.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

خیلی ها با مبحث گروه های خونی مشکل دارن! علتشم برمیگرده به این که اصلا مفهوم ش رو از همون اول خوب نگرفتن چی به چیه! از طرفی برای این مبحث حتمن باید شکل های متنوع و فراوان وجود داشته باشه تا دانش آموز بتونه براحتی مباحث رو یاد بگیره. در درسنامه پایین که در واقع بخشی از کتاب فاگوزیست سال سوم هستش می تونید این مبحث رو به راحتی دانلود کنید و پرینت بگیرید.

******************************

**********************************

**********************************

*************************************

*****************************

برای دانلود فایل PDF این درنامه کافیه روی تصویر پایین کلیک کنید!

۱۳ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۰۹

عاغا سلام! خیلی چاکریم!

بالاخره فاگوزیست سوم رنگی منتشر شد! کتابی که یه اُمت انتظارشو می کشیدن! عاغا چه کتابی شده این فاگوزیست سال سوم! خفن شده در حدِ بنز!

بچه ها در مورد ویژگی های کتاب که نیازی به گفتن نداره! فقط این رو بدونید که خفن ترین ! ترکیبی ترین! مفهومی ترین! و مقایسه ای ترین کتاب زیست شناسی کشور! تکرار میکنم خفن ترین و ترکیبی ترین و مفهومی ترین و مقایسه ای ترین کتاب زیست شناسی کشور رو خواهید خوند!

کتاب کاملا رنگی هستش اصن کتابو که باز میکنی جیگرت حال میاد! اندازه یه نیسان آبی! شکلای رنگارنگ و مفهومی و خوشگل گذاشتیم! همه شونم با کیفیت و مفهومی! که همه ی ابهامات ذهنت رو رفع می کنه. 

عاغا کتاب فاگوزیست سوم از روز دوشنبه در تهران و قزوین توزیع میشه و دانش آموزان تهرانی و قزوینی و کرجی میتونن این کتاب رو تهیه کنن! دانش آموزان شهرستانی عزیز باید 3 روز دندون رو جیگر بزارن تا کتاب به دست کتابفروشی های شهرشون برسه! و از طریق کتابفروشی های شهرشون اقدام به خرید کتاب کنن.

ما هم حتمن تا فردا لیست نمایندگی های معتبر و فعال مجموعه فاگوزیست در سرتاسر کشور رو منتشر می کنیم. فردا شب حتمن چک کنید.

با اینحال اگر برای شما تهیه کتاب از کتابفروشی مقدور نیست میتونید از طریق خودمون کتاب رو سفارش بدین تا همکاران ما سه سوت برات کتاب رو ارسال کنن. کافیه رو لینک پایین کلیک کنی تا به صفحه فروش هدایت بشی تازه همونجا میتونی نمونه کار کتاب رو هم دانلود کنی. مخلص!

۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۱۵