنننن؟اخ اخ.شرمنده جو گرفتم.ولی خداوکیلی درستش کنید.ممنون.
پاسخ:
دوست عزیز خرید آنلاین برای ما خیلی مشکل داره با این حال برامون یک سایت مخصوص خرید کتاب در حال طراحی هستش و منتظریم سریع این سایت راه اندازی بشه. حق دارید اما چه شوددیگه :))
سلام ممنون از کتاب عالی و بسیار خوبتون
فاگوزیست دوم کی میاد ؟ اخه میخوام سریع بخرمش و بخونم ؟ ممنون
پاسخ:
سلام 31 مرداد ماه میاد. 
سلام فاگوزیست دوم پس کی به تبریز میاد؟
پاسخ:
سلام انشالا حداکثر تا روز 10 ام شهریور

سلام

فرمودید ک  تو اصفهانم نمیاندگی دارید

پدرام   والبرز

میشه بگید ادرسش کجاست؟ یا شماره تلفنش؟

آخه من ب نمایندگی تهران زنگ زدم گفتن اصفهان نمایندگی نداریم

میشه این پدرام  والبرز  رو ادرسشو بگید تا یه سر بزنم

مرسی

پاسخ:
سلام اگر توی اینترنت سرچ کنید آدرس و شماره تلفن هاشون میاد. 
سلام دکترجون..کتاب سوم تون عالیه...من کنکور 94 رو دادم..درصد زیستم 27 بود که خیلی بده..به نظرتون اگه امسال الگو ب+فاگو بخونم منطقی و رک به چند میتونم درصدمو برسونم..
پاسخ:
سلام دوست عزیز هر کی فاگو رو بخونه امسال زیست کنکور رو به معنای واقعی کلمه می بلعه! برای تست هم از روی الگو کار کنید. 
سلام  من از کتاب سوم استفاده کردم  خیلی عالی بود . توی ایلام نمایندگی دارین؟؟؟
پاسخ:
سلام نه متاسفانه :)
من دیروز کتاب فاگو سوم رو خریدم.توش نوشته چاب سوم94.واسه کنکور 95 به دردم میخوره عایا؟خرید اینترنتی بقیه فاگو ها چه جوریه؟دقیقا کی بیام تو سایت؟اخه نمیشه هر روز بشینم بای اینترنت...تورو خدا همه سوالامو جواب بدین.ممنون
پاسخ:
سلام بله یعنی امسال چاپ شده دیگه :»)))))))
اقای جوادی خیلی ممنون من با کتاب فاگوزیست سوم تونستم در ازمون ازمایشی به درصد 72 برسم (قبلا درصدام حدودا 30تا40 ) بود. ایا با کتاب پیش دانشگاهی فاگوزیست میتونم درصد بالایی بزنم؟
پاسخ:
سلام خواهش می کنیم. انشالا که مجوعه کامل بشه به راحتی به درصد بالای 90 هم می رسید. 
سلام استاد
بنظرتون عب نداره بجای اینکه اول دوم رو بخونم با سوم شروع کنم؟
چون نمیتونم دیگه منتظر دوم بمونم

پاسخ:
سلام ما هم همون اولش همین رو به همه گفتیم
سلام 
شما که اینقدر تبلیغ کتاباتونو میکنین من فاگو رو به درستی خوندم اما تو ازمون کانون 60  زدم
پاسخ:
مشکل در روش مطالعه ی شما بوده نه کتاب فاگو. دانش آموزانی بودن در کنکور سراسری که تونستن 80 به بالا بزنن و دانش آموزانی هم بودن که کمتر از 60 زدن. مشکل در روش مطالعه و مرور و فهم مطالب هستش. 
سلام آقای جوادی
ببخشید شما الان فاگوزیست دوم رو چاپ کردین؟؟؟
یعنی الان به کتابفروشی تهران ارسال کردین؟؟؟؟
آخه چون دایی من از گیتامهر تهران سفارش داده اونجا گفته که امومده و دو روزه دیگه به دانشگاه دایی ام ارسال میکنه.
آیا این فاگو جدید 94 برای کنکور 95 هستش یا قدیمیه؟؟؟؟
اگه فاگو دوم جدید 94 با فاگو قبلی تفاوتی داره بگید بررسی کنم  تا یه وقت سرم کلاه نره که فاگو قدیمی رو نخرم.
تور رو خدا جواب بدین.

