.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

آزمون های زیست شناسی

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ب.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان عزیز، با توجه به اینکه دانش آموزان بسیاری از نقاط مختلف کشور تماس گرفته بودند و تمایل به حضور در کلاس های دکتر جوادی را داشتند و از آنجایی که آقای دکتر در حال حاضر فقط در قزوین تدریس می کنند و امکان فعالیت به صورت دبیر پروازی به سایر استان ها را به دلیل مشغله ی کاری ندارند، پس از گفتگوهای مکرر با ایشان تصمیم گرفتیم شرایطی را فراهم کنیبم که دانش آموزان سایر استان ها به خصوص آنهایی که کتاب فاگوزیست را تهیه کرده اند، از مطالب کلاس های ایشان با هزینه ای ناچیز بهره ببرند. همانطور که می دانید جناب آقای دکتر سبک کلاس هایشان به صورت نکته و تست می باشد و مطالب و نکات مربوط به یک فصل(برای مثال فصل شارش انرژی) را در قالب آزمون هایی آموزش می دهند. با هم فکری که جناب آقای دکتر جوادی و جناب آقای دکتر قنبرزاده داشتند تصمیم بر آن شد که سوالات برجسته و مهم آزمون های زیست شناسی دکتر جوادی را هر دو هفته یک بار در قالب آزمون هایی بر روی سایت قرار بدهیم تا دانش آموزان بتوانند دانلود کنند. در هر آزمون به تعداد 40 الی 50 عدد سوال چهار گزینه ای وجود دارد که دارای پاسخ نامه ی تشریحی کامل سوالات به همراه درسنامه های جامع نیز می باشند. در طی یک سالی که تا کنکور 94 با شما عزیزان همراه هستیم 20 عدد آزمون تستی برگزار می شود. هزینه ی هر آزمون 5 هزار تومان می باشد. با این حساب هزینه ی کل آزمون ها می شود 100 هزار تومان.

دانش آموزانی که کتاب فاگوزیست را تهیه کرده باشند مشمول 15 درصد تخفیف می باشند به عبارتی مبلغ 85 هزارتومان بابت دریافت آزمون های هفتگی پرداخت خواهند کرد.

دقت داشته باشید که امکان ثبت نام فقط در یک آزمون وجود ندارد.

برنامه ی راهبردی آزمون ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

جهت آشنایی با سبک کار و کیفیت پاسخ تشریحی دکتر جوادی به سوالات ، می توانید نمونه سوالاتی از سوالات دکتر جوادی را که در کلاس هایشان آزمون می گیرند دانلود کنید.

« بر روی تصویر زیر کلیک کنید »

افرادی که تمایل به ثبت نام در این پروژه را دارند، نام و نام خانوائگی به همراه شماره تماس و استان خود را در بخش نظرات همین صفحه در کادر پایین درج کنند. دقت داشته باشید که پیام خود رات به صورت «خصوصی» درج کنید. بعد از روز 18 ام شهریور ماه با تک تک افرادی که ثبت نام کرده اند تماس گرفته می شود و روش پرداخت نیز به آنها گفته می شود. لطفا در حال حاضر کسی به حساب آقای جوادی هزینه ای واریز نکند.

۹۳/۰۶/۰۷
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۶۹)

