.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

با سلام خدمت شما دانش آموزان گرامی....

همونطور که اطلاع دارید قراره از 1 بهمن ماه در آموزشگاه حافظه دانش یار قزوین کلاس های گیاهی جامع کنکور برگزار بشه که مدرس این کلاس ها آقای دکتر جوادی هستن. فکر کنم تقریبا تمامی شما عزیزان با سبک کار ایشون آشنا هستین به هر حال می تویند یه نمونه از تدریس ایشون رو ببینید و کافیه بر روی لینک پایین کلیک کنید. دقت داشته باشید که فقط دانش آموزان سه شهر قزوین - کرج و تهران می توانند در این کلاس ها شرکت کنند. در هر هفته (روز های جمعه) 2 جلسه برگزار می شود. تعداد جلسات 10 جلسه می باشد که 8 جلسه شامل تدریس کاملا حرفه ای مباحث گیاهی کنکور(گیاهی سال سوم + گیاهی سال دوم + فتوسنز پیش دانشگاهی) می باشد و 2 جلسه هم شامل آزمون های جامع از مباحث گیاهی را شامل می شود که در هر آزمون 50 عدد سوال تستی طرح می شود. بعد از آزمون هم سوالات به صورت کامل آنالیز و رفع اشکال می شوند. دقت داشته باشید که دانش آموزان کرجی و تهرانی در صورتی که مشکلی در رفت و آمد داشته باشند نمی توانند ثبت نام کنند.

تعداد جلسات : 10 جلسه ی 2 ساعته

مکان برگزاری: استان قزوین - آمـوزشگاه حـافـظه دانـش یار

آدرس کامل: خیابان فردوسی شمالی، نبش کوچه شهید خونبانی، پلاک 48

شماره تماس آموزشگاه: 33328164

افرادی که قصد حضور در این کلاس ها را دارند حتما با آموزشگاه حافظه دانش یار تماس گرفته و در مورد شرایط و نحوه ی ثبت نام هماهنگ کنند. 

پی نوشت:

دوستانی که جزوات رو سفارش داده بودن دقت داشته باشید که با چند روز تاخیر به دستتون می رسه لطفا نگران نباشید. تا روز یکشنبه هم برای همه کد رهگیری رو ارسال می کنیم.

۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۴

سلام سلام! خوبین خوشین؟ بعد از ظهر جمعه تون پرتقالی!! بچه ها ازتون یک خواهش دارم

همونطور که می دونید خواننده ی محبوب کشورمون جناب آقای پاشایی(مرتضی) یک مدتی هستش که دچار کانسر معده شده و این روزها هم برای ادامه ی درمان به بیمارستان رفته و در حال حاضر بستری هستش. از همه تون تقاضا دارم برای سلامتی ایشون دست به دعا بشید. واقعا حیف هستش که ما همچین افرادی رو از دست بدیم. اگر هم برای سلامتی ایشون چند رکعت نماز بخونید در حق خانوده ی ایشون لطف کردین. امیدوارم که تن همتون سالم باشه. 

۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۷

خوب دوستان خوبم دیگه فروش جزوات برای همیشه به پایان رسید.  جزوه ها هم برای دفتر خدمات پستی فرستاده شد و آدرس ها هم همینطور. 4 الی 5 روز آینده میرسه به دستتون لطفا تماس نگیرید دوستان.

در ضمن اون دسته از دانش آموزانی که منتظر کتاب هستند باید بگم که فاگوزیست سوم تا دو هفته ی آینده قطعا برای کتاب فروشی هایی که اسامی شون رو طی روز های آینده می نویسیم فرستاده خواهد شد. در مورد زمان منتشر شدن سایر جلدها هم تا چند وقت دیگه اطلاعیه ای کامل می زنیم و تقریبا زمان انتشار هر جلد رو اعلام می کنیم که دیگه بدقول نشیم. دقت داشته باشید مدارسی که قصد تهیه ی کتاب به صورت عمده دارن بایستی با انتشارات مهرگان دانش هماهنگ کنند. بزودی شماره های تماس بر روی سایت گذاشته میشه. 

کارگاه زیست گیاهی جامع کنکور

دوستان کنکوری قزوینی! طبق صحبت هایی که انجام شده قرار هستش که از 1 بهمن ماه در آموزشگاه حافظه دانش یار کارگاه های زیست شناسی جامع کنکور برگزار بشه که به زودی اطلاع رسانی انجام میشه تا رزرو کنید.

 

۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۴


۱۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۱

با سلام خدمت شما دوستان، به زودی فروش آغاز خواهد شد. بابت تاخیرهای پی در پی واقعا از شما عذرخواهی می کنم چند روزی هستش که واقعا درگیر هستم. انشاء ا... بعد از عاشورا فروش شروع میشه. شهادت امام حسین علیه السلام و یارانشون رو به تمامی شما عزیزان تسلیت می گم.

۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۲

با سلام خدمت شما تمامی دانش آموزان عزیز...

سایت آزمون آنلاین راه اندازی شد و به زودی استارت اولین آزمون خواهد خورد. ما هر دو هفته یک بار یک سری آزمون های رایگان داریم و یک سری آزمون های پولی! در هر صورت اگر قصد شرکت در آزمون ها را دارید بایستی در سایت ثبت نام کنید(دقت داشته باشید به هنگام ثبت نام،  تصویری که برای پروفایل خود انتخاب می کنید مربوط به تصویر خودتان باشد و نه تصاویر خواننده ها و گل و گیاه! اگر هم تمایلی نداشتید که عکسی از خود درج کنید مشکلی ندارد اما حداقل عکس های نامربوط درج نکنید! با توجه به اینکه بعضی از افراد در درج عکس مشکلی دارند ما این محدودیت را به خاطر درخواست دانش آموزان برداشتیم). در سایت مربوطه نمونه ای از تست ها قرار داده شده است تا با سبک آزمون و کیفیت سوالات آشنا شوید. دقت داشته باشید که به زودی در مورد هزینه ی آزمون های پولی اطلاعات کافی را ارائه خواهیم داد لطفا شکیبا باشید. جهت ورود به سایت آزمون آنلاین بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

ورود به سایت آزمون های آنلاین

۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۹