.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

دانلود برنامه ی اندروید مشاوره ی دکتر افشار

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

دوستای خوبم سلام!

به قول یه بنده خدایی هلووووووو مای فرندززززززز!

همونطور که می دونید قبلا هم گفتیم افرادی که در شهرستان ها به مشاوره دسترسی ندارن می تونن از مشاوره ی دکتر افشار استفاده کنن. ایشون یکی از آپدیت ترین مشاورین در کشور هستند که به تمامی خم و چم کنکور سراسری آگاه هست. خلاصه اینکه نامبر وانه!

حالا یه برنامه ی خوب هم هست که در واقع حاوی یه سری فایل های صوتی و متنی در رابطه مطالب مشاوره ای ایشون هستش. توصیه می کنیم حتمن این نرم افزار روی گوشیتون نصب کنید.  

۹۴/۰۴/۲۵
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۶۰)

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۱ ابوطالب منطقی
سلامی به گرمی سوختن ATP
استاد در شهرستان دامغان نمایندگی دارید ؟
در استان سمنان چطور ؟
متشکرم
پاسخ:
سلام به تو ای دوووست!
در سمنان بله. کتابفروشی هاش دارن کتاب رو 
سلام ببخشید ولی یکم ایراد داره کتاب مثلا تو فصل 3 سوم کلاژن رو رشته کشسان معرفی کردید ایا ایرادات بر طرف میشه ؟ اگه آره چجوری خبر میدید؟
پاسخ:
سلام ایرادی نداره کلاژن هم خاصیت کشسانی داره عزیز. 
سلام یاسوج نمایندگی دارین؟
پاسخ:
سلام بله کتاب فروشی خرد یاسوج
سلام بر بهترین انتشاراتی زیست کنکور! می خواستم بدونم آیا خلاصه نویسی برا زیست لازمه؟
پاسخ:
سلام نه عزیز زیست رو باید بفهمی و بفهمی و بفهمی!
سلام خسته نباشید. .. در استان کرمانشاه هم نمایندگی دارید؟؟
پاسخ:
سلام بله دانش پژوهان. 
سلام.خسته نباشید.
ببخشید من 96 کنکور میدم بنظرتون زیست 1 رو بخونم یا 2؟

پاسخ:
سلام زیست سوم رو بخونید همگام با مدرسه
سلام خسته نباشید  
در شهر ارومیه نمایندگی دارید? با تشکر
پاسخ:
سلام بله داریم اجازه بدین مدیر فروش لیست نهایی نمایندگی خا رو ارسال کنه حتمن روی سایت قرار می دیم. 
سلام دوستان
خسته نباشید
من کارشناس هوشبریم.
الان سربازم
میخوام برا دندون بخونم.
میشه عایا؟؟
پاسخ:
سلام سوالات مشاوره ای تون رو دکتر افشار بپرسید. 
slm khedmate shoma duste aziz .....   man khastam be ye nahvi az aghaye javadi  babate ketabe fogholadashon tashakor konam .....  omidvaram ke eishon va tamae dustani azash ke dar taalife in ketab beheshon komak kardan movafagh bashan .......  ye khahesh ham dashtam in ke lotfan ketabe zhenetik o giahi o zudtar amade konid bi sabrane montazereshim 
پاسخ:
دوست خوبم سلام مررررسی 
انشالا با تمام قدرت به جلو پیش میریم و تموم سعی مون رو می کنیم تا دونه دونه کتابها رو روانه ی بازار کنیم. 
سلام
مرسی از این که اینقدر زود جواب سوالاتمونو میدین
از نظر درسنامه  که خیالم راحت شد :D
کارتون بیست بیستههههههههه
میخواستم بدونم واسه کتاب تست هم به فکر ما هستین و کتابی در راهه یا نه؟
یکم مطالب سایت که خوندم دیدم گفتین که کتاب نشر الگو و گاج جامع کتابای خوبی ان برای تست
من کنکوری 94 بودم و میخوام برا 95 بخونم 
با توجه به تغیزاتی که کتاب درسی داشته به نظرتون باید دوباره تهیه کنم  گاج یا نشر الگو رو؟

پاسخ:
سلام
کتاب تست در راه منتهی به عنوان کتاب تست مکملی هستش.
کتاب الگو خوبه کلا
نه هخونا خوبن تغییرات زیاد نبودن
سلام دکی جان یه سوال الان من بخوان فاگوزیست سوم رو بخرم از کجا می تونم تو تهران تهیه کنم ؟
پاسخ:
سلام هم پایتخت هم گیتامهر هم صبا
سوم رو تو تبریز کدام کتاب فروشی داره؟(جدید رو میگم)
پاسخ:
افتاب
سلام استاد
تو گیلان نمایندگی دارید؟
پاسخ:
سلام بله کتابفروشی رستگار
سلام
قائمشهر نمایندگی دارین؟