خیلی ممنون
پاسخ:
سلام خیر چند روز دیگه انشالا......
سلام  میخوام بدونم اخه چرا این کتاب منتشر نمیشه حدود 2ماه منتظر موندم  ...
پاسخ:
سلام چند روز دیگه انشالا میاد خوبم میاد. 
سلام .آقای دکتر
من امسال سوم میرم ومیخام تابستون زیست 1 رو بخونم .
ومنتظرم که کتابتون بیاد تا بخرمش و بخونم.
لطفا بگین دقیقا کی میتونم از سایتتون بخرمش؟؟؟چون وقت ندارم که منتظر بمونم!!!
پاسخ:
سلام شما همین ماه حدودای روز 15 ام تا 20 ام که کتاب فروشش شروع میشه از طریق سایت خودمون می تونید تهیه کنید. 
سلام من دوشنبه کتاب سفارش دادم هنوز نیومده به دفتر فروشم زنگ زدم میگه فرستادیم اخه مگه پست پیشتاز نیستین ازبس انتظار کشیدیم مردیم
پاسخ:
سلام دوست عزیز سفارشات به صورت سفارشی ارسال میشه نه پیشتاز. در ضمن ذکر کردهیم که همیشه پنج شنبه ها ارسال می کنیم چون حجم سفارشات بالاست. میرسه تا فردا نگران نباشید. 
سلام اقای دکتر من کتاب فاگو رو چند روزیه گرفتم  کتابو کاملا بهش تسلط دارم به جز یه فصل کتاب فاگورو با این وضعیت روزی چند ساعت بخونم
پاسخ:
سلام هر چقدر که نیازتون هستش. 
سلام
به خدا هیچ کتاب زیستمو نخریدم منتظر کتاب شما هستم ولی دیگه داره صبرم تموم میشه
آیا این کتاب تا آخر این هفته میاد؟و چند صفحه هست؟
یک تاریخ مشخص را بگویید و لطفا نگویید تا اخر این ماه
با تشکر
پاسخ:
360 صفحه هستش. کتاب این ماه قطعا منتشر میشه. شما که صبر کردین یکم دیگه صبر کنید. 
سلام..
ببخشید کی کتابای دیگتون منتشر میشه....؟؟؟؟؟
من فاگو سومو خوندم...باقیش کی منتشر میشه؟؟خصوصا زیست پیش2 و زیست گیاهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم.....ما وقت کافی نداریم..
:(((
پاسخ:
دوست عزیز هنوز تابستون به وسطاش هم نرسدیم! این ماه میا حتمن. درسته یه کم بدقولی کردیم اما یه کتاب محشر شده که مطمئنم ببینیدش عاشقش میشید :))
سلام
من کنکوری سال 94 بودم....
خاستم واقعا از عاغای فردین تشکر کنم....بابت کتاب زیست سال سومشون. . . . . .خییییییییییلی به من کمک کرد..
من زیستمو بالا زدم...
واقعا متشکرم....من که کلی واستون دعا کردم.....مرسیییییییییی
دعا کنین پزشکیو قبول شم
بازم متشکر...:)
البته جای انتقادم داره کتابتون....
بعدا تونستم میگم...
با ارزوی موفقیت روز افزون...
فی امان لله،، یاعلی

