.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اطلاعیه آخر امسال :)

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۵۵ ق.ظ

با سلام خدمت شما تمامی کابران سایت

امیدوارم که توی این مدت رو ما رو تحمل کرده باشید با همه ی خوبی ها و بدی ها مون 

دوستان عزیز ما تا روز 15 فروردین می خوایم بریم عشق و حال :)) شمام برید همین کارو کنید مفیده !! توی این مدت تحت هیچ شرایطی جزوه به فروش نمی رسه و خواهشا اصرار نکنید که آقا فلان و بهمان....اگر کسی هم بدون اجازه و هماهنگی به حسابمون پول بریزه مسئولیتش پای خودشه . جزوه ش رو دقیقا روز 15 فروردین می فرستم چون از پس فردا دیگه نیستم و مسافرتم .

خوب دوستان همونطور که قول داده بودیم فیلم های آموزشی برای جمع بندی زیست شناسی براتون آماده کردیم و قرار بود که از روز 25 ام روی سایت قرار بدیم اما زودتر این اتفاق می افته . از روز 22 ام یعنی روز 5 شنبه این پروژه استارت می خوره . زمان آپلود فیلم ها هر شب ساعت 10 هستش . به طور معمول هر روز 1 ساعت فیلم آموزشی روی سایت می زاریم به این صورت که 3 تا فیلم 20 دقیقه ای . مباحث رو هم اول از پایه شروع می کنیم . این جمع بندی با همه ی جمع بندی هایی که توی عمرتون دیدید فرق داره توی همه ی جمع بندی ها میان تو هر فصل در حد 3 تا نکته می گن که به نظر من اسمش پیچوندنه نه جمع بندی . ما توی این فیلم ها به صورت کامل مباحث رو پوشش دادیم و جای نگرانی نداره . فیلم ها جهت دانلود قرار داده می شن امکان مشاهده ی آنلاین نیست . رمز هم فرستاده میشه برای همتون نگران نباشید .

عاغا بعد این که توی زیست در سطح جام جهانی ترکوندیم !! از خیلی جاها تماس گرفتن که بابا تو دیگه کی هستی دست طراحو بستی خنده هیچی دیگه اینا همش باعث شدن ما هم توی کارمون روز به روز پرانرژی تر کار کنیم . جزوه ی پیش دانشگاهی رو قصد ارائه نداشتم اما می دونم خیلی ها منتظرن . این جزوه رو هم با هزار بدبختی و دردسر کتابش کردیم و تیراژ 50 تایی به صورت آزمایشی چاپ کردیم . دست دتر هم درد نکنه که اجازه ی انتشارش رو داد ولی فقط و فقط به صورت پرینت شده و تحت هیچ شرایطی ما به کسی فایل نمی فرستیم حتی رضا محجوب خودمون که تو همدان الان خنده این جزوه یکی از قوی ترین جزوات ما هستش اگه خدا بخواد بعد از تامین هزینه ی چاپ تو تیراژ بالا فراهم شد توی چاپ بعدی بالای 2 هزارتا می زنیم تا همه ی داوطلبین 94 بتونن استفاده کنن . برای شما عزیزان فقط به صورت جزوه ارائه میشه .دقت داشته باشید فروش جزوه از روز 20 ام شروع میشه و هزینه ها همون روز اعلام میشه . پستش هم از روز 25 تا 27 ام  فروردین و برای همه با پست ویژه انجام میشه

خوب رسیدیم به جای باحال موضوع !!

خیلی از شماها تماس می گیرن و می گن عاغا واسه این گیاهی چیکار کنیم اصلا خوندنمون نمیاد و وقتی کتابشو باز می کنم انگاری دارن فحشم میدن !! و از این حرفا....

خوب من توی این چند سالی که تدریس کردم و با بچه ها صحبت کردم قریب به اتفاق بچه ها به این علت از زیست گیاهی فرار می کنن که توی کتاب متاسفانه خیلی خیلی خیلی پراکنده مباحث رو آوردن و  همین موضوعات پراکنده هم به صورت ناقص و پرابهام برای دانش آموز نوشته شده یعنی قوز بالا قوز !! از طرفی شکلهایی که توی کتاب درسی استفاده شده زیاد جالب نیست و این خودش ابهام ایجاد می کنه . 

می خوام بگم که اصلا جای نگرانی نیست . به خاطر اینکه بنده اومدم یه کتاب گیاهی نوشتم که حدود 160 صفحه س . این کتاب شامل تمامی مباحث گیاهی هستش (دوم + سوم + پیش دانشگاهی) . از نظر توضیحات مباحث و این جور چیزا زیاد حرف نمی زنم چون از جزوات دیگه مون کاملا مشخصه که این هم مثل اوناست . اما ما یه کار خیلی قشنگ کردیم . برای اینکه میل به خوندن رو تو شمای دانش آموز زنده کنیم اومدیم این جزوه ی گیاهی رو به صورت کاملا رنگی و کاملا روانشناسی شده نگارش کردیم شکل ها تماما رنگی هستن هم از شکل های کتاب استفاده شده هم از شکل های سورس های معتبر . از طرفی این جزوه توی کاغذ گلاسه پرینت میشه !! یعنی دیگه جزوه انقد خوشگله و شیک هستش که فک کنم برسه دستتون دلتون نیاد خط بکشید زیر نکته هاش خنده از طرفی قیمت پایین این جزوه نسبت به کیفیت محتوایی و خود جزوه هستش . قیمتش تا چند روز دیگه اعلام میشه و پیش فروشش هم اعلام می کنیم . جزوات گیاهی هم مثل بقیه ی جزوه ها از روز 15 فروردین به بعد فرستاده میشه (البته پیش دانشگاهی که فرق می کنه)

