.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

نکات تکمیلی سری 3

پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۸ ق.ظ

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۳۹)

یههههههههههههه سواااااااااااااااااال میشه تاقبل کنکووووووووور کتاب جمع بندیتووووووووووون رو چاپ کنییییییییید؟؟؟؟؟؟؟لطفاااااااااا
پاسخ:
سلام خیر جمع بندی به امسال نمیرسه خیلی کار داره. سال بعد ایشالا.
سلام استاد عیدتون مبارک . استاد شما نمایشگاه کتاب تهران هستید ؟ تا کتاب ها رو تهیه کنیم ؟
پاسخ:
سلام مشخص نیست اما سعی مون  رو می کنیم تا حضور پیدا کنیم.
سلام استاد واقعا ممنون بابت کتابای فوق العادتون دیگ درصدام از 90 پایین تر نمیاد ....ببخشید ی سوال غیر زیستی شما برای عربی چی پیشنهاد میکنین؟؟؟؟
پاسخ:
سلام تابستون امسال عربی دکتر نکونام در راه هستش.
سلااااااااااااااااااااااااااام استاااااااااااااااد..دست گلتون درد نکنه بااین کتاباتوووووووووون.واقعااااااااااااااا خسته نباشییییییییییییی
من مسیج دادم برا فاگوزیست دوم اما تایید نشد!!!!!!!!چیکاار کنم؟؟؟؟

پاسخ:
سلام خواهش می گنیم :) دوست عزیز تویاطلاعیه ای که زدیم هم ذکر کردیم که اس ام اس تایید ارسال نمیشه نگران نباشید. به محض اینکه از روز 16 الی 20 ارسال شد ما اس ام اس تایید رو براتون می فرستیم.
سلام کتاب سال سومو من 29 اسفندسفرش دادم کی به دستم میرسه؟
پاسخ:
سلام به دلیل تعطیلات از روز 5 ام ارسال شده . نگران نباشید طی یکی دو روز آینده میرسه.
مرسی استاد اگه شما نبودی من درس نمیخوندم :(
دم استاد ملکزاده هم گرم :((
مادرم هر روز دعاتون میکنه :(
یه بار راهنمایی کردین گفتین که سی دی های ‌عربی گاج بگیرم
بازم دمتون گرم به خاطر این راهنماییتون
کلا دمتون گرم موفق باشید . 😘
پاسخ:
ما مخلصیم عزیز :) ایشالا که همیشه موفق باشید.
عرض سلام و ادب دوباره خدمت جناب آقای جوادی
جناب آقای جوادی دلیلی که شما در توجیه اشتباه فصل ایمنی در اختیار بنده قراردادین به هیچ وجه صحیح نیست .در زیرنویس شکل کتاب درسی شکل 9-1 به هیچ وجه اشاره ایی به نگاره یا گذاره بودن تصویر نشده.تمایل دارم به این جمله کتاب درسی ص 18 توجه کنید"
زیست شناسان از دو نوع میکروسکوپ بیشتر استفاده میکنند نگاره و گذاره پس از این جمله می توان استباط کرد که به جز دو نوع میکروسکوپ نگاره و گذاره میکروسکوپ های دیگری نیز وجود دارد که زیست شناسان از آن ها استفاده می کنند حال به این جمله کتاب در ستون مقابل دقت کنید.
با میکروسکوپ های الکترونی نام برده شده ( یعنی میکروسکوپ نگاره و گذاره) نمی توان سلول زنده را مشاهده کرد پی می توان گفت که انواعی از میکروسکوپ های الکترونی وجود دارد که می توان با آنها سلول های زنده را مشاهده کرد.و طبق کتاب درسی با میکروسکوپ های نگاره و گذاره نمی توان سلول زنده رامشاهده کرد.
این دو جمله کتاب درسی کاملا از لحاظ علمی کاملا درسته با قرار دادن این دو جمله کتاب درسی در کنار هم میتوان به راحتی فهمید که این عکس توسط میکروسکوپ الکترونی گرفته شده که نه نگاره بوده و گذاره.
درضمن مبنی کنکر بر اساس کتاب درسی است حتی اگر اشتباه باشد!!!!!!!!!!!!
احد اسفندیاری دبیرستان نمونه جوادالائمه
.

پاسخ:
سلامی دوباره رفیق داری اشتباه می کنی :|
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۰۷ زینب میرجمالی
سلام. من کتاب دوم و جزوه زیست شارشو هزینه شو ریختم به کارتتون.کی به دستمون میرسه    :)   خیلی منتظریم .........؟ 
پاسخ:
سلام کتاب 16 ام پست میشه جزوه هم 20 ام
موفق باشید :)
سلام اقای جوادی خوبین!!عیدتون مبارک اغا من مشخصات خرید و اینجوری  اس ام اس کردم نام : شماره اخر حساب: مبلغ:  ادرس: ...این مدلی فرستادن درسته یا کلا همه چیو بدون ذکر چیزی فرتی اس کنم؟؟؟لطفا زود جواب بدین ممنون@:-) 
پاسخ:
سلام مشکلی نیست :)
۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۵۰ سپیده مشایخی
سلام علیکم و رحمه الله   :)))
تولد عید شما مبارک.
دکتر جون این ازمونا مبحثیه یا جامع ست ؟؟!!!
سلام
پاسخ:
سلام :)))
مرسی همچنین :))
خیر جامع هستش.

