.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اطلاعیه ی کتاب فاگوزیست دوم و پیش دانشگاهی

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ

با سلام

دانش آموزان گرامی با عرض پوزش چاپ کتاب های فاگوزیست دوم و پیش 1 کمی با تاخیر مواجه شده است. لطفا تحت هیچ شرایطی به کتابفروشی ها و یا انتشارات تماس نگیرید. به محض اماده شدن این کتابها از طریق همین تارنما اطلاع رسانی خواهد شد.

کتابهای فاگوزیست پیش1 و دوم  تا 15 اسفند ماه به امید خدا چاپ می شود. ما داریم تمام سعی مون رو می کنیم تا یک کار کاملا متفاوت و هم تراز با کتاب فاگوزیست سوم ارائه بدیم برای همین زمان زیادی احتیاج داریم. امیدوارم درکمون کنید.

در مورد پیش 2 هم باید بگم که 15 قروردین ماه یعنی حدود 1 ماه و نیم دیگه چاپ میشه. پیش 2 چون مهم ترهستش سعی دارم تا متفاوت ترین و پرنکته ترین کتاب رو ارائه بدم. 

راستی یک سری از بچه ها این روزها سوالش اینه:

من دیر شروع کردم به خوندن و وقت زیادی ندارم تا هم بخونم و هم تست بزنم به نظر شما آیا فقط درسنامه های شما رو بخونم کافیه؟

ببینید بچه ها با توجه به اینکه سبک کارمون خیلی متفاوت هستش و دقیقا همون چیزیه که طراح کنکور دنبالشه یک دانش اموز اگه خوب مطالب مربوط به کتابهای فاگوزیست رو مطالعه کنه و حتی اگه تست هم نزنه! تاکید می کنم حتی اگه تست هم نزنه! خیلی راحت می تونه توی کنکور حداقل 65 درصد بزنه! و این یعنی ترکوندن! اما توصیه ی من به شماها چیه؟ شماهایی که وقت ندارید توصیه می کنم فقط درسنامه های کتابهای بنده رو بخونید و فقط تست های سراسری و خارج کشور و اگه وقت شد! تست های آزمون های قلمچی رو کار کنید. ازمون های قلمچی هم تست هاش رو تو سایت خودمون قرار دادیم می تونید دانلود. 

گلــــگـــی:

در ضمن دانش آموزی که میای با لحن زشت کامنت میزاری آی پی ت مشخصه که چه کسی هستی از کدوم استان از کدوم شهر و از چه منطقه ای!! تا دیروز توی آزمون های قلمچی میزدی 10 درصد الان با وجود فاگوزیست میزنی 70 درصد! حالا چون یکم ما کارامون ریخته به هم و چاپ هی داره به تاخیر می افته انصاف نیست که با لحن زشت و ناسزا کامنت بزاری. هیچ وقت نمک نشناس نباشید. این نکاتی که توی کتابهای فاگوزیست گفتم توی هیچ کلاس کنکوری اونم با هزینه های میلیونی نمی گن. اگه چاپ کتاب داره انقد طول می کشه برای اینکه با وسواس میرم جلو تا توعه دانش آموز که اون سر کشور تو منطقه محرومی با دانش آموزی که توی تهران با بهترین امکاناته حداقل در مورد زیست شناسی با هم فرقی نداشته باشین. هر چند مهم نیست من ناراحت نمی شم با این حرفا.

پی نوشت:

راستی دانش آموزان عزیزم اینو بگم که کتاب فاگوزیست دوم رو چون از نو نوشتم! یعنی نشستم درست و حسابی بازنویسیش کردم! توصیه می کنم شماهایی که جزوه ش رو تهیه کرده بودین اگه دوست داشتین کتابش رو تهیه کنید حتمن چون هم به صورت کامل مطالب رو پوشش دادیم هم اینکه نکته های خیلی بیشتری رو آوردیم. 

اینم از جزوه ی قلب که تو جزوه ی دوم نبود. بچه ها کتاب خیییییییلی کاملتر از اون چیزی که فکرشو کنید شده. حتی از سال سوم هم پربارتر نوشتمش حتمن تهیه ش کنید. راستی از طریق سایت خودمون هم نزدیکای چاپ کتاب که شد اطلاعیه می زنیم و فروشش رو شروع می کنیم.

دانلود جزوه ی قلب 

۹۳/۱۱/۲۵