سلام 
پس کی آزمون ها شروع میشه؟
پاسخ:
سلام از اذر انشاء ا... استارتش شروع میشه
سلام قیمت جزوه سال دوم چنده؟
پاسخ:
روز 11 هم اعلام میشه
من ثبت نام کردم واسه ازمون ولی تماس گرفته نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار کنم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:
سلام چند روز دیگه تماس گرفته میشه. موفق باشید
سلام کتاب دوم چاپ شده کی میشه سفارش داد؟
پاسخ:
سلام جزوه ارائه میشه نه کتاب
از روز 11 مهرماه
سلام.ببخشید  آزمون ها به صورت آنلاین بر گزار میشود؟یا به صورت pdfاست برای دانلود؟
پاسخ:
هنوز تصمیم نگرفتیم هر چند سیستم آزمون  آنلاینم رو هم خریداری کردیم
اما به نظر ما پی دی اف بهتره شرایطش رو هم می گیم
۰۱ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۰ گلناز نجفی
سلام.ببخشید من که الان به آزمون ها ثبت نام نکردم الآن میتونم اقدام کنم؟چطوری؟
پاسخ:
سلام مشکلی نداره
۰۱ مهر ۹۳ ، ۱۰:۰۶ پدر بیولوژی
سلام
لطفا بگید آقای جوادی کی میان
یا حداقل شمارشو بگین
تا اشکالات کتاب رو بهش بگیم
اون شماره مال آقای جوادی نیس
می خوام با دلیل علمی ثابت کنم یه چیزی رو!!!
یا حداقل یه پیج برا اشکالای بچه ها بزارین
با تشکر
یاشاسین
پاسخ:
چشم 
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۲۰ رضا میرافضلی
سلام. ببخشید کتابا پست شده؟احتمال داره تا 5شنبه برسه؟
این کتاب ژنتیکی که میخواستید بدید بیرون راه حل هاش با کتابای دیگه فرق داره؟یعنی تکنیک و ترفند داره؟
مر30
پاسخ:
سلام
مشکل خدا رو شکر حل شد و فردا برای همه پست میشه
بله 
سلام سایتتون خیلی گیج کنندس سازماندهی درستی نداره لطفابخش خرید کتاب رو ساماندهی کنید اینجوری که شما میگید تا11مهرسفارش نمیگیرید حتما بعدشم میگید تا11ابان سفارش نمیگیرید بااین حرکت کند شمافقط داوطلب اسیب میبینه تاکتابو بفرستیدکنکورتموم شده
پاسخ:
نه دوست عزیز حتمن سفارش می گیریم
سلام خسته نباشید لطفا به من بگین اگه بخوام در طول سال تحصیلی همراه کتاب دوم تست بزنم کدام کتاب رو تهیه کنم : خیلی سبز، میکرو گاج، نشر الگو .
پاسخ:
میکرو گاج خیلی خوبه. دوتای دیگه تست هاشون چنگی به دل نمی زنه خیلی سبز که اصلن مطابق با کنکور نیست اما نشر الگو کمی بهتره
سلام من توی مدرسهمعمولی(دولتی) درس میخونم و معلمامون کنکوری درس نمیدن به نظرتون کلاس برم؟ قلمچی چطوریه کلاساش؟
پاسخ:
سلام به نظر من نیازی به کلاس نیست این روزها کتاب های آموزشی بسیار قوی توی همه ی دروس نوشته شدن کافیه از افرادی که موفق شدن صحبت کنید
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۱۶ مجید رشتبری
سلام،اقا جان خواستم عرض ادبی کنم و خسته نباشید بگم، یا حق
پاسخ:
:) مرسی عزیز دل 
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۵۲ رضا میرافضلی
سلام آقای محجوب. مشخصاتم رسید دیگه؟
آنزیمهای شبکه آندوپلاسمی صاف فقط قند خون رو کاهش میدن؟یا هم افزایش و هم کاهش؟
مرسی

پاسخ:
بله عاغا! :| 
هر دو به قول کتاب باعث تنظیم می شن توضیحاتش مفصله و خارج کتاب
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۴۴ چشم انتظار فاگوزیست 2
سامو علیک؛ب خدا افسردگی مزمن گرفتم  از بس ک منتظر فاگو دوم شدم؛مشکلی 2 چاپش پیش اومده ؟
پاسخ:
نه رفیق سفارشات بالاست کمی زمان می بره تا چاپ بشه چند روز دیگه برای همه رو پست می کنیم و توی سایت اطلاع می دیم موفق باشید
راستی عاغاااااااای محجوب من برای شما 1  بار  فقططططططط کامنت گذاشتم واسه ارسال جزوه... :((((( حتما تشابه اسمی پیش اومده اخه دلیل نداره که فقط  1"نگار" تو  کل ایران باشه اونم من!!!!!!!!!!!!!!!!!  لطفا بیشتر دقت کنین..... در هر صورت توفیق اجباری شد که من متوجه بشم برا من جزوه ارسال شده:)

