.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

جزوه ی مفهومی ترکیبی مقایسه ای فصل تنفس

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۹۶)

سلام آقای دکترخسته نباشید
میخواستم بپرسم الان میتونیم سفارش کتاباتونو بدیم من تهران هستم چه زمانی کتاباتون تو تهران میاد؟لطفا منو از بلاتکلیفی دربیارین من هرچی گشتم کتاباتون پیدانمیشه
ممنون
پاسخ:
سلام دوست خوبم شما با این کتابفروشی تماس بگیرید:
02166483838
بانک کتاب پایتخت
اجرتون با خدا......
پاسخ:
ما مخلص
سلام ببخشید من زنجانی هستم تو زنجان هم کتاب فروشی هست که کتاب فاگوزیست بفروشه ؟ آخه خرید از سایت قیمتش از قیمت روی جلد میزنه بالا تر

پاسخ:
سلام نه متاسفانه امسال نمایندگی نداریم اما سال دیگه حتمن نمایندگی هم می گیریم اونجا. موفق باشید.
سلام اقای دکتر خسته نباشید .من اگر پیش رو با اقای کرامت کار کنم .لازمه جم بندی عمارلو رو هم کار کنم؟
پاسخ:
سلام بله که لازهمه اصن عمارلو کارش ردیفه.
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۴۷ امیدپورقیومی
سلام جناب جوادی
من دقیقا21روز پیش کتابو سفارش دادم
چراهنوز به دستم نرسیده؟؟؟
پاسخ:
سلام حتمن به شماره ی 09356025494 اس ام اس کنید(اسمتون + شهر تون) . پیگیری میشه. الان برای همه رسیده
ممنون از مطالب خوبتان کاش جزوه های سال دوم بیشتر بودن
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۲۲:۵۰ امید پورقیومی
سلام
من3روزپیش فاگوزیست2 رو سفارش دادم
ولی هیچ پیام تاییدی برام فرستاده نشده
اطلاعات واریزیم رو هم ندارم
پاسخ:
سلام عزیز برای همه این شکلیه. انشاء ا.... روز دوشنبه برای همه ارسال میشه.
۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۱۴ فاعزه 09183439971
عالی بود
Salam
Esfahan markaz foroosh hast
پاسخ:
سلام در حال حاضر خیر اما به زودی نمایندگی میگیریم.
ilove you
پاسخ:
ما بیشتر
ممنون که مشاور کنکور دکتر افشار پیشنهاد دادین . واقعا مشاور دلسىوز و با سوادی هستند و چیزی تبلیغ نمی کنن . باورم نمیشد که انقدر خوب درس و فصل ها بشناسن . واقعا در بین مشاورها خیلی کار علیرضا افشار قبول دارم و ایشون هم پیگیر کارهای شما هستند ؛ بازهم ممنون بخاطر معرفی مشاور کنکور خوبی مثل ایشون
پاسخ:
ما وظیفه مون رو انجام دادیم. هر کسی که کارش خوب باشه باید به بقیه معرفی بشه(البته استاد افشار نیازی به معرفی ندارند) تا اونایی که نمی شناسن ، بشناسنشون. بله بنده هم پیگیر کارهای ایشون هستم و برای همین تصمیم گرفتم که ایشون رو معرفی کنم.
سلام
از خدمات خوبتون ممنونم
عاقا جون من از گیاهی غافل نشید . خیلی از پیش 2 کم اهمیت تر نیست
پاسخ:
سلام حواسمون هست
باعرض سلام درصفحه10فاگوزیست1 فصل2 نوشتید محل ساخت پروتئین های ریبوزومی غشای خارجی هسته است ولی برخی منابع نوشتند سیتوپلاسم است
پاسخ:
سلام بررسی میشه، لطفا منبع رو بگید
سلام وقت بخیر بنا به دلایلیمن نتونستم جزوه دوم رو تهیه کنم آقای جوادی واقعا هیچ راهی نداره من بتونم دیگه اونو داشته باشم میخواستم بخرمش
پاسخ:
سلام نه متاسفانه
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۴ محمد دیانت
سلام
من شنبه ساعت 8 اطلاعاتم رو فرستادم.یکشنبه برام ارسال میشه؟
پاسخ:
سلام بله نگران نباشید
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۹:۲۹ امیررضا صفائی
با سلام خواستم ببینم سفارش من ثبت شده یا نه ؟ دوم و سوم بود !
چون هیچ پیام تاییدی برام فرستاده نشد!
پاسخ:
سلام بله دوست عزیز نگران نباشید فرستاده میشه. 
معذرت میخوام من یادم رفت شماره خصوصی بفرستم لطفا شما نذارین
پاسخ:
سلام موردی نداره
عالی بود
سلام- خسته نباشید
میشه خواهش کنم تا قبل عید کممورد فصل پروتئین سازی پیش مطلب بذارید 
ممنون
پاسخ:
سلام تا اون موقع آره می زاریم نگران نباشید مطالب آموزشی در سایت همیشه قرار می دیم
سلام. جواب همه را دادید به جز من؟
پاسخ:
سوال شما چی بود دوست عزیز
۲۷ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۵۰ رضاااااااااا
سلام قبلا ها زود ج میدادید اقااااا من نفهمیدم الان میتونم جزوه دوم را بخرم یا ن؟  کی دیگه منتشر میشه
پاسخ:
درگیر جزوات دوم هستیم تا هر چه سریعتر پست کنیم ببخشید :)
فروش تا چند روز نیست تا پست کنیم بعد دوباره فروش روغ می شه.
سلام اقای جوادی امروز جزوه های سال دوم راپست می کنیدلطفا اسامی کسانی راکه براشون پست کردیددرسایت بزاریدخیلی متشکرم
پاسخ:
سلام دوست خوبم
متاسفانه کمی در چاپ جزوه ها تاخیر ایجاد شده. به زودی پست میشه نگران نباشید :)
سلام

