.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

کلاس های زیست شناسی گیاهی جامع کنکور

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان گرامی....

همونطور که اطلاع دارید قراره از 1 بهمن ماه در آموزشگاه حافظه دانش یار قزوین کلاس های گیاهی جامع کنکور برگزار بشه که مدرس این کلاس ها آقای دکتر جوادی هستن. فکر کنم تقریبا تمامی شما عزیزان با سبک کار ایشون آشنا هستین به هر حال می تویند یه نمونه از تدریس ایشون رو ببینید و کافیه بر روی لینک پایین کلیک کنید. دقت داشته باشید که فقط دانش آموزان سه شهر قزوین - کرج و تهران می توانند در این کلاس ها شرکت کنند. در هر هفته (روز های جمعه) 2 جلسه برگزار می شود. تعداد جلسات 10 جلسه می باشد که 8 جلسه شامل تدریس کاملا حرفه ای مباحث گیاهی کنکور(گیاهی سال سوم + گیاهی سال دوم + فتوسنز پیش دانشگاهی) می باشد و 2 جلسه هم شامل آزمون های جامع از مباحث گیاهی را شامل می شود که در هر آزمون 50 عدد سوال تستی طرح می شود. بعد از آزمون هم سوالات به صورت کامل آنالیز و رفع اشکال می شوند. دقت داشته باشید که دانش آموزان کرجی و تهرانی در صورتی که مشکلی در رفت و آمد داشته باشند نمی توانند ثبت نام کنند.

تعداد جلسات : 10 جلسه ی 2 ساعته

مکان برگزاری: استان قزوین - آمـوزشگاه حـافـظه دانـش یار

آدرس کامل: خیابان فردوسی شمالی، نبش کوچه شهید خونبانی، پلاک 48

شماره تماس آموزشگاه: 33328164

افرادی که قصد حضور در این کلاس ها را دارند حتما با آموزشگاه حافظه دانش یار تماس گرفته و در مورد شرایط و نحوه ی ثبت نام هماهنگ کنند. 

پی نوشت:

دوستانی که جزوات رو سفارش داده بودن دقت داشته باشید که با چند روز تاخیر به دستتون می رسه لطفا نگران نباشید. تا روز یکشنبه هم برای همه کد رهگیری رو ارسال می کنیم.

۹۳/۰۸/۲۳