پاسخ:
سلام خیر
سلام
واقعا دمتون گرم
تازه دارم به زیست خوندن علاقه مند میشم
فاگو سوم تاالان که کاااااااااااااااااملا راضیم کرده و بی نیاز از درسنامه های دیگه
انشالله بقیش که بهتره زودتر چاپ بشه
فقط آقای جوادی یه سوال...
فاگو رو چجوری مرور کنیم؟
خب الان دارم میخونم و خیلیم خوش میگذره و حال میکنم باهاش
اما چجوری مرورش کنم؟
از اول مهربرگردم و دوباره فصل هارو بخونم خوبه عایا؟؟؟
یک دنیا ممنون
پاسخ:
سلام به زودی یک روش مروری خوب به شما دانش آموزان آموزش می دم. فقط چند روزی صبر کنید تا سرمون خلوت بشه. شماها فعلا بخونید. 
سلااااااااااااااااام
خسته نباشین  
تو یزد نمایندگی دارین؟
پاسخ:
سلام بله کتابفروشی چشمک
کتاب دوم کی چاپ میشه؟
پاسخ:
سلام همین ماه چاپ میشه
سلام،خسته نباشید
هرچند در جواب همه گفتید هنوز براى زیست دوم صبر کنیم ولى من دیگه واقعا صبرم تموم شده😣
کى میاد آخه؟؟؟
میشه بفرمایید بوشهر هم نمایندگى دارید یا نه؟؟؟
پاسخ:
سلام بازم میگیم صبر کنید چون اونایی که عجله کنن مطمئنیم پشیمون میشن چون فاگوزیست دوم یه سورپرایز ویژه داره :)
بوشهر خیر اما مشهد داریم 
کتابفروشی یاس در پاساژ مهتاب
کتاب فروشی هلو
سلام 
من کنکوری 95 ام
فاگو رو اسفند 93 خریدم 
حالا که چاپ جدیدش اومده تغییر کرده 
برم جدیدیشو بخرم یا نه؟
پاسخ:
سلام تغییرات زیاد نبود دوست عزیز همونو بخون. تغییرات رو شما خودت می تونی از رو کتاب درسیت بخونی. لازم نیست دوباره هزینه کنید . 
سلام به گروه فاگوزیست و آقای دکتر جوادی عزیز
پیشرفت روز به روز شما را در طی این دوسال شاهد بودم و همه اینها مرتبط با پشتکار شما و خلاقیت و هوش سرشار شما است.
سبک کاری متفاوت و احترام به دوستان را سرلوحه خود قرار دادید.
به همه دوستان به عنوان کسی که خودم در کار تدریس هستم مطالعه کتابهای دکتر را پیشنهاد میدهم چون به شخصه اثر آنرا در بالا بردن فهم زیست در دانش آموزانی که کتاب دکتر را پیشنهاد دادم ملاحظه کردم.
موفق باشید.
دکتر جان بابت تاخیر در اجرای قولی که دادم مرا ببخشید.به زودی اطاعت امر خواهد شد.
پاسخ:
با سلام خدمت شما دکتر جمالی عزیز 
بسیار ممنون از شما، به بنده لطف دارین :)
آقای دکتر عجله ای در کار نیست درکتون می کنم که واقعا سرتون شلوغه. شما به بنده لطف دارید بسیار سپاسگذارم :)
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۷ حمید رضا عسکری
دکتر جان جوابمو ندادی
تا کی صبر کنیم واسه دوم؟؟؟
دکتر ما همین جوریش عقبیم.تستای قلم چی هم دیگ خودتون میدونین با چ سطحی آن.
دکتر کتابتون اگررم مشکلی داشته باشه ک نداره از نظر من اینه که مکملش نیست.منظورم تسته.شاید ی دلیلیه ک بعضی دوستام نمیپذیرن کتاب شمارو بخرن.نشر الگو ک تا دلت بخواد خودش همینجوری تنهایی خیلی سنگینه.دکتر با برنامه قلم چی بخوای بری جلو واقعا واقعا نمیشه فاگو رو خوب خوند.چاره ای بیندیش ای حبیبم!!!!زود. تر بندازینش بیرون plz
پاسخ:
سلام رفیق جون :) 
باور کن همه ی تلاشمون رو داریم می کنیم. فاگوزیست دوم یه سورپرایز ویژه داره که روز انتشارش متوجه می شید. قراره زیست شناسی کنکور رو منفجر کنیم :))
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۸ پـــــیــــمــــــان
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** *****
****** **** ***  *  *** *** **** ***** ** **** * ********
*** **** **** ***** ** ** *** ** *** **** ****** ***********
****
پاسخ:
سلام اره رفیق :) 
سلام خسته نباشید 
فک نمیکنید قیمت کتاباتون ی ذره زیاده ؟ 
کتابای سال به سالتون نه گیاهی داره نه ژنتیک نه تست هر کدوم 30 تومنه