اول از همه تشکر بابت جزوه ی خوب...

دوم اینکه استفاده از کلمات ترکی تو متن کل جزوه رو به کامم شیییرییین کرده واقعا لذت می برم از نگارش دکتر جون.

سوم: تو صفحه ی 28 فصل دستگاه عصبی نکته 10 گفت که:نمیشه تو جسم پینه آل هسته و شکبه سیتوپلاسمی دید فک کنم اون باید باشه هسته و سیتوپلاسم (نورونی) چون نوروگلیا ها هسته و ... دارند.

چهارم:من جزوه رو از کتاب فروشی خریدم به همین خاطر یوزرنیم و پسورد توش نیست و نمیتونم از امکانات سایت استفاده کنم خواهشا واسه منم یوزر پسورد بدین.

با تشکر...
پاسخ:
سلام بله حق با شماست منظور از اون نکته در تارهایی هستن که جسم پینه ای رو تشکیل دادن نه کلش
نگران نباشید به زودی برای دانلود همه گان قرار می گیره
سلام خسته نباشید؛زیست گیاهی.ژنتیک،جمع بندی رو امسال ارائه میدین یا اینام مثل پیش 1 ب خاطرات پیوست دادین؟
پاسخ:
اونا هم به پیش 1 پیوستن اما پیش 2 که خیلی مهمه و تقریبا ازش 16 تا سوال میاد(یک سوم سوالات زیست) حتمن اواخر دی ماه می دیم بیرون.
سلام اطلاعات مربوط به خرید جزوه دوم دیروز ارسال کردم به دستتون رسیده؟ در مورد جزوات پیش هم صلاح کار مملکت خویش خسروان دانند ولی اگه امکانش هست یه جوری هوای فاگوزیستیها رو داشته باشید 
پاسخ:
پیش 2 رو حتمن اواخر دی ماه می دیم بیرون نگران نباشید. در مورد اطلاعات هم نگران نباشید
سلام عجیجم ، نفسی خوبی ؟گلم م کاری ب انتشارات اینا ندارم م جزوه پیششو مخوام ؛باید چیکار کنم؟ ب فکر پولشم نباشید
پاسخ:
:)) تو خوبی عشقم؟ 
پیش 1 رو ارائه نمی دیم اما پیش 2 رو حتمن چاپ می کنیم که اواخر دی ماه میاد
آقای محجوب بی زحمت جوابمو بدین؛البته اگه بهتون برنمیخوره
پاسخ:
:)
سلام.ببخشید پس یعنی ما دی گه نمیتونیم برای کنکور94 کتاب پیش 1و2 کتاب های گیاهی و.. را داشته باشیم؟
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۱۸ مجید رشتبری
سلام آقای دکتر تو فاگوزیست 2 من فکر کنم اولین نفری بودم که پول رو واریز کردم،اون لحظه که به فروش گذاشتین بعد 10 دقیقه من پولو واریز کردم،اما جزء آخرین نفراتی بودم که کتاب رو گرفتم،لطف کنین این بار موضوع رو دقیق "رعایت کنین" اولویت رو میگم، ممنون از لطفت دکی. یا حـــــــــــــــــق یــــاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا سیــــــــــــــــن جوادی 
پاسخ:
دوست عزیز از قبل یک سری افراد سفارش می دن در ضمن با یکی دو روز اینور و اونور شدن چیزی  نمیشه. فاگوزیست سوم چیزی حدود 890 تا فروش رفت که این حجم سفارشات واقعن بالاست و پستت چند روزی طول می کشه
سلام
وای نگین توروخدا همیشه همینطوره کارکه بالا می گیره نامردیا شروع میشه دورازجون شما البته
حالا توروخدا مال مارو که خیلی وقته مریدتونیم بدین قول شرف می دیم به هیشکی نگیم کپی نزنیم با انتشارات هم قرارداد ببندین مارورهانکنین اگه نیت اینکارو داشته باشین بالاخره خدا هم باید وسیله سازی کنه دستش که ازهمه بالاتره خیروبرکتی باید باشه شاید به خاطر دلای شکسته ما خدای نکرده خیری تو کارتون نباشه
من روحرفتون حساب می کنم ومنتظر پیش می مونم
پاسخ:
:)) دوست مرید! ما مخلصیم اما نمیشه باور کن
سلام عاغا ببخشید . خواستم بدونم  کی تکلیف کتاب پیش 1 و 2 مشخص میشه ؟ (تو رو خدا جواب بدید) 
پاسخ:
منتظر پیش 1 نباشید. پیش 2 مشخص نیست
سلام . خواستم بپرسم اطلاعات واریزی من به دستتون رسید ؟؟
مطلب دیگه اینکه میشه این پیش 1 رو زودتر به دست ما برسونید تا برنامه ما به هم نخوره ؟؟؟؟ دیر برسه دست ما زیست رو تو کنکور منفی میزنیما گفته باشم
با تشکر
پاسخ:
بله نگران نباشید. در مورد پیش 1 ارائه می باشد
واسه اماده نشدن پیش یک تا آخر تابستون خیلی ناراحتم.....خدا می دونه چه قدر ناراحتم...کاش یکی بود تا می فهمید چه اندازه ناراحتم...قول داده باشی و بگی که اصلا نگران نباشین، اما الان بزنی زیر قولات و بچسبی به انتشارات،....
پاسخ:
بهت حق می دم اما باید به ما هم حق بدین :)
سلام اطلاعات من رسید هم وطن؟
ان شا الله اویل مهر منتظر پیش 1و2هستیم.
سلام.عاغااااااا توروخدا بگین اطلاعات واریزی من بدستتون رسید؟؟؟
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۱۱ محمد حسین مصطفوی
سلام خسته نباشید یعنی امیدوارم که خسته نباشید شرمنده می دونم سرتون شلوغه اما خواستم بدونم که اطلاعات واریزیم به دستتون  رسید یا نه؟ ممنون فردا تو نظرات دنبال کامنتم می گردم 
 باتشکر

