.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اطلاعیه سوم

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۳۸ ب.ظ

دوستانی که هنوز کتاب بهشون نرسید صبور باشند، همونطور که گفتیم ما از روز شنبه شروع کردیم به پست و تا روز دوشنبه طول کشید پس امکان داره برای شما روز دوشنبه پست شده باشه و از طرفی نصف افراد با پست پیشتاز بودن و نصف دیگه با پست سفارشی و دلیلش هزینه ی بسیار بالای پست پیشتاز هستش که برای ما خیلی بیش از اون چیزی که دریافت شده بود تموم میشد. برای هر کسی که نرسید انشاء ا... یکی دو روز آینده میرسه. موفق باشید

۹۳/۰۵/۲۳
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۳۹)

نمیشه الان بزنید اطلاعیه رو که فردا صبح بریم واسه کار بانکی؟؟؟؟
پاسخ:
نه خیر فردا ظهر می زنیم
پیش فروش کتابهای پیش زودتر از پیش فروش کتابهای دومه یا نه؟
پاسخ:
شاید با هم باشن
سلام وخداقوت
براکتاب اسم نوشتم مطمئن نیستم اسمم ثبت شده یا نه؟ شده؟
پاسخ:
عاغا نگران نباش

بعضی از نظرارو تایید نمیکنینااااا !!!!

پاسخ:
چون بی ربط هستند لطفا نظرات بی ربط نزارید

salam

mikhastam bedunam name bande ham sabt shode ?!

va inke shoma khodetun tamas migirin?!

پاسخ:
نه خیر ما تماس نمی گیریم روز سه شنبه از طریق سایت اطلاعیه فروش رو می زنیم. بله نگران نباشید ثبت شده موفق باشید
سلام وقت بخیر 

اقای محجوب میخواستم بدونم اطلاعات بنده ثبت شده؟!!

(اقای محجوب من فردا کلا تا2 در کلاس هستم.نمیتونم به سایت بیام.فردا شما فروشتون از ساعت چند هست؟میشه من 2 واریز کنم؟)

زنده باشید 
پاسخ:
موردی نداره

سلام

من یک هفتست یه نظر تو بخش گفت و گو گذاشتم که نظم رعایت شه ولی جناب جوادی پاسخی ندادند!!!

 

و یه سوال دیگه :

میخواستم بدونم کتابهاتون توی بازار منتشر نمیشه ؟!!!!

که تا پایان تابستون که نهایتا تا جلد سوم تکمیل شد همرو با هم تهیه کنم.....هر چند عجله هم دارم

و آخرین سوالم اینکه مثلا تو جلد دوم فصل 9 و 10 که گیاهی محسوب میشه به طور کامل بررسی شده ؟/!!!

پاسخ:
سلام چرا منتشر میشه بله بررسی شده اما در کتاب گیاهی خیلی خیلی خیلی بیشتر بررسی شده به همراه تست های فوق العاده خوب
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۵ محمد اسدی حیدری
سلام. خواستم ببینم اطلاعات من ثبت شده؟؟
پاسخ:
بله
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۱ علی قوام زاده
یعنی هرکسی سر بزنه به سایت میتونه سفارش بده؟
پس " رزرو " چی بود؟
پاسخ:
کسایی که رزرو کردن دیگه !! نه که هر کسی!!
ببخشید یعنی از روز سه شنبه دوباره جزوه ای میدین کتابو؟؟پس کی کتاب میاد؟؟
پاسخ:
بله ولی همون کتابه
سلام.خسته نباشید.ببخشید دوستان گل فاگوزیستی من به تازگی با سایتتون اشنا شدم ولی خیلی از کتاباتون خوشم اومد.هر جور شده میخوام بخرمشون.من تو سایتتون رزرو کردم ولی باز تو شکم که نکنه اسمم رزرو نشه.میخواستم بیزحمت بپرسم اسمم تو لیستتون هست؟و اینکه کتاب سال دومتونو کی برای فروش میذارید باز؟ممنون از زحماتتون
پاسخ:
رزرو شده نگران نباشید دوم رو هم اطلاعیه می زنیم
سلام

