.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اعتیاد به اینترنت = عدم موفقیت در کنکور

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان عزیز، در این پست سعی داریم که بزرگترین معذل کنکوری ها را برطرف کنیم و آنها را به آگاهی کامل از این موضوع برسانیم و آن چیزی نیست جزء اعتیاد به اینترنت!! در مورد اهمیت این موضوع فقط در این حد بدانید که بودند دانش آموزانی که از بهترین منابع استفاده کردند و بهترین مشاورین و معلمین را در اختیار داشتند با بهترین امکانات که والدینشان فراهم کرده بودند اما به خاطر همین اعتیاد به اینترنت و سرک کشیدن در سایت های مختلف آموزشی بازنده ترین فرد شدند.در این پست سعی داریم تا شما عزیزان رو آگاه کنیم و راه کارهای پیشگیری و در صورت مبتلاء بودن به این بیماری راه کارهای درمانیش رو انجام بدید تا خودتون رو نجات بدید.

لطفا بروید به ادامه ی مطلب!!

بچه ها ازتون خواهش می کنم حتما این مطلب رو بخونید می دونم که خیلی طولانیه اما باور کنید به دردتون می خوره شماها که انقد وقط واسه اینترنت گذاشتید خوب اینم روش!! آماده اید ؟ بریم ؟ 

همونطور که گفتم اینترنت شده قاتل جون بچه های کنکوری !! بزارید یک داستان براتون بگم، در سالی که گذشت با چند تا شاگرد خصوصی به صورت مسمر و فشرده کار می کردم و به خونشون می رفتم یکی از این شاگردها که در قزوین بود به شدت به اینترنت وابستگی داشت و کاملا معتاد شده بود تا این حد که وقتی من می رفتم خونشون والدینش اون رو صدا می زدن از سر لپ تاپش پا می شد می اومد!! این شخص بسیار بسیار از نظر مالی در رفاه بود تا این حد که دبیران مطرح سایر دروس رو هم به صورت خصوصی می آورد خونشون 0منظور از دبیران مطرح مولفان کتابهای قدر کنکوری در دروس مثل ادبیات ، دین و زندگی و...!!!) و خلاصه این که این فرد بهترین دبیران و منابع رو در اختیار داشت و فوق العاده هم باهوش بود(این باهوش بودن خیلی کارارو جلو می ندازه ها!!) اما اعتیاد به اینترنت باعث می شد روزانه چیزی در حدود 7 ساعت (به گفته ی خودش) پشت کامپیوتر بشینه و در اینترنت بچرخه واسه خودش. از این سایت آموزشی به اون سایت آموزشی !! از این سایت جوک و خنده به اون سایت !! و در آخر که سه ماه مونده بود به کنکور به معنای واقعی کلمه از نظر جسمی و بینایی دچار مشکل شده بود(عوارضش رو آخر سر می گم) تا انکه به پیشنهاد من فرستادنش پیش یک روانپزشک قهار و تونست این اعتیاد رو ترک کنه اما چه حیف که این شخص با این امکانات و این هوش!! فقط 3 ماه مونده به کنکور درست و حسابی بخونه و نهایتا رتبه ای که بخواد بیاره در فیزیوتراپی باشه ؟ چرا این فرد باید برای رشته ی پزشکی یا دندان پزشکی یک سال دیگه از عمرش رو برای کنکور بخونه و پشت کنکور بمونه؟  

متاسفانه بچه های کنکوری امروزی با توجه به گستردگی روز افزون اینترنت بیشتر به سمتش کشیده می شن و یک باور غلطی که بین شون رایج هستش فک می کنن وی سایتها نکات بیشتری یاد می گیرن در صورتی که فراموش کردن بهترین و قوی ترین منبع برای تمامی دروس کتاب درسی هستش اون ها باید با کتاب درسی اُنس بگیرن به قول من باید کتاب رو بچلونن!! یک دانش آموزی که اعتیاد به اینترنت داره مدام در حال سرک کشیدن به این سایت و اون سایت هستش (مثل سایت های کنکور، فرا، آلم، دبیرستان صنعتی شریف، سایت خودمون، و...) . راستی یه چیزی !! آهای تویی که همین الان تو دلت گفتی نه من از اونا نیستم و داری کتمان می کنی!! این رو خوب بدون اولین افرادی که جزء بازنده ها هستن همونایی هستن که دارن کتمان می کنن همیشه می گن من با بقیه فرق دارم!! میشه بگی فرقت چیه تا ما هم بدونیم ؟ گوشات اضافیه ؟ یا نه 6 انگشت داری تو هر دستت ؟ بچه سعی کنید خودتون رو گول نزنید !! من دانش آموزی رو می شناسم که 3 سال پشت کنکوره!! اما باز در سایت های مختلف سرک می کشه و کامنت میزاره!! اصلا چرا راه دور بریم، یک سری دانش آموزان که به نظر من احمق ترین افراد هستن سر استاد می شینن روزها و ماه ها در فضای مجازی با هم دیگه کَل می ندازن، یکی میگه فردین جوادی گله ، یدونه باشه!! یکی می گه نه بابا فردین جوادی اَخه !! اگر برید به سایت کنکور و در قسمت سرچش اسم من رو تایپ کنید مطالب مربوط به من میاد، من یک جزوه ای رو قرار دادم در اون سایت که یک شخصی (حالا اسمش اونجا هست) به من حمله کرد و باور کنید فکر کنم ایشون چیزی در حدود حداقل 4 ساعت زمان گذاشت تا با من کَل بندازه و اون متن های طولانی رو نوشت. این قضیه تقریبا مربوط به دو سال پیش میشه، همین فرد امسا هم پشت کنکور هستش چون از کامنتها و لحن ایشون و اسمشون که بسیار خاص هستش مشخصه خودش هستش!! چرا باید یک دانش آموز سر مسائل بسیار کم اهمیت با این و اون بحث کنه و بعدش که چی ؟ اون استاده رفت بالا یا اومد پایین به تو چی میرسه ؟ چرا آدم از یکی که خوشش بیاد حمایت می کنه ازش تعریف تمجید می کنه اما نه دیگه تا این حد که بیاد روزها و ماه ها کَل بندازه!! 