اینکه جزوه رو براساس اولویت ارسال میکنید این اولویت ها چی هستن؟

حداکثر جزوها تا کی ارسال میشن؟

لطفا اسم افرادی که جزوشونو ارسال می کنید تو سایت بزنید

پاسخ:
بهشون اس ام اس می دیم
سلام برادر گرامی و بد قوللللللللللللللللللللللل.ی خواهش دارم  اونم اینکه لحن صحبتتونو عوض کنید( اگه میخواین تا پولتونو برگردونیم ...) همون جور ک شما اعصاب ندارید دوستای گلمم اعصاب ندارند.
پاسخ:
بله حق با شماست :)
سلام.ان شاا... که بتونین قرار داد ببندین می خواستم بدونم.که حدودا احتمال دارد تا اواخر مهر حالا به هر صورت چه کتاب و یا جزوه بیرون بیاد و ما بتونیم خریداری کنیم؟ممنون
پاسخ:
سلام خیلی ممنون از حسن نیت شما، فکر نکنیم چون قراره کتاب تست - درسنامه باشه که خیلی طول می کشه .
یعنی چی پیشو الان نمیدین؟مث این میمونه وسط راه ولمون کنین..دیگه چرا این همه چشم به رامون گذاشتین...من به واسطه فاگوزیست درصدام زیر85نیومده...این انصاف نیست ...تاقبل آولین آزمون قلم چی به دستمون برسونین..با آقای جوادیم صحبت کنین...
درصدای بالا تو کنکور سراسری اعتبار دبیرو بالا میبره..غیر ایته؟
درضمن شما اوایل تاسیس سایت خ مهربون بودین الان باکوچکترین انتقاد بچه ها از کوره در میرین.چراااا؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بله حق با شماست ما عذرخواهی می کنیم به خاطر اینکه روزی 500 نفر تماس می گیرن و صد ها کامنت گذاشته میشه و واقعا یک سری ها انتظارهای زیادی دارن. ما دوست داریم کارامون سبک تر بشه چه بهتر که با یک انتشارات قرداد ببندیم :) در ضمن پیش دانشگاهی رو خود آقای جوادی به تنهایی ننوشتن بلکه دکتر قنبرزاده هم همکار مولف بودن که ایشون هم خیلی راغب به همکاری با انتشارات هستش

سلام

تو روخدا دیگه بد قولی نکنین 27 جزوه های دوم ارسال کنید 

پیش 1 هم قرار بود تا اخر تابستون به دست بچه ها برسونید!!!!!!!!!!

