.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اطلاعیه ی پست کتابها

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۳ ق.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان و دبیران محترم، اسامی که در زیر نوشته شده است برایشان کتابها پست شد و طی 3 الی 4 روز آینده (نهایت 5 روزه)خواهد رسید.

اسدی - کرمانشاه

گل کار - مشهد

کرمی - ایلام

پورعزیزی - تربت جام

صبا - زنجان

بی باک - ارومیه

همتی - شیراز

فتحی - آذرشهر

عیسی زاده - سلماس

رجبی - رفسنجان

دیانتی - اراک

قوام زاده - بدره

عابدی - بندر دیر

محمدی - دهدشت

توکلی - اصفهان

خدادادی - ایلام

شرف خانی - ایلام

نصیریان - تهران - ورامین

جوشن - گراش

وزیری - مشهد

پیکارنی - نی ریز

دکتر کریمی - تهران

افشین - دهدشت

واحدی - اصفهان

نستوه توکلی - بروجرد

مشایخی - لاهیجان

جعtر محمدی - اهر

خسروی - مشهد

انوری - بناب

بهادران - یاسوج

مدرسه ی شهید مفتح - تهران (36 عدد)

مدرسه ی شهید باهنر - تهران (27 عدد)

مدرسه ی دکتر قوچانی - مشهد (41 عدد)

تذکر : به دلیل کمبود وقت برای مدرسه ی شهید محمد پور روز پنج شنبه ی هفته ی بعد پست خواهد شد. موفق باشید

اگر شخصی نام ش در بین پست شده ها نیست لطفا اطلاعات واریزی مبلغ + اطلاعات کامل آدرس خود به همراه شماره تماس را در قسمن نظرات سایت درج کنید.

۹۳/۰۵/۳۰
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۳۳)

اقا دمتون گرک کتابه من رسید ولی اون کد گ گفتین 8 رقمی نبود 5 تابه از من....
الان این خدمات مربوطه به فاگوزیستایس هنوز راه نیوفتاده؟
پاسخ:
از مهرماه
چرا جواب منو نمیدید 
چرا واقعا چند بار پیام بدم اخه
پاسخ:
دوست عزیز احتما شما پیام خصوصی دادید متاسفانه امکان پاسخ گویی به پیام های خصوصی نیست. پیام هاتون رو خصوصی نفرستید تا ما بتونیم پاسخ بدیم :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ببخشید شماره ای که با  کتاب برام فرستادید زیر نوشتم کد رهگیری رو چه جور بهم میدید.؟*****

بعئ یک سوال دیگه از بعد شهریور هم کتابای دوم و سومو همچنان چاپ میکنید؟

پاسخ:
کدرهگیزی چی؟ با همون شماره ای داخل پاکت بود می تونید فایل های رمز دار رو دانلود کنید.
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۶ آرمان رامشی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام آقای جوادی. به نظر شما ** ** ** ***** ***** ***** ***** برای کنکور خوبه؟ چند مورد از اونا رو دیدم به نظرم خوب بود. سوالای کنکور امسالم با همونا به سادگی هرچه تمام تر پاسخ داده. مرسی
پاسخ:
دوست عزیز اینکه خودشون حل می کنن رو بیخال باش ببین خودت می تونی حل کنی یا نه ؟

سلام دکتر

ما که نمی تونیم کلاس بیام به دلیل بعد مسافت خیلی ضرر میکنیم ایا؟      

ایا میخواین نکته هایی رو بگین که تو کتاب فاگوزیستی که گرفتیم نیست؟

لا اقل اگه میخواین نکته های تکمیلی بگین برای بقیه بچه ها که امکان کلاس

اومدن رو ندارن به صورت pdf قرار بدین (این پیشنهاد لطفا انجام بدین)

پاسخ:
اقای جوادی همیشه حرف برای گفتن دارن و قطعا در این کلاس ها نکاتی رو به قول خودشون می گن که خیلی خوبه، اما به هر حال برای افرادی که قادر به حضور در کلاس های دکتر جوادی نیستند پروژه ی بسیار خوبی رو در نظر گرفتیم که به زودی اعلام میشه.
باعرض سلام میخواستم بدونم جلد5و7قبل مهر اماده میشن یانه واگر نه حدودا کی اماده میشن
پاسخ:
جلد های 5 قبل از اینکه دی تموم بشه و جلدهای 6 و 7 بعد از دی ماه
ایول دمتون گرم پس فردا میرسه....
ممنونم اقایه محبوب
سلام
میخواستم بدونم این فیلمها باسه دومی ها هم هست یا فقط برا سوم چهارم هاست؟
دستتون درد نکنه
پاسخ:
برای همه
سلام عاغا فاگوزیست سال۲یا همان دوم کی اماده ی خرید میشه
تا چندم شهریور؟
لطفا اعلام کنید که ما زود به زود به سایت سر نزنیم
ممنون
پاسخ:
بعد از 13 هم اطلاعیه می زنیم
سلام اقا محبوب
تو جواب هانیه خانوم گفته بویدن حتمن پست میشه خوب پس از منم پست میشه دیگه ن؟اخه تو جواب من گفتیم اخره هفته پست میشه طی دو سه روز کاری میرسه بدستم خواستم بگم اگه میشه  زودتر بفرستیدش
من سوم شهریور سفارشش دادم
پاسخ:
برای شما دیروز پست شده جناب
سلام من میخوام فاگوزیستو بخرم میخواستم بدونم من اگه امروز پولو واریز کنم و اطلاعاتمو وارد کنم همین پنج شنبه (فردا) کتاب برام پست میشه؟
ممنون
پاسخ:
سلام بله چرا که نه؟ وقتی یک شخص روز مثلا دوشنبه سفارش می دیه ما براش سعی می کنیم فرداش براش پست کنیم اما محض احتیاط ما قول پنج شنبه رو می دیم تا تحت فشار قرار نگیریم چون تعداد سفارشات بالاست.