یک مثال دیگه بزنم (شاید با این مثال همون افرادی که منظورم هستش از من بدشون بیاد اما باور کنید حقیقت محض هستش) برید یه سر به سایت کنکور بزنید و وارد انجمنش بشید می بینید در اونجا یک سری افراد در تمامی تایپیک های این انجمن در حال گفتگو هستن خوب این نشون میده این افراد متاسفانه دچار اعتیاد شدید اینترنت هستن!! و باید هر چه زودتر تحت درمان قرار بگیرن. شک نکنید این افراد بازنده خواهند بود چون زمانی رو برای درس خوندن ندارن شاید یکی بگه نه من 5 ساعت توی اینترنت می چرخم بقیه ی زمان ها رو می خونم ولی باور کنید داره دروغ میگه!! چون خستگی جسمی و روانی و حتی چشمی بعد از پشت کامپیوتر نشستن هست!! الان منی که این مطلب رو دارم می نویسم با اینکه بیشتر روی کیبورد ذَل می زنم و تایپ می کنم تا یک ساعت چشمهام قطعا درد می کنه و همینطور گردنم !! بچه ها باور کنید اینها خیلی مسائل مهمی هستش.

البته بچه ها دقت داشته باشید که من نمی گم به این سایت ها نرید یا توی انجمن گفتگو نکنید بلکه باید کنترل شده از اینترنت استفاده کنید برای مثال یک زمانی رو برای خودتون مشخص کنید مثلا روزهای 5 شنبه یا جمعه ها و فقط در این روزها در حد دو 1 الی دو ساعت در اینترنت بچرخید واسه خوتون . ما هم برای اینکه دانش آموزان حداقل معتاد سایت ما نشن از همین امروز اعلام می کنیم که اگه قرار باشه پستی بر روی سایت قرار بگیره به طور معمول روزهای 5 شنبه و جمعه قرار خواهد گرفت.

حالا جدا از اعتیاد به اینت می خوام از یک سری اعتیادهای دیگه که هم دخترها و هم پسرها رو درگیر خودش کرده بحث کنم. متاسفانه و هزاران بار تاسف!! که دانمش آموزان زیادی درگیر مسائل جنسی هستن و بسیاری از دانش آموزان که در منزل خودشون به اینترنت دسترسی دارن روزانه بارها و بارها به سایت های مبتذل و به اصطلاح سایت های پورن سر می زنن و خودشون مشغول دیدن فیلمها و تصاویر مبتذل می کنن. بچه ها من کاری با گناه بودن و یا نبودن و اینجور چیزاش ندارم فقط می خوام چندتا جنبه ی منفی ش رو بگم و اینکه اولین چیز اینه که با ورود به این سایتها دانش آموزان ساعتها!! مشغول می شن و روز به روز متاسفانه شوق و اشتیاقشونم بیشتر میشه. از طرفی از نظر روانی و جنسی اثرات بسیار منفی و خطرناکی روی دانش آموز داره و معمولا این گونه افراد در زمان ازدواج با همسرشون دچار مشکل می شن و آمار خیانت به همسر بسیار بالاست(چه پسرها و چه دخترها) .

جدای از اینها پسرها اغلبشون گرفتاری بزرگتری دارن!! و اون اینه که متاسفانه خیلی از دانش آموزان که در اینترنت وارد می شن حداقل برای یک بار هم که شده کار بسیار زشت «استمناع» رو انجام می دن و با رجوع به این سایتهای مبتذل این کار براشون یک امر عادی میشه. فکر کنم حداقل دبیران دین و زندگی به اندازه ی کافی در مورد این موضع و اثرات اون صحبت کردن و من دیگه کشش نمی دم!! یک دو سال پیش یک دانش آموزی داشتم که پر از گرفتاری بود!! اعتیاد به اینرنت، اعتیاد به استمناع!! اعتیاد به قرص !!(حالا توضیح می دم) و خلاصه بنده خدا خیلی درگیر بود. این فرد در کلاس حواسش پرت بود و من متوجه این موضوع شدم و بعد از کلاس باهاش صحبت کردم اما چیزی نگفت ولی هفته ی بعدش سفره ی دلش رو باز کرد!! این فرد علاوه بر اون چیزهایی که گفتم به قرص «ریتالین» هم معتاد بود!! این قرص که به باور غلط دانش آموزان باعث افزایش هوش و تمرکز میشه توسط این فرد به شدت مصرف می شد(قرص خیلی گرونی هم هستش) . در صورتی که این قرص چیزی جزء افسردگی بعد از یه مدت مصرف ، چز دیگه ای نداره. پس بچه بهتون توصیه می کنم اصلا سمتش نرید و بدونید با دوپینگ کردن و اینجور چیزا کار به جایی نمی کشه چون کنکور سال دیگه س!! نه چند روز دیگه !! و اگه قرار باشه یکی از الان خودش رو دوپینگ کنه اثرات جانبی دارو در بدنش ظاهر میشه.(بعضی از دانش آموزان متاسفانه در اثر مصرف این داروها جان خودشون رو از دست دادن) و باز خدا رو شکر می کنم که تونستم به این دانش آموزم کمک کنم تا این اعتیاد خطرناکش رو ترک کنه ولی متاسفانه نتیجه ی خوبی در کنکور نگرفت چون وقتش رو با اینجور چیزاها می گذرونده به جای درس خوندن!!

مورد بعدی هم عشق و عاشقیه!! که الان سرعت نت من خیلی پایینه می ترم اینی هم که نوشتم بپره!! باشه واسه بعد!!