پاسخ:
بر اسا اولویت ارسال میشه
سلام ببخشید من متوجه نشدم ینی ممکنه پیش 1 فروش نداشته باشه شما به ما اطمینان داده بودین که نهایتا تا هفته ی اول مهر می یاد من هیچ کلاسی نرفتم به امید شما حالا جی کار کنم این همه برای دوم معطل شدیم این همه به سایت سر زدم ینی هیچی همه کلاس ها از اول تیر شروع ششدن حالا چی کار کنم تو رو خدا دوباره نپیچونین 
پاسخ:
دوست عزیز ما به کسی نگفتیم که نرید کلاس ما بهتون جزوه می دیم! در ضمن مشخص نیست پیش بیاد یا نه چون بهمون پیشنهاد همکاری شده و در صورت اینکه قرداد ببندیم نمی تونیم پیش دانشگاهی رو ارائه بدیم چون قرداد لغو میشه. کلاس ها از مهرماه هم استارت می خورن پس دیر نشده!
اگه واسه پیش یک قراره فروش نداشته باشین، پ چرا گفتین تا اخر تابستون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا رو خوش نمی اد..........ما این همه منتظر بگذارین و بعد بگید فروش نداریم،،،،، مگه ما بازیچه هستیم که دارین باهامون بازی می کنین.....اگه فروش نداشته باشین دیگه به سراغتون نمی اییم..من و دوستام خیلی رو حرفاتون حساب وا کردیم...مسئول هستین در پیشگاه خدا
پاسخ:
جان؟!!! خوب الان پیشنهاد همکاری گرفتیم و تصمیم گرفتیم که با یم انشارات معتبر کشور پیش دانشگاهی رو ارائه بدیم که مشخص نیست چقد طول بکشه! اگر شما بودید خیلی راحت می اومدی زحمت چندین سالت رو همینطوری بدی بیرون این و اون از روش کپی کنن و برن و کتاب بنویسن؟ در ضمن بارها تاکید کردیم که عیچ وقت منتظر ما نباشین! منتظر هیچ انتشاراتی نباشین! چون اتفافقا خبر نمی کنه
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۱ مجید رشتبری
سلام و خسته نباشید،من دوم رو خریداری کردم، اطلاعاتم کامل اومده، نگران نباشم که؟   ممنون از لطفتون
پاسخ:
بله نگران نباشید
سلام مجدد ببخشید من  جزوه زیست دوم وسوم خودتونو  دارم میخوامجزوه  پیش دانشگاهیشم بخرم هر چهه میگردم نمیبنم جایی که خرید پیشو زده باشین یعنی هنوز اماده نشده ؟؟/ چطور میشه تهیش کرد؟میشه جواب بدین ؟
پاسخ:
در مورد پیش دانشگاهی اطلاعیه ای می خوایم بزنیم. شاید فروش نداشته باشیم چون قراره که با یک انتشارات کار کنیم
سلام 
ببخشید توی دفترچه راهنمایی کنکور سراسری نوشته رشته های نیمه متمرکز امسال بدون مصاحبه شدن وهر کس قبول بشه محروم میشه  از شرکت در کنکور 94...میخواستم بدونم حقیقت داره ؟..ولی من از چندین مشاور پرسیدم میگن محرومیت نداره برای این نوشتن که کسی ثبت نام نکنه ...میخواستم بدونم حقیقت داره محروم میشم امسال؟... اخه مطمعنم قبول میشم چون سال گذشتم قبول شدم ولی نرفتم مصاحبه و محرومم نشدم ..لطفا جواب بدین ..متشکرم 
پاسخ:
لطفا با جناب آقای دکتر افشار که مشاور تحصیلی هستن تماس بگیرید. شماره شون توی سایت کنکور هست
سلام
تاریخ جمع بندی 94 مشخصه؟
چطوری اطلاع رسانی میشه؟
پاسخ:
جمع بندی 94 قبل از عیده چون کارش نوشته شده و تا اون موقع تکمیل میشه.
منم میخوام تو همایش شرکت کنم باید چی کار کنم؟
پاسخ:
سلام جمع بندی کنسل شد به دلایلی . انشاءا... موند واسه کنکور 94
سلام.
جزوهاتون فوق العاده اس.
ای کاش می شد و بازم می زاشتین....
مرسی بابت زحمتاتون.
سلام من می خواستم برای همایش  رایگان جمع بندی زیست شناسی ثبت نام کنم شماره تلفن 09187474221
داداش دستت درد نکنه .الان دانلود میکنم
۱۶ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۳ امیر عرفان مبشر
