.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

اولین آزمون آنلاین ویژه ی کنکور 95

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان

فردا اولین آزمون آنلاین برگزار می شود. در این آزمون 30 سوال طرح شده است که از مباحث ذکر شده در برنامه ی مطالعاتی آزمون ها می باشد(جهت دانلود برنامه ی مطالعاتی اینجا کلیک کنید). آزمون آنلاین از ساعت 18 فردا فعال می باشد و تا ساعت 10 روز بعد یعنی تا روز نهم فعال می ماند و پس از آن غیر فعال خواهد شد. دقت داشته باشید که هر دانش آموز فقط یک بار می تواند شرکت کند. در این آزمون 1000 دانش آموز ثبت نام کرده اند که یک جامعه ی آماری بسیار خوبی برای سنجش می باشد لذا توصیه می شود در این آزمون ها همانند سایر آزمون سعی کنید به صورت جدی رفتار کنید. پاسخ نامه تشریحی یک روز پس از هر آزمون بر روی سایت قرار میگیرد. دانش آموزان برای اطلاع از درصد خام خود و نیز اینکه کدام سوالات رو درست جواب داده اند و کدام ها را غلط، می توانند به هنگام قرار گرفتن پاسخ نامه ی شریحی بر روی سایت ، وارد نام کاربری خود شده و کارنامه ی خود را مشاهده کنند. 

با تشکر

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۲۴)

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۶ دکتر اینده
سلام اقای دکتر. خسته نباشید. ببخشید یه سوال داشتم . ما اگه کتابای فاگو رو کامل کامل بخونیم میتونیم زیستو 70 یا 80 بزنیم؟؟ این درصد با چند دور خوندن حاصل میشه؟؟؟
پاسخ:
سلام بله حتمن. حتی بالای 90 به راحتی می تونید بزنید. 
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۰ مریم آزادی
با سلام.کتاب زیست سوم عالی بود واقعا تبریک میگم.میخواستم بدونم که من تازه از آزمونها با خبر شدم و ثبت نام کردم ممکنه بدونم چه جوری آزمون آنلاین 8 مرداد را دریافت کنم؟

پاسخ:
سلام فایلش رو سایت هست. 
از اینجا می تونید دانلود کنید. 
استاد ی سوال زیست دارم میشه جواب بدید لطفا
"اعصاب خودمختاری که به غدد تغییرشکل یافته عرق مجاری گوش عصب دهی می کنند جز اعصاب مرتبط با گوش است یا ن ؟ "