خـــــــــــــــــــــــــــوب!! سلام به همگی، چه خبرا بچه ها؟ خوبین؟ خوشین؟ رو به رشدین؟ کدّن نه خبر؟ (این یه تیکه ش به زبان آذری بود بیخیال شید). دوستان متاسفانه این چند روز در بستر بیماری به سر می بردم و کم مونده بود که ضربه ی سهمگینی به آموزش زیست شناسی کشور وارد بشه!! آرام(راستی بچه ها نوشابه pepsi چنده؟زبان درازی) با اینکه توی عمرم زیر سرم نرفته بودم بابت مریضی آمپول نزده بودم!! بالاخره ما هم گرفتار شدیم و حالا از اون گذشته داشتم با خودم فکر می کردم این دکترا چقد زیاد دارن می گیرن!! واسه یه سرماخوردگی ساده 200 هزار تومن !! جدا از شوخی اون شخصی که کاگر هستش باید اون همه درد رو تحمل کنه تا سیستم ایمنی بدن خودش دست به کار بشه. حالا از اون گذشته اون پولی که باید پرداخت کنه در یک لحظه!! ولی بابتش چندین روز زیر آفتاب سخت کار کرده!! نه داداش اینجوری نمیشه من باید 5 شنبه ها رو رایگان کنم ملت حالشو ببرن اینجاست که میگن حال برادر مرده را برادر مرده داند و بس!! یا یکی دیگه ش حال شب های مرا همچو منی داند و بس تو چه دانی که شب سوختگان چون گذرد؟ (اینا توی کنکور خیلی اومده تو قرابت ها خنده) . خوب بچه همونطور که می دونید می خوام ادامه ی داستانمون رو بگم براتون که خیلی از پدرها و مادرها تماس گرفتن باهام و کلی دعا به جونمون(خدا خیرشون بده) که عاغا!! ای کاش اینارو زودتر می گفتی حالا بگو ما چی کنیم، خیلی خوشحالم که مطالبم مید واقع شد. خوب بریم سر اصل مطلب:

عاشق شدن و کنکور !!

از اونجایی که در کشور ما خانواده ها از روابط بین پسر و دختر دوری می کنن(کاری به خوب و بد بودنش ندارم) و این موضوع رو بسیار زشت می دونن(البته اکثرا) و از طرفی بالاخره همه ی افراد یک روزی از طرف خانواده شون کم یا زیاد مورد کم لطفی قرار می گیرن(یه جورایی تو مایه های کم محبتی) و از اون طرف هم فشارهای جنسی میشه یک چاشنی قوی برای این عوامل تا یک آقا پسر یا یک دختر خانم به طرف جنس مخالفش کشیده بشه. نمی دونم واقعا این بحث رو از کجا شروع کنم انقدر گسترده س انقدر مطلب واسه گفتن داره که باور کنید شاید بشه یه کتاب 500 صفحه نوشت در موردش، آقا پسر عاشق میشه بعد چند روز احساس می کنه که اگه شماره ی یک نفر خاص روی گوشیش نیافته قلبش می خواد از حلقومش بیاد بیرون!! (اونایی که تجربه ش نکردن باید بگم بله یه همچین حسی هستشا!!)  به مرور که می گذره این وابستگی بیشتر و بیشتر میشه تا دو ماه، که در ایت مدت به معنای واقعی کلمه همدیگرو دوست دارن و فرض کنید یک کنکوری عاشق می تونه توی این شرایط درس بخونه؟ حالا به فرض بتونه هم امکان نداره بین این دو شخص حرف و حدیث و دلخوری پیش نیاد که شک نکنید اگر دو طرف از اون گیرا باشن(مثلا پسره خیلی تعصبی باشه یا دختره حسود باشه خنده) هر روز جنگ و دعواس اما بعدش آشتی می کنن و متاسفانه نصف روز اینها یا با تلفن حرف زدن میگذره یا با اس ام اس یا اگه دیگه نهایت خیلی با کلاس باشن تو فیسبوک با هم چت می کنن، دختره به پسره میگه جوجو!!(با اون همه پشم و پیل از اون بدتر اسمشم غلامه!!) پسره میگه پیشی !! عجقم !! تازه پسره هم جیک جیک می کنه میگه پیشی بیا منو بخور!! پیشی بیا منو بخور!! خنده(بچه اینطوری می نویسم که از این متن طولانی خسته نشید چشمک) و باز متاسفانه این آشتی ها در اواخر شب رخ میده !! و وقتی آقا پسر و دختر خانم رفتن توی رخت خوابشون می شینن تا خود صبح به هم اس میدن و قربون صدقه ی هم میرن و تازه ساعت 4 صبح با هم دیگه خداحافظی می کنن. بعدش آقا پسر و دختر خانم صبح ساعت شیش می خواد پاشه حاضر شه راه بافته بره مدرسه !! تو کلاس هنگ هنگ!! نمی فهمه استاد داره چی میگه با کی کار داره. یعنی کاملا یک روز رو به اضافه ی یه نصفه روز از دست می ده و از من می پرسین طرف از این دو ماه اولی که گفتم 4 روزشو کلا درس و حسابی درس می خونه سنگ بترکه یک هفته!!(درست و حسابی درس خوندن به این نیست که جنابعالی قفل کنی رو کتاب ولی فکرت جای دیگه باشه!! درگیر باشی خود به خود مثل دیوونه یاد حرفاش بیافتی و بخندی). تازه می دونید بدترین حالتش کجاست؟ اینه که اون طرف مقابلتون کنکور نداشته باشه و شما رو درک نکنه فرت و فرت اس میده، تو کتابخونه باشی تو کلاس باشی سر مزار باشی تو مراسم ختم باشی !! حالیش که نی!! تو مخ پوکش فرو نمیره که بابا من تو یه موقعیت خاصی هستم بعدا اس می دم!!

من یه دانش آموزی داشتم همین پارسال که این خانم از همون اولش تا آخر کلاس فرت و فرت اس ام اس میداد !! گوشیشم از این ساده ها بود صدای تایپش می اومد(منم یه آدم قاطی و خشن!! اصلا دوس ندارم توی کلاسم جیک کسی درآد و همه باید به درس گوش کنن) من اون شخص رو با اینکه دختر بود عذرش رو خواستم و از کلاس بیرونش کردم و بهش گفتم که شما قبول نمیشید تا وقتی که یک همدم داشته باشی !! و این طور هم شد متاسفانه(اما امسال مثل اینکه رتبه ی خوبی بیاره چون رفت روی حرفام فکر کرد و من به خانواده ش اطلاع دادم که همچین موضوعیه!!). حالا برسیم به بعد از دو ماه!!

دو ماه بعد از عشق و عاشقی :

معمولا دختر و پسرا توی دو ماه اول از هم خیلی سوالا می پرسن مثلا بابات چیکارس ؟ از چه رنگی خوشت میاد؟ دوس داری ته ریش بزارم؟ دوس داری چادر سرم کنم؟ این وسط گالن ها گالن واسه هم دیگه نوشابه پپسی باز می کنن(چه سودی میبره شرکت پپسی خنده) و اما وقتی دو ماه رو رد شدن می رسن به این مرحله که به تعبیر من « سوال ها کم کم تموم می شن» و متاسفانه کار می کشه به سوالات جنسی !! دیگه بچه ها روم سیاه ازم انتظار نداشته باشید که بحث رو بازش کنم و انواع سوالات رو طرح کنم چون می ترسم بلاک شیم داستان میشه خنده برای همین اثراتش رو می گم. ببینید بچه ها چون این بحث ها متاسفانه شیرین هستش واقعا!! بسیار درگیر می شن دو طرف ، اون دانش آموزی که بود گفتم قرص مصرف می کرد و اینا!! این آقا پسر هم درگیر این موضوع بود و به گفته ی خودش ساعت ها با طرف مقابلش اس ام اس بازی می کرد و قسم می خورد بیشتر اوقات از ساعت 11 شب شروع میشد تا 7 صبح !!