سلام اقای جوادی...چرا نظرم نیست.اقا لطفا بگیچرا جزوم بعد یک هفته نیم نیومده.تو را خدا جوابگو باشید .این رسمش دو ماهه پاتون صبرکردم!
پاسخ:
برای شما فردا فرستاده میشه 
ممنون همه ی امیدمون به شماست .
سلام استاد ما هنوووووووووووز منتظر جزوه ی ژنتیکتونیم !!!!!!!!
پاسخ:
اقا مگه من نگفتم جزوه ی ژنتیک3 روز قبل عید ؟ تازه تاکیدم کردیم که نسبت بهش هیچ مسئولیتی نداریم . اما سعی خودمون رو می کنیم که آماده ش کنیم . نگران نباشید
وااایییی به قران از اینکه لحظه ای جواب میدی واقعا نوکرتم دادا . 
من ابهرم . تقریبا 45 دقیقه با قزوین فاصلمونه . اگه بشه بیام که واقعا عالی میشه حالا بازم نظر شما محترمه . 
پاسخ:
مشکلی نیست اما سختت میشه . درسته ما خیلی دیر کردیم این مدت اما دیگه مشکلات همه شون حل شدن
سلام . دکی سایت یوهو بخشاش حذف شدن ؟؟؟؟ من تو یه قسمتی نظر گداشته بودم بابت اینکه من نیم ساعت با قزوین فاصله دارم میتونم خودم جزوه رو بیام از قزوین بگیرم و منتظر پست نباشم ؟؟؟ اگه ممکنه جواب بدی دکی ممنون میشم 
پاسخ:
سلام آره می خوام پست جدید بزارم . شما کجا هستید مگه ؟
 جناب استاد عذر میخوام.
من جزوه قبلی شما رو دارم در فصل حواس در جزوه قبلی اشکال وجود داره؟ یا خیر مثل همیشه نکاتی مازاد بر اون نکات مثل قبل در ورژن جدید گنجانده شده؟ چون تقریبا به لطف جزوتون دارم پایه رو میبندم برام مهمه.
ممنون از شمل.
پاسخ:
بله جزوه ی ورژن جدید رو حتما مطالعه کنید نکات مهم تر و ترکیبی تری داخلش وجود داره و اشتباهات علمی ش هم برطرف شده .
سلام استاد خسته نباشید منم می خوام از فیلمای جمع بندی زیست 25 اسفندتون استفاده کنم خدا خیرتون بده و اجرتون با خودش که به فکر بچه ها هستید و در مقابل 1000 تا سایت مختلف با هزینه های سرسام اور میخواید این کارو رایگان انجام بدید.
سلام مجدد.
استاد میشه جواب کامنتمو بدین!
واسه همین که شوکه شدم کامنت گذاشتم آخه!!! : D
2تا برید بالا میبینید!
پاسخ:
نگران نباشید شما....
والا من دیگه میترسم حرف از جزوه بزنم!! آقای جوادی شما جزوه تک فصل نمی فروشید؟ مثلا فقط فصل 6 دوم رو بخریم؟
مخلصیم.امیدوارم که از من دلخور نباشید.
پاسخ:
نوچ نمی فروشیم :D نه متاسفانه اینکارو نمی تونم انجام بدم . موفق باشید
سلام. جناب جوادی پس متاسفانه با این چیزی که فرمودید دیگه نباید منتظر جزوه پیشتون باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟  :(
ولی میدونم این مشکل شما نیس که بیشتر ما کنکور93هستیم اما راهی نیست براش اگه ثبت شد.
واقعا دپرس شدم:(
هی وای من....
پاسخ:
شما نگران نباشید
اره.اخه کتاب فروشیش هم بزرگه هم ی جورایی مشاوره میده و میتونه راحت تو شیراز پخش بشه و زودتر معروف بشید البته همین الانشم کلی معروف شدین
پاسخ:
خوب بگید با بنده تماس بگیره هماهنگ کنیم شاید به توافق رسیدیم
آقای جوادی منظورش اینه که پسر داییش کتاب فروشی داره میخواد جزوه های شما هم رو توی کتاب فروشیش بفروشه.. گفته اونم باید سفارش بده .. منظورش اینه
salam migam aghay javadi man pesar daiem 2 ta ketab froshi to shiraz dare age bekhad sefaresh bede unam ba hamin ghaimat ?//
پاسخ:
سلام چی رو سفارش بده ؟ جزوه رو ؟
سلام ببخشید یه سوال داشتم. شماتوجزوتون فصل هورمون ها تو قسمت خودتنظیمی ها نوشتین افزایش یا کاهش گلوکاگون روی کبدوماهیچه اثرمیذاره این یعنی گلوکاگون روماهیچه هم گیرنده داره؟
پاسخ:
بله چون اونا هم می تونن گلیکوژن ذخیره کنن 