پاسخ:
دوست عزیز ای پی سیستمها هم مشابه میشه؟! :| :| نگران نباشید موفق باشید
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۹ کیمیا گراوند
سلام  من 22 شهریور واستون واریز کردم به دستتون رسیده نظر خصوصیم؟ بعد کی دیگه ارسال میکنین
پاسخ:
سلام بله چند روز دیگه، به یه مشکلی برخوردیم حل بشه سریع می فرستیم نگران نباشید پوزش بابت تاخیر
اقای جوادی از قید بعضی بسیاری سوال طرح کردی که!اینکار ابهام ایجاد میکنه چون بعضی به معنی تعداد کمی نیست وبسیاری هم به معنی بیشتر نیست
پاسخ:
نه خیر دوست عزیز در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی تست هایی طرح شدن که بین بسیاری و برخی تفاوت قائل شدن! هر چند غیرعلمی هستش اما مجبوریم
سلام    اغا تو رو خدا کتابای دیگه رو هم بدید چاب وقتی کتاباتون رو دیدم خیلی خوشحال شدم همیشه دنبال این جور کتابی بودم کلی برنامه ریزی می کردم امید داشتم زیست رو میتونم زیاد بزنم خیلی خیلی خیلی ما رو ناراحت کردید  تورو خدا یه کاری کنید راستی من واسه آزمون هاتون ثبت نام نکردم می تونم ثبت نام کنم 
پاسخ:
خوب سال دوم و پیش 2 میاد می مونه پیش 1 که اونم یک منبع خوب معرفی می کنیم نگران نباشید 
سلام دیشب با من تماس گرفتین نفهمیدم. برا ازمون بوده یا اطلاعات واریزی برا کتاب دوم اشکالی داشته
پاسخ:
سلام خیر تماس بگیرید

س من 23 شهریور پولو واریز کردم یعنی فاگو دوم رو برام ارسال میکنید؟

تشکر

پاسخ:
سرکار خانم نگار شما چندین بار کامنت گذاشتید و ما هم چندین بار پاسخ شما رو دادیم لطفا کامنت های تکراری نزارید چون اسپم محسوب میشه بله پست میشه شما نگار جاویدان هستید و از شهر اهواز! خیالتون راحت
موفق باشید
با سلام

سه تا سوال فنی دارم :D
1 - هفت جلد کتابتون برای کنکور 95 اماده میشه ؟؟؟؟
2- مطالب فصل 5 تا 8 سال سوم به اندازه کیفیت مطالب کتاب ژنتیک میرسه ؟؟؟؟
3- اگر دوست داشتید بگید . انتشارات مورد نظر معروفه یا نه ؟؟؟؟

خیلی ممنون

پاسخ:
سلام
بله
در کتاب فاگوزیست سوم فصل ژنتیک مندلی(8) موجود نیست و مثل بقیه ی کتابهای دیگه جداگونه در یککتاب دیگه می دیم بیرون اما فصول 5 و 6 و 7 هستن که بسیار مفصل توضیح داده شدن
بله معرف هست و همه می شناسن و تمایلی به افشاش نداریم بهتره که خود انتشارات اعلام کنه. اگه قراره باشه کار به اتمام برسه خودشون اعلام می کنن
اغا من از این قول شما( پیش 2)  عکس میگیرم الان...اگه پیش 2 رو ندادید و بدقولی کردید میفرستمش واستون
پاسخ:
اصلن اگه پیش 2 رو ندادیم از سازمان حقوق بشر علیه من شکایت کن :))
سلام