تازه اگه 30 ت بمونه و بیشتر نشه 
خواهشا گیاهی و ژنتیکتون رو قیمتشو کمتر بزارین بتونیم بخریم 
پاسخ:
سلام دوست عزیز قیمت کتابها واقعا گرون تموم مشه برامون. کتابهای مبحثی مون قطعا ارزون تر خواهند بود نگران نباشید. 
سلام اقای دکتر .استان گلستان نمایندگی دارید؟؟ممنون
پاسخ:
سلام بله تو گرگان اکثر کتابفروشی ها دارن
سلام استاد من یک ماه قبل از کنکور امستل جزوه زیست دوم رو تهیه کردم حالا میگید کتابا تغییر کرده میشه تعیراتو جدا واس ما اعمال کنید تا ما اوم مطالب رو دانلود کنیم نخواد کتاب جدید بخریم!!!!
پاسخ:
سلام دوست عزیز امکان پذیر نیست چون کلا ساختارش تغییر کرده. جدا کردنی نیست :))
سلام.من میخواستم برا کنکور 95 کتاباتونو بگیرم.چه موقع چاپ جدیدش میاد؟؟؟آخه شنیدم امسال کتب زیست باز تغییر دارن.تاریخ بگید که من کی میتونم کتاباتونو که برا کنکور 95 مناسبن بگیرم؟؟
پاسخ:
سلام سال سوم رو می تونید الان تهیه کنید سال دوم هم اواسط مرداد میاد . 
سلام آقای دکتر
من منتظرم تا کتاب شما چاپ بشه و بعد کتاب درسی اونو بخونم و بعدش هم تست از گاج کیکرو!!!!!
فقط یه سوال چرا اینقدر جچم کار کتاب بالاست؟؟به نظر من چون هرکیبی هستش خیلی جاها مطالب تکرار شده درسته؟؟
راستی گتاب شما ژنتیک و گیاهی هم داره؟
پاسخ:
سلام بله دقیقا. از طرفی ما توی هر فصل چیزی حدود 30 الی 40 تا شکل اموزشی گنجوندیم تا دانش آموز با نگاه کردن به شکلا مطالب تو ذهنش تثبیت بشه. 
خیر در جلد مجزایی چاپ میشن چون سبک کاری متفاوت هستش. 
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۵ علی پوررضا
سلام بازم اومدم!!!!!!!!!!!!!!دکتر جان کتابارو کی میدی نمایندگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟در ضمن جریان وی ای پی چیه ادم نگران میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!البته فضولی نباشه
پاسخ:
سلام برای ژنتیک مندلی dvd میدیم بیرون. 
سلام در مورد سوال بنده در خصوص عدم چاپ فصل 11 با توجه به اینکه بالای فصل 11(عنوان فصل 8)ذکر شده بود بنده اشتباها فکر کردم فصل 11 نیس.از زحمات شما ممنون. و در خصوص همکاری شما با دکتر الیاس فداکار که قرار بود مجموعه تستی فوق ترکیبی چاپ کنین چی شد؟؟؟کی چاپ میشه؟؟
پاسخ:
خیر دوست عزیز با ایشون همکاری نداریم. همکاری مون با ایشون لغو شد به دلایلی. اما همچنان کتاب تست رو داریم روش کار می کنیم. منتهی با تاخیر میاد بیرون. 
سلام استاد فکر کنم شما تو فهرست اول کتاب فصل 11 رو نیاوردید
چون کتاب من هم همینطوره ولی آخرش فصل 11رو داره!
پاسخ:
سلام نه دوست عزیز اون فهرست بر اساس فهرست کتاب درسی نیست. :))
سلام .
شما استان س و ب هم نمایندگی دارید؟
پاسخ:
سلام کجا؟
سلام آقای جوادی توی گنبد. (یکی از شهرهای گلستان) نمایندگی دارین؟
پاسخ:
سلام بله کتابفروشی معروف شهرتون که الان یادم نیست نامیندگی مون هستش :) فک کنم باقرالعلوم بود اسمش. 
سلام استاد
چاپ جدید فاگو دوم با چاپ قبلیش خیلی فرق داره؟
چاپ قبلیشو دارم.نیاز هس که چاپ جدید رو هم بخرم؟
پیش 1 کی چاپ میشه؟
پاسخ:
سلام بله فرق داره بله حتمن باید تهیه کمنید. پیش یک بعد از دوم میاد انشالا
سلام
این کتاب سوم چاپ جدید شما گفتین تغییر نداره که ؟؟
حالا تو نظرا به یکی گفتین فصل 11 هم هست توش
من که الان چاپ دوم 94 رو دارم چی کار کنم
پاسخ:
سلام خیر همه ی کتابا مطابق با کنکور 95 هستش. 
ما سال دوم کتابشو ندادیم بیرون بلکه جزوه ش رو پارسال دادیم بیرون. الان کتابش داره منتشر می شه که خیلی تغییر کرده و حتمن باید تهیه کنید . 
سلام خسته نباشین
میبخشین گتاب گیاهی کنکور و ژنتیک مندلی کی چاپ میشن؟