پاسخ:
سلام دوست عزیز
انشالا که موفق باشید :))
سلا ببخشید فضولی نباشه این کتاب دومتون چیشد ؟؟ راستی اگه بخواییم هر دو تا کتاب رو با هم سفارش بدیم تخفیف مخفیفی میدید ؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز تا چند روز دیگه میاد. 
نه متاسفانه :)
سلام خسته نباشید 
تو سمنان نمایندگی دارید ؟؟؟!!
اگه ندارید میتونینبزارین؟؟؟
پاسخ:
سلام با دفتر فروش تماس بگیرید. 
سلام! کتابتون تا آخر هفته میاد؟ قیمتش 29000 تومنه یا 33000تومن؟
پاسخ:
سلام تا بیستم انشالا
قیمتش روز فروش اعلام می کنیم. 
سلام شما تو گرگان نمایندگی دارین؟
پاسخ:
سلام بله . کتاب فروشی جلالی
سلام و درود
میخواستم بدونم با کتاب شما میشه از 30،40 درصد به بالای 70 درصد رسید؟
پاسخ:
سلام بله قطعا1 این چه حرفیه :))
سلام وقتتون بخیر...ببخشید در اصفهانم نمایندگی دارید؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام بله کتاب فروشی پدارم و کتاب فروشی البرز
سلام وقتتون بخیر.........میخواستم بدونم کتابی که من سفارش دادم کی بدستم میرسم ؟؟؟به دفترهم زنگ زدم گفتن چهارشنبه یا پنجشنبه ولی هنوز بدست نرسیده ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:
سلام کد رهگیری تون رو از دفتر بگیرید و در سایت اداره پست ک رو وارد کنید تا ببینید مرسوله در کجا قرار دادره. 
سلام و خسته نباشید آقای دکتر.....ی خواهش......حجم کتاباتون به خاطر غنی بودنش زیاده به خاطر همین اگه زودتر به دستمون برسه ....خیلی خیلی عالی میشه... .میدونیم خیلی سرتون شلوغه...ولی بازم ممنون‌ میشیم.
پاسخ:
سلام تمام تلاشمون رو می کنیم 
سلام،ببخشید ،من کتاب های الگو زیستم همه چاپ ٩٣هستن ،به نظرتون نیاز هست که من چاپ تازه شو یعنی مال ٩٤بخرم؟
پاسخ:
سلام خیر نیازی نیست همنا هم کارتونو راه می ندازن 
سلام واقعا متاسفم آخه چرا میگین سنجش هر ساله یکی دوتا تسته غلط داره چرا ضعف علمی خودتونو با خراب کردن یکی دیگه می خواین بپوشونین ؟؟؟
گروه ماز پاسخنامه ارایه داد و همش هم درست بود و همش هم دلیل مشخص داشت. من که فک نمی کنم شمایی که به نظرات پاسخ می دین خود دکتر جوادی باشین
لطفا تایید کنید
پاسخ:
دوست عزیز در کنکور سراسری همیشه سوالات اشتباه وجود داره بدون شک. این که دیگه یک چیز عدیه و همه می دونن. ما کاری با گروه های دیگه نداریم. در سایت کانون تمامی دبیران به چند سوال اشتباه پاسخ دادن. دبیرانی که طراح آزمون های معروف کانون هستند! در ضمن گروه ماز هم اشتباه پاسخ داد. 
من که به امید اینکه تو طول سال ویرایشش نکنید دارم سوم رو می گیرم اخه میدونید یه بار جزوتونو همون اول گرفتم بعد تبدیل کردنیش به کتاب اونم می خوام همین الان بگیرم فقط تو رو خدا تو طول سال ویرایشش نکنید که من مجبور شدم دوباره این کتابو بگیریم !!!؟؟ راستی سال دوم چیشد ؟؟
پاسخ:
سلام تا سال دیگه ویرایش نمیشه
دوم میاد این ماه. یه کتاب فوق العاده خوب با یکسری سورپرایزها :)
سلام دکتر من چاپ دوم دارم تشریحه چشم گاو توش نداره چیکار کنم؟ لطفا فایلشو تو سایت میذارید لصفاااااا راستی کتاب جمع بندی هم میاد؟ پیش 2 چطور؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز فعالیت کتاب درسی رو بخون. خودش کامله . نکته ی خاصی نداره 
سلام ببخشید آخرین سوال زیست کنکور 94 (درباره ایمنی ) طبق پاسخنامه سایت شما یعنی آقای کرامت گزینه 1 هه ولی سازمان سنجش زده 4  بعضی جاها هم زده بودن 3 بالاخره کدوم درسته؟؟؟؟
پاسخ:
سلام هر ساله یکی دو تا از سوالات سنجش غلط هستش. اینم مث همون سوالا بود.
اقای جوادی یکی مثه من که توو مازندرانه چجوری میتونه جزوه ها و تست هایی رو که توو قزوین به بچه هایی که پیشتون کلاس میان رو میدین تهیه کنه؟؟؟(پولش هم اصلا از ته دل دارم میگم اصلا مهم نیس) تو رو خدا، لطفا خوهشا اگه میشه یه جواب بدید که قانع کننده باشه... اقا ما که گناهی نکردیم که بچه قزوین نیستیم... یه حسی بهم میگه الان میخواین بگین همون فاگوزیست و بخون کافیه ... ولی من حتما همون جزوه ها رو میخوام ...تو رو خدا یه راهی پیش پام بذارید... به نظرتون ایا میشه به من شمار کارت بدید من پولو واریز کنم(پول کل کلاس رو یه دفعه) بعد هرهفته کلاستون برگزار میشه پی دی اف ازمون هایی رو که تو کلاس میگیرید رویه سایت بذارید که البته رمز دار هم باشه و رمز رو هم به شماره موبایل من اس ام اس کنید
پاسخ:
سلام نیای نیست چون تمام تست هایی که سر کلاس کار می کنم رو در آزمون های آنلاین هم به کار می برم. پس نیازی به این کار نیست. در ضمن بارها گفتم و سر کلاس هم میگم فاگوزیست کافیه! تو کلاس بیشتر تست کار می کنیم وگرنه نکات همون هستش. یه کم ادبیات عبارات کار می کنیم. 
سلام من فاگوزیست سوم و سفارش دادم چجوری میتونم بدونم برام ارسال شده یا نه
پاسخ:
سلام با دفتر فروش تماس بگیرید 
02832229616
سلام! جایزه نفرات اول تا سوم آزمون های تابستون یادتون نرفته که!
راستی تو biotest.ir سوالاتو میذارین؟ اوپن بوکه آیا؟ وقت و زمانش چجوریاس؟
پاسخ:
سلام خیر یادمونم هست :))
سلام وقتتون بخیر.دکتر جان یه کم ما مشتری قدیمی هاتونو تحویل بگیرین لطفنننن تغییرات چاپ جدید نسبت به چاپ اول رو هم بذارین .ممنااان
پاسخ:
سلام تغییرات خیلی پراکنده س و نمیشه دقیق گفت. تغییرات ماژور رو خودتون می تونید از روی کتاب درسی بخونید. مثلا اسپرم زایی و تخمک زایی در فصل 11    //// تشریح چشم گاو در فصل حواس    ///// تشریح مغز گوسفند در فصل 2
البته بگم در مورد تشریح مغز گوسفند نکات همون نکات قبلی هستش تقریبا و فقط شکل هاش عوض شده. (آناتومی مغز گوسفند که عوض نمیشه!)
salaam dr
inja aliye
mamnoooooooooon
man ye soal dashtam ma n parsal ketabaye zist test nashr olgo gereftam emsal ba tavajo be tgyirat bayad chap jadidesho begiram??????//
dr mishe rahnamayim konid
ketaba kheili gron shode:((((((((((
پاسخ:
سلام دوست خوبم نه نیازی نیست چون تغییرات خیلی نبوده. در مورد سال دوم حتما باید عوضش کنی. 

ســــــــــــــلام و درود
خسته نباشید
آقای دکتر 2 تا سوال دارم:
1) فاگوی دوم و پیش1 و ژنتیک و گیاهی و ... که انشالله یکی یکی اومدن از سایتتون سفارش بدیم یا منتظر بشیم نمایندگی شهرمون کتابارو بیاره ؟؟؟ یعنی میخوام بدونم خیلی طول میکشه تا کتابا به نمایندگی برسه؟دیر میشه واسمون؟؟! (آخه نمیشه که واسه همشون هزینه پست بدیم :))) )
2) من کرمانشاه هستم و گفتید نمایندگی دانش پژوهان هست.. اما من آدرسشو ندارم ! میشه بگید کجاست دقیقا؟!
پاسخ:
سلام معمولا طول میکشه برسه به دست نمایندگی ها
اطلاعی ندارم از آدرسش :)
سلام آزمون پنج شنبه چه ساعتیه؟
لطفا تا ۱۲ شب باشه حداقل مرسی
پاسخ:
سلام بله همینطوره. از ساعت 6 شب تا 10 صبح روز بعد. 
سلام ...
تو کتاب فاگو 4تا هورمون رو به عنوان هورمون هایی که از طریق دستگاه عصبی کنترل میشن معرفی کردین :ضد اداری و اکسی توسین و اپی نفرینو نور اپی نفرین
ولی خب هورمون های آزاد کننده و مهار کننده رو هم هیپو تالاموس ترشح میکنه دا اونا چرا جزو این هورمونا نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام این نکته رو فک کنم جای دیگه ای بهش اشاره کردیم. 
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۱ پـــــیــــمــــــان
سلام آقای دکتر انشاءالله که سلامت باشین
دو تا سوال؟؟
اول اینکه ؛این مغز گوسفندی که در کتاب جدید سوم گذاشتن رو شما تو فاگو جدید توضیح دادید یا همون قبلی رو؟؟
اگه میشه توضیحات این مغز جدید رو بذارین.
دوم اینکه ؛ از این آقای مولف عربی خبری نشد؟؟؟
می گفتین که عربی ایران رو می ترکونه؟؟؟  پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