سلام..

عاغا دمتون گرم بابت کتاب فاگوزیست 2..سنگ تموم گذاشتین!!فقط ی سوال؟کتاب فاگوزیست سال 4 و سال 2 کی آماده میشن؟

پاسخ:
خواهش، سال سوم بعد از 13 یا نهایت 15 شهریور اطلاعیه ش رو می زنیم
سلام

لطفا برنامه جامع مطالعاتی زیست رو که قراره ازمهربذارین این برنامه های تابستونتونو درنظرنگیرین واز اول شروع بشه من وبسیاری دیگراحتمالا تابستون با این برنامه همرا ه نبوددیم و دیگه این که با آزمون های آزمایشی (نه یک موسسه خاص فقط) هم هماهنگ باشه لطفا ،وسایردروس ومدرسه رفتن هم درنظرگرفته بشه البته قطعا همه رادرنظردارین برا تسکین خودم گفتم
پاسخ:
نگران نباشید برنامه های مهرماه بسیار جامع هستش و کلی مطالب مشاوره ای زیست شناسی و حتی مطالب آموزشی داره داخلش!!
سلام خداقوت..... اقا  تا اونجایی که من یادمه قرار بود یه سری فیلم اموزشی بزارین برای فاگوزیستی های عزیز! /ما که متاسفانه کلاساتونون رو نمیتونیم بیایم به 2دلیل اولا که قزوین نیستیم ثانیا ک Y نداریم..!!!!!!!!!!!!!!!! پس لااقل اون فیلم اموزشیا رو لطفا هر چه سریع تر بزارین /بابا بخدا ما
امسال کنکور داریم هاااااااااا 
پاسخ:
دوست عزیز نگران نباشید فیلم های آموزشی رو از مهر ماه آپلود خواهیم کرد . اونم با نکته های توپ

salam

ktb haye fagozisto to ktbforoshiha nemishe pyda kard?

پاسخ:
سلام در حال  حاضر خیر :) می تونید از بخش مربوط به کتاب های چاپ شده خرید کنید.
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۹ شعیب درویشی
سلام اقای محبوب بنده با همون شماره تماس گرفتم گفتن میتونین اقدام کنید مبلغو ریختم اطلاعات رو هم وارد کردم خواستم بدونم  تا اخره همین هفته میرسه کتاب عایا؟
ممنون میشم جوابمو بدین
پاسخ:
سلام دو ست عزیز آخر هفته براتون پست میشه و بعد از پست شدن طی 3 الی 4 روز کاری میرسه دستتون.
اصل کتابتون کی بیرون میاد؟ اگ قبل مهر میاد صبر کنیم و جزوه رو نگیریم
پاسخ:
نمی دونم بخدا باید خود دکتر اطلاع بده من اطلاعی ندارم
سلام