پاسخ:
سلام تابستون امسال حتمن چاپ میشن . 
سلام.خسته نباشید.یه موضوع مهمی منوخیلی گیج ومضطرب کرده.خواهش میکنم سوالموحتماهمشوباحوصله وبادقت بخونیدودقیق جواب بدین.خیلیییی ممنون وشرمنده.جوابتون برام حیاتیه.هرچی ک بگیدهوون روانجام میدم.
من هدفم اینه ک حداقل زیست رو70بزنم توکنکوریعنی کمتراصلااا.حالامن بین یه عااالمه منبع درسی گیرافتادموخیلی استرس دارم ک خدایا من چیاروبخونم وکدومارونخونمووقت نمیکنم همشوبخونموازازاین حرفا...
بینیدبرای زیست شناسی دوم خیلی سبزچاپ93وبرای سوم چاپ امسال بادرسنامش94دارم.فاگوزیست سوم چاپ94دارم ومیخام دوم وپیش وگیاهی وهرچی دیگه ک فاگوزیست باشه روحتمابخرمشون.تمام جزوه های دکترعمارلو.جزوه های گیاهی الم.جزوه های معلم خودم.کتابای تست نشرالگوروهم دارم....
توروخدابگیدچیکارکنمممممم؟؟؟؟؟
خشیدکه خیلی طولانی شد
پاسخ:
شما فقط یک منبع درسنامه استفاده کنید. نظر ما:
درسنامه فقط و فقط فاگوزیست
تست: یا نشر الگو و یا گاج جامع
سلام کتابوتون فوق العاده اند

من سال 96 کنکور دارم سومو خریدم ولی می ترسم دومو و گیاهی رو بگیرم

واسه 96 کتابا تغییر میکنه؟ کتاب درسی که تغییر نکرده
پاسخ:
سلام خیر تغییر نمی کنه نگران نباشید. 
سلام اقای دکتر من یکی از طرفدارای همبشگی سایتتونم .امسال که کنکور داشتم همش اینجا اومدم واز فیلم هایی که گذاشنین استفاده کردم....واقعا ممنون ،حالا میخوام انتخاب رشته کنم بین پزشکی ودندان موندم لطفا شما که باتجربهاید راهنماییم کنید از همه جوانب کدوم بهتره!؟؟؟خیلی دودلم
پاسخ:
سلام برای خانمها دندون پزشکی بهتر هستش و پزشکی یک رشته ی سخت و پرحجم هستش. کسی که پزشکی می خونه باید حتمن ادامه تحصیل بده اما دندون پزشکی اینطور نیست. به نظر بنده دندون برای یک دختر خیلی خوبه اما پزشکی نه چون اکثر دخترا در دوران تحصیل ازدو.اج می کنن و درگیر بچه داری و شوهر داری میشن و به زور مدرکشون رو می گیرن . 
می خواستم بدونم با رتبه 28000 منطقه2 میشه پرستاری سراسری اورد.ممنون میشم اکه جواب بدین
پاسخ:
لطفا از دکتر افشار سوال بپرسید
(بالهجه شیرازی)
سلام آقوی جوادی
خوبی کاکو؟؟؟
کاکو دمت گرم
واقعا امرو که فاگو رو خوندم و بعدش تستوی الگو رو حل کِردم فهمیدم زیست خوندن ینی چی چی والو...:-)
ایشالله سال دیگه همی موقع ها با خبرای خوب خوب...
منتظر سایر فاگوها هستم و هستیم
زوتر چاپ کنید که گشنمونه... :-)
پاسخ:
سلام رفیق
انشالا که بترکونی زیست کنکورو
کتابای دیگه هم کمیان حتی قوی تر از فاگوزیست سوم
تابستون امسال قراره زیست شناسی کنکور منفجر بشه :)
سلام
1.ببخشید با توجه به حجم زیاد کتابا چه پیشناد و روشی برای خوندنشون دارید؟
2.ی کتاب خلاصه نمیشه بدید؟؟؟؟؟
3.بعد من ک کتاب فاگو سوم چاپ اول رو خریدم لازمه جدیدشو بگیرم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام زیست شناسی همینه و دانش آموزا خواه ناخواه باید روش وقت بزاره. کتابهای سایر بازار نزدیک به 900 صفحه ن! اونم با فونت خیلی ریز و اذیت کننده!
خیر نیازی نیست
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۵ حمید رضا عسکری
آقای دکتر سلام.دقیقا بگید ما تا کی باید منتظر فاگو دوم باشیم.؟؟؟عقب افتادیم از برنامه کانون.خواهشا ی چیزی بگید ب ما
پاسخ:
سلام دوست عزیز باور کن ما تمام سعی مون اینه که یه کتابی بدیم بیرون وقتی ورقش زدین کیف کنید! نه اینکه یه کار معمولی بدیم بیرون برای همین از مار کار می یره. شما برای اینکه وقتت گرفته نشه از روی کتاب درسی ت بخون انشالا کتاب میاد صبر داشته باشید. 
ببخشید بانک کتاب پایتخت جز نمایندگی شما هست؟
پاسخ:
بله
سلا م  و خسته نباشید می خواستم بدونم چرا در کتاب جدید زیست سوم فصل 11  نیست
پاسخ:
شاید کتاب شما مشکل داره؟ وگرنه فصل 11 هم داخلش هست و اتفاقا اون فصل رو یه کوچولو ویرایش کردیم. 
سلام
ببخشین میخواستم بدونم کتابتون بر اساس کنکور 95 هست؟
یعنی تغیراتی که کتاب درسی داشته  توش اعمال شده؟
مخصوصا پایه سوم
پاسخ:
سلام بله
تغییرات کتاب درسی خیلی کم بوده اما با اینحال ما تمامی تغییرات رو اعمال کردیم
دوم تغییراتش زیاد بوده که ما کاملا تغییرش دادیم. همه یب کتابها مطابق با کنکور 95 ستن 
سلام وقتی دوم چاپ شد برای نمونه لطفا یکی از دو فصل یک و دو رو بزارین /|؟که بدرد ازمون بخوره.ممنون
پاسخ:
سلام متاسفانه نمیشه چون یه سری از فصل ها به صورت رایگان در سایت هستن مثل تبادل گازها و حرکت
ممکن نیست
سلام. خسته نباشید. 3تا سوال.

برای کنکور 95 کلا چه کتابایی قراره بیاد؟! حداقل برای اومدن کدوم کتابا برنامه دارید؟

من کتاب سوم رو بصورت جزوه تابستون سال پیش گرفتم. چیکار کنم؟! همینو بخونم یا جدیده رو تهیه کنم؟!

الگو کتاب سوم و پیش یک رو دارم، نیاز به تهیه نسخه جدیدش هست؟!
پاسخ:
سلام شما باید فاگوزیست مطابق با کنکور 95 رو تهیه کنید
انشالا امسال کتابهای زیادی چاپ می کنیم 
سلام ،کرمانشاه نمایندگی دارین ؟ میشه اسم نمایندگی رو بدین ؟ ممنون
پاسخ:
بله دانش پژوهان
مای فرند په ما چیکار کنیم این پیشو ؟ 
معلما شروع کردن دارن میدرسن
راستی دومو هم لفت ندین بهتره 
هفته ای چن نفر میان بهم میگن جزوه سال 2 ی سال پیشو بده کپی کنیم
اگه جزوه بیوفته دست چاپخونه های .... 
پاسخ:
کتاب دوم تغییر کرده
به درد کسی نمی خوره جزوه های سال گذشته
منتظر باشید به زودی چاپ میشه. 
سلام آقای دکتر خوبین؟خوبم
یه ضر ب المثل سامورایی هس که هیچی نمیگه فقط نگات میکنه

