.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اطلاعیه مهم(پست ثابت)

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

با سلام خدمت شما همراهان همیشگی فاگوزیست....

با توجه به اینکه روز به روز مجموعه ی فاگوزیست در میان دانش آموزان، دبیران و مشاوران جا باز می کند متاسفانه یکسری افراد سود جو به طرق مختلف می خواهند از این شهرت فاگوزیست استفاده کنند و از آن برای خود پله درست کنند. شهرت یکباره ی فاگوزیست به قدری چشمگیر بوده است که متاسفانه خیلی از افراد به صورت آشکارا خود را به مجموعه ی فاگوزیست می چسباند! که البته به نظر ما با این کار  خنده دار خود را بدنام می کنند.

دقت داشته باشید که هیچ شخصی! تاکید می کنیم هیچ شخصی با مجموعه ی فاگوزیست هیچ گونه صنمی و هیچ ارتباطی ندارد! لطفا گول این افراد سودجو را نخورید. 

تنها سایت رسمی مجموعه فاگوزیست به شرح زیر می باشد و هیچ سایتی به جز موارد ذکر شده در زیر،  با این مجموعه مرتبط نیست:

www.zist110.com

www.biotest.ir

افرادی که با مجموعه ما در ارتباط هستند:

دکتر میلاد قنبر زاده

استاد رضا محجوب

دکتر قنبرزاده و استاد محجوب  هیچ گونه سایتی ندارند.

با توجه به اینکه مجموعه فاگوزیست به خوبی توانست نیاز دانش آموزان را از لحاظ آموزش برطرف کند، دانش آموزان زیادی هر روز تماس می گرفتند و می گفتند که چه خوب است که مجموعه ی تستی هم تالیف کنیم. اوایل این درخواست دانش آموزان را رد می کردیم چرا که حجم کاری بسیار بالاست و پروسه ی تالیف کاری بس دشوار است! اما از آنجایی که دانش آموزان به شدت به مجموعه ی ما علاقه مند شده اند شدت این تماس ها بسیار زیاد شد که نتیجه ی آن تسلیم شدن ما بود خنده پس از برسی های بسیار به این نتیجه رسیدیم که یک کتاب تستی را روانه ی باز کنیم تا مثل مجموعه فاگوزیست از همه ی کتاب های بازار متفاوت باشد! از طرفی چه خوب که این مجموعه کم حجم باشد! و از همه مهمتر! حرفه ای ترین و ناب ترین تست ها را داشته باشد.

 مژده ی دیگر اینکه این مجموعه ی تستی با همکاری 2 فرد ویژه! که به هنگام عرضه کتاب به بازار معرفی خواهند شد، در حال تالیف می باشد.

این مجموعه ی تستی در مرداد ماه روانه ی بازار می شوند که طی اطلاعیه ای از همین سایت مطلع خواهید شد.

در تیرماه امسال 3 جلد دیگر از مجموعه ی فاگوزیست منتشر خواهد شد و دیگر بدقولی وجود نخواهد داشت چرا که با همکاری دبیران زیست شناسی استان های مختلف و همچنین دانشجویان پزشکی دانشگاه های مختلف کشور، روند تالیف به شدت و با سرعت بیشتری انجام می شود. در تیرماه این 3 جلد رونمایی می شوند و روانه ی بازار! این کدام جلدها چاپ می شوند باید تا تیرماه منتظر بمانید و لطفا سوالی در این رابطه نپرسید. با توجه به اینکه در این دو سال به دلیل کمبود پرسنل و حجم بالای کار بدقولی هایی شد، می خواهیم امسال به شدت دانش آموزان را سورپرایز کنیم! چشمک

۹۴/۰۳/۱۸