برنامه راهبردی آزمونارو چه زمانی اعلام میکنید تا ببینیم با کلاسامون هم خوانی داره یا نه!
پاسخ:
به زودی ارائه میشه نگران نباشید 
سلام ببخشید در جزوه یجا نوشته منو سیتها قدرت دیاپدز دارند یجا نوشته ندارند بالاخره دارند یا ندارند؟
پاسخ:
اشتباه تایپی بوده. ندارند
درود
واقعا حالمون رو گرفتین از سال پیش دارین میگین پیش1 اخر تابستون بعد گفتین اخر مهر الانم...
به هر حال گفتین پیشها رو دادین به انتشارات یعنی گیاهی و ژنتیک و جمعبندی دست خودتونه؟ اگه اینطوره اونارو زودتر از وسط زمستون چاپ کنید
راستی یه منبع پیش 1و2 هم معرفی کنید لطفا من تعریف فار رو شنیدم ولی میگن زیاده واقعا
راستی نظر شما درباب دانشگاه ارتش چیه؟بده دانشگاش؟ اگه کسی پزشک ارتش شد میتونه مطب ازاد بزنه؟

پاسخ:
سلام
دوست عزیز درکت می کنیم اما تو هم مارو دریاب ! بالاخره آقای جوادی به عنوان یک مولف حقی داره 
برای پیش 1 یا نشر الگو یا فار
پیش 2 حتمن کتاب خودمون میاد بیرون نگران نباشید
دانشگاه ارتش زیاد جالب نیست حتمن با یک مشاور مشورت کنید
اغا جون هرکی دوس دارین ....پیش 2 خیلی مشکل و سخت هست...

با هر قیمتی بدین ما مییخریمم  این انتشارات هم که امسال نمیده صد درصد خدایی پیش 2 رو اماده کنید بخدا خیلی سخته واسه ما پیش 2...پر از نکته هست

اغا هر قیمتی بدین میخریم
پاسخ:
دوست عزیز ما نگفتیم که پیش 2 رو نمی دیم! پیش 1 رو نمی دیم ولی پیش 2 رو روی قولمون هستیم و حتمن می دیم بیرون که گفتیم اواخر دی ماه اگه خدا بخود حله

ارسال بعدیتون کی هست واسه دوم؟

من پول رو واریز کنم؟؟
پاسخ:
یک هفته ی دیگه
سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوست عزیزم آقای محبوب؛خواستم بپرسم ک جمع بندی گیاهی ژنتیک پیش 2 رو بصورت جزوه میدن بیرون یا اینارم مث پیش 1 واسه بچه هامون چاپ میشن‏!‏‏!‏‏!البته فدایی داری ها
پاسخ:
سلام
پیش 2 رو حتمن می دیم بیرون و گیاهی رو مشخص نیست اما بقیه شون مثل پیش 1 فعلا ارائه نمی شن
۲۶ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۴۸ طاها آقاجان زاده
پول ازمونها رو به صورت کلی میگیرین یا به صورت دانلود به ازای پرداخت؟
اینجوری بهتره اخه پولش کمتر میشه.یعنی پول هر ازمون جدا.
پاسخ:
نه خیر به صورت یکجا دریافت میشه
سلام
آقا شما چند در صد احتمال میدید که فاگوزیست پیش تا  پایان مهر به دستمون برسه حالا چه شما انتشار بدید چه انتشارات دیگه
پاسخ:
به امسال نمی رسه
آغا این قرارداد دیگه میخواین چیکار به این قشنگی جزوه سیمی میفروختین در حد تیم ملی !! این اتشاراتی ها حداقل واسه 95 میدن بیرون حالا نمیشه چاپ 1 جزوه بیاد چاپ های بعدی کیتاب بشه !!! تورو جون هرکی دوس داری قرار داد طوری ببند قبل عید بیاد باور کن قبل عیدم راضیم اصلن 2 ماه مونده به کنکورم راضیم !!! آغا اونا مهر کلاس میرن ما شهرستانی ها چه خاکی سرمون بریزیم!!! حالا کدوم انتشارات من برم با یک حمله انتحاری کل ساختمونشونو منفجر کنم!!! 
این این کنکور میاد اصلن؟
چی میشه خدایا؟
باور میکنی نمیاد ؟
جمع بندی و گیاهی و ژنتیک و دوم شامل قرارداد نمیشه؟
به همشون ج بدید و گرنه سکته میکنم با تشکر ...
پاسخ:
برای شما در حد تیم ملی بود :) خوب ما هم می خوایم که به صورت گسترده کتاب هامون وارد بزار بشه. قراره کتابپیش دانشگاهی 1 رو به صورت درسنامه و تست بدیم بیرون که قطعا زمان بر هستش
نه اونا رو خودمون می دیم بیرون. 
سلام لطفا کتاب پیش 1 رو هر طور که میتونید بدید بیرون لطفا !!!!اگه قراره چاپ بشه خیلی طول میکشه!!!!!
البته اگه برای مخاطبینتون ارزش قائل هستید!!! ممنون
پاسخ:
دوست عزیز اگر کمی در مورد زحمت هایی که برای این مجموعه ها کشیده شده فکر کنید متوجه سختی کار می شید. 
اغا ما کنکوری هستیم نباید زیاد بیایم نت....فقط واسه سایت شما هیی سر میزنم زیادد

خداوکیلی اگه کتاب پیش و بقیه کتابا رو به هر دلیلی ننوشتین یا ندارین بگین که ما سرکار نباشیم

ممنون
پاسخ:
نه خیر دوست عزیز پیش نوشته شده لزومی نداره تا به دروغ بگیم که نوشته شده! چیزی عاید ما نمیشه که. در ضمن ما کتاب ها رو به ترتیب نوشتیم و یک سری هنوز ناقص ن(از پیش 2 به بعد...) 
خوب ی جوری قرار داد ببندید تا وقتی اونا چاپ نمیکنن شما خودتون مثه دوم و سوم چاپ کنید

ولی اگه انتشارات معروف باشه فورا چاپ میکنن...مگه اینکه انتشارات برادران اصغر باشه
پاسخ:
نه خیر قراره کتاب درسنامه و تست باشه.
سلام اقای محجوب خیلی نامردیه شما قول دادید سال دیگه میخوایم چیکار نکنید خدا وکیلی نکنید
پاسخ:
شرمندتم رفیق خوب اونطور که می خوای همیشه پیش نمیره. 
درود
حالا این انتشارات به کنار خودتون که پیش رو مثل دوم و سوم چاپ میکنید مگه نه؟
درصد ازمونای کانون تو زیست چقدر میتونه مثل کنکور باشه؟
من هرکاری میکنم از70بالاتر نمیزنم...
پاسخ:
اگر قرداد کامل بسته بشه خیر چون حق انتشار رو نخواهیم داشت
کانون 70 عالیه!
کتای 8000 تست گاج جداگانه برای هر پایه چطوره؟؟؟همگامان چطوره؟؟؟
پاسخ:
بله 8000 کتاب خیلی خوبیه همگامان بدک نیست
سلام ویه دنیا تشکر

آقا خواهشا زیست پیش رو سریع تر بذارین از قافله عقب می مونیم البته خب خیلی زحمت داره اما به خاطر ما این کارو بکنین دعاگو میشیم اساسی
پاسخ:
سلام دوست عزیز برای زیست پیش دانشگاهی با یک انتشارات قرار داد بستیم(مراحل اولیه ش هستیم) و قراره که با اونها کتاب رو چاپ کنیم که با توجه به سیاست های مشخص اون انتشارات ، معلوم نیست پیش رو کی بدن بیرون اصلن برای امسال بخوان یا سال دیگه 
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۷ آرمان رامشی
سلام آقای جوادی ببخشید مزاحم شدم. یه درخواست داشتم.اگه میشه لطفا و خواهشا تا بیرون آمدن جزوه پیش دانشگاهی جزوه فصل اول پیش دانشگاهی رو ویژه فاگوزیستی ها روی سایت بزارید تا از همون اول سال طوفانی آغاز کنیم.آخه مدارس ما جوریه که از ابتدای هفته دوم امتحانا شروع میشن
پاسخ:
در مورد پیش دانشگاهی اطلاعیه ای خواهیم زد
سلام استاد کتاب زیست گیاهیتون کی آماده میشه آخه من خیلی بهش احتیاج دارم راستی قیمتش چنده؟
پاسخ:
سلام
بعد از دی ماه
سلام من اطلاعات برای ازمون زیست 19 شهریور ارسال کردم اما تماسی گرفته نشد ایا بعد از18 ثبت نام انجام نمیشده؟
پاسخ:
به زودی با همه ی افراد تماس گرفته میشه. تعداد بسیار بیشتر هستش
و علیکم

اغا این جزوه دوم مثه جزوه گیاهی تو سوم هست؟؟؟ اگه مثه اون باشه که خیلی خلاصه و ....

یعنی این جزوه مثه سوم کامل هست؟
پاسخ:
سلام
نمونه کارش که هست. 
سلام.خسته نباشید.خدا قوت.ببخشید من داشتم اطلاعاتو وارد میکردم که نتم دچار مشکل شد.خواستم بپرسم که اطلاعات واریزم به دستتون رسید؟
پاسخ:
سلام نگران نباشید 
بله
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۹ احسان رضایی
سلام خسته نباشید آقا رضا
یه سوال داشتم به نظر شما کتاب جمع بندی مهروماه چطوره؟
خوبه یا نه؟
ممنون
پاسخ:
بله کتاب بسیار خوبی هستش. توصیه می کنیم تهیه ش کنید و داشته باشید
درود
اقا من زیست 1 رو پرداخت کردم 
مشخصات منو دارین؟
فرید ویسی
پاسخ:
بله در آرشیو موجود هست
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۳۳ علی قوام زاده
حالا شما ورژن جدید اکثر انتشارات رو بررسی کنید.شاید شرایط عوض شده باشه.
پاسخ:
بررسی کردیم باور کن!
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۱۵ علی قوام زاده
سلام
لطفا بجز گاج ی منبع دیگه واس تست بگین ک سنگین باشه(حجم تستاش زیاد باشن در عین حال با کیفیت).
لطفا اگه میشه تا اول مهر منابع مختلفو بررسی کنید.ممنون
پاسخ:
نشرالگو بهترین گزینه س
سلام آقای محجوب.خسته نباشید.اگه جواب بدید خیلی ممنون میشم
ببخشید دبیر ما دو نکته از جزوه ی شما رد کرد یکی این که سیتوکینین با اثر روی واکویل باعث شادابی میشه و دیگه این که هورمون های تیروییدی با انتشار ساده از غشا عبور میکنند.و اینکه در بکرزایی منظور از قاصدک گیاه است یا حشره؟
پاسخ:
اولی تصحیح شده اما دومی درسته!
گیاه
سلام.میشه واسه خرید فاگوزیست 1 الان اقدام نکرد و وقتی پیش یک اومد باهم سفارش بدیم؟ بعدش شما برنامه ای برای چاپ کتاب نه جزوه فاگوزیست ندارید؟؟
پاسخ:
نه مشکلی نداره اما کار ما معلوم نمی کنه شاید پیش 1 دیر بیاد شاید زود بیاد. دست خود ما هم نیست. فعلا برای کتاب برنامه ای نداریم چون با توجه به مشکلات فراوانی که پیش اومد از قافله عقب موندیم و در این زمان چاپ کتاب ارزش کمی داره و به ضرر منتهی میشه. موفق باشید
سلام.ببخشید یه سوال. کسایی که برای فاگوزیست سال دوم اطلاعات رو فرستادن و مبلغ رو پرداخت کردند اسامیشون رو کی توی سایت میزنید که مطمئن بشیم جزو لیست هستیم و کتاب فرستاده میشه؟
پاسخ:
نگران نباشید سرکار خانم 
قیمت فاگوزیست پیش1 همراه با هزینه ی پست، کلا چند است؟
پاسخ:
هنوز آماده ی فروش نیست
با سلام. آقا تمنا میکنم فاگو پیش 1 رو تا حد امکان زود بدین بیرون. 10-15 مهر هم بیاد خوبه فقط از اون دیر تر نشه خواهشا. در ضمن میشه بگید آزمونا حدودا از کی شرو میشن و حداکثر تا کی زمان ثبت نام داریم؟ با تشکر.
پاسخ:
به زودی برنامه آزمون ها رو می زاریم رو سایت، پیش 1 رو هم چشم بزار داریم کاراشو انجام می دیم
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۴۴ رضا میرافضلی
سلام.برای ثبت نام  کلاسهای آقای جوادی هنوز وقت داریم؟دقیقا تا کی؟
پاسخ:
بله چرا که نه، تا 5 مهرماه
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۵۹ سیدمحسن طباطبایی
سلام خدا قوت خسته نباشید....ضمن عرض تشکر میخاسم بگم واسه آزمون کی تماس میگیرید و خواهشا تو پست اسامی را بزارید که بدانیم هسیم یا نه.واسه آزمون قلمچی 7شهریور چرا خودتان پاسخ تشریحی نگزاشتید. ممنون از زحمات شما
پاسخ:
اطلاعیه می زنیم. وقت می خواد عزیز :)
سلام خداقوت... اقا تا کی زمان داریم هزینه ی فاگو1 رو پرداخت کنیم؟
پاسخ:
تا هر وقت که دل تنگت خواست :) 
اقا قیمت این فاگو۲که قراره بزارید رو سایت یعنی سال دوم دیگه چقده ؟؟؟
البته جزوس دیگه؟
پاسخ:
بله جزوه س می زاریم رو سایت ولی گرونه نسبت به سوم