خوب از اونجایی که این ها نیاز به یک تخیل قوی داره و همه ی ما می دونیم اگر این نیاز برطرف نشه فرد از نظر روانی دچار اختلال می شه، این دانش آموز ما هم از همه ی این عوارض شکایت داشت می گفت خیلی زود عصبی می شم منی که تا به حال سر مادرم داد نزده بودم بهش تا حالا چند بار فحش ناجور دادم !! خوب بچه ها حالم داره بد میشه سعی می کنم فردا این پست رو تکمیل کنم ازتون عذر خواهی می کنم اگر اشکالات تایپی هست چون الان چشام داره آلبالو گیلاس می بینه

 دوستون دارم خیلی زیاد

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۴۲)

با تشکر از شما . مفید واقع شد !
سلاممممممممممم خخخخخ واقعا  جالب بودش  دارم احساس خطر میکنم سعی زیاد میکنم فقط پنج شنبه یا جمعه بیام  تشکرررررررررررر ( انوقت که میگم دروغ تو کارشون نیس اینجاهاس)
وای برین تو سایت فرا مطلبتون رو کپی کردن!!
پاسخ:
خو چه اشکالی داره!! هدف دکتر این بوده که همه استفاده کنن چه بهتر با این کار افراد بیشتری مطالعه ش می کنن. مرسی
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۹ مجید رشتبری
ممنوننیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۲ مجید رشتبری
سلام اقای محجوب شب خیلی منتظر شدم اما خبری نشد،
پاسخ:
دیگه دیگه...، تا چند ساعت دیگه برنامه ی زیست و زبان روی سات هستش.
ببخشید قرار بود راهکار هارو قرار بدین
پاسخ:
آخر شب حتما، نگران نباشید
سلام...خدا رو شکر هیچ کدام از این مشکل ها رو ندارم....
فقط استاد یکی اینکه برنامه ریزی مرور و کی میذارین برای زیست و زبان و اینکه یه سوال داشتم کراسینگ اوور میتونه در پرفاز 1 رخ بده؟
پاسخ:
از فردا برنامه ی زیست گذاشته میشه برای زبان هم همینطور
لطفا در مورد راه های ترک اعتیاد به اینترنت هم مطلب بزارین
پاسخ:
اگه جانی در بدن باشد چشم 
ببخشید به نظر شما مشاور چه قدر تاثیر داره در  موفقیت؟من مشاور می خوام بگیرم و مامانم نمیگیره متاسفانه چون از حال و هوای کنکور الان خبر نداره فکر می کنه مثل قبل هست که همه اگه خودشون بخونن قبول میشن...حالا جدا از این چیزی که نوشتین خیلی قشنگ بود واقعا راسته مخصوصا قسمت اولش.من خیلی استفاده نمی کنم ولی می خوام اصلا استفاده نکنم.ایشالا با کمک شما بشه
پاسخ:
توصیه می کنم حتما به یک مشاور کار کشته آن هم فقط در شهر خودتان رجوع کنید(نه شهر های دیگه!!) و پیش مشاوری بروید که دانش آموزان سال های قبل که از نظر درسی متوسط(این خیلی مهمه) پیش آون مشاور رفته باشن و موفق شده باشن اون هم نه یک نفر بلکه چندین نفر!!. کلا به اینترنت سر نزنید به نفعتونه(البته برای کنکوری ها) انشاء ا... خود آقای جوادی امشب توضیحات جامعی رو می دن. موفق باشید
۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۴ رضا میرافضلی
سلام.درمورد سوال 194 زیست باید بگم حق با شماست سوال ایراد داره ولی دقت کنید تو صورت سوال گفته"بعضی از" تارهای عصبی" {نه همه}
درحالیکه پمپ سدیم-پتاسیم در همه سلولها وجود داره{اینو تو کتاب زیست تصویری کانون دیدم
پاسخ:
بله حق با شماست و منظور بنده هم همین بود که صورت سوال داره نقض می کنه چون از صورت سوال دقیقا 2 برداشت متفاوت میشه کرد که در این صورت شوال از بیخ و بن غلط هستش. موفق باشید
درود، من قصدم بی ادبی نبود، اقای جوادی  تو زمستون وعده دادن بعد از کنکور مشابهت ها رو قرار میدن...
پاسخ:
آره ایشون فرموده بودن که این کار رو انجام می دن اما همونطور که مستحضر هستید ما کاملا تحت فشار هستیم حالا از اینها به کنار کاملا از طرف مدارس تحت فشاریم و درخواست کتابهامون رو می کنن. اما متاسفانه کهامون گره خورده و انشاء ا... هر چه زودتر بتونیم کتاب رو ارائه بدیم. در مورد سوالات هم بگم که دوست عزیز اکثر سوالات هر گزینه ش برای یک فصل متفاوته و این کار بسیار زمان بر خواهد بود. شک نکنید که این کار رو یک روزی اگر وقت کنیم انجام خواهیم داد. باز عذار خواهی می کنم اگر کمی عصبانی شدم چون این روزها افرادی حسود چشم پیشرفت آقای جوادی را ندارن و در کامنت های خصوصی به ایشون توهین می کنن و از اساتید دیگه حمایت می کنن.در مورد ژنتیک هم شک نکنید قطعا میاد بیرون در همون تاریخی که اعلام شده. موفق باشید
سلام من مطالبتونو خوندم واقعا من معتاد شدم دیگه خودم که نمیتونم گول بزنم راستش دیگه نمیتونم خوب درس بخونم من از دوران دبیرستان افت تحصیلی داشتم من معدلم از 19.97به 18.10کاهش پیدا کرد و همه اینا مربوط به نته واقعا نمی تونم کاریش بکنم. خیلی هم استرس میگیرم ولی نمیدونم چرا نمیتونم ترکش کنم هرروز به خودم میگم از شنبه شروع میکنم ولی هی شنبه ها میگذرن و من چیزی نخوندم هرروز بیشتر از2ساعت درس نمیخونم الان دیگه کاملا امیدمو از دست دادم فکر میکنم دیگه نمیتونم موفق شم.
پاسخ:
سلام نگران نباشید فردا(روز 5 شنبه ) راه های ترک این عادت بد رو بهتون می گیم و با اجراش مطمئنا ترک می کنید. 
۱۸ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۷ شایان علیپور
سلام
خواهشا تحت هیچ شرایطى از پیش فروش این کتاب ها منصرف نشین،امید خیلیا به شماست نا امیدمون نکنین
ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز بارها گفتیم و باز اعلام می کنیم به نظر شما چه کسی دوست داره که کتابهاش فروش نره؟ متاسفانه به ما تاریخ های متفاوت می گن و از اونجایی که ما می ترسیم پیش فروش کنیم بعد خدای نکرده تاریخ کمی جابجا بشه دانش آموز داد اعتراضشون بلند میشه و این موضوع هم خودشون رو نارحت می کنه هم مارو پس بهتره که تا اواخر تیرماه صبر کنید تا ببینیم چه خبرایی میرسه بهمون. مطمئن باشید به محض اینکه مطمئن باشیم کتاب در یک تاریخ معین میرسه دستمون ما هر چه زودتر پیش فروش می کنیم.
خیلی زشته که بعضی سایتا دارن مطالبی که شما برای نوشتنش زحمت کشیدید بدون ذکر منبع کپی میکنند.
پاسخ:
کی؟!!!!
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۷ مجید رشتبری
سلام،شکر خدا من تا حالا گرفتار نشدم،البته اونم به لطف برادرم،البته به همه چیز دسترسی کامل دارم،گوشی و لپ تاب و اینترنت پر سرعت و ....،اما اون همه راه و چاه و بهم نشون داده،از تجربش استفاده کردم،الانم به خاطر کنکور گوشی رو خاموش کردم،بیچاره دیشب کلاسم دیر شده بود تا بعد اذان هم جلو در منتظرم بود،
پاسخ:
آفرین بر شما به این می گن بهرتین کار !! امیدوارم که هیچ وقت گرفتارش نشید چون هم از جسمی و هم از نظر روحی تاثیرات بسیار بدی داره تا این حد که بعد از یک ماه این افراد معمولا افسرده می شن.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ***** *** ** ***** ** **** ** *** ******
** ***** ***** **** ***** ***** **** **** ****** ********* * **** ****** ** ********* *** ***** ****** ****
***** ** ***** ** ****** *** **** * ** ****** ** ** *** **** ******* ***** ********* **** ****** ** **** ** *** **** **** ** ** ** ** **** ***** ** ***** **** *******
این سئوال 194 کنکور امسال هست که تو کانون یکی از سئوالای مورد اختلاف دبیرا بود.