سلام

میشه به جای جزوه کتابتونو سفارش داد؟چون گفتین که کتاب، تست هم داره ولی جزوه نداره؟

سلام  جناب جوادی،جزوه سوم به دستم رسید دیروز و بی صبرانه منتظر جزوه دوم هستم.جزوتونم همونطور که انتظارشو داشتم از اب دراومد.

زبان و بیانی صمیمی و کامل روون با بک گراند طنز که کاملا احساس یکنواختی رو از بین می بره.شکل های جزوه که قطعا از سورس خارجی براشون استفاده شده،مفهوم رو واقعا شکافته و جای ابهامی باقی نذاشته.

در مورد کلاه برداری اتفاق افتاده،قطعا شما تا صدور حکم کیفری باااید پیش برید و طرف مقابل رو نابود کنید ولی این نباید دلیلی باشه بر اینکه ارایه جزوه پیشو لغو کنید.این حواشی همیشه هست و خواهد بود و شما می تونید این مورد رو درس عبرتی برای سایرین بکنید ولی موردی که هست جورشو نباید کنکوری ها بکشند با عدم ارایه جزوه پیش.

شما باید واقع بین باشید و نباید کارتونو با موانع و مشکلات این چنینی کنار بگذارید و منتظر باشید تا کتاب بیرون بدید.

وقتی شما مدارک کامل و مستندات رو ضمیمه شکایتتون به پلیس فتا می کنید و هیچ ابهامی هم وچود نداره،قاضی حکم کیفر فرد کلاهبردارو به شکل جریمه نقدی و... صادر می کنه و کار به پایان میرسه.

اینکه شما بخواید به خاطر سواستفاده یک عده سودجو کارتونو متوقف کنید،به عقیده من مضحکانه هستش.شما تمام جوانب کارو در نظر گرفتید و بعد از ثبت جزوات،اقدام به ارایه اش می کنید،پس اصلااا جای نگرانی وجود نداره.من اکیدا از شما میخوام کارتونو قطع نکنید،چون بخاطر یک عده سودجو،دانش اموز نباید فدا بشه.

ولی تاکید می کنم،این مورد رو اگر کوتاه بیایید ظلم بزرگی به خودتون و دانش اموزان کردید.باااید درس عبرتی باشه تا برای بار دوم چنین مشکلی پیش نیاد.