خیلی ممنون و سپاسگذارم


پاسخ:
سلام نکاتش همونه و فقط شکلا عوض شده :) آناتومی مغز گوسفند که عوض نمیشه و چیز ثابتیه :))
ایشون در حال نوشته هنوز. 
سلام بر اسطوره ی زیست کشور دکتر لطفا تو تالیف کتاب های پیش عجله کنید .... راستی نظرتون در مورد کتاب آموزش مفهومی ترکیبی زیست شناسی سلیمان محبی انتشارات فراگیران دانش چیه؟
پاسخ:
سلام مخلص
کتاب ایشون هم کتاب خوبیه اما از نظر نکات به فاگوزیست نمیرسه و از طرفی کتاب بسیار خشکی هستش و نکته ها فقط تیتر وار اورده شدن. فاگوزیست پر از طنز و خنده و دلقک بازی هستش تا شما موقع خوندن حال کنی و خسته نشی :))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** ***** *********** ********* ******* ** ***** ***
 ***** ***** ***** ******
پاسخ:
سلام نووچ :)) سورپرایزمون واقعا سورپرایزه :))
سلام خدنت آقای دکتر...خسته نباشین بخاطر فشار کاری..ی سوال درسی دارم..لان یه قسمت زنده محسوب میشه یا غیر زنده؟
ممنون میشم اگه جواب بدین
پاسخ:
سلام لان مرده س اما مایعی که داخل اون جریان داره زنده س(همون سیتوپلاسم سلول هستش)
سلام آقای دکتر 
میخوام یه چیزی باهاتون در میون بذارم تورخدا خوببهش فکرکنین
میشه یه تالار گفتمان بذارین،آزمون های آنلاین بذارین از هرمبحث
بچه ها اینطوری بنظرتون به نفعششون نمیشه؟
درسته سرتون خیلی شلوغه قبول دارم میشه تو اولویتاتون بذارینش؟
پاسخ:
سلام نه متااسفانه چون یکسری افراد سود جو میان خودشونو جای دانش آموز جا میزنن تا دانش آموزان رو جذب کنن و واسه خودشون تبلیغ می کنن. 

سلام
این فاگوزیست سوم ویرایش جدیده ؟ براساس تغییرات ه ؟
با حجم درسای خودتون چطور وقت میکنین ؟
واقعا خسته نباشد
پاسخ:
سلام کاملا منطبق با کنکوره

 سلام اقای جعفری من دانش اموز سمپاد مشهدم و همیشه زیستم رو بالای 90 کانون میزنم وانشالله امسال دو رقمی کشور میشم چه طوری میشه با شما همکاری کرد؟
پاسخ:
سلام رفیق انشالا کنکورتونو دادین با خیال راحت در مورد این موضوع صحبت می کنیم شما هدفتون در حال حاضر کسب رتبه ی خوب باشه. 
سلام،ببخشید شما تو تبریز نمایندگی دارین؟
پاسخ:
سلام بله کتاب فروشی آفتاب
اولا واقعا تشکر میکنم از شما جنای آقای جوادی عزیز بابت زحماتون برای تالیف این کتابها که انصافا کتابهایی خوب و متفاوتی هستند تشکر میکنم ثانیا با این که تمام مشکلات شما در زمینه چاپ و تنها بودنتون را درک میکنم دوست دارم بدونم کتابهای دوم و پیش1 کی چاپ میشن(البته توقع جوابهای همیشگی رو ندارم با عرض معذرت من باب جسارتم) ثالثا کتب گیاهی و ژنتیک و پیش2 اصلا پاپ میشن؟اگه میشن کی؟ رابعا اینکه نمونه جزوات موجود در سایت رنگی هستند در حالیکه کتاب سوم چاپ 94 رنگی نیست البته از هزینه چاپ کتابها مطلعم ولی سایر انتشارات که کتابهای رنگی با قیمت مناسب چاپ میکنن البته این رو به خاطر تصاویر خیلی خوب کتابهاتون میگم
بازهم تشکر به خاطر کتابهاتون که واقعا قبلا جاشون خالی بود.خیلی ممنون
پاسخ:
سلام دوست خوبم
دکتر سرش واقعا شلوغه اما با اینحال تمام سعی ش رو انجام میده
کتابها همگی رنگی چاپ میشن به جز سال سوم
دومخ همین ماه میاد پیش 1 هم شاید این ماه بیاد اگه نشد قطعا اوایل شهریور چاپ میشه. 
بقیه کتابها هم قطعا چاپ می شن شک نکنید. هدف ما در ابتدای کار چاپ دوم و پیش 1 و گیاهی در تابستان هستش. انشالا که اینارو راه انداختیم بقیه ش رو هم چاپ می کنیم . 
منون از شما :)
سلام دکتر لطفن راهنمایی کنید
ی کد رشته جدید امسال تو انتخاب رشته اومده که پزشکی بومی مناطق محرومه که تعهدیه یعنی 3 برابر مدت تحصیل باید خدمت کنی تو  اون شهر و تا نصف زمان تعهد هم نمیتونی ادامه تحصیل بدی مدرکتم تا اخر زمان تعهد یعنی حدود 21 سال نمیدن و غیر قابل خرید هست...تعهد محضری هم میگیرن.... من پولدار نیستم ولی توانایی پزشکی پردیس  تهران و شهر های  رو دارم ب نظر شما کدوم برم؟
پاسخ:
سلام دوست خوبم لطفا سوالات مشاوره ای خودتون رو از دکتر افشار بپرسید. با تشکر
سلام.........اگه میشه سوالمو سریع جواب بدین آخه برای انتخاب رشتم       می خوام:
1)دانشگاه عوم پزشکی اصفهان بهتره یا مشهد؟
2)اگه بخوام چه پزشکی چه دندون پزشکی رو تا تخصص بخونم شما کدوم رو پیشنهاد می کنین؟
3)شما خودتون اگه به گذشته برگردین باز میرین پزشکی؟
4)دندون پزشکی داره اشباع میشه؟
5)من رتبم زیر گروه پزشکی 560 شد شما خودتون چه رشته ای و کجا پیشنهاد می کنین؟
اگه میشه سریعتر جواب بدین........مرسی 
پاسخ:
دوست عزیز لطفا سوالات مشاوره ای خودتون رو از دکتر افشار بپرسید. مرسی
سلام به بهترین مولف زیست شناسی کنکور ایران زمین و دوست و یاور همه بچه های کنکوری آقای جوادی ،خوبین آقای دکتر ؟من که اینجا میام  انرژی مثبت میگیرم 

راستش سوالم دررابطه با مجموعه های گیاهی و زنتیکهکه منم مثه بچه های دیگه با این مشکل دارم
این لوح ها که قراره به امید خدا تولید باشه قیمتاش که زیاد نیس؟طوری بذارین که هر کسی بتونه تهیه کنه 
ممنونم آقای دکتر
پاسخ:
سلام رفیق! وجود دانش اموزانی مثل شما به ما انرژی مضاعفی میده و باعث میشه ه به پشتکار بیشتری کارها رو پیش ببریم. به محض اینکه از شر دوم راحت شدیم:))) واسه شماها خیره واسه ما شر :)) زودی میریم سراغ بقیه ی کتابها و انشالا تابستون گیاهی و پیش 1 و ژنتیک هم می دیم بیرون. زنتیک کتابش نمیاد بلکه دی وی دیش میاد بیرون. 

سلام

ببخشید میشه برنامه آزمونهای آزمایشی آنلاینتون رو مطابق سوم قرار بدین

مثلا واسه این آزمون سال دوم رو حذف کنید فصل 1و دو و سه سال سوم رو بزارید

من ایمنی و اعصاب رو از روی کتابتون خوندم،

لطفا به جای دو فصل سال دوم حواس رو بزارید چون وقت کمی مونده تا نهم دیگه نمیرسیم هورمون

