.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

جمع بندی زیست شناسی کنکور

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

دوستان گلم سلام!

خیلی از بچه ها سوال می پرسن که ما برای جمع بندی زیست شناسی چیکار کنیم واقعا گیج شدیم این همه منبع و هست و فلان!

خوب بچه ها حتمن توی کامنت ها خوندین و می دونین که چه منبعی رو بهتون پیشنهاد کردم. ببینید من به عنوان یک دوست(حالا دبیر بودنش بماند!) بهتون اجبار می کنم :)) حتمن !! DVD های زیست شناسی موسسه ی رهپویان دانش رو تهیه کنید. این مجموعه چندتا ویژگی داره:

اولن : استادی که در این مجموعه تدریس می کنه یکی از اساتید قوی کشور هستن و قطعن تمامی شما دانش آموزان آوازه ی ایشون به گوشتون رسیده. استاد علی کرامت در این مجموعه تدریس کردن در عین حال که تمامی مطالب رو پوشش دادن خیلی روون و با مثال های خوب مطالب رو تفهیم کردن. 

دومن: قیمت بسیار ناچیز! بچه ها واقعا ناچیزه! الان موسسات دیگه هستن که DVD های زیستشون چند Level پایین تر از اینه اما قیمت هاش واقعا نجومیه! فک کنم حدود 30 الی 40 هزار تومن باشه پکیج مربوط به زیست شناسی رهپویان دانش.

سومن : از اونجایی که سبک تدریس آقای کرامت دقیقا همون چیزیه که من تو کلاسهام تدریس می کنم یعنی طرح یک تست و بعد آموزش مطلب، خیلی موثره و سریع در کمترین زمان ممکن مطالب رو یاد میگیرد و براتون مرور میشه. تست های سراسری و خارج کشور رو هم داخلش حل کردن و این خیلی خوبه.

بچه ها این بگم نیازی نیست خداد تومن! پول بدین برین کلاس های چه می دونم نوروزی و از این جور چیزا! با سی چهل تومن از اون بهترشو میشه داشته باش. تازه اونم همه ی مباحثش رو نه فقط گلچینی از مباحث!

تا اونجایی هم که بنده اطلاع دارم پکیج های مربوط به زیست شناسی آقای کرامت در این موسسه شامل موارد زیر هستش:

آموزش جامع زیست چهارم

آموزش جامع زیست سوم

آموزش جامع زیست دوم

جمع بندی زیست کنکور

 

۹۴/۰۱/۰۸