منتظر فیلم ها باشید .

راستی عیدتونم مبارک امیدوارم که همیشه موفق باشید و بتونید به کشور عزیزمون ایران خدمت کنید . آرام

۹۲/۱۲/۲۱
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۲۲)

ن بابا سایت تتون رو با تحویل سال ی تکونی دادین....

پاسخ:
مخلصیم :))
you are perfect man...we love u so much good luck

کاش ماهم میتونستیم بریم عشق و حال هعییییی!!!

خوش بگذره آقای دکتر!!مام وقتی مثه شما دکتر شدیم میریم :-D

پاسخ:
سلام . نه بابا عشق حالای ما همش کاره :)) اینا همش شکل کاره !! عشق و حالمون کجا بوده . انشاءا... که همه تون موفق بشید موفق باشید
ایول ایول داش فردینو ایول واقعا دست طراحو از پشت بستی فکر نکنم خود طراح هم بتونه اینطور جزوه ای بده بیرون
پاسخ:
ما مخلصیم
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۲ آرمان رامشی
سلام . ببخشید . پس کی این جزوه ژنتیک را روی سایت قرار میدید؟ خیلی لازم دارم
پاسخ:
دوست عزیز ما نسبت به ژنتیک گفتیم که هیچ مسئولیتی نداریم . جزوه رو هم گفتیم 3 روز قبل عید قرار میدیم . تازه شاید جزوه ی خودمون رو نزاریم تا ثبتش نکنیمنمی تونیم این کار رو انجام بدیم . به جاش جزوات ژنتیک اساتید دیگه رو بزاریم . موفق باشید .
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۵۵ دکتر بعد ازین!
سلام امروز 22 هس پس چرا فیلمای آموزشی نیس؟؟؟؟
و قرار بود رمزو پیام بدین !!!!!!!!!!
با سلام 
استاد چرا هنوز رمزا ارسال نشده 
تو رو خدا استاد 
خواهشا زودتر ارسال کنید
ممنون از این همه لطفتون

پاسخ:
سلام کلا رمز رو بیخی.......چون تعدا ثبت نامی ها زیاده و اصن نمی صرفه تا اس بفرستیم حداقلش 500 الی 600 هزار خرج داره خو چه کاریه بدون رمز می زاریم . فکر نمی کردم اینقدر ثبت نامی داشته باشم 
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۵:۱۳ پشت کنکوری
سلام آقای جوادی.فصل 6 دوم چرا شکل نداره ؟
پاسخ:
سلام جزوه ی فصل 6 شکل نداره توضیحش هم توی کامنتها هست همه می پرسن . برای رفع مشکل هم باز تو کامنتهای دیگه توضیحیدم :)
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۵۶ ایمان آزاد
با عرض سلام و خسته نباشید . آقای ملک زاده به شدت به جزوه ی فصل 4 شیمی 2 نیازمندم . ممنون میشم هرچه زود تر جزوه رو رو سایت بذارین . خدا خیرتون بده
پاسخ:
سلام آقای ملک زاده دیگه جزوه ای روی سایت قرار نمی دن . به احتمال زیاد فروششون کنسل شه
سلام