سوالم این بود....این جمله درسته یا نه:کپک نورسپورا می تواند تیامین مورد نیاز خود را برخلاف انسان بسازد....اگر به شکل1-1پیش 1نگاه کنیم تویه یکی از لوله ها تیامین وجود دارد...در ضمن می دونیم انسان قادر به ساخت تیامین مورد نظر خودش نیست براساس فصل8پیش...ایا استدلالم درسته؟؟؟؟
ببخشید ..منظورم این بود که به بالا یه نگاه بندازین...
پاسخ:
؟؟؟
مرسی از اینکه کامنت ما رو حذف کردید.خودم هم خوشم نمیومد که در این سایت علمی جروبحث راه بیوفته.ولی من فقط از حق خودم دفاع کردم.بد کردم؟
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۳:۰۴ پشت کنکوری
آقای جوادی؟ یه عده کلاه بردار میخوان سواستفاده کنن تقصیر ما چیه که کلی منتظر جزوه پیش شما هستیم البته دوم هم بدستمون نرسیده... اونارو باید پیگیری کنید نه این که جزوه رو چاپ نکنید...این ظلم به ماست نه گرفتن مچ اونا....
ببخشید اقای جوادی به سوالم پاسخ نمی دین؟!؟
پاسخ:
کدوم سوال ؟
 آقا فردین جزوه  پیشتون رو منتشر کنیتد ولی جلوی سو استفاده هارو بگیرین...
این که ظلم میشه واسه ما 93 ای ها...
پس خواهشا جزوه پیشتونم هم منتشر کنید...
... ما همه ی بچه های کنکوری ازتون خواهش میکننیم که جزوه پیش هم منتشر کنید.. ممنون میشیم..


فردین دیگه جزوه نذار...
اینا جنبه ندارن...
به قران این لامصب ... اومدن کنکور واسه خودشون صنعتی کردن... امیدوارم هرچی سریعتر اونارو شناسایی کنی.. به نظر من دیگه جزوه ننویس برو دنبال همین افراد شیاد... تا درس عبرتی بشه برای دیگران... پلیسا خیلی خواهش میکنن که ازشون بگذر  ولی فردین اندازه ی سر سوزن برا شون کوتاه نیا... اگه تهدیدت کردن غل کردن .. هیچ غلطی نمیتونن بکن.. حتما دنبالشو بگیر.. بچه های اینجا همه پشتت وایستادیم...
بعدشن این آقا معین مشکوک میزنه هواشو داشته باشه.. از ما گفتن بود.. امیدوارم واسه سال دیگه کتابات توی ایران مثل بمب صدا کنه.. و بترکه چشم اون حسودی که چشم دیدن این کارای قشنگتو ندارن.. دمت گرم..
پاسخ:
هم شماره ش رو دارم هم از سایتش با نرم افزار فیلم گرفتم و با جزئیات کامل . حتی با اون شخصی که بهم اطلاع داد هماهنگ کردم تا بیاد و در صورتی که احتیاج شد شهادت بده . کی می خواد تهدیدم کنه ؟ هیچ غلطی نمی تونن بکنن . الان جزوه ی پیشم آماده س ولی دیگه از خیرش گذشتم و به احتمال زیاد منتشر نکنم . کارای ثبتش که تموم شد بعد عید واسه کنکور 94 تیراز بالا کتاب چاپ می کنم .
کاری به کار دیگرون ندارم کسی مشکوک بزنه سیم ثانیه آی پی ش رو در میارم و زیر و بمشو مشخص می کنم . دیگه تحت هیچ شرایطی جزوه قرار داده نمی شه .
جناب در مورد اون نظر خصوصی تونم باید بگم من اصلا وقت سر خاروندن ندارم حتی نزدیکترین افراد خودم که همچین درخواست رو می کنن رد می کنم چون اصلا وقت ندارم تا این حد کم مونده به بهداشت خودمم نرسم :) 
موفق باشید .
سلام. واقعا هنگیدم!
ایشاا... به حقتون برسید جناب جوادی:D!!!!

