.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

جزوه ی فصل حواس - سال سوم

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۵۷ ب.ظ

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۵۲)

سلام آقای دکتر من نمیدونم چرا هر کاری میکنم نظرم تو قسمت آزمون ثبت نمیشه یه سوالی داشتم من میخوام تو آزمون اولتون شرکت کنم ولی فقط کتاب سوم رو دارم میخوام بدونم از روی چه جزوه ای بخونم برای پیش ۱؟ 
میشه راهنماییم کنین ممنون
پاسخ:
سلام انشاء ا.. اونم می بریم زیر چاپ کمی صبر باید برادر....
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۷ ابوالفضل اسماعیلی
سلام اقای دکتر خسته نباشید میخواستم ببینم کتاب برام پست شده شمارم 09380731417 وچهار رقم اخر کارت 9478  . چون نه برام پیامی ارسال شده ونه اسمم رو تو سایت نوشته بودید .لطف خیلی زیادی میکنید اگه جواب بدید 
پاسخ:
سلام آقای اسماعیلی شما چون موقع پرداخت آنلاین هیچ آدرس و شماره تماسی وارد نکرده بودین پست نشده بود که با توجه به اینکه برامون بعدا آدرس رو sms کردید براتون گفتم که پست کنن نگران نباشید. 
مرسی آقای دکتر پس صبر میکنم 
جواب سوال اولمو ندادین :(
کتاب سال دوم میاد اگه نمیاد من جزوتونو چطوری میتونم تهیه کنم ؟
پاسخ:
سلام کتابش به زودی چاپ میشه
سلام ببخشید داخل کتاب پیش1 ژنتیک هم است؟یا؟نه؟
پاسخ:
سلام خیبر ژنتیک مندلی و ژنتیک جمعیت با همدیگه تو یه کتاب مجزا چاپ می شن بحت عنوان زنتیک جامع که به امسال نمی رسه و قراره سال دیگه چاپ بشه به همراه تدریس مباحث ژنتیک
سلام آقای دکتر یه سوال دیگه هم دارم میخواستم ببینم زیست گیاهی برای امسال چاپ میشه؟ 
یعنی تا آخر بهمن یا وسطای اسفند 
اگر نمیشه میشه کیاهی خوب معرفی کنین 
گیاهی مهر و ماه بهتره یه تخته سیاه ؟ 
لطفا راهنمایی کنین
ممنون 
پاسخ:
سلام بله چرا که نه
اواخر دی ماه قطعن گیاهی چاپ میشه
سلام.پس این کتاب دوم چی شد؟؟؟؟یه تاریخ حدودی اعلام کنید!
پاسخ:
سلام تاریخ دقیق نمی تونم بگم 
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۴ ابوالفضل اسماعیلی
سلام اقای دکتر کتابو 20اذر انلاین کتابو سفارش دادم اما ادرسم کامل نبوده بعد اطلاعات کاملو به سامانه پیامکیتون ارسال کردم  اما کتاب برام ارسال نشده  شماره تماسمم09380731417ضمنا نظر خصوصی هم گذاشتم .
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۱:۲۲ میرزاخانی
میرزاخانی
09365943615
سلام آقای دکتر من یه سوال ازتون کرده بودم ولی جوابی ندادین :( 
میشه لطفا جوابمو بدین 
میخواستم ببینم کی میتونم کتاب زیست سال دومو بخرم واقعا احتیاج دارم گفته بودم بعد ۱۰ سال دوباره دارم امتحان میدم و رشتمم ریاضی بوده اگه کتابش حالا حالا ها نمیاد میشه من جزورو تهیه کنم؟ 
۲۵ آذر ۹۳ ، ۱۵:۲۸ سیداحسان حسینی
سلام اقای دکتر زحمت کش.
سوالم شاید تخصصی نیست ولی میپرسم.آیا نمراتی که در سایت کنکور یا سایتهای دیگر در کارنامه داوطلبان درج شده است نمره نهایی است یعنی با احتساب  25 درصد معدل در کارنامه درج شده اند..
با سپاس فراوان
پاسخ:
سلام خیر 
تاثیر معدل در تراز اعمال میشه
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۳ سیداحسان حسینی
ببخشید منظورم سال چندمه
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۱:۲۱ سید احسان حسینی
سلام دکتر بزرگوار.
این جزوه هایی که الان میفرستید کال سال چندمه.
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۳ سید حسن محمدی - دبیر زیست شناسی
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت آقای دکتر جوادی. کتاب فاگوزیست سوم دبیرستان را برایم ارسال کردید؟ با ارادت زیاد.
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۵ محمد طلائی
سلام آقای دکتر