بی زحمت پیش فروش سال دوم هم شروع کنین، واقعا نیازمندشم


پاسخ:
سلامی کمی صبر باید....
پیش فروش کتاب سال دوم کی شروع میشه
پاسخ:
اطلاع می دیم
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۸ پگاه دیانتی
سلام من اطلاعات مربوط به خرید کتاب رو وارد کردم به دستتون رسید؟
پاسخ:
بله نگران نباشید
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۳ گلناز نجفی
یکیم یادم رفت بپرسم پیش1 حداکثر حداکثر حداکثر کی به فروش میرسه؟من واقعا با زیست پیش مشکل دارم.پدرمو در آورد...
پاسخ:
پیش 1 حداکثر 5 ام یا ششم مهر چون نوشته شده و آماده س باید کاراش انجام بشه
سلام    دوم کی فروشش آغاز میشه؟؟ 
پاسخ:
سلام اطلاع می دیم فعلا صبر باید کرد
سلام آقای جوادی جزوات باکتابا چه فرقی دارندماییکه جزوه داریم لازمه فاگوزیستم بخریم؟؟؟؟//
پاسخ:
سلام تقریبا بله چون بهترتر شده
سلام خسته نباشین 
ببخشین من واسه پیش فروش جزوه ثبت نام کردم میخواستم ببینم نظرم ثبت شده یا نه ؟ چون دفه قبل هم ثبت نام کردم ولی هیچ تماسی با من گرفته نشد 
مرسی 
پاسخ:
بله نگران نباشید
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۵ علی قوام زاده
سلام
میخواستم بدونم واسه این سری از فروش کتابتون با من تماس میگیرین یا نه؟
ثبت نام هم کردم.
ممنون
پاسخ:
سلام تماس نمی گیریم سه شنبه سر بزنید به سایت و می تونید سفارش بدید
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۰ آرمان شرف خاتی
اطلاعات من هم رسید؟؟؟
پاسخ:
بله نگران نباشید
 سلام.من اطلاعات مربوط به خرید کتاب رو وارد کردم.بدستتون رسید؟
پاسخ:
بله رسید
فروش از سه شنبه به صورت همون جزوه هست یا خود کتاب چاپ شده؟
پاسخ:
نه کتاب رو باز خودمون پرینت گرفتیم ولی همون مطالب کتاب هستش. اتفاقا همه ی بچه ها راضی بودن از سیمی شدن چون خوندنش رو خیای راحت کرده
سلام لطفا به سوال من پاسخ بدهید
1- واقعا ایا فاگوزیست دوباره فروخته میشه؟
2- کلاژن را کدام ریبوزم ها تولید می کنند؟ 
پاسخ:
بله واقعا واقعا!!
کلاژن چون پروتئین خارج سلولی هستش پس ریبوزوم های روی شبکه ی اندوپلاسمی زبر
۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۹ طاها آقاجان زاده
خب بالاخره کتاب ما هم رسید ولی فاقد رمز هست.
برای دریافت رمز چکار کنیم؟
پاسخ:
اس ام اس بدید
سلام.هورااااااااااااااااااااااا امروز صبح بلخره فاگوزیست منم رسید....اول یه کلی تشکر  از اقای جوادی و اقای محجوب .....کتاب هم همونطور که انتظار داشتم عالی بود مخصوصا سیمی بودنش.تو کامنتا خوندم قراره فروش کتاب دوم هم شروکنید.کی ایشالا؟!                                                                          من ودوستان بی صبرانه منتظره فاگوزیستای بعدیم.....

سلام نمونه ای از کتاب در حد 10 صفحه ای وجود نداره ؟ 
ببخشید من هنوز رمز ندارم چون من می خوام کتاب رو بخرم ولی چند تا سوال دارم ممنون میشم جواب بدین
واقعا من تو این نکته موندم.یه جا نوشته بود جسم سلولی و آکسون نورون حسی در خارج از نخاع و خارج از عصب نخاعی هست و دندریت اون درداخل عصب نخاعی هست.خب مگه ریشه پشتی و شکمی جز عصب نخاعی نیست؟؟؟؟
نوشته که:ریشه پشتی دو قسمت دارد قسمتی در داخل عصب نخاعی که شامل دندریت های نورون حسی است و قسمتی در خارج عصب نخاعی که شامل جسم سلولی و آکسون نورون های حسی است.
و بعد یه جا نوشته که همه اعصاب نخاعی مختلط هستند و از ادغام ریشه پشتی و شکمی به وجو می آید.
خب این تناقض داره لطفا اینو توضیح بدین
یه سوال دیگه کسی که قطع نخاع میشه اسفنگتر خارجی مثانه  اون شخص همیشه باز هست؟؟؟ولی به نظر من همیشه باید بسته باشه چون در آدم سالم مگه همیشه بسته نیست و بعد مغز می تونه بازش کنه؟؟؟
و یه سوال دیگه
یه جا نوشته هیستامین باعث گشاد شدن رگ می شود و باعث افزایش جریان خون می شود و باعث خروج بیشتر پلاسما و افزایش مایه میان بافتی می شود که این عامل باعث تورم می شود. ولی این موضوع تناقض دارد چون اگر رگ گشاد شود فشار خون کاهش می یابد و پلاسما خارج نمی شود.
و این موضوع هم تناقض دارد
خواهش می کنم جواب بدین

پاسخ:
دوست عزیز تناقض ندارن اجازه بدید تا بخش پرسش و پاسخ راه بیافته چشم. در ضمن فقط به افرادی که کتاب رو دارن جواب می دیم چون باید صفحه ی دقیق رو بگن بهمون و شرایط سوال رو می گیم. موفق باشید
مرسی این درسنامه ها هم مثل توضیخات ازمون قلمچی (ازمون 12ابان)کامل هست ?
پاسخ:
بله اون قسمت بخشی از درسنامه ها بود. موفق باشید
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۱ امیرارسلان ممنون
سلام:دی
اغا این کتاب محترم چرا نمیرسه:|