ممنون از شما

پیشاپیش سال نو هم ب شما تبریک میگم امیدوارم ک سال خوبی داشته باشین
پاسخ:
سلام مرسی همچنین . موفق باشید
سلام یک سوال برام پیش اومده شما تو جزوه دوم نوشتین آنزیم انیدراز کربنیک توی شبکه آندوپلاسمی زبر اریتروسیت ساخته میشه مگه اریتروسیت اندامک هم داره؟؟؟
هسته هم که نداره پس چجوری زن بیان میشه؟؟؟
پاسخ:
سلام وقتی که اریتروسیت ها هسته شون رو از دست ندادن و همینطور شبکه ی زبرشون رو از دست ندادن اون موقع به مقدار کافی میان و هرچی که دل تنگشون می خواد رو می سازن اما وقتی دار و ندارشون رو از دست دادن دیگه نمی تونن . به همین سادگی
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۴۳ محسن مهرابی
واقعا ممنون آقای جوادی خیلی خوشحال شدم راستی آقای جوادی اون برنامه ای که واسه خوندن زیست توی عید قولشو داده بودید منتظرش هستیم در ضمن من ورژن جدید سومتون هم میخواستم اگه جسارت نباشه ایشالا که سال خوبی داشته باشید و این موفقیت ها روزبه روز پررنگ تر بشه و سالم و سلام باشید
پاسخ:
سلام آماده شده ارائه میشه
سلام اقای جوادی من تمام جزواتتونو 1 جا (دوم+سوم+پیش+گیاهی ) رو میخوام لطف کنید بگین کی پولو واریز کنم
پاسخ:
سلام لطفا روز 20 فروردین تماس بگیرید
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۳۵ هادی زارع مهرجردی
سلام خیلی ممنون از کارهای خدا پسندانتان . انشاالله قبول باشد . لطفا درباره جزوه ژنتیک نیز توضیح دهید.
پاسخ:
سلام جزوه ی ژنتیک رو به زودی قرار می دیم
سلام...ببخشید من دوبار دارم این سوالو ازتون می پرسم ولی جواب ندادین..میشه جواب بدین!....کپک نوروسپورا کراسا می تواند برخلاف انسان تیامین مورد نیاز خود را بسازد....این جمله درسته؟...اخه تویه لوله های ازمایش بیدل و تیتوم تیامین وجود داره شکل 1-1پیش 1و در فصل 8پیش نوشته انسان نمی تواند تیامین مورد نیاز خود را بسازد!..استدلالم درسته؟..ممنون میشم جواب بدین...
ممنون واسه زحمت های که می کشید..عیدتونم پیشاپیش مبارک....
پاسخ:
ما مخلصیم همچنین
سلام دکتر توروخدا نکن این کارو . من فردا اگه بیام قزوین جزوه هارو بهم میدی تورو خدا هنوز اگه قزوینی بیام سریع بگیرم .  فردا بیام ؟ 
عید بخونم .
پاسخ:
خدا رحمتش کنه فردا رو :)
حناب جوادی ببخشید بابت مزاحمت مجدد،جزوه جمع بندی تون روهم قابل تهیه خواهد بود برای حدود یکماه قبل از کنکور؟؟؟
جزوه گیاهی که دارید مثل کاتالوگای کریستین دیور میدیدش بیرون!!! کامل تر از فصلای گیاهی که تو جزوه خودتون هستش،هست؟؟؟

پاسخ:
نه اونقدرام دیگه شیک نیست مگه می خوایم چقد بگریرم ! این جزوه کلا با جزوات گیاهی داخل جزوات اصلی فرق داره اصن یه چیز دیگه س .
سلام جناب جوادی،چندین سوال داشتم:
١-جزوه ژنتیک روهم جدا ارایه میدید یا روی سایت قرار میدید؟؟؟ اونطور که گفتین،روز قبل عید منتظر باشیم؟؟؟
٢-جزوه تستتون رو از کی میشه سفارش داد؟؟؟
٣-جناب جوادی،کسی که جزوه دوم و سوم و پیش رو با گیاهی و ژنتیک و جزوه تستتون داره،بفرض نیازی هم به کتاب هاتون داره یا دقیقا جزوه هاتون هستن؟؟؟ که ایناروهم شامل میشن؟؟؟
٤-ی موردم اینکه،کسی که الان جزوه دوم وسوم شما و به زودی پیش و گیاهی و جزوه تست  شمارو خریداری کرده والبته می کنه،وقتی که برای کنکور٩٤ ویرایش بشن با توجه به رویکرد خاص کنکور ٩٣ و البته نکات تکمیلی و اضافی که توش اعمال میشه یا تو کتاباتون اعمال خواهد شد.میشه تمااام تغییرات وویرایش هارو هم تهیه کرد بعدها؟؟؟ 
پاسخ:
جواب همه ی سوال ها تون : بله . جزوه ی ژنتیک هم روی سایت می زارم
مرسی استاد جوادی.درمورد جزوه پیش هم بسیار خوشحال شدم:)
فقط در مورد زیست گیاهی: گفتید پیش فروش قبل از عید ولی چیزی ننوشتید در محصولات که بتونیم سفارش بدیم!و فرمودید از 2روز آتی به بعد شما نیستید!
و مورد آخر اینکه ایشاا...options on the tableشما وهمه بچه ها پر از بهترینها در سال جدید باشه:) .
پاسخ:
جزوه ی گیاهی رو پیش فروشش رو اهلام می کنیم قیمت ها رو هم می زاریم . امیدوارم همه سال خوبی رو داشته باشین :)
۲۱ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۰۰ مریم حمیدی
واااااایییییییییی مرسیییییی مرسیییییییی مرسییییی 
پاسخ:
:)) قابلی نداشت
سلام اقای جوادی عزیز.این جزوه گیاهی که 28 اسفند میزارید،سطحش نسبت به این جزوه پایین تره؟ کامله؟
پاسخ:
نه اون بخش گیاهی که داخل جزوه ی دوم نیست رو می زاریم رو سایت . سطحس تو حد جام جهانی . اگه روش مانور می دادیم داخل جزوه دوم جزوه می شد 480 صفحه که واقعا خسته کننده می شد .