.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

جزوه ی پویایی جمعیت ها

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۰۹ ب.ظ

با سلام . جزوه ی حاضر مربوط به فصل 6 پیش دانشگاهی می باشد که هر سال به طور معمول 1 سوال از آن طرح می شود . این جزوه به قلم جناب آقای علی کرامت نگاشته شده است . دقت داشته باشید این جزوه در انجمن ها و سایت های دیگری هم وجود دارد و جزوات گروه آموزشی هم کلاسی ها هیچ ارتباطی به این جزوات ندارد و  جزواتی که به فروش می رسند با سبکی کاملا متفاوت از سبک ایشان نگاشته شده است . (جهت اطلاع بازدیدکنندگانی که جدیدا با سایت گروه ما آشنا شدن)

فرمت فایل : 

حجم فایل : 1.02 مگابایت

دریافت فایل : 

     

پیشنهاد ما به شما :

دانلود سوالات خارج کشور 92  

دانلود جزوه ی مفهومی ترکیبی مقایسه ای فصل حواس (فصل 3)

دانلود جزوه ی مفهومی ترکیبی مقایسه ای فصل ایمنی بدن (فصل 1)

دانلود جزوه ی مفهومی ترکیبی مقایسه ای فصل تنفس (فصل 5)

۹۳/۰۱/۰۱
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۴)

استاد چشام وزغی شدن از دس به سایتتون نگا کردم تو رو خدا زودتر آپلود کنید
آخه خودتون فیلمای توپ تولید می کنید بعد آدمو وابسته میکنید بعدش ما رو به امون خدا ول می کنید
من رفتم تو افق محو شم
پاسخ:
سعی م رو می کنم ییهو 2 تا آپلود کنم . بزار منم بیام با هم تو افق محو بشیم :) فردا قطعا 40 دقیقه آپلود می کنم
آقای جوادییییییی :.(((((((( پس چی شددد این فیلماتوووون :.((((((
پاسخ:
اقای جوادی الان در بستر بیماری به سر می بره :)) نای بلند شدن ندارم از یه طرف فایل آپلود نمیشه اصن ی وضی.....
ممنون جناب جوادی.
موافش خودتون باشید بیشتر خوشحال میشیم.
 متشکر:)
استاد ممنون از لطفتون
فقط اگه میشه بگید کی فیلما رو آپلود می کنید که دیگه دل تو دلمون نیس 
و اینکه اطلاعیه جزوه های مبحثی و پیش رو هم اگه میشه زود تر بزنید
یه دنیا تشکر
پاسخ:
به خدا من دوست دارم اگه بشه یهو 6 تا فیلم آپلود کنم اما سرعت نت خیلی پایینه نمی تونم آپلود کنم . اما از این به بعد هر 3 روز یه بار به سایت بزنید .