پاسخ:
سلام رفیق شما تمام سعی ت رو بکن. میرسی نگران نباش. 
وای نهههههههههههه مگه میشه مگه داریم اینقدرررررررررر دیر!!!!م
پاسخ:
چرا نداریم؟ داریم خوبشم داریم :))
اقای دکترعزیزلطفاسیستم خریداینترنتی روتاقبل ازاومدن کتاب دومتمتون روسایت بدارین ک کتاباتونوسریع وانلاین همینجابخریم
خوااااااااااااااااااااااهشششششششش میکنممممممم
دلمممممم داره تاپ تاپ میزنه  میخام همونموقع داغ داغ بخرمشون
پاسخ:
:)))))) سرکار خانم سایت داره طراحی میشه طراحی سایت یکی دو ماه دیگه کارش طول می کشه. خودمونم داریم اینجوری اذیت می شیم اما چه کنیم.
سلام آقای جوادی
من کتاب سومتون رو پارسال خریدم امسال یکم تغییر کرده مثکه این تغییرات رو.کی میذارین تو سایتتون ؟!!!!!!!
پاسخ:
سلام تغییرات رو نمی زاریم رو سایت. چون تغییرات خیلی کم بوده و در ضمن خیلی پراکنده س . 
سلام آقای جوادی مرسی بابت همه راهنماییاتون...من ی ماه پیش فاگوزیست سوم جلد  دومشو گرفتم تغییرات جزیی ک  گفتین باجلدسومش داره کی سایت میذارین؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز تغییرات در کتاب جدید خیلی کم بوده و نمیشه گذاشت رو سایت. اما اون مباحثی که جدیدا اضافه شده رو نم نم در قالب پست می زاریم رو سایت. احتمالا در قالب نکته های داخل ازمون ها بهشون اشاره کنیم. 
سلام  وتشکر بابت تمام یه سوال دکتر جون من فاگو سوم چاپ 93 رو دارم میخواستم بدونم تغیرات جزیی بوده یا لازمه کتاب جدید بگیرم 
پاسخ:
سلام رفیق نه تغییرات خیلی جزئی بوده و نیازی به تیه ی کتاب جدید نیست. خودت می تونی از کتاب درسیت تغییرات رو دربیاری و متوجه بشی. نیازی نیست الکی هزینه کنی. 
سلام .من فاگوزیست سال سوم  رو سال پیش اسفند بود خریدم،میخواستم بدونم برای کنکور٩٥باید تازه شو بخرم یا همینو بخونم ،،و چراقسمت های گیاهی رو نداره این کتاب ؟. اگه تو یه کتاب دیگه اومده قسمت های گیاهی این کتاب چاپ شده یا کی میشه ؟
پاسخ:
سلام پاسخ سوال شما در کامنت مهریا هست. گیاهی در جلد مجزایی به چاپ میرسه همین تابستون. 
دکی جون من پارسال فاگوی سومو خریدم الان کتابا تغیر کرده یا همونو بخونم
پاسخ:
سلام عزیز تغییر کرده. اما تغییرات خیلی جزئی بوده و نیاز نیست الکی هزینه نی :) همونو بخون و تغییرات رو خودت می تونی از کتاب درسی در بیاری. 
هلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو مای فرند 
هو آر یو ؟
آقای دکتر من واقعیتش از ژنتیک خیلی خیلی ترس دارم خدایی انگار حراست جهنم قراره بهم گیر بده
خواستم بگم کتاب و لوحی که به همراه کتاب ژنتیک هست واسه من که بلدش نیستم رون باشه(لبته با وجود شما و کتابای خوبتون همه چی خوبه ولی ترس دارم ازش)
فدات قربانت ستاره بچینی
پاسخ:
هلوووو ما فرندزززززززززززززززز
رفیق نگران زنتیک نباش امسال حتمن یک دی وی دی فوق العاده برای ژنتیک می دیم بیرون. چون وقت نوشتن کتاب ژنتیک رو نداریم و دی وی دیش رو می دیم. همه چی حله
سلام دکتر من هر چى فاگوزیست سوم فصل 11 میخونم متوجه نمی شم چون کتاب سوممون عوض شده و به جای اسپرماتوگونی و اووسیت از تمایز نیافته یا نابالغ استفاده کرده لطفا یه فایل جدا راجع با این موضوع بزارید
ودوم اینکه کتاب جمع بندی وژنتیک هم میاد یا نه امسال؟
مرسی دکتر جون انشاالله منم مثله شما دکتر بشم برام دعا کنید...مخلصیم
پاسخ:
سلام دوست عزیز مبحث اسپرم زایی و تخمک زایی که در کتاب درسی جدید آورده شده در فصل میوز کتاب فاگوزیست به صورت مفصل توضیح داده شده. حتی در فصل 11 هم ذکر کردیم که برید به صفحه ی فلان در فصل 6 و این مبحث رو اونجا مطالعه کنید. در ضمن علت اینکه از لفظهای تخمک نابالغ و اینا استفاده کردیم واسه اینه که در کتاب همچنان از این لفظ ها استفاده شده و می تونه مورد سوال قرار بگیره. 
سلام. شما در سیستان هم‌نمایندگی دارید؟ یا ما باید اینترنتی سفارش بدیم؟
پاسخ:
سلام سیستان نه متاسفانه. 
سلام آقای دکتر خسته نباشید....
من فک کنم جزو افراد سری اول ثبت نام کردم واسه سوم ولی چون پیامکم ناقص رفته بود ...با اینکه اصلاح کردم اما کتاب هنوز به دستم نرسیده...ممنون میشم برای سری بعد این اتفاق نیفته...راستی ی سوال...مناز کتاب درسی خوشم نمیاد با اینکه میخونمش.....به نظرتون اگه فقط کتاب شما رو بخونم کفایت میکنه???
پاسخ:
سلام دوست خوبم مشکل این بوده که شما پیگیر نبودین و اطلاعات ارسالی از جانب شما ناقص بوده ورنه برای همه ارسال شده و رسیده دستشون. کتاب فاگوزیست تمام مطالب کتاب درسی رو تحت پوشش قرار میده اما توصیه می کنیم حتمن کتاب درسی رو بخونیدو بعد فاگوزیست رو بخونید چون این کار یک فایده ی خوب داره که فایده ش رو در کتاب فاگوزیست دوم ذکر کردیم. انشالا دوم اومد تو مقدمه ی کتاب متوجه علت این موضوع می شید. 
سلام ایا کتاب سوم به شهرستان بجنورد ارسال شده؟
چون هیچ کتاب فروشی نداره
اگه فرستادین بگین از کدوم کتابفروشی باید بگیریم
پاسخ:
سلام بجنورد متاسفانه نمایندگی نداریم. از طریق دفتر فروش خودمون سفارش بدین. 
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۳ حمید رضا عسکری
دکتر!!!! ی ذره از خودتبگو.چی میخونی؟ چن وقته میخونی؟و راسته ک میگن متولد ۷۰ این؟؟؟
اگ راسته باید جایزه نوبل بدن بتون.
لطفا ج بدید ب سوالام

پاسخ:
:)))))))))
اقا شما ها حال ما رو درک نمی کنید ما خمارتونیم :d فقط یه سوال ایا زیست دوم و پیش 1 تا قبل از مهر ماه امسال میاد ؟؟؟؟؟؟ گیاهی چطور موند واسه تابستون یا بعد تابستون ؟؟؟ نوکرتونم جواب بدین . کتاب بنویسید و بترکونید و ستاره بچینید بوس بوس ( به قول جناب خان ) :d
پاسخ:
سلام رفیق این چه حرفیه! زیست دوم که میاد تا چند روز دیگه پیش 1 هم چند روز بعدش میاد و اصلا جای نگرانی نداره. تازه گیاهی هم همین تابستون میاد. 
سلام! بی صبرانه منتظرم برای کتابتون حالا می خواستم بدونم فاگوزیست2 تا دو هفته ی دیگه قطعا میاد؟یا به فکر کتاب دیگه ای باشم! دیگه اینکه می خواستم از شما تمنا کنم که زیست پیش 1و2 رو حتما تا آذر برسونین چون خودتون هم می دونید دیگه خیلی سبز زیست پیشش افتضاهه نشر الگو هم درسنامه اش به گرد کتابای شما هم نمیرسه! راستی میگن فاگو 2 تست هم داره درسته؟  
پاسخ:
سلام بله عزیز میاد و قطعیه قطعی!
تمام تلاشمون رو می کنیم. خیر کتابهای ما هیچ کدوم تست ندارن و صرفا درسنامه ن اما درسنامه های جادویی و خفن!
سلام مجدد

یعنی الان فاگوزیست سال سوم رو برای بانک کتاب گیتامهر فرستادید ؟؟ زنگ زدم گفتن که نیومده براشون هنوز