پاسخ:
فردا میرسه اگه تا غروب نرسید به اداره پست شهرتون زنگ بزنید برای 90% بچه ها رسیده

راستی پیش فروش کتابهای سال سوم و پیش کی شروع میشه

من خیلی عجله دارم

لطفا زودتر جواب بدید

یا علی

پاسخ:
چند روز دیگه
یا علی!! :)
سلام. بخدا می دونم سرتون شلوغه ولی ازتون خواهش می کنم تاریخ فروش سری دوم رو لطف کنین بگین ... می دونم که تعداد زیادی دانش اموز روزانه میان به این سایت و پیام می گذارن و میگن که کی دوباره به فروش میرسه ولی دلخور نشین و با جامعه ی ما کنکوری ها بسازین:) ((لطف کنین و بگین کی سال دوم و سوم و پیش رو کی برای فروش می گذاین))

ممنون:]
پاسخ:
چند روز دیگه نگران نباشید

جلد چهارم حدودا کی انشاءا...؟!!!

پاسخ:
در اواخر پاییز
سلام.
ممنون از حضور شما.
برای دادن لینک مستقیم کافیه وقتی میخوای مطلب پست کنی بر روی درج تصویر کلیک کنی بعد فایلت رو تو هر پوشه ای گذاشتی پیدا کن و بر روی + زیر فایل کلیک و در کادر باز شده بر روی لینک کلیک کن.حالا چندتا گزینه هست برای اینکه مستقیم دانلود بشه و صفحه توضیحات نیاد در قسمت مقصد لینک " به دریافت فایل " رو انتخاب کن و درقسمت نمایه لینک هم هر نمایه ای که دوست داشتی انتخاب کن در آخر بر روی افزودن به پست کلیک کن .تمام ./
پاسخ:
ممنون رفیق...
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۷ مجید رشتبری
سلام ، بلاخره کتاب رسید،ساغولون قارداشلار.
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۱ علی قوام زاده
سلام
ما که سری اول کتابا بهمون نرسید از کی باید شروع کنیم واسه واریز؟
پاسخ:
اطلاع میدیم
سلام 
چرا تاکید دارید که یه کتاب تست کار بشه همیشه میگید (الگو یا کاج)،
آیا بعد زدن تست یه منبع نکته ای باقی نمیمونه که بخوای اون یک هارو استفاده کنی 
یا
 نکته باقی میمونه ولی ارزش نداره زمان زیادی صرف چند نکته کرد 
یا 
پول منابع زیاد میشن
اصلن خودتون بگید فلسفش چیه دقیقن؟

حالا یکی زده به سرش مثله من میخوام هر چه کتاب تسته واثه زیست بخونم اینارو یکیشو تموم کنم اون یکی رو بخونم یا نه همشو باهم شروع کنم به خوندم!!!؟؟؟؟ ژنتیک گربه دارم واثه چند ساله پیشه(زمان دایناسور ها) میتونم استفاده کنم یا کدوم کتابو بخرم بهتره واسه کار حرفه ای

پاسخ:
نکته ای باقی نمی مونه اونایی هم که بمونه اصلن بدرد بخور نیست تازه کتاب فاگوزیست دکتر جوادی انقد نکته داره که خیلی هاشون نو و جدید هستن و تو هیچ کتابی نیست 
سلام. امروز جزوه ـتون رسید و خیلی بهتر از اونچه که فکر می کردم سیمی شده بود! خــیــلــی ممنون! خواهشا بقیه کتاب ها رو هم به این شیوه پیش فروش داشته باشید! :-).

و اما دو سوال! سوال اول؛ با توجه به اینکه اصرار زیادی برای مطالعه متن کتاب وجود داره و با توجه به حجم زیاد جزوه آیا واقعا نیاز هست در کنار فاگوزیست کتاب درسی رو هم مطالعه کرد؟

سوال دوم؛ در صورت میسر شدن همکاری با موسسه فارابی بوئین زهرا در این شهر هم تمایل دارید کلاس برگزار کنید؟
پاسخ:
ما مخلصیم.
با خود آقای جوادی تماس بگیرید. در مورد مطالعه هم باید بگیم که حتما و قطعا باید متن کتاب درسی رو اوالا واو به واو بخونید بعدشم باید خوب بفهمید و حفظ باشید

 سلام


* فوری *


میشه دقیقا بگین جلد هر کدوم از جلد اول تا چهارم کتاب کی به فروش میرسه ؟!!!!!!!!




پاسخ:
سلام 3 جلد اول قطعا تا اواخر تابستونه اوکی هستش
اوهوم :( ماله منم نرسیده ، فردا هم که جمعه س ، ایشالا شنبه دیگه برسه

پاسخ:
انشاء ا...