پاسخ:
سوال درسی پاسخ داده نمیشه. من هم بلد نیستم :)) استاد جوادی هم سرشون شلوغه. لطفا از دبیران خودتون سوال بپرسید. 
سلام.خسته نباشید چرا طرفای زنجان نمایندگی ندارید؟
پاسخ:
سلام چرا داریم. زنجان تقریا همه کتابفروشی ها کتاب ما رو دارن. 
سلام وقتتون به خیر میخواستم بگم کتاب های فاگوزیست دوم و چهارم کی میرسه به بازار؟من دیروز کتاب فروشی خرد شیراز بودم اما گفتن نرسیدن.
پاسخ:
سلام سال دوم 31 مرداد ماه میرسه دستمون. و برای خرد حداکثر تا 10 ام شهریور ارسال میشه
پیش یک هم شهریور ماه میاد . 
سلام میخواستم بدونم آیا سارا همتی هم کتاباتون رو خوانده است ؟ لطفا اگر اطلاع دارید راستش رو بگید. چون تو یه مصاحبه گفته که من میکروی گاج رو میخوندم.
پاسخ:
اطلاعی نداریم. 
باسلام میخواستم بدونم که در آذربایجان شرقی نمایندگی یا مرکز پخشی دارید؟ اگه دارید لطفا آدرس و شماره تلفنش را بزارید .   و دوم اینکه شما کتاب جمع بندی زیست و زیست پیش  رو  الآن دارید تا ما آن را تهیه کنیم ممنون.
پاسخ:
سلام بله کتاب فروشی دانشجو
نرسیده به چهارراه آبرسان روبروی بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
سلام. 
میگم کتاب سومتون مطابق با کنکور 95 رو نمایندگی هاتون دارن؟ یعنی تحویل دادید؟ الان اینی که آریا کتاب قزوین داره برای کنکور 95ـه و ویرایش جدبده؟
پاسخ:
سلام له کاملا مطابق با کنکور 95 . در قزوین آریا کتاب هم داره. علامه حلی هم داره. 
چطوری میتونیم تو آزمونا ثبت نام کنیم؟!
پاسخ:
سلام پست های پایین یک لینک ثبت نام وجود داره ثبت نام کنید. 
سلام استاد
لطفا آزمون های پاییز به بعد ارزون باشه
700تومن قلمچی گرفته
500تومن مدرسه
چند صد تومن کتب آموزشی
و......................
واقعن کسی نیس به فکر کمر بابام باشه
پاسخ:
سلام هزینه ی بسیار ناچیزی داره خیلی ارزون تر از اون چیزی که فکرشو کنید. 
سلام ببخشید این کتاب سال سومتون تا تیرماه سال 95 ویرایش میشه ؟؟
پاسخ:
سلام خیر ویرایش خاصی نمیشه. 
سلام اقای جوادی
خداقوت
تاریخ ازمون انلاین بعدی کیه و شامل چه مباحثی هستش؟؟؟
پاسخ:
سلام برنامه رو دانلود کنید. رمزشم اینه : zist110.ir
سلام دکتر
واقعا ازتون به خاطر نوشتن این کتابا ممنونم توش یه نکاتی خوندم که دود از کله ام بلند شد خداییش به عقل جن هم نمیرسه
میخوام به هر کسی که این مطلب رو میخونه بگم شک نکن این کتابا رو تهیه کن عالیییییییییییییییییییییییه فقط یه کوچولو اشتباه لپی داره که اونم تو یه کتاب300 صفحه ای زیاد به چشم نمیاد ایشالله درست میشه
نکات ترکیبی این کتاب ویژگی بارزشه که تو کتابای خیلی سبز و نشر الگو و قلم چی نمونش پیدا نمیشه
فقط یه پیشنهاد دارم اونم این که آخر هر فصل یه آزمون مثلا 20 سوالی باشه اینطوری به نظر من بهتره
دمت گرم دکتر ایشالله با کتابای شما منم همکارتون بشم
پاسخ:
سلام مرسی رفیق :)
انشالا سال دیگه همه ی کتابها تست دار می شن. 
سلام آقای جوادی
به طور دقیق میتونید، بگید، کی، کتابای، دوم و پیش و ژنتیک فاگوزیست میاد بیرون؟
پاسخ:
سلام دقیق نمیشه گفت. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من شرکت کردم
سوالا عالی بود
البته من سال دومم دارم میرم دوم
یکم از سوم رو خوندم
واجب شد فاگوزیست رو بخونم چون سوالاتون کیفیت بسیار بالایی داره
پس آموزشتون دیگه حرف نداره
منتظر دسته گلمم =))
من تو گزینه 2 حدود 80 اینا میزدم امسال
الان فهمیدم زیست رو چطور بخونم
استاد به نظرتون وایسم طول سال بخونم فاگوزیست سوم رو بهتره یا الان
**** ** ********
پاسخ:
سلام در طول سال بخونید. فاگوزیست یدونه باشه :)) با دفتر تماس بگیرید و جمله ی آخری رو که گفتید به منشی بگید تا راهنماییتون کنه. 
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۷ علی پوررضا
سلام دکتر چرا با بقیه ی فصلها ترکیبی داده بودین اخه!!!!!!!!من تمرکزم فقط روی 4 تا درس دوم وسوم  فک کنم از جوابام یکیش درست باشه!!!!!!!!!!!!!!!البته هنوز فاگو نخریدم منتظر دومم با هم بخرم ممننننون

پاسخ:
سلام در این آزمون ها هدف ما صرفا سنجش نیست بلکه قدص ما بیشتر آموزش هستش. همیشه نکاتی که در سوالات مطرح میشه و سوال ایجاد می کنه در ذهن دانش آموزا، بهتر فرا گرفته میشه. 

الان ازمون رو دادم /ازمون خ عالییییییی بود.


یعنی الان اینجوری شد ک صلبیه سفیده و شبکیه مثله "قرنیه"(فک کنم این درستش باشه )بی رنگه.و زلالیه هم از مشیمیه منشا میگیره یا عنبیه؟ 
پاسخ:
سلام عزیز بله باید صلبیه بشه قرنیه و عنبیه هم بشه مشیمیه :)))
چرا فکر می کنین مردم احمقن؟؟؟ هزار نفر ثبت نام؟ واقعا با این حرفا میخواین کیو گول بزنین؟ بعدشم همیشه 1 ساعت قبل از آزمون مشکل فنی پیدا میشه و پی دی اف میره رو سایت؟ مجبورین مردمو سر کار بذارین؟ 100 نفرم به زور تو این آزمون هستن. نمی دونم از دروغ چی گیرتون میاد. البته میدونم اینو تایید نمی کنین اما حتی اگه با سانسور کردنم جواب بدین خوشحال میشم
پاسخ:
ادب چیز خوبیه دوست عزیز لطفا بی احترامی نکنید. حجم کاربران بالاست . به زودی این مشکل حل میشه. 
جهت مشاهده ی تعداد داوطلبان بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

آقای جوادی وسط آزمون دیگه نتونستم پاسخ هامو ثبت کنم. آخه چرا؟؟؟؟؟؟ 
پاسخ:
دوست عزیز شاید رفرش کردین از اونه.
اقای جوادی سلام
ص149 فگوریست سال سوم ک مربوط ب شبکیه میشه /گفتین ک:< شبکیه مثله صلبیه بیرنگه >
در حال ک صلبیه سفیده همانطوری ک تو ص147 و ص152 ذکر کردین
بعد اینکه یه بار گفتین زلالیه از مشیمیه منشا میگیره تو ص149 یه بار هم گفتین از عنبیه منشا گرفته تو ص151
لطفا توضیححححححححح دهید !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام متاسفانه اشتباه لپی بوده وگرنه قبل ترش درست رو گفتیم. به دلیل تشابه اسمی این اتفاقات می افته. ممنون که اطلاع دادین. 
سلام آقای جوادی
یه دنیا ممنون بابت کتابا !! خدا اجرتون رو بده!!!
اما یه مشکل!! اینکه وقتی کتابای فاگو رو می خونیم چطور مرورش کنیم؟؟؟؟؟ آخه حجم کتاب زیاده(ولی نگران نباش آخه منم با این کتابا حاال میکنم!! چونکه توضیحاتش زیاده !! آدم خوب مبفهمه)
میشه یه روشی رو ، رو سایت (برای چند روز دیگه) بذارین تا استفاده کنیم؟؟؟
آخه می گین که تو مقدمه فاگو دوم توضیح دادین . ولی کو فاگو دوم منتشر شه تا دو هفته دیگه!!!!! 

خیلی ممنون و سپاسگذاریم
پاسخ:
سلام رفیق در کتاب سال دوم روش مرور رو حسابی توضیح دادیم. به زودی کتاب دوم منتشر میشه. نگران مرور نباشید. 
سلام خسته نباشید.چه جوری باید از فصل هایی که تو ازمون میاد مطلع بشیم؟؟همینطور از زمانشون؟؟من کتاب سومو دارم میخواستم بدونم که جزوههاییی که میذارید چه شرایطی داشته باشیم که دانلود کنیم؟؟
پاسخ:
سلام برنامه ی آبزمون رو می تونید دانلود کنید. 
استاد با سلام و خسته نباشد
ممنون واس آزمون
و اینکه تو متن فک کنم فراموش کردید کلمه ی *اینجا* رو لینک بدید

و سوپرایزتون چه ارتباظی با کتاب رتبه هاب برتر و سارا همتی داره؟آخه توکلیدواژه وارد کردید!منتظرم بی صبرانه!
پاسخ:
سلام دوست عزیز سورپرایزمون در مورد کتابمون هستش و به زودی اعلام میشه صبر داشته باشید. 
 Salam password e file aaaaa baraye moshhade barname azmoon ha chi hast?! 

پاسخ:
zist110.ir