.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اطلاعیه فروش جزوات

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۲۳ ب.ظ

با سلام خدمت شما دوستان عزیز..........

بالاخره فروش رو دوباره شروع کردیم و همه چی رو تو بخش محصولات سایت نوشتیم اما حتما این متن رو بخونید به مشکل برنخورید :

با توجه به اینکه از قبل دوستانی سفارش داده بودن و حجم سفارشات جزوه خیلی بالاست پست این حجم از سفارشات حداقل 3 الی 4 روز طول میکشه بنابراین مجبور هستیم جزوات افرادی که قبلا سفارش داده بودن رو براشون پست کنیم (به الویت) و بعد از اون جزوات شمایی رو که قصد سفارش دارید پست کنیم . پس امکان داره اگه شما امروز سفارش بدید براتون تازه روز 1 شنبه هفته ی آینده (4 الی 5 روز دیگه) پست کنیم و از این زودتر هم نمیشه چون همونطور که اشاره کردم باید بر اساس الویت پست بشه . 

حالا ما الان سفارش بدیم یا همون یکشنبه ؟

از اونجایی یه لشکر !! منتظر جزوات ما بودن قاعدتا سفارشامون خیلی بالا میره و باز هم بر اساس الویت عمل می کنیم پس به نظر ما اگه هر چه زودتر ، بهتر ........

دوستان از تون خواهش می کنم ازمون نخواید که پارتی بازی و از این جور حرفا که برای ما زودتر بفرست !! باور کنید ما از خدامونه جزوات هر چه سریعتر به دست شما برسه و کارمون رو بخونید و لذت ببرید اما اگه برای شما رو بدون نوبت بفرستیم حق دیگری ضایع میشه......پس ما رو تو منگنه نزارید که هر چند قبول نمی کنیم

برای سفارش جزوات کلیک کنید 

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۱۹)

سلام چطوری میشه جزوه زیستتون تهیه کرد
پاسخ:
سلام به سختی :)) این جزوات به کتاب تبدیل شدن. برای تهیه ش کافیه روی آیکون فروشگاه اون پایین سمت چپ کلیک کنی و به فروشگاه منتقل بشی.
سلام 
لطفا جواب ارسال خصوصی ینده رو بدید
من متوجه نشدم اگر بخوام از تخفیف تون برای زیست 2 و زیست 3 استفاده کنم کی باید هزینه رو به حسابتون واریز کنم 
چون یه جا گفته بودید بدون هماهنگی پول واریز نکنید 
دوم اینکه جزوه گیاهی تون هم آماده ست یا نه؟


کپی شده از سایت www.zist110.ir
سلام 
لطفا جواب ارسال خصوصی ینده رو بدید
من متوجه نشدم اگر بخوام از تخفیف تون برای زیست 2 و زیست 3 استفاده کنم کی باید هزینه رو به حسابتون واریز کنم 
چون یه جا گفته بودید بدون هماهنگی پول واریز نکنید 
دوم اینکه جزوه گیاهی تون هم آماده ست یا نه؟
سلام
خیلی ممنون که این جزوات پر بار را نوشتید....
اگه من بخوام فقط چند فصل تهیه کنم چی کار کنم؟؟؟
من فقط فصل 10-11 سوم و 9-10-11 پیش و قلب دوم رو میخوام
میشه زود تر ج بدین آخه خیلی عجله دارم
خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۴۹ پزشک اینده
سلام من تازه با سایتتون اشناشدم امیدوارم مطالبتون برام مفید باشه
درپناه حق
khahesh mikonam 
اگه اجازه بدین جواب اقای امیر علی کریمی و من بدم.
دوست عزیز منم مث شما یک کنکوریم همه نه اماتقریبا بیشتر کتابا زیست بازارو دیدم یادارم مثل خیلی سبز در این  ک کتاب خیلی سبز خوبه شکی نیست اما خیلی سبز بحث های کتابو باز کرده و برای بچه ها  جا انداخته اما این الان کافی نیست اگه کنکور پارسال و دیده باشین میبینین ک سوالا ترکیبی شده همین طور ازمون ازمایشی ها جزوه اقای جوادی علاوه بر این ک مباحث رو توضیح داده همه نکاتی ک لازمه منو شما بدونیم ذکر کردن. )بیشتر از کتابای دیگ و کامل تر (
پاسخ:
مرسی خودم حوصله ی توضیح نداشتم :)
salam be man zang nazadin yani hanooz jozvamo nafrestdin?
پاسخ:
سلام ،  بر اساس اولویت جزوات رو پست می کنیم
salam aghay dr mikhastam tafavot ketab u ba ketab kheili sabz chie?sale dovom bishtar mad nazarame akhe ketab kameli hast che dalili dare k man biam ketab u ham begiram noghte ghovate ketabe u chie mamnun az sitetooon

واقغا عالی از زحماتتون..فقط توروخدا نکات تکمیلی رو هم بزارید..ممنون..

سلام
آقای جوادی جزوه بیش دنشگاهی ندارید؟
سلام واقعا نمیدونم چه طوری ازتون تشکر من با بخش پتانسیل عمل خیلی مشکل (داشتم)ولی با خوندن جزوه ی شما تمام ابهاماتم برطرف شد مطمئن باشید که کتاب زیستتون طرف دارای زیادی پیدا میکنه چون ویژگی هایی داره که کتابایی که الان تو بازارن اونا رو ندارن بهترین ها رو براتون آرزو میکنم و موفقیت بیشترتون رو از خدا میخوام (دعاهای من زود میگیره ها)
بخش تست های تالیفی کی را اندازی میشه؟
پاسخ:
تقریبا از این هفته نه هفته ی بعد........
دیگه جزوه کامل مث فصل حرکت برا دانلود نمی زارین؟
واقعا معتاد جزواتتون شدم. بزارین دیگه...
پاسخ:
چشم قراره ورژن جدید فصل حواس با جزوه ی کامل دستگاه عصبی رو قرار بدیم
saaaaaaalaaam bisabrane montazeram jozve b dastam berese
پاسخ:
انشاء ا.... :)
چرا دیگه نکات تکمیلی نمیزارین که؟؟؟
شما از سوالات ازمایشی سنجش پارسال چند نمونه میتونید بگذارید اخه میگن زیستش خیلی شباهت داشت ؟ گفتید تو کتابتون واسه سنجشم میگذارید ما که 93 کنکور داریم واسه ما میگذارید ؟
پاسخ:
چشم حتما سوالات ش رو قرار می دیم
خوش بحال هرکی میتونه بخره!!!!
بسیار عالی.
چه تصویر جالبی.امیدوارم بعد کنکور همه این جوری بشن.
فقط جزوه هوا ندنا!!!
:)