سلام.آقای جوادی در فصل ایمنی شما به این نکته اشاره کردین که عکس ص 18 کتاب درسی (مبارزه لنفوسیت T با عوامل بیماری زا )توسط میکروسکوپ الکترونی ازنوع نگاره گرفت شده که این نکته کاملا غلطه چراکه با میکروسکوپ الکترونی نگاره توانایی دیدن سلول زنده وجود ندارد.این اشتباه بزرگ از فاگوزیست بعید بعید بود.
پاسخ:
سلام نه دوست خوبم شما دارید اشتباه می کنید. اون زیر نویس مربوط به شکل خود کتاب درسی هستش. در ضمن در سال دوم دبیرستان اشتباه علمی هستش وگرنه با میکروسکوپ الکترونی هم میشه سلول زنده رو مشاهده کرد. لطفا به زیر نویس کتاب سال سوم رجوع کنید
موفق باشید
شما که الان میگی کتاب های پیش چاپ نمیشن واسه امسال جزوه های سابق رو هم که‌ نمیدین شما بگین ما چیکار کنیم خدایی؟
استاد کاش جزوه ژنتیک و گیاهی رو میزاشتین واس فروش
استاد قیمت مهم نیست تو رو خدا یه کاری کنید من چند روزه نمیتونم بخوابم
پاسخ:
سلام
شرمندم واقعا :)
گیاهی مهر و ماه بدک نیست.
۲۳ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۴۱ حسین رییسی
سلام من یک کتاب از شما خرید کردم یادم رفت کد پستی بدم . کد پستی :4817914134
پاسخ:
سلام مشکلی نداره جناب رئیسی براتون پست شد. موفق باشید.
کتاباتون فوق العاده هست ولی حجمش خیلی زیاده برای این موقع سال خوندن خیلی وقتگیره اکثر معلما وقتی من این کتابو نشون دادم گفتن واسه این موقع سال اصلآ خوب نیست با این حال من عاشق فاگوزیست شدم فکر نکنم کتابی از این کاملتر باشه و به حرف هیچ معلمی گوش نمیدمو میخونمش :-D 
پاسخ:
سلام درسته حجمش بالاست اما خیلی روونه و سریع پیش میره. در ضمن یک چیز رو هیچ وقت فراموش نکنید شما وقتی یک فصل از فاگوزیست رو می خونید انگاری 500 تا هم تست کار کردین! پس جای نگرانی نداره و تا می تونید فاگوزیست بخونید
سلام بر دکتر جوادی عزیز بخدا پول نداریم ما کنکوری ها یکم تخفیفم بد نیس 27500 تومن!!!! خودتون کلاتونو قاضی کنین به فکر ما بدبخت بیچاره هاهم باشیم با این وضیعیت قیمت ها یعنی دیگه ما نباید کنکور بدیم این بی عدالتی نیس واقعا؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز کاغذ گرونه و چاپ کتاب واقعا سرسام اوره این کف قیمت بوده الان همه ی کتابهای بازار توی همین رنجن.
  از شما به خاطر کتاب های ارزشمندتان نهایتت سپاس گزاری را دارم   نمونه pdf  کتاب سال   سوم را مشاهده کردم و از درس نامه فوق العاده اش لذت بردم اما ای کاش می توانستم ان را بخرم چون قیمتش زیاد است
پاسخ:
سلام دوست خوبم الان همه ی کتابهای آموزشی در همین رنج قیمتی هستند. تماس بگیرید 
شما فووووق العااااده هستی به عنوان یک داتش اموزی ک عاشق درس زییسته از شما بخاطر اینهمه تلاش برای کامل بودن و ترکیبی بودن جزوات سپاسگذارم
سلام.همه چی عالی بود فقط فونت بد خودکار را نباید استفاده کنید چون برای خواندن دردسرساز می باشد
پاسخ:
سلام منظورتون برای توجه توجه ها بود؟ اون رو قبول داریم واقعا اذیت می کرد اما اون فونت دستنوس برای نکته ها اگر منظورتون باشه بنده خمالفم چون فونت خیلی زیبا و فانتزی هستش.
فک کنم 1 تیر شروع میشه
بابا دیگه عشق فاگوزیست مارو کشت کسی میدونه فروش ها کی آغاز میشه. مینا تو چی؟ تو هم نمیدونی؟!!
سلام آقای جوادی
دست گلتون دردتکنه
دست شما بی بلا ایشالله برید کربلا