 بعضی از تارهای عصبی که به دستگاه عصبی پیکری تعلق دارند، میتوانند ...........
1) به کمک پمپ سدیم  پتاسیم غشای خود، به پتانسیل آرامش دست یابند.
2) اطلاعات اندامهای حسی را به دستگاه عصبی مرکزی منتقل نمایند.
3) پیامهای عصبی را از جسم سلولی تا انتهای خود هدایت کنند.
4) به واسطهی فعالیت نوعی سلولهای عصبی عایقبندی شوند.


علی کرامت هم تو فرصت برابر اومد در بابش توضیح داد. و خلاصه کلام این بود که سئوال چند برداشتی هست! و طراح یه برداشت خاص کرده و اینا.ایشون میگفت که در پتانسیل عمل با خروجk از از سلول اختلاف پتاسیل میرسه به -70 بعدش با فعالیت پمپ میرسه به -65، اما طراح در نظر گرفته که همون اول میرسه به -65 و دیگه پمپی در کار نیست و بر این اساس گزینه 1 رو رد کرده! نظر شما چیه؟‌ من خودم اولین بار که دیدم گزینه 1 زدم، لطفا در بابش توضیح بدین، خواهش میکنم، خیلی زور داره ادم بعد یه سال بدبختی اسیر سلیقه طراح بشه...



پاسخ:
دوست عزیز لطفا به طر ف مقابل احترام بزارید . در مورد جزوات باید بگیم که ترکونده جزوات ما نیازی به این کار نیست چون مارو دیگه همه می شناسن. این کار وقت زیادی رو می طلبه . در مورد سوال هم گزینه ی 1 و 3 هر دو می تونه درست باشه و به نظر ما این سوال کلا غلط علمی داره از چندین جهت. 
بابا اقای دکتر خواهش میکنم پیش فروشی-راهکاری -چیزی برای تهیه هرچه زودتر کتابا بزارین...دیوونه شدیم/همه مون منتظریم با کتاب شما شرو کنیم/
ن اینکه با یه کتاب شروع کنیم بعد با مال شما ادامه بدیم....
ب قول دکترجوادی ازاین شاخه ب اون شاخه پریدن کارمونو بدتر میکنه/
خواهشا" اقدام کنین....مرسی از همتون
پاسخ:
سلام دوست خوبم باور کن من هم از خدامه که هر چه زودتر شروع کنم به پیش فروش اما متاسفانه چاپخونه تاریخ دقیق به ما نمیگه و واقعا خودمون رو هم کلافه کرده!! ما می ترسیم پیش فروش کنیم و خدای نکرده تاریخ کمی جابجا بشه اون موقع داد اعتراض بچه ها بلند میشه که هم خودشون رو ناراحت می کنه هم مارو. باید منتظر بمونیم شرمنده م.
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۸ بو سری آدیم اولماسین
slm
مطالب عالی بود !‌ ماه پیش موقع امتحانات کامپیوتر تبلت و... رو کلا جمع کردم بردم گذاشتم خونه ی یکی از فامیلامون تو شهر دیگه
جواب میده  میشه ترک کرد فقط یه مشکلی هست ! همین عشق و عاشقی !
به خاطرش مجبور شدم دوباره برگردم نت ‍! طوریم نیس که شانسی بگم اهان این خوبه عاشقش میشم! کلی دنبالش گشتم تا پیداش کردم ولی بدون نت بهش دسترسی ندارم (‌عشق مجازی نیستا دسترسیمون به هم از طریق نته ) !! حالا از چه راهی بزارمش کنار ؟ هرچی میگردم عیب قابل توجهی پیدا نمی کنم که بیخیالش شم ! ذهنمو درگیر کرده !فقط بگین چجوری خودمو راضی کنم...لطفا...
پاسخ:
نگران نباشید راه کارها همین امشب اعلام میشه.
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۱:۳۶ محمدرضا دباغ
سلام
برای پیش خرید کتاب های فاگوزیست دوم و سوم باید دقیقا چی کار کنیم
خواهش می کنم توضیح بدین

