.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اطلاعیه ی دوم

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۸ ب.ظ

با سلام خدمت دوستان فاگوزیستی!!

خوب می خوایم یه سری چیزارو بگیم که تعداد کمی از دانش آموزان که مستقیما با من در ارتباط بودن اطلاع داشتن اما اکثریت بچه ها خبردار نبودن. همونطور که تو مقدمه ی کتاب فاگوزیست اشاره کردم افرادی که کتاب فاگوزیست رو دارن می تونن از یک سری خدمات رایگان بهره مند بشن منتهی اون افرادی که به صورت اینترنتی از ما خرید می کنن خدمتا بیشتری بهشون می تونیم ارائه بدیم علتشم بماند. اما خدماتی که ما قراره از یک هفته دیگه شروع کنیم به این صورت هستش:

الف) پرسش و پاسخ:

ما صفحه ای رو راه اندازی کردیم تحت عنوان صفحه ی پرسش و پاسخ که توی این صفحه دانش آموزانی که کتاب فاگوزیست رو تهیه کردن می تونن هر سوالی که در مورد مطالب کتاب داشتن مطرح کنن  بعد ما پاسخش رو می دیم. فرض کنید شما فصل ماده ی ژنتیک رو از روی کتاب فاگوزیست می خونید و فرضا یک قسمت یا پاراگرافی رو متوجه نمی شید شما می تونید مستقیما سوالتون رو از مولف کتاب بپرسید!! دیگه از این بهتر!! خداوکیلی کدوم انتشارات این کار رو انجام میده؟ به زودی صفحه ی پرسخ و پاسخ راه اندازی میشه و شرایط سوال پرسیدن و غیره اعلام میشه.

ب) دانلود آزمون های رایگان:

همونطور که می دونید قول دادیم آزمون های آزمایشی رو تهیه کنیم و برای دانلود قرار بدیم. افرادی که کتاب فاگوزیست رو به صورت اینترنتی از ما خرید کردن ما حین پست کتاب، برای اون ها یک رمز 8 رقمی رو می فرستیم که با این رمز می تونن آزمون های آزمایشی که بر روی سایت قرار می گیره رو دانلود کنن. این رمز همراه با کتاب برای آنها ارسال خواهد شد. از این پس برای دانلود آزمون های آزمایشی رمز گذاشته می شود که فقط فاگوزیست ها!! خنده می تونن دانلود کنن.

ج) فیلم های آموزشی:

از چند روز دیگه که کتاب ها به دست دانش آموزان رسید ما فیلم های آموزشی زیست شناسی رو روی سایت آپلود می کنیم. از بین فیلم ها تقریبا 50 درصد شون برای همه گان هستش و می تونن دانلود کنن اما با این حال 50 درصد باقی مانده رو فقط فاگوزیست ها می تونن دانلود کنن که براش رمز عبور قرار می دیم. این رمز همون رمز 8 رقمی هستش که برای دانلود آزمون ها قرار داده میشه.

 

۹۳/۰۵/۱۶