.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

برنامه زبان - پروزه ی اول

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ب.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان گرامی، بالاخره با همکاری جناب آقای اسکافی برنامه ای کاملا متفاوت برای زبان آماده کرده ایم که دو هفته ی اول را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. این برنامه از 4 پروژه تشکیل شده است که پروژه ی اول آن برای حفظ لغت می باشد. در این برنامه به روشی کاملا حساب شده و منطبق بر استانداردهای روز دنیا لغات زبان را به راحتی از حافظه ی کوتاه مدت خود به حافظه ی بلند مدتتان منتقل می کنید. در این برنامه علاوه بر حفظ لعات و مرورهای مکرر، برنامه های مطالعاتی برای گرامر، کار کردن تست(اینکه چند تا تست بزنید در روز!!) و برنامه ای کاملا حساب شده جهت حل مشکل پاسخ گویی به کلوز تست و ریدینگ ارائه می شود.

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۵)

سلام الان ما شروع کنیم چی رو بخونیم؟باید منتظر برنامه اصلی باشیم؟ممنون
پاسخ:
سلام این برنامه ها فعلا آزمایشی هستش و تا دو هفته به همین صورت خواهد بود تا بچه ها با فرمت برنامه آشنا بشن، به زودی برنامه ی اصلی ارائه خواهد شد. موفق باشید
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۴ مجید رشتبری
سلام آقا رضا خوبین،آقا ممنونیم،از زحماتتون واقعاً تشکر و قدردانی می کنم.یا حق
پاسخ:
خواهش می کنم
سلام.زبان جزوه داره؟چطوری میشه تهیه کرد؟جزوه شیمی رو چطور؟
پاسخ:
سلام نه زبان جزوه نداره و فقط برنامه ی مطالعاتیمیدیم. البته امکان داره یک سری لغات تکمیلی ارائه بدیم در قالب جزوه که معلوم نیست. شیمی بله جزوه داره امروز غروب اطلاعات تکمیل میشه. موفق باشید
سلام وقت به خیر به نظرمن  برنامه ی خوبیه.لطفا برنامه اصلی را زودتر قرار دهید .من کتاب جامع مبتکران را دارم یعنی باید ازدرس اول پیش شروع به حفظ لغات کنم یا بهتره ازکتاب سوم مبتکران ازدرس اول سوم شروع به حفظ لغات کنم.
پاسخ:
به زودی رنامه ی اصلی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۳:۴۹ پشت کنکوری
جزوه تون توپه... فقط یه مشکلی که هست اینه که رنگی نیس درسته؟؟؟ این رنگی بودن خیلی تاثیر داره از لحاظ روانشناسی!... چون من قبلا چن تا از جزوه های همین استاد رو دانلود کرده بودم کپی زده بودم اصلا زمین تا اسمون فرق میکرد با نسخه ی رنگیش!!!
پاسخ:
اگر شما بخواید براتون رنگی فرستاده میشه منتهی هزینه ی پرینت رنگی که خودتون می دونید بسیار گرون سهتش. هم نسخه ی رنگی به فروش خواهد رفت هم نسخه ی سیاه سفید. هزینه ها تا فردا اعلام می شن. موفق باشید