.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اطلاعیه

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ب.ظ

سلام...، امیدوارم که حالتون خوب باشه . خیلی از دوستان کامنت می زارن ، سوال می پرسن و ما هم بارها اشاره کردیم که کتاب را در تیرماه منتشر می کنیم اما تاریخ دقیقی مشخص نکردیم !! چون واقعا این کار عاقلانه نیست . دوستان ما هم مثل خیلی از انتشاراتیای دیگه هم دوست داریم که هر چه سریع تر کتابهامون وارد بازر بشن از همه ی اینها گذشته تقریبا در هر استان یک الی دو مدرسه منتظر کتابهای ما هستن تا برای دانش آموزانشون تهیه کنن . دوستان کتابها زیر چاپن کاراشون تموم شده همه چی حله فقط باید بره زیر چاپ که کمی زمانبره . از طرفی من خودم تا 15 ام تیرماه درگیر امتحانات و دانشگاه هستم و تحت هیچ شرایطی نمی تونم خودم رو درگیر مسائل مربوط به کتاب بکنم چون تمرکزم رو ازم میگیره . همونطور که شما دوستان عزیز نگران هستید ، من هم برای درس و دانشگاه خودم نگران هستم پس خواهش می کنم کمی درکم کنید . در طی این سالی که گذشت بسیار به استرس افتادم و دیگه دوست ندارم تحت فشار باشم . از اینکه زمان دقیق اعلام کنم معذورم چون این کار هم منو به استرس می ندازه هم دانش آموزان رو توی انتظار می زاره . انتشارات خیلی سبز با اون همه تشکیلات و پرسنل های چند صد نفری یه روز میگه تیرماه یه روز می گه مرداد ماه یه روز می گه شهریور !! خوب تقصیری هم ندارن چون شماها توی کار نیستید و نمی دونید که تالیف و چاپ کتاب تا چه حد مکافات داره و باید با وسواس زیادی کار بشه و همه ی مراحل رو با وسواس جلو رفت . اما این رو بدونید در بدترین شرایط کتابها فروششون قبل اینکه تیرماه تموم بشه دستتونه . با توجه به اینکه از قبل یک سری از مدارس سفارش دادن ، امکان اینکه کتاب در چاپ اول سریع تموم بشه ، تصمیم گرفتم که کتاب رو پیش فروش کنم تا تعدا بچه ها رو داشته باشم و اون دوستانی که منتظر بودن رو بیشتر از این تو انتظار نزاریم ، پیش فروششم بعد از امتحاناتم انشاء ا... شروع میشه . تخفیفم میدیم بهتون (حدود 15 الی 20 درصد) تا از دلتون دربیاریم . خیلی دوست داشتم مبحث مالاریا رو نکته هاش رو بگم اما حیف که نشد قسمت نبوده . به هر حال اگر احساس می کنید که تا اون زمان نمی تونید منتظر بمونید می تونید به سایت کنکور مراجعه کنید و تایپیک جامعی که در مورد منابع زیست رو مطالعه کنید چون منابع خوب بررسی و تحلیل شدن . امیدوارم که موفق باشید . 

راستی بچه ها خوش حال میشیم توی این نظر سنجی شرکت کنید .

۹۳/۰۳/۳۰
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۸)