پاسخ:
سلام بله شاید تموم کردن. 
سلام عاغا پس کی این کتاب تستتون برا سوم میاد ؟و سطح سوالاتشم از الگو بالاس یا نه؟لطفا تاریخ تقریبیشو بگید کی میاد ممنون
پاسخ:
سلام به دلیل قطع همکاری با یک سری افراد کمی به تاخیر افتاده بحث کتابهای ازمون. 
سلام اگه میشه زمان درست ارسال کتاب رو بنویسید من یکشنبه ی هفته ی قبل سفارش دادم هنوز نیومده مدیر فروشتونم گوشیش در دسترس نیست تکلیف ما چیه

پاسخ:
دوست عزیز برای همه ارسال شده. برای یکسری افراد که اخیرا طی سه روز گذشته سفارش دادن ارسال نشده چون کتابها تموم شدن و منتظر تجدید چاپ کتابیم. فردا کتابها دوباره برای این افراد ارسال میشه. 
سلام 
دوتا سوال کلیشه ای اما مهم:
به نوبت پاسخ دهید!!!
۱_زیست پیش 2 رو حدودا چه ماهی چاپ میکنین؟(چاپ پیش 2 قطعیه؟؟؟ و احتمالش 100 درصده که قبل عید برسه؟پیش2 واسمون از همه مهمتره)
2_کل مجموعه ی فاگو قطعا تا قبل عید چاپ میشن؟(به احتمال چند درصد؟)
خوااااااهشا لطفاااااا 
این همه تاخیر واسه تالیف و چاپ کتاب نداشته باشین برنامه ی بچه ها بهم میخوره....موفق باشی
پاسخ:
رفیقققققق واسه کل کل با یکی دو تا انتشاراتم که شده باشه حتمن چاپ می کنم! این خط و این نشون!
بله قطعا بازم سر کل کل!
دکترجوادی چااااااااااااااکریم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** *** ***** ** ****** * ****** ****** ***** ** **** **** * *** *** **** **** ***** *** **** **** ** ****** * ********* ****** *** ** *** **** ****** **** ****** **** ***** ***** ******** ** ** ********** **** **** ** ** ** ***** **** *** ** *** ** ** ***** **** ******** ****** **** * ***** ** *** ***** **** ** ** *** **** * *** ***** * **** ** **** ** **** ** *** ***** *** ** ** *** ***** **** *** ** * ***** ***** *** ****** *** * ***** **** *** ** ** **** *** ** ***** ****** ** ***** ***** ** ***** * **** *** ** *** *** ***** ***** ** **** **** 
پاسخ:
تنها چیزی که انجام می دیم سکوت هستش. ایشون با این کار شخصیت خودشون رو زیر سوال بردن. یک سوال:
به نظر شما چرا فاگوزیست انقدر پیشرفت داشته؟ اونم در عرض فقط 7 ماه! 
ایولللللللللل.......خداروشکر هر دوهفته یدونه ازین وعده ها میدید...ایشالا هردوهفته یبار تا اخر سال منتظر وعده هاتونیم..........منو ک میبینید الان اینتوری میگم چون واقعا عصبانیم ..تابستون داره تموم میشه...زیست سومتونو دارم میخونم معتادش شدم.الان دقیا مثه معتادیم ک خماره این زیست 1 رو بدید بیرون اروم میشم
پاسخ:
عب نداره ما ناراحت نمی شیم :) رفیق ما واسه این که شماها نیازی به کلاس رفتن نداشته باشید داریم همه ی سعی مون رو می کنیم وگرنه میشه توی هر هفته یه کتاب داد بیرون :) صبر کن. فاگوزیست نمیاد نمیاد اما وقتی میاد دیگه گل می کنه! این سری مطمئنیم بلافاصله تاکید می کنم بلافاصله بعد از اینکه کتابو چند تا ورق زدین زودی تماس بگیرین بیگن عاغا پیش کی میاد :))))))))))
سلام دکتر جان 
آقا شما برا کسایی که از خودتون خریدن جزوه اضافه ای میدین؟ چون شنیدم اونایی که ازتون مستقیم میخرن یه کد دانلود مطالب سایت میدین راسته!؟ چون من سومو از گیتامهر تهران خریدم الان ناراحتم ): اگه اینطوره بگین که برای دوم این اشتباه نکنم خواهشا
پاسخ:
سلام این موضوع برای پارسال بود. امسال خبری از این چیزا نیست :))