پاسخ:
فعلا پیش خرید نیست اواخر تیرماه سر بزنید به سایت(حدود روز 27 یا 28 ام)
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۷ رضا میرافضلی
سلام.خسته نباشید.یه سوال داشتم.اینکه تاثیر معدل نو کنکور چجوریه؟ همونطور که میدونید تاثیر معدل مستقیم شده.خب مستقیم یعنی چی؟آیا تاثیر مثبت و منفی به نمره بقیه داوطلبان بستگی داره؟ لطفا هر چی درباره تاثیر معدل میدونید بگید هرچند کم باشه اشکال نداره
ضمنا من نمره زیست نهاییم شده 16.به نظر خودم تاثیر مثبت داره چون خیلی از داوطلبان کنکور و نهایی سیاهی لشکرن!!!
میخوام نظر شما رو بدونم.تاثیر مثبت داره یا منفی؟  
ممنون
پاسخ:
با سلام ببینید فرض کنید برای درس زیست شناسی 1000 امتیاز وجود داره . از این 1000 امتیاز 750 تاش رو باید در کنکور بگیرید(با صد زدن) و 250 امتیازش رو در امتحانت نهایی(با بیست گرفتن) . این ساده ترین تعریفی بود که می شد از این موضوع برای تاثیر معدل داشت. پس عملا تاثیر منفی نداره و شما بجای اینکه از اون 250 امتیازی که باید می گیرفتی مثلا 200 امتیاز گرفتی ولی هنوز 750 امتیاز داری و باید تلاش کنی که بیشترین مقدارش رو کسب کنید. 
خدا خیرتون بده...
هم عزت دنیا را مشمول بشید و هم عزت آخرت را.
ممنون واقعا منتظر ادامش هستم
چون معتاد اینترنت برنامه ی موبایلی به نام زیب اینفو که نوعی شبکه ی اجتماعیی هستش هستم
ممنون میشم کمکم کنید
پاسخ:
روز پنجشنبه در مورد این موضوع به طور مفصل بحث خواهد شد. با روش درمان و توضیحات و راه کارها
سلام استاد مطالبتون واقعا عالی بود منم تاحدی نت میام ولی میتونم ترک کنم درحده سه ساعت  اینا.شما مشاوره تون 

چطورسه استاد؟

پاسخ:
اتفاقا یکی از روش های پیشنهادی کار کردن روی اراده هستش. اینکه شما بتونید خودتون رو «کنترل» کنید بسیار عالی هستش. در مورد اون پیشنهادتونم لطفا تماس بگیرید با آقای جوادی، بهشون گفتم 
عالی بود دکتر جون! دقیقا همون چیزایی رو گفتین که ادم نه روش میشه به مشاور بگه! نه به خانواده ! نه به هیشکی... منم تنها مشکلی که دارم اینترنت و استمناع !! هستش... عشقو عاشقی هم که سال قبل باعث شد درس نخونم..الانم علاقه و انگیزه دارم به درس ... ولی خستم! خیلی خستم!
پاسخ:
توصیه می کنم کلا بساط کامپیوترت رو جمع کن و حدود 1 ماه کامل!! از درس و کلا هر چیزی که شما رو به یاد کنکور می ندازه دوری کن تا ریکاوری بشی اگر هم برات مقدور هستش حتما یک سفر برو که به معنای واقعی کلمه خوش بگذره. ترجیحا سفری که تا بحال بهش نرفتی نه شهرستان دهات و اینجور جاها!!! که پونصدر بار رفته باشی. موفق باشی :)
۱۵ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۶ مـــــــــحــــــــــمود
سلام اقای جوادی .
میخواستم واسه اینکه زیاد خسته نشید منظورم واسه تایپک کردنه...
اینکه این مطالب رو با دست خط خودتون یا حالا هرکسی که خوش خط تره بنویسه و از مطلب نوشته شده عکس بگیره و اینجا واسه بچه ها آپلود کنه..مرسی..در ضمن مطالب بسیار به جا و کامل بود... نیست گوش شنوااااااااااا...
بعضی از دوستان خودشون نمیخوان موفق بشن....
فریاد توی این دوره زمونه به جایی نمیرسه. بازم مرسی.. 
پاسخ:
 هم من هم خود آقای جوادی فوق العاده بدختیم(آقای جوادی که به معنای واقعی کلمه دکتره :D) روز پنج شنبه تمامی راه کارها و مطالب جذاب تری ارائه میشه تا به امید خدا بچه ها نجات پیدا کنن. واقعا بیماری بدی هستش 
سلام
اگه زحمت نیست  هفته ی سایت آپدیت کنید، تا بچه ها کمتر ب سایت سر بزنن و وقتشون کمتر هـــــدر بره!!

راستــــی دکتر امروز 15م بـــود!!