با عرض سلام و خسته نباشید به همه تهیه کنندگان مولفین و دست اندر کاران این سایت

ببخشید یه سوال...دقیقا شروع کتاب ها از کی شروع میشه؟!
باور کنید من هر روز به سایتتون سر میزنم و مشتاقانه مطالبتون رو دنبال میکنم
و خیلی تمایل دارم زودتر کتاب های بسیار مفیدتون رو تهیه کنم.
خرید آنلاین رو هم لطفا مد نظر قرار بدین
باتشکر از زحمتتاتون
پاسخ:
سلام مرسی از لطف شما اما باور بفرمایید ما هم دوست داریم هر چه سریعتر کتابها چاپ بشن اما متاسفانه چپا نشدن و باید منتظر موند. هر روز به ما یک تاریخی رو اعلام می کنن و ما خودمون هم کلافه شدیم . بسیاری از مدارس تیزهوشان تماس می گیرن ولی متاسفانه....برای اینکه اذیت نشید بهتره اون فصولی از جزوات که بر روی سایت قرار گرفته رو دانلود کنید و بخونیدشون(می تونید پرینت هم بگیرید) تا کتابها چاپ بشن.
نظرسنجی بسیار زیرکانه ای بود.
بچه ها رو میکشونه برن کتابا رو ببینن.
پاسخ:
نه آقای آزاد !! اینطور نیست . قراره حتی براش قرعه کشی راه بندازیم و جایزه هم داره . امسال می خوایم حسابی ولخرجی کنیم توی سایت :)

سلام استاد.با تشکر از تمام زحمات ارزشمندتان.

استاد من دو تا سوال داشتم فصل ژنتیک یه جمله درباره ی زالی نوشته که مو پوست و چشم!!!!!!های افراد زال فاقد رنگیزه است!یعنی عنبیه ی آنها اون وقت چه رنگیه؟؟؟؟؟

و این که ص.215 خط آخر نوشته کلاهک از مریستم های نوک ریشه محافظت میکند!!!مگه اونجا مرده نیست؟؟

اگه جواب بدین خیلی ممنون میشم.

پاسخ:
سلام بله فاقد رنگیزه ی ملانین هستن و سفید دیه میشه و حتی بعضی جاها بی رنگ دیده می شن این شرایط در افراد کمی متفاوت هستش . مریستم هت نزدیک نوک ریشه ن نوک ریشه و منظور کتاب همین بوده . 
سلام
امکان داره کتاب ها تو چاپ اول تموم بشه دیگه چیه؟این همه صبر آخرش هیچی؟
اگه میشه قبل از 15 تیر کتابخانه های طرف قرار داد رو تو سایت بگین....راستی به کتابخانه های مازندران هم میفرستین دیگه؟
یا اصلا یه یه پست ثابت بزارین تا کسایی که کتاب رو میخوان اعلام آمادگی کنن.......این آخری رو اگه میشه سریعا و حتما انجام بشه.یه آمار نسبی هم دستتون میاد.
مرسی
پاسخ:
با سلام ما هم برای اینکه این اتفاق نیافته می خوایم پیش فروش کنیم نگران نباشید . در حال حاضر دیگه از هر مدرسه ای تماس می گیرن بهشون می گیم منتظر چاپ دوم بمونن . نگران نباشید شما . این کتاب بسیار کتاب بارزشی هستش و این همه انتظار ارزشش رو داره :) . این پستی هم که فرمودین بعد از 15 ام به امید خدا . موفق باشید
سلام

ی خواهش ازتون دارم آقای دکتر:

"ی قسمت از سایت مختص پرسش و پاسخ قرار بدین تا این امکاندانش آموزان  داشته باشند جاهای رو ک اشکال دارن از شما بپرسند و رفع اشکال کنند"

ممنون از شما
پاسخ:
سلام بله حتما . برای زیست شناسی یک بخش پرسش و پاسخ قرار بود کخ راه بندازیم چون واقعا نیاز هستش با توجه به اینکه کتابهای ایشونم وارد بازار خواهند شد نیاز مبرم میبینیم . موفق باشید
نحوه ی پیش خرید چه طوریاست؟
پاسخ:
با سلام بعد از 15 ام طی اطلاعیه هایی توضیحات کامل داده میشه . موفق باشید
ببخشید چه جوری باید کتاب  رو رزرو کنیم؟
پاسخ:
با سلام لطفا کامت دوستانتون رو مطالعه کنید :)
چه نظری بدم ؟ ممنون که نکات رو نذاشتین . البته وظیفتون نبوده و انتظاری هم نیست .
پاسخ:
:|