امان از دست این افراد سودجو...امان...اول یه تشکر ویژه بهت بدهکارم چون به درخواست من ارج نهادی و این جزوه رو قراردادی. دوم اینکه گذشته از اینا حالا که جزوهات به کتاب تبدیل شدن امید این میره که تا قبل کنکور جزوات بیشتری برامون بزاری (اگه در طول عید بزاری که نور علی نور میشه).البته این خواسته بنده رو حمل بر جسارت و پررویی نگیرید خیلی متشکرم ازتون.
پاسخ:
عزیز این آخرین جزوه بود و دیگه هیچ وقت جزوه رو سایت نمی زارم و هر چی که گذاشته بشه فیلم های تدریسه که برای دانلود قرار می دیم .
آقای جوادی ی گروهی توی این سایت دارن ( کنکور فانوس) جزوه های شمارو میذارن..
آقای جوادی برید از دستشون شکایت کنید...
من اگه به جای شما بودم باباشو در میاردم...
آقای جوادی تیراژ 1000 تای چیه... باید تیراژ5000 یا هم 6000 بزنی.. به خدا خیلی طرفدار داری ..
فردین پولدار شدی رفت..
خوشبحالت...
پاسخ:
سلام عزیز مرسی آره خودم همین امروز فهمبدم . این شخص شیاد قبلا با من تماس گرفته بود و می خواست بیاد تو سایت ما مشاوره بده و بعدا برای خودش دوکون باز کنه . از سایتش توسط نرم افزار فیلم گرفتم شاهد هم دارم (یکی از بچه ها که با این شخص در ارتباط بوده) . فردا دم صبح مبرم پلیس فتا تا بابای بابای طرفو در بیارم تا هیچ کسی جرات این کارو نداشته باشه . من بابت این جزوات پدرم در اومده.....
فک کرده با حذف وبلاگ و خاموش کردن شماره دیگه دستم بهش نمی رسه دیگه نمی دونه که شماره ی پیامکی و شماره ی خودش رو پیگیری می کنم و حالشو جا میارم .
تیراژ 1000 تا کلی پول می خواد !!!! اگه خدا پا بده تیراژ 2000 تا میزنم
واقعاااااا ممنون 
کاش فصل شارش انرژی پیش رو میذاشتید
سلام

ممنون از شما ک ب فکر کنکوریا هستید

عزت و آبرو را از خدا واسهی شما خواستارم

salam doki.omidvaram halet khob bashe be hododee 80nafari goftam pas please waitin..........jozve shimiro ham ye chantavirayashesh mondeh vasat mifrestam faghat be     

eeeshgheee .....UUUUU       DOKTOR MONTAZERE FASLE ASAB HATEAM.......

ببخشید اقای جوادی یه سوال داشتم...ایا این جمله درسته؟...تویه زیست پیش 1فصل 1{پروتیین سازی}در ازمایش بیدل و تیتوم شکل 1-1در داخل  یکی از لوله ها تیامین دیده میشه پس می تونیم بگیم کپک نوروسپورا می تونه تیامین ویتامین b1مورد نیاز خودشو  می تونه بسازه در صورتی که در فصل 8 پیش نوشته انسان نمی تونه تیامین مورد نیاز خودشو بسازه ..پس می تونیم بگیم انسان برخلاف کپک نوروسپورا نمی تواند تیامین مورد نیاز خودشو بسازه؟!..ممنون میشم جواب بدین.
ممنون اقای دکتر ....فقط می تونیم براتون دعا کنیم .....امیدوارم که همیشه تویه زندگیتون موفق باشید..بازم ممنون.
سلام من فقط جزوه 2 سفارش دادم هنوز آماده نشده؟
پاسخ:
سلام جزوه ی دوم از روز 5 شنبه چاپش شروع میشه . شما فامیلیتون ؟
واقعا مرسی...
خدا خیرتان دهاد**
خیلی خیلی ممنون
ف مثل فردین...
ج مثل جوادی..
نوکرتم به مولا..
دس دس ....
مرسی فردین... 
جزوه دوم کی میاد..

راستی دکتر جزوه سال سوم رو فرستادین ؟
پاسخ:
سلام برای همه فرستادم شما فامیلیتون ؟
دستتون درد نکنه ، بازم عالی و بی نقص 
مثل همیشه عالی واقعا خسته نباشین

ایناتازه یه ذره ازمحبت هاوجوانمردی هاوهزازان صفت خوبه استاده.استادتاابدمدیون خوبی هاتون می مونم.خسته نباشید.

مرسی جناب جوادی.
جمعیتی رو از آمپاس در آوردین:)
خسته نباشید.
مرسی.می دونستم جوونمردی آقا فردین. امیدوارم بازم از این کارای قشنگ بکنی!
عاشقتم....