ممنون از شما
پاسخ:
بله امروز هم 16 هستش :D ببین دوست خوب من چاپخونه هر روز یه تاریخی رو به ما میگه و واقعا ما موندیم چی بگیم برای همین دیگه تاریخ دقیق اعلام نمی کنیم و دلیل اینکه پیش فروش نکردیم الان، به خاطر اینکه با این کار ممکنه کتاب تاریخش یه خرده اینور اونور بشه هم شما نارحت میشید هم ما خودمون میوفتیم به استرس. فصل هورمون ها رو نخوندی ؟ استرس پدر بدن رو درمیاره ها!! :)
اقا ممنون دمت گرم.......واقعا حقیقت های جامعه رو گفتی..(جامعه کنکوری)
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی و تشکر بابت دلسوزی شما
عرض کنم که بنده تا حدودی به این مشکل دچار هستم حالا شبکه های اجتماعی و سایت های درسی و خلاصه خیلی از جاهایی که وقت رو به هدر میده ! شما راه درمان خاصی برای این مسئله بیان نکردید ، چجوری از این گرفتاری خلاص بشیم ?!
پاسخ:
به زودی اعلام میشه راستیتش تایپش خیلی زجرآوره !! همونطور که می بینید پر از غلط املایی هستش . کمی صبر کنید بهترین و به روز ترین راه های درمان رو بیان می کنم. موفق باشید
عاقا شما بیا درست خوندن زیست رو به ما یاد بده من قول میدم نت رو ترک کنم . 93 که خودمو کشتم نتونستم هیچی بزنم :(( چه گیری افتادیم . امیدوارم امسال با محصولات شما بشه یه کاریش کرد !! بازم امیدوار نیستم .
پاسخ:
اونم می گیم لطفا کمی صبر!!
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه همکارا و دست اندکاران عزیز این سایت که خیلی زحمت میکشن...
عذرمیخوام کتاب ها از کی دقیقن پیش فروش میشن؟ 
باور کنید ما بی صبرانه مشتاقیم :)

فقط لطفا تاریخ دقیقشو بگینن :((

و * لطفا خرید اینترنی رو هم مد نظر قرار بدین*

با تشکر از زحمات نابتون
پاسخ:
دوست عزیز باور کن حتی خودمونم نمی دونیم تاریخ دقیقشو!! به ما هم تاریخ های گوناگون می گن و دیگه نمیشه اعتماد کرد به خاطر همین الان ما واقعا ترس داریم پیش فروش کنیم چون اگه تاریخی که بخوایم اعلام کنیم کمی اینور اونور بشه اعتراض ها شروع میشه و این برای ما واقعا سخته. باز تاکید می کنم شما فعلا از جزواتی که روی سایته استفاده کنید. سعی کنید اواخر تیرماه(حدود 28) یه سری به سایت بزنید. موفق باشید
سلام اقای محجوب یه چند روزی هست که نمیدونم چرا این طور فکری به سرم خورده که مطالب کتاب درسی اصلا علمی نیست و رد شده ؟ لطفا حقیقت رو بگید چون واقعا تو فکر این موضوع هستم . البته من درسم خوبه و خیلی هم خوب میخوندم و میخونم اما به خاطر همین فکر سرعت دقتم اومده پایین .
پاسخ:
سلام این موضوع خیلی می تونه خطر باشه و معمولا دانش آموزان قوی دچار این گرفتاری می شن. دوست عزیز نباید زیاد وارد عمق مطالب بشید و برای اینکه بتونید خودتون رو از این حالت رحت کنید کافیه که تست حل کنید و با حل تست این موضوع خود به خود حل شده س. 
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۸ از هرچی دختره متنفرم

سلام. آقای محجوب و آقای جوادی. اولا خسته نباشید ما که کنکورو دادیم رفت. من احساس می کنم که تو درس فیزیک می تونم با شما همکاری داشته باشم. میشه توضیح بدید اون فیلمایی که آقای جوادی تهیه کرده بودن چه جوری درست میشه تا منم درست کنم واستون بفرستم اگه دیدید به درد بخوره بذارید واسه بچه ها. بعد اگه بچه ها خوششون اومد جزومو کامل کنم؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام در مورد فیلم فیلم ها باید بگیم که یک سری نرم افزار و سخت افزار مثل قلم نوری احتیاج هستش که هزینه ی تهیه ش چیزی حدود 900 هزار تومان هستش. در مورد نرم افزار هم می تونید توی گوگل سرچ کنید اما نرم افزای که ما استفاده می کنیم کامستازیا هستش که البته اورجینالش رو از کشور ترکیه تهیه کردیم. اگر می تونید جزوه آموزشی تالیف کنید حتی به صورت تک فصل در صورتی که استقبال بشه می تونیم با هم دیگه همکاری کنیم و در مورد سایر سائل با هم صحبت می کنیم. موفق باشید
سلام

من فعلا سایتی که میرم دبیرستان کنکوری فرا و سایت شما و کنکوری دات این هست مجموعا 1 ساعت یا 1.30 هر روز میام.ولی بازم فکر میکنم زیاده.ممنونم میشم بهم کمک کنید.جزوات اقای جوادی هم عالیه ولی ای کاش برای تمامی مباحث جزوه میدادند.
پاسخ:
سعی کنید آخر هفته سر بزنید به سایت ها و نه در روزهای دیگه. دکتر خودشون قرار بود تکمیل کنن این پست رو گویا به مسافرت تشریف بردن و برای زیارت رفتن قم. به زودی این پست یا توسط ایشون یا خودم تکمیل میشه. موفق باشید
slm
اعتیاد به اینترنت خیلی چیز مضخرفیه ! باعث شد معدلم کلی افت کنه (از اول راهنمایی معتادم :| تا حالا {دوم دبیرستان} خیری ندیدم ازش)‌
ولی دیگه باید ترکش کنم برم پی زندگیم...
راستی هنوز تاریخ پیش فروش معلوم نشده ؟‌ خیلی مشتاقم این کتابو داشته باشم ؛ نمونه هاش بهتر از عالی بود :) 