سلام خسته نباشید...

ببخشید من قصد داشتم کتاب دوم و سوم رو با هم بگیرم ولی تو بخش کتاب های چاپ شده فقط سوم هست متاسفانه!!

پس دوم چی؟؟

پاسخ:
میاسد نگران نباشید ولی به صورت جزوه
با سلام
من کنکور 93 شرکت کردم و رتبه نه چندان خوب 1700 اوردم از اونجایی که فقط پزشکی های تهرانو میخوام برای یه سال دیگه دارم تلاش میکنم خواستم بدونم  این 5 تا کتاب باقی مونده کی حاضر میشه پس؟فک کنم یکم دیر داره میشه ...! با جزوه های استاد آشنایی نسبی دارم ومیدونم خیلی مفصل مطالبو توضیح میدن.....خواهشا یکم سریع تر چون رو منابع ایشون حساب کردم اگه نتونستین کتاب چاپ کنین به جزوه سیمی هم راضی هستیم..
یه سوال هم داشتم کتاب ها رو باید فقط از سایت خودتون بخریم یا بانک های کتاب هم دارن؟
پاسخ:
سلام نگران نباشید یکی پس از دیگر متولد می شن :) حتی شده باشه به صورت جزوه :) فعلا فقط کتاب فروشی های قزوین دارن. اگه استان دیگه ای هستید باید از طریق سایت خودمون تهیه کنید که نحوه ی خرید در صفحه ی مربوط به « کتاب های چاپ شده» موجود هست
درود
گفتین پیش 1 اخر شهریور میاد درسته؟اقا واقعا میاد؟این یکی دیگه خیلی مهمه چون سال تحصیلی داره شروع میشه
حالا من اگه بخوام میتونم زیست1 رو هم همون موقع سفارش بدم؟
پاسخ:
سلام پیش 1 رو سعی می کنیم برسونیم حالا نهایت یک هفته اینور اونور بشه شاید
سلام اقا شما قبول دارید تو زیست شناسی اگه زیاد تست کار کرد نتیجه خوبی میگیریم یا ن توضیح بدید اقای محجوب عزیز
پاسخ:
با توجه به تست های اخیر تست زدن زیاد جوابگو نیست باید بیشتر بخونید. البته تست جایگاه خودش رو داره.
سلام وخسته نباشید.
ی سوال:کتاب های فاگوزیست شمادرآینده واردبازارخواهندشدآیا؟چ تاریخی؟
پاسخ:
سلام مرسی 
بله
مشخص نیست

سلام

میشه یه تحلیل بسیار قوی و دقیق و مفصل از  سوالات  زیست کنکور 93 بگین ممنون می شم اگه این کارو بکنین

تشکر

پاسخ:
این کار رو خواهیم کرد اما وقتش رو نداریم انشاء ا... طی هفته های آینده سعی می کنیم این کار رو کنیم
سلام به نظرتون میشه از مهر شروع کرد و درصد خوبی واسه زیست زد؟
پاسخ:
بله چرا که نه خیلی ها از مهر شروع می کنن اما شما از همین فردا شروع کن 
باسلام.آقا می تونید یه 20-30 تایی تست تالیفی نمونه قرار بدیدقبل از اینکه ثبت نام کنیم نمونه شون رو ببینیم؟؟؟چون منتظر تستهایی به مراتب سختر از کنکور هستیم که تستهای کنکور گلابی بشن.ممنون.
پاسخ:
باید از اقای جوادی بپرسم، قطعا نمونه کار هم گذاشته می شه اما به هر حال می تونید یکی از فیلم های آموزشی آقای جوادی رو از سایت کنکور دانلود کنید چون داخلشون تست هم بررسی کردن و تالیف خودشون هستش.
سلام
خواهشا اگر امکانش هست جواب بدین
1)الان امکان خرید کدوم کتابای فاگوزیست از طریق سایت وجود داره؟
2)اگه بخوایم کتاب فاگوزیست سال سوم و فاگوزیست سال دوم رو همراه هم سفارش بدیم باید چی کار کنیم؟
3)اگه سفارش دادیم حداکثرتا کی به دستمون میرسه؟
ممنون از لطفتون .
خواهشا تو پستا واضح تر توضیح بدین و آخرین اخبار رو هم در اختیار بذارین.
پاسخ:
سلام فعلا سال سوم قابل خرید هست. حداکثر 4 الی 5 روزه
سلام استاد.میشه لطفا پیش1 رو هم مثل دوم و سوم بفروشید؟ با تشکر

پاسخ:
سلام هنوز تصمیم نگرفتیم فکر نکنم
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۱۶ احسان رضایی
سلام خسته نباشید آقای محبوب
سوالات آزمون ها رو خود آقای جوادی شخصا طرح میکنن؟
پاسخ:
بله اکثر سئالات رو خودشون طرح می کنن و فقط چیزی حدود 10 سوال رو آقای دکتر قنبرزاده طرح می کنن.
باعرض سلام واحترام خدمت شما بزرگواران.آقا من قبلا برای رزرو فاگوزیست سال سوم ثبت نام کردم وباهام هم تماس گرفتید ومتاسفانه به دلیل مسافرت طولانی نتونستم کتاب رو بخرم وهزینه اش رو به حساب آقای جوادی واریز کنم.آیا میتونم یکشنبه که جواب پیامم رو دادین نسبت به خرید کتاب فاگوزیست اقدام کنم؟؟؟آیا فروش کتاب فاگوزیست سال دوم به زودی شروع خواهدشد که همراه سال سوم اون رو سفارش بدیم تا هر دو باهم برام ارسال بشه؟؟؟واینکه ثبت نام این آزمونهای زیست شناسی از کی شروع میشه تاثبت نام کنیم؟؟؟ممنون میشم زود جواب بدین.
پاسخ:
سلان مشکلی نداره، در مورد آزمون هم شماره تماس به همراه اسم کامل رو قرار بدید توی پست مربوط به آزمون های زیست شناسی، روز 18 شهریور تماس می گیریم.
Pاستاد محجوب اخر جزوه نوشتین مشاوره تخصصی زیست شناسی با ظرفیت محدپد بیست نفر میشه بگین یعنی دقیقن چی؟و این بیس نفر کیان؟و چجوریه؟

پاسخ:
اون برای سال پیش بود.