این کتاب دوم چیشد مرداد شد و باز این دوم نیومد 
شما میخواین بعدش برین سروقت پیش ؟مگه آمادش نکردین هنو؟
ژنتیکم که پر گیاهی هم که دی ماه اینطوره میاد بیرون

قربانت فدات ستاره بچینی کتابا هرچه زودتر بیان بیرون


پاسخ:
سلام
کتاب دوم میاد صبر کنید لطفا
پیش 1 نوشته شده و بعد از دوم چاپ میشه. 
گیاهی هم بعد از پیش 1
بقیه کتابها تایم مشخصی نمی تونیم بگیم . 
سلام دکتر.پس این کتاب زیست دوم چی شد؟گفتید اخر تیر میاد.یه سوال دیگه .کتاب سومتون تو شیراز نمایندگیهاتون دارن الان؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام دندون رو جیگر بزارید
میاد
بله خرد
ســـــــلام استاد
میخواستم بدونم آیا کتاب فاگو دوم الآن به کتابفروشی ها ارسال شده؟؟؟؟
آخه چون هفته گذشته گفتین که پنج شنبه اش مفرستید؟؟؟؟ آخه می خواهم پنج شنبه این هفته از گیتا مهر تهران بخرم ؟؟؟
آیا به آن ها رسیده است؟؟؟؟

  خیلی ممنون
پاسخ:
سلام هنوز چاپ نشده

سلام خسته نباشید ترکیب هایی که در کتاب دوم و سوم با پیش آوردید همه شون در کتاب پیش در مبحث خودش نیز آوردید مثلن در زیست سال سوم یه نکته ترکیبی بین پتانسیل و گلیکولیز گفتید آیا این نکته ترکیبی در مبحث گلیکولیز در کتاب پیش هم آوردید؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
پاسخ:
سلام بله همه شون ترکیبی نوشته شدن
این موضوع باعث یادآوری و یک جور مرور میشه. 
سلام آقای دکتر خوبین ؟خوبم
چیشد این کتاب پیش و ژنتیک و زیست گیاهی تابستون تموم شد و خبری نشد
مگه میشه آقااااا؟مگه داریم؟؟؟
پاسخ:
سلام انشالا میاد. هنوز که اول تابستونیم :)
سلام و خسته نباشبد..کتاب 3 که چاپ شد دومم که نزدیکه،پیش یک حدودا کی چاپ میشه؟ 
پاسخ:
سلام به محض اینکه دوم رو وارد بازار کنیم می ریم روی پیش دانشگاهی کار می کنیم تا زودی بیاد بازار
سلام
هزینه مشاوره ایشون ؟؟
من میخوام تو کنکور درصد زیستمو بیشتر از 50 /60 بزنم از چه کتاب تستی استفاده کنم ؟ نشر الگو یا گاج ؟
پاسخ:
سلام
برید سایت خودشون
کتاب تستی الگو
کتاب درسنامه فاگوزیست
های استادددددددددد ممنووون بابت برنامه و خسته نباشید امروز 26 و خبری از کتاب سال دوم شماااااااا نیست امیدوارم تا 31 خبریییییی در راه باشه

پاسخ:
سلام برای دوم یک سورپرایز ویژه داریم کمی با تاخیر میاد اما یک کتاب فوق العاده رویایی میاد. 
خیلی ممنونم  بابت این اپیکیشن
آقا میگن این کتابا عوض شده من میخواستم ببینم که الان اگه کسی گاج رو مال سال قبل داشته باشه باید سی کار کنه؟؟؟
ماءالله گرنه عجیب با کتابای شما غوغا میکنه حالا بگین ما سی کار کنیم؟؟
 
پاسخ:
سلام
بله میشه استفاده کرد چون تغییرات خیلی زیاد نبوده

منم که جاوا هستم نمیتونم!چه خوب همه چی فقط برا بچه پولداراس!
پاسخ:
:)))
السلام علیکم و رحمه ا... و برکاته مای فرند :d
چگونه ای ؟ کوناگونی ؟ خوبی ؟ 
این پیش 1 چی شد پس 1 ماه تابستون تموم شد اخه بالامجان :|
؟؟
پاسخ:
سلام مای فرند :))
فعلا بزار دومو بدیم بیرون تا یه کم سر و صدا بپا کنه تو کشور بعدش ایشالا پیش یک هم می دیم بیرون.