پاسخ:
:( سلام به زودی خود آقای دکتر در مورد راه کارهای ترک اعتیاد به اینترنت مطلبی رو شرح می دن(احتمالا تا چند ساعت دیگه) . در مورد کتاب هم نه متاسفانه هنوز خبری نشده و کارا اونطور که می خوایم پیش نمیره اما در مورد پیش دانشگاهی اوضاع خوبه
واقعا اعتیاد به اینترنت مشکل خیلی بزرگیه.من خودم هرکاری میکنم نمیتونم ترکش کنم البته درسامو میخونم موقع استراحت میام نت این کمترین کاری بود که تونستم بکنم):
راستی کتاب فاگوزیست فقط واسه دوم و سومه؟؟؟واسه پیش نیست؟
پاسخ:
نخیر فعلا کتابهای دوم و سوم ارائه می شن. پیش دانشگاهی آخر تابستون به امید خدا.
۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۴ مـــــــــحــــــــــمود خان گل گلاب دکی 94:))))))
بنده دو هفته قبل از کنکور جزوه های اقای جوادی که فقط تونستم ی فصول خاصش رو بخونم تونستم توی همین کنکور93، 30 درصد بزنم بخدا قسم میخورم فقط فرصت پیش میومد این مطالبی که خوندم فقط ی بار مرور میکردم قول میدادم 45 درصد بزنم اونم توی دوهفته قبل از کنکور.... 
اینایی که توهین میکنن قول میدم فرق پشمک و سلول رو نمیدونن باز میان درباره ی کتاب اقای جوادی نظر میدن..
اینا ی جوونایی هستن که کله شون داغه!!!!!!!!!!
اره واقن این موضوع یه مشکله بزرگه ... من خودم یکی از معتادان شدید اینترنتم و هر راهیو امتحان کردم ولی خب اعتیاده دیگه :D
پاسخ:
گول بالا گول، فردا پس فردا قبول نشدی اون موقع گریه می کنی!! گلناز خانم شما حتما به یک روانپزشک مراجعه کنید وگرنه تمامی زحمات تون برباد میره. از ما گفتن بود.
استاد بنظرتون از کتابای خیلی سبز بازهم با این همه افتی که کرده استفاده کنم یا فاگو زیست خودمون+همایش دریافت کافیه؟
پاسخ:
از نظر درسنامه شک نکنید کتاب فاگوزیست دکتر جوادی رو دست نداره و از نظر تست میکروطبقه بندی گاج و الگو رو استفاده کنید بقیه ی کتابها وقت تلف کردن هستش. البته باید منتظر کتاب خیلی سبز هم بود تا بیاد
جناب آقا فردین که دوپست قبل کامنت گذاشتی اولا سلام دوما لحن صحبتتون شخصیت شمارو نشون میده سوما آقای جوادی نیازی به معرفی ندارند یه ملت ایشونو میشناسن اینجا هم قول میدم اگه اینجوری پیش بره آقای جوادی تو بابت زیست خیلیارو مدیون خودشان خواهند کرد بنده به شخصا اعلام میکنم اولین منبعم برای زیست آقای جوادی خواهد بود!خداحافظ!
والا چی بگم . این روزا که دوران استراحتمه ولی ایشالا امسال اشتباهات گذشته رو تکرار نمیکنم دیگه . آره اگه شما هم تو سایتتون یه سری برنامه ریزی واسه همین قضیه بکنین عالی میشه واقعا
دیدید میاید با کلی چرب زبانی بچه های مردم رو علاف میکنید  قول میزنید. چون حقیقت رو گفتم کتاب شما هیچ بنیه ی علمی نداره  با  یه پسر جوون جزوه و کتاب نشر میکنید همش چرت  پول میگیرید و این جور چیزا . با کتاب شما اصلا نمیشه کنکور زیست رو بالای 20 شایدم کمتر زد. اگه مطالب منو قرار میدادید بچه ها کلک شمارو میفهمیدن . در ای ماه عزیز به خدا واگذارتون میکنم که بچه های مردم رو با چرب زبانی به بیراهه میکشید. جرات داری مطالبمو بذار اگه کاراتون درسته بذار مردمم ببینن
پاسخ:
پسر جون کار مارو بزرگان زیست شناسی کشور مثل دکتر کمیل نصری مولف انتشارات خیلی سبز، استاد غیاثی، دکتر صرفه جو، تایید کردن و لحظه شماری کتاب های فاگوزیست رو می کنن . این حرف هم با مستندات کامل هستش شمای دانش آموز که تازه از دبیرستان اومدی بیرون و اصلا نمی دونی چی به چیه و کی به کیه. اصلا حق با شماست این مطالب به درد کنکور نمی خورن جزوه ها سطحشون پایینه !! آقای جوادی هم یک فرد بی سواد هستن. لطفا احترام خودتون رو نگه دارید و ادب خانوادگی تون رو بروز ندید. همین بچه ای که بهش  اشاره کردید دبیران مطرح کشور که باهاش تماس می گیرن فقط 10 دقیقه تمجید می کنن ازش و باورشون نمیشه که ایشون فقط یک جوان هستند چون این کار به قدری گسترده س که حیرت همه ی اساتید رو برانگیخته ، همین فرد به اندازه ی وزن شما (بدون اغراق می گم) کتاب های سطح بالا مطالعه کردن . لطفا عقده های خودتون رو جای دیگه ای خالی کینید . نظرات شما و امثال شما دیگه هیچ وقت ثبت نمیشه. در ضمن قطعا و یقینا شما هم از اون دسته افرادی خواهید بود که در کنکور بازنده خواهند بود چون 24 ساعته کامنت می زارید. این نشون میده اعتیاد شدیدی به اینترنت دارید و شاید هم دانش آموز نیستید و صرفا برای تخریب کامت می زارید . موفق نباشید!! . ادبم خوب چیزیه والا.
آقای محجوب چرا نظرات منو ثبت نمیکنید؟
پاسخ:
چون شما بی احترامی کردید و از این بعد نظرات شما تایید نمیشه حتی اگر اسمتون رو عوض کنید از روی آی پی قابل تشخیص هست. لطا دیگه به سایت ما سر نزنید چون به گفته ی خودتون مطالب ما به درد نمی خورن . موفق باشید
واقعا مراقب این باشید . من خودمو یکی از قربانیان همین قضیه رو میدونم تو کنکور سابق . من هم معدل نهایی خوبی داشتم هم اینکه در طول امسال خیلی وقت تلف نکردم اما واقعا زیاد هم درس نخوندم . یکی از علتش هام همین سایتاست . مثلا سایتای مختلف که جزوات میزاشتن یا مثل همینجا نمونه فیلم میزاشتن یا نکته ی درسی میگفتن خیلی وقت منو تلف کرد . بیشتر از تمرکز روی کتابام رو فضای مجازی و مثلا نکات اینجا تمرکز داشتم . امسال هم احتمالا قبول نمیشم و میخوام واسه خودم قانون بزارم نهایتا فقط بعد از ظهر جمعه ها یک ساعت بیام توی نت . واقعا اگرچه خیلی از سایت ها میخوان رایگان کمک کنن اما به نظرم حداقل واسه من که ضررشون خیلی بیشتر از منفعتشون بود
پاسخ:
جناب اگر خاطراتون باشه من یک به شما اخطار دادم که شما خیلی به سایت ما سر می زنید و این می تونه باعث گرفتاری تون بشه . ما هم در نظر داریم از این به بعد برنامه ها طوری بچینیم که بچه ها فقط آخر هفته ها به سایت سر بزنن. موفق باشید