سلام و خسته نباشید به همه زحمت کش های فاگوزیستی.
من داوطلب کنکور 95 هستم...کتاب سال دوم که تا دو هفته دیگه میاد که همونش هم برای من دیره..کتاب پیش 1 رو هم که خدا میدونه کی میاد بیرون..من واقعا خیلی دلم میخاد که از کتابای شما استفاده کنم و کناب سوم تون روهم خریدم و دارم ولی اگه بقیه کتاباتون دیر بیاد اونوقت من که سال دیگه کنکور میدم واقعا ضرر میکنم..لطفا بقیه کتاباتون مخصوصا پیش 1 و پیش 2 رو هم هر چی زود تر چاپ کنین تا ماها هم بتونیم استفاده کنیم
پاسخ:
سلام دوست عزیز کی گفته دیر میشه؟ شما مگه سومو تموم کردی؟ :| شما اگه زرنگ باشی تو این مدت سوم رو می خونی وقتت رو ذهنت رو درگیر دوم نمی کنی. وقتی کتاب دوم فاگوزیست اومد اون موقع تهیه ش کن و بخون. 
سلام.
پس فاگوی پیش1 و گیاهی رو گفتین تالیفش تموم شده کی منتشر میشه؟ تا اخر مرداد میان؟ یه زمانی رو بگین حتما لطفا...
یه سوال دیگه که ذهن همه رو مشغول کرده اینه که شما فعلا مشغول نوشتن چه کتابی هستین؟ ممنون میشم اگه اینم بگین
لطفا میشه دیگه این همه تاخیر  نداشته باشین واشه انتشار کتابا...اینم میدونیم که تا حدی حق دارین و سرتون شلوغه....امیدوارم دیگه اصلا تاخیر نداشته باشه هم فرایند چاپ کتابتون و هم فرایند تالیف کتاباتون
پاسخ:
سلام
اونا نوشته شدن منتهی به دلیل هزینه ی بسیار بالای چاپ پشت سر هم میرن واسه چاپ نه با هم دیگه. در حال حاضر دوم در اولویت هستش. 
کتاب آزمون
انشالا
تا وقتی دانش آموزان خوبی مثل شما از ما حمایت می کنن ما هم کلی انرزی می گیریم و به کارامون سرعت می دیم کیفیتشونم روز به روز می بریم بالا
سلام دوهفته دیگه خیلی دیره ؟!!
اقـآ نمیشه یه مصاحبه با اونایی که فاگوزیست و خوندن و درصد بالا زدن رو ترتیب بدین ؟
پاسخ:
سلام رتبه ی 4 کشور آقای نعمتی زاده، رتبه ی 64 کشور اقای عابدی ، رتبه ی 8 منطقه 2 آقای نعمتی، رتبه ی 317 آقای خرسند، رتبه ی 155 آقای لطفی و کلی رتبه ی دیگه ما اصلا وقت نکردیم بریم سراغشون باهاشون مصاحبه کنیم.
انشالا اگر فرصتی بود حتما باهاشون مصاحبه می کنیم. زیست امسال خیلی سخت بود و هیچ کس نتونست بالای 90 بزنه! اگر ما پکیج مون کامل بود قطعا امسال چند 100 داشتیم توی کنکور. معجزه ی فاگوزیست رو حتما نگاه کنید فایلش هست می تونید از لینک زیر دانلود کنید. 
.
.
.

سلام
اگه تو آزمونا شرکت کنیم سوالات به ما داده میشه؟
من نمی خوام امتحان بدم فقط سوالاتشو میخوام تا بعدا از خودم آزمون بگیرم...چون برنامه من کلا فرق داره..اگه ثبت نام کنم امکانش هست؟
ممنون
پاسخ:
سلام بله بعد از یک می تونید فغایل پی دی افش رو دانلود کنید. پاسخ نامه ش رو هم همینطور. 
مای فرند اینجوری پیش بری پیش 2 واسه کنکور 96 شاید 97 هم نمیرسه
آیا منتظر گذاشتن بچه ها کار خوبیست ؟ 
اگه ناشر بد قولی میکنه انتشاراتی و چاپ خونه زیاده ها :|
نه اگه دنبال شهرتی یه چیز دیگه (البته میدونم اگه اینو میخواستی میرفتی خیلی سبز که اینکارو نکردی ...)
پاسخ:
مخلصیم :) طاقت بیارید :)
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۱ حمید رضا عسکری
دکتررسوپرایزتون چیه؟؟؟میشه ی کوچولو بگین چیه؟بگو تو چ مایه هاییه؟
پاسخ:
نوووچ :))
سلام بر زحمت کشانی که این همه به فکر مایید. اقا من می خوام فاگوزیست رو سفارش بدم ولی می ترسم تو طول سال باز ویرایش کنید . الان سال سوم رو بخرم تا تیر ماه 96 که ویرایش نمی کنید ؟؟؟ راستی این کتب هاتون به طور کامل می رسه به کنکور امسال ؟؟ مخصوصا گیاهی را لطف کنید بگید که الان تالیفش تموم شده یا نه ؟؟
پاسخ:
سلام خیر تحت هیچ شرایطی ویرایش نمیشه خیالت تخت
بله قطعا میرسه شک نکن ما تمام سعی و تلاشمون رو می کنیم. 
بله پیش 1 و گیاهی تالیفشون تموم شده و انشالا بعد از دوم میره واسه چاپ. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*
*** *** ** **** *** *** ** **** ** *** ************
****** *** **********
** ** *******
پاسخ:
حله :)
دو هفته؟؟؟
تورو خدا هر چه زودتر منتشرش کنید.
فاگوزیست کتابیه که خیلی تبلیغ نمی خواد چون محتواش ترکونده. آوازه ش به همه جا رسیده.
خسته نباشید که این همه زحمت میکشید.
ممنون
پاسخ:
مررررررسی 
ما تمام تلاشمون رو می کنیم 
سلامم.کی پیش فروش میشه؟؟؟؟
پاسخ:
سلام خبر می دیم
سلام

خسته نباشید , پس کی کتاب فاگوزیست سال سوم را در اختیار کتاب فروشی های تهران قرار میدهید ؟؟؟ مردیم از بس انتظار کشیدیم ...

پاسخ:
سلام دوست عزیز از یک ماه پیش کتاب سوم توی بازار هست!
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۰ پـــــیــــمــــــان
سلام استاد
ببخشید پس کی فاگو دوم و سوم   به کتابفروشی تهران و شهرستان ها منتشر می شود؟؟؟
مخصوصا گیتا مهر تهران؟؟؟؟  
ممنون
پاسخ:
سلام بله حتمن
باسلام خدمت شما به خاطر کتاب عالی سوم
توروخدا یکم زودتر انتشار کنید الان یک ماهه گذشته لطفا لطفا لطفا لطفا تو این دو هفته من چى بخونم
لطفا اگه میشه زودتر مرسی

پاسخ:
سلااااااام دعغا کنید ما کارامون همینجوری خوب پیش بره حتمن حتمن حتمن حتمن کتاب میاد :)