پیام خصوصی من به دست شما رسید؟؟؟
پاسخ:
سلام بله رسید
جناب به محض اینکه دوم چاپ بشه به روی چشم
۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۰:۱۸ سیداحسان حسینی
سلام ببخشید من چندروز پیش برای خرید کتاب به شماره ای که داده بودین پول رو ارسال کردم از طریق پیامک هم ادرسمو فرستادم اما هنوز خبری نیست کی کتاب ها دستم میرسه انشا اله
پاسخ:
سلام به شما 
دوست خوبم برای شما ارسال شده طی چند روز اینده ارسال میشه. تعداد خیلی زیاده و نرسیدیم به همه اطلاع بدیم.
سلام و خسته نباشید به شما دکتر عزیز
دکتر ببخشید من چهارشنبه از طریق سایتتون کتاب سوم رو خریدم ولی هیچ پیامکی به من ندادید و در ضمن کی کتاب رو می فرستین؟ 
باتششششششششششششششششکر* 
پاسخ:
سلام 
دوست خوبم برای شما ارسال شده نگران نباشید طی چند روز آینده ارسال میشه.
۲۳ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۷ سید محمد هاشمی
سلام دکتر جون چون که خیلی دوست دارم کتابت بهتر بشه اینو میگم: بعضی جاها مشکل نگارشی دارند در سوم دبیرستان. خصوصا فصل 4 لطفا بازبینیش کنید.
پاسخ:
سلام دوست خوبم چرا باید ناراحت بشم؟ اتفاقا خیلی خوشحال میشم. کتابی که چاپ شده برخلاف جزوه اشکال علمی و تایپی نداره. باز اگر احیانا موردی دیده شد حتمن اطلاع بدین
باعرض سلام ایا مبحث گیاهی سال سوم  در کتابی که درحال فرش است تدریس شده واگر نشده کتاب زیست گیاهی،زیست1،ژنتیک حدوداً کی اماده میشوند
پاسخ:
سلام به صورت خلاصه بله اما به صورت جامع و با توضیحات بیشتر در کتاب گیاهی باید بخوانید
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۸ علی نوروزی
سلام خسته نباشید نوروزی هستم از جزیره قشم متاسفانه برای فروش کتاب کسی با من تماس نگرفت چیکار کنم ؟
پاسخ:
سلام هفته ی دیگه به امید خدا...
سلام
یه سوال از این فصل داشتم.
وقتی پیام عصبی در چشم از طریق عصب بینایی از شبکیه خارج میشه، به مخچه میره یا به مخ؟ 
من قبلا تو یه جا خونده بودم به مخچه میره، نمیدونم کجا بود ولی نکته اش رو تو کتابم نوشته بودم ولیتو جزوه نوشته به قشر خاکستری مخ میره.
کدوم درست تره؟
پاسخ:
اجازه بدید بخش پرسش و پاسخ راه بیافته
سلام.خداقوت..... یه سوال دارم.رونویسی از پیش ساز mRNAبا رونویسی از ژن سازنده یmRNA فرق داره؟ممنون میشم پاسخ بدین
شما که ظرفیت رو زیاد کردید پس قطعا دیر تر به دست ماها میرسه..تورو خدا زودتررر مرداد هم شد خبری از کتاب نیست....

ببخشید یک سوال این کتاب چاپ اول شماست بله؟
پاسخ:
سلام نه ربطی به تعداد نداره برای همه رو در یک روز ارسال می کنیم چون کتابها مستقیما از چاپخونه به آدرس اداره ی پست ارسال میشه و سریعا با افراد تماس گرفته میشه و آدرس ها به اداره ی پست ارسال میشه. موفق باشید
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۳ مجید رشتبری
اگر خداوند متعال آرزویی در تو قرار داد،بدان توانایی و قدرتش را قبلاًدر وجودت قرار داده است.....دکتر شریعتی
سلام.کی فروش کتاب رو شروع می کنین؟
پاسخ:
سلام ببینیم کی بدستمون میرسه به محض رسیدن اس ام اس می دیم و سریعا فروش رو شروع می کنیم. 
کل بچه های کلاس پیش دانشگاهی سابقمون رو هم یکی یکی پیدا کنم 10 نفر نمیشیم :D
پاسخ:
:)) دیگه دیگه...
سلام . خواستم بپرسم 200 نفر تکمیل شده یا بگم رفیقمم رزرو کنه ؟؟؟
پاسخ:
سلام 200 نفر همون روز اول رزرو شد :)) ظرفیت رو کردیم 400 نفر خوشحال می شیم به دوستانتون اطلاع بدید. تازه اگه زیاد باشین مثلا بیشتر از 10 نفر، برای شما تخفیف بیشتری هم میدیم . موفق باشید
۳۱ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۰ مجید رشتبری
سلام ،آقای محجوب لطفاًاگه امکانش باشه قسمت مربوط به پاسخ و پرسش رو راه اندازی بفرمایین.ممنون از لطفتون ،یا حق


پاسخ:
سلام چشم اجازه بدید کارهای کتاب رو انجام بدیم تا یه خرده ذهنمون بار از روش برداشته بشه حتما بخش پرسش و پاسخ رو راه اندازی خواهیم کرد. موفق باشید
سلام. وااااااااااای خیالم راحت شد.واقعا ممنون.                                    اکی پس منتظرم.....
سلام. خداقوت..... من تازه سایتتونو پیدا کردم....واقعا کارتون حرف نداره *پرفکت* برای تهیه ی کتاب هم اس دادم اما خیلی نگرانم خواستم بدونم اسمم تو لیست هست؟ لطفا پاسخ بدین.....
پاسخ:
سلام نگران نباشید اسم شما هست اگر کسی اس اما داده باشه ثبت میشه. منتهی چون تعداد زیاده ما اس ام اس تایید نمی دیم. موفق باشید

سلام میخاستم بیشترراهنمایی بشم

پاسخ:
در مورد چه موضوعی؟

۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۱۸ رضا.سوم تجربی
سلام
استاد جان میشه لطفا بگید گیرنده ی لمس بالای غشای پایه کجای شکله گیرنده های حسی پوسته؟
خیی ممنون میشم اگه جوابمو بدین

۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۳۹ پارسا چهارم تجربی

سلام اقای جوادی بابت جزوه های خوبتون تشکر میکنم واقعا دانشتون قابل تقدیره من یه سوال داشتم که اگه جواب بدید ممنون میشم

چرا در قسمتی از لوله گوارش انسان ماده ای که در تنظیم بیان ژن پس از ترجمه دخالت دارد می تواند جذب خون شود؟

سلام
اقای جوادی تابستان کتاباتون حتما چاپ میشه!
ازتون خواهشمندم ک جواب بدید ک خیالمون راحت شود!
پاسخ:
سلام بله حتما ......شک نکنید
سلام

واقعا همه زیست2،ایجوری ترکیبی تدریس کردین!!؟؟
پاسخ:
سلام بله حالا کجاشو دیدین :)
مرسی. فقط امیدوارم چاپ تو وزارت قبل از 6 تیر 93 باشه...
سلام به نظر من هم نوکلئوزوم ها باید در پروفاز بیشتر پدیدار شوند و نه ناپدید .ممنون از اینکه جواب می دین.
آقای جوادی ما هم سوال کردیما؟
پاسخ:
جواب کامنتتو گذاشتم......ولی سوال تکراری بود
سلام اقای دکتر یه سوالی داشتم توی جزوه داشتیم در پروفاز هیستون ها بیشتر در ساختار کروموزوم ها وارد می شوند و توی کتاب نشر دریافت خوندم در پروفاز نوکلئوزوم ها ناپدید می شوند چه جوری ؟ به نظرتو ن با افزایش هیستون ها نوکلئوزوم ها نباید بیشتر شن ؟ممنون  
پاسخ:
هر جا قرار باشه که فشردگی بیشتر باشه باید نوکلئوزوم های بیشتری ساخته بشه .....با توجه به این توضیحات کدوم درسته بنظرتون ؟
سلام مثل همیشه عالی بود .
دکتر جوادی،شاه ماهی زیست ایران
فردین جون دستت طلا،واسه پیش نمیخوای چیزی بزاری؟
پاسخ:
سلام آخه چندین بار بچه ها پرسیدن و جوابشون رو دادم ........فعلا پیش رو نمی خوام ارائه بدم تقریبا آماده شده هر وقت تو وزارت به صورت کتاب ثبتش کردم ارائه می دم
این سوالی که پرسیدم مال ازمون پیشرفت تحصیلی هفتم اسفند 91بود باشه استاد اگه وقتتون به ما بدید مزاحم میشیم...بازم به خاطر جواب دادن سوال ممنون اخه این سوال ذهنمو درگیر کرده بود..بازم ممنون
پاسخ:
سوالش کلا غلطه .........
قربون دستتون آقا(دکتر) فردین جوادی عزیز
ایشالا هرچی از خدا بخواین همونو بهتون بده**
سلام امکانش هست یه سری سوال سخت از مسائل تعادل بگذارید اقای ملک زاده ؟؟؟
سلام اقای جوادی بالای جزوه زدین زیست شناسی1 اونو لطفا تصحیح کنید ممنون
ایشاا...پس!
مرسی.
سلام .جناب جوادی قرار بود آقای محجوب یه همچین بخشی که مربوط به سوالات باشه داشته باشن درسته؟
اگر که بله کی راه اندازی میشه قربان؟؟؟
متشکر.
پاسخ:
انشاءا.....به زودی :)

اقای جوادی میشه لطف کنید به این سوال پاسخ بدید ممنون میشم.  کدام مطلب نادرست است؟ا.خون سرخرگی وارد شده به هیپوفیز پیشین در طی این گردش از هیچ اندام دیگری عبور نکرده است.2.خون سیاهرگی خارج شده از هیپوتالاموس مستقیما به هیپوفیز پیشین وارد می شود3.خون سرخرگی وارد شده به هیپوتالاموس در طی این گردش از هیچ اندام دیگری عبور نکرده است.4.خون سیاهرگی خارج شده از هیپوفیز پسین مستقیما به هیپوفیز پیشین وارد می شود.لطفا توضیح هم بدین ممنون        
پاسخ:
سلام این سوال کلا از زیر و بم غلط هستش چون گزینه هاش همدیگره نقض می کنن چه برسه به مفهومه خود گزینه ها . اما گزینه ی 2 می تونه درست باشه . اگر به توضیح در مورد این سوال احتیاج داشتید تماس بگیرید با کمال میل توضیح میدم منتهی فردا آخر وقت حدود 10 شب.....موفق باشید
ممنون استاد
عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!!

مرسی.
بازم مثل همیشه کارتون بیسته
واقعا دستتون درد نکنه ..نمی دونیم چه جوری ازتون تشکر کنیم واقعااااااااااااااا ممنون......
مثل همیشه،کارتون حرف نداره جناب جوادی.
پاسخ:
شما لطف دارید