آقای دکتر عزیز برنامه ی واسی ارائه کردن زیست سال دوم ندارین؟؟

ب خـــــــــــــــدا نیازمندشیم

سپاس
پاسخ:
دوست عزیز برنامه ها از اول هفته رو اگه دانلود کنی متوجه موضوع میشی. 
الان که تو اون صفحه نشوته شده میتوینن اقدام کنید پس ینی من برم الان کاراشو بکنم بگین ترو خدا میخوام زود برم کاراشو بکنم نتتا زودتر تحویل بگیرمش
پاسخ:
بله مشکلی نیست
سلام
ان شاءالله حالتون خوب باشه
فروش کتاب ها از سر گرفته نشده؟چون من خیلی مشتاق هستم تهیه کنم ممنون
منتظره جوابتونم
پاسخ:
سلام به روی ماهتون، کمی صبر کنید چند روز آیند فروش شروع میشه
سلام اقا ببخشید الان دیگه به فروش نمیره که منم برم بریزم مبلغو و این کتابو بگیرم خداییش خیلی مشتاقم من نمیشه یکی برا من یه گوشه بذارین؟!تاییدشه لطفا
پاسخ:
:)) کمی صبر کن عشقم
سلام
انشاالله که خوب باشید
آقای محجوب اگه میشه مقدمه ی کتابو زودتر رو سایت قرار بدید
ممنون
پاسخ:
باید آقای جوادی برام بفرسته. به محضه اینکه خود دکتر بگه می زارم رو سایت
سلام.روز پزشک رو به همه پزشکای امروز و فردای این سایت تبریک میگم.
با تشکر کتاب امروز به دستم رسید.منتها رمز نبود باهاش.باید اس ام اس بدیم؟
پاسخ:
رمز داخل پاکت هستش خوب بگردید برای همه رمز فرستاده شده اگر نبود اسم و فامیلی کامل + شهر و استان نتون رو بگید اگر دانش آموز ما بودید حتما براتون ارسال می کنیم.

سلام .خیلی ممنون اسم من (دیانتی)هست ولی نمی دونم موضوع این کدرهگیری چیه؟


پاسخ:
کد رهگیری رو بیخیال، فردا یا پس فردا کتاب می رسه دستتون
سلام هم وطن فاگوزیستــــــــــی

امروز هم کتاب من به دستم رسید با کد 
دستتـــــتتون درد نکنــه اول یک چند دقیقه کتاب رو بغل کردم بعد نیگاش کردم بعد به جونه دکتر و اقای محجوب دعا کردم.بعد هم میرم بخونم.اینم که پانچ کردین خیلی خیلییییی ممنون چون من همه کتاب هامو پانچ میکنم کارم راحت شد.وااااااای یک عاللللللللمه مچکــــــــــررررر
پاسخ:
با کتاب خوش رفتاری کنیا !! خیلی نازه :)) بله خوشبختانه همه راضی ان از پانچ شدن کتاب
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۵ محمد اسدی حیدری
سلام. واقعا ممنون کتاب به همراه رمز به دستم رسید فقط لطفا بگین کی زیست 1 رو میزارین برای فروش؟؟ بعد این قسمت گیاهی رو که گذاشین تو جزوه موضوعش چیه؟؟
پاسخ:
چیز خاصی نیست
سلام.واقعا دستتون درد نکنه.خیلی خوشحال شدیم.ایشالا نتایج فوق العاده ای با کتاباتون بگیرم
پاسخ:
انشاء ا...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۰ آرمان رامشی
سلام. ببخشید نمیشه کار کتاب دوم رو زودتر انجام بدینو به فروش برسونید؟ آخه تا آخر شهریور دیره. منتظریم. خیلی گل هستین. مرسی
پاسخ:
سعی می کنیم انشاء ا...
سلام.میدونم اینجاجاش نیست ولی یه سوالی دارم اگه جواب بدین ممنون میشم.فاگوزیست گفته مایع مغزی نخاعی بین نرم شامه وعنکبوتیه قرارداره ولی کتاب درسی گفته بین سخت شامه ونرم شامه.یعنی طبق گفته ی کتاب درسی ی جورایی بایدعنکبوتیه داخل مایع شناورباشه.آخرش کدوم درسته؟؟باتشکر///
پاسخ:
منظور کتاب همون چیزیه که ما تو فاگوزیست گفتیم. تارهای عنکبوتیه در مایع مغزی - نخاعی آویزان هستش. عنکبوتیه متصل به سخت شامه هستش.
سلام 

خسته نباشین دستتون درد نکنه 

کد رهگیری مون رو چطوری بگیریم؟
پاسخ:
نیازی نیست اگر نرسید کد رهگیری م دیم. تعداد سفارشات بالاست و کد رهگیری 16 رقمه!! و خیلی سخته برای همه کد رهگیری بفرستیم. قبلا این کار رو می کردیم اما الان دیگه نه. 
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۷ محمد اسدی حیدری
اقا خیلی ممنون بله اسم من هست (اسدی کرمانشاه)... فقط کد رهگیری برام نیومده
پاسخ:
تعداد سفارشات بالاست و کد رهگیری 16 رقمه!! و خیلی سخته برای همه کد رهگیری بفرستیم. قبلا این کار رو می کردیم اما الان دیگه نه. 
سلام.. من اطلاعتم تو قسمت نظرات ثبت نمیشه.. واریز هم کردم چیکار کنم؟؟؟


پاسخ:
سلام ثبت میشه منتهی نظرات چون خصوصی ثبت می شن نمایش داده نمی شن و فقط مدیریت سایت می تونه اطلاعات شما رو ببینه. نگران نباشید خانم ایمانی
سلام..
آقا دمتون بسیار گرم..مرسی
این همه زحمت میکشین اذیت میشین واقعا دمتون گرم..
اجرتون با خدا((: