.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

بخوانید و بخوانید و بخوانید !!

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵ ب.ظ

با سلام خدمت شما دوستان عزیزم، خیلی از دوستان باهام تماس می گیرن که آقای جوادی پس این کتاب چی شد یکی می گه آقا به کنکور 94 میرسه !!(اونم با لحن تیکه پرونی !!) و شاید بگم روزانه بالای 100 نفر تماس می گیرن حتی خیلی از همکاران محترم از شهرهای مختلف تماس می گیرن . دوستان عزیزم ازتون خواهش می کنم کمی شرایط رو درک کنید همش یک طرف قضیه رو نبینید ما هم مثل شماها گرفتاریم . دوستانی که تماس گرفتن و جوابشونو ندادم عذرخواهی می کنم چون واقعا تمرکزی برای امتحانات ندارم با این اوضاع . در مورد کتاب هم باز می گم تاریخ دقیق نمی تونیم اعلام کنیم مثل همه ی انتشاراتیا ، اما قول می دم تمام تلاشم رو بکنم تا هرچه زودتر چاپ کتاب رو انجام بدیم و برسونیم بهتون . باز می گم اون دسته از دوستانی که احساس می کنن عجله دارن من توصیه می کنم از یک منبع دیگه استفاده کنن و اگر نه آن چنان عجله ای در کار نیست پس منتظر بمونن . اون دسته از دوستانی هم که می خوان منتظر بمونن پیشنهاد می کنم اون جزواتی که تالیف خودم هستش و روی سایت قرار گفته رو دانلود کنن بخونن با این کار با یک تیر دو نشون می زنن :

اول اینکه خوب عقب نمی مونن و تا بخوان مثلا 3 فصل رو به خوبی مطالعه کنن چند هفته ای طول می کشه (حداقل 2 هفته)

مزیت دیگه و مهمش اینه که شما با خوندن این جزوات خیلی خوب می تونید کتاب فاگوزیست رو آنالیز کنید که آیا این سبک به کارتون میاد یا نه ؟ یعنی ساختار کلی کتاب دستتون می یاد و بد بودن یا پرفکت بودن کار دستتون می یاد . جهت دانلود هم می تونید از ستون سمت راست سایت از بخش طبقه بندی موضوعی وارد آرشیو "نکته های مفهومی ترکیبی مقایسه ای" بشید و هر چی جزوه بر روی سایت قرار داده شده دانلود کنید . 

موفق باشید

فردین جوادی

 

۹۳/۰۴/۱۱