سلام به خدا دیگه خسته شدیم. سایت که دیگه بروز نمیشه هیچ وقت دقیق فروش کتاب هارو هم اعلام نمیکنید همه چی بلاتکلیفه. خواهش میکنم رسیدگی کنید
پاسخ:
دوست عزیز ما در کمانتها هم گفتیم . تاریخ دقیق نمی تونیم بگیم . چون شک نکنید بد قول می شیم .
آقای فردین جوادی من مشتاقانه و بی صبرانه منتظر کتاب فاگوزیست دوم تون هستم...
فرموده بودین اول تیر...
فکر نمیکنید وقتش شده ما رو از محضر خودتون بهره مند کنید؟!
متشکر میشم اگه زودتر بتونیم ما از خدمات گرانقدرتون استفاده کنیم!
چون جزواتتون عالیه...همونیه که من میخوام...
و مطمئن باشید که از نظر مالی هم زود منفعت خوبی خواهید داشت...
چون واقعا جزواتتون عالے و ارزشمندہ!
لطفا زودتر برای فروش قرارش بدیننننننننننن :(((((
ممنون
پاسخ:
سلام مرسی از نظتون . دوست عزیز ما به کسی نگفته بودیم که 1 تیرماه !! بلکه گفتیم در تیرماه کتاب رو فروشش رو شروع می کنیم . ما هم مثل خیلی از انتشاراتیای دیگه سعی داریم بهترین باشیم و از خدامونه که کتاب هر چه سریعتر وارد بازار بشه اما متاسفانه درگیریم .
سلام فردین جون تو رو خدا جوابمو بده.فرق مایع بین سلولی و مایع میان بافتی چیه؟بافت و سلول کجای این دو تاست؟                                  یه سوال دیگه:انقباض بطن دقیقا از کجای نوار قلبه آخه خیلی سبز گفته در حد کتاب و کنکور از موج sشروع میشه ولی شکل کتاب از موجrتقریبا کشیده خیلی ذهنم مشغوله تورو خدا جواب جفتشو بده.   
پاسخ:
با سلام دقیقا کمی بعد از R هستش . توی خیلی سبز اشتباه گفته اصلا تست کنکور بوده (فک کنم 92) . مایع بین بافتی و بین سلولی یکیه فرقی ندارن . بین سلول ها حضور دارن . 
فردین جون دیگه استراحت بسه حالا دیگه باید استارت کنکور رو بزنیم سفارش دقیقا کی آغاز میشه؟؟؟
سلام آقای جوادی میگم شما کنکور دادی؟ چندسال سابقه تدریس داری؟ آخه معمولا جزوه رو اونایی میدن که چندساله کار تدریس میکنن و دیگه حال و حوصله تدریس ندارن و جزوه یا کتاب شخصی مینویسن.
پاسخ:
سلام بنده چند سالی هستش که تدریس می کنم . موفق باشید
سلام استاد.خسته نباشید ببخشید اریتروسیت سانتریول داره یا نه؟بعضی از کتابا نوشتن مبهمه!
میخوامت
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۲ پزشک آینده
باسلام خدمت شما خیلی ممنون استفاده کردیم
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۲۳ علیرضا خلیلی دیزجی
فوق العاده هستیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۲۱ علیرضا خلیلی دیزجی
بی صبرانه منتظر 25 اسفند هستم
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۸ علیرضا خلیلی دیزجی
دکتر اگه به سوالات خارج 92 هم پاسخ تشریحی بدید خیلی ممنون میشم
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۰۹ علیرضا خلیلی دیزجی
دکتر اگه بشه جزوه فصل نهم سال سوم رو هم بزارید چون اونطور که تو نوشتی تا 15 فروردین فروش نداریم  دیگه فکر نکنم این جزوه ها نصیب ما بشه  هرجند که عاشق جزوه هات شدم و دوست دارم  همشونو بخرم ولی نمیخوام بعد از عید از منبع جدیدی استفاده کنم به هر حال اگه این جزورو بزاری واقعا ازت ممنون میشم!!!منتظرم
بله حق با شماست خودتون هم نوشتید درسنامه متوجه نشدم .
مرسسسسسی:)
سلام حرفه ای ترین استاد زیست شناسی هستی ایوللللللللللللللللللل

راستی استاد جزوه دوم کی میاد بخریم؟ 
پاسخ:
سلام لفظ استاد بودن واسه من خیلی خیلی خیلی زوده و سنگینه برام . جزوه دوم و سوم از روز 16 ام بهمن فروشش شروع میشه پیش دانشگاهی هم از روز 15 اسفند....
موفق باشید
سلام
واقعا تیتر فوق خفن مناسبش بود:)
فوقالعاده بود استاد.
دوستان چه ابهامات کنکوری دارن....
:)
پنگوین پرسپولیسی بهتره...
اگه زودتر گذاشته بودید100زده بودم.
ممنون.
پاسخ:
آره اتفاقا همه ی گروه هم پرسپولیسی ن
سلام
فایل دانلود نمیشه متاسفانه:(
پاسخ:
چک کردم درست بید !!
میگه در اجرای درخواست ما خطایی رخ داده است.
لطفا پیگیری کنید.

پاسخ:
چک کردم درست بید !!
سلام فایل تا آخر دانلود نمیشه 

پاسخ:
چک کردم درست بید !!