.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

دانلود آزمون های قلمچی - ویژه ی فاگوزیستی ها

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۲۰)

سلام کتاب پیش فاگوزیست با دوم پیش فروش میشه یا نه؟

برای کتاب سوم اطلاعیه رزرو  زده بودید برای "کتاب پیش و دوم"اطلاعیه رزرو زدید یا نه؟

پاسخ:
بعد از 13 ام یا نهایت 15 ام اطلاعیه ی رزرو خواهیم زد. موفق باشید
بری خرید کتاب باید قبلش زنگ بزنم؟ بازبعدش؟ یا کلا نزنم؟!!
پاسخ:
نیازی به زنگ نیست چه قبلش چه بعدش :)
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۲۶ طاها آقاجان زاده
خیلی خوب میشه اگه یه کم مشخص تر ازمونها رو قرار بدین. مثلا سال به سال یا مثلا درس به درس یا با یه اسم مشخص.

ولی همینم عااااااالیه.دستتون درد نکنه.
(Big Like (y
پاسخ:
قرار می دیم نگران نباشید . بودجه بندی ش رو هم قرار می دیم
salam in shomare hesab koo?man nafahmidam akhar chejuri variz  
. konam...toro khoda javab bedin ta key vaght darim ke bekharim ?bayad tamas begirim ayaaaa?
پاسخ:
فردا اطلاعات خرید رو می زنیم.
اقا یه چندتا عکس با گوشی از کتاب بگیرید خو

این اطلاعیه جدید فروش واسه سشنبه هم اگه میشه قیمت و اینا هم بزنید

دوم رو کی میفروشین؟؟
پاسخ:
اون به روی چشم
سلام. عاغا این فاگوریست من کجاست. پس.!!!!؟؟؟. انگار ههمه ی دوستان به دستتشون رسیده غیر از من! به این میگن خوش شانسی!
پاسخ:
خانم جاویدان برای شما فک کنم روز شنبه برسه به هر حال تماس بگیرید و کد رهگیری تون رو دریافت کنید
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۲ مجید رشتبری
سلام ،رمز نبودا، کجاس؟
پاسخ:
اس ام اس بدید به اقای جوادی
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۱۵ آرمان رامشی
ایشالا. میخوام با خوندن کتاب درسی و کتاب شما زیست رو بالای ۹۰ بزنم و رو سفیدتون کنم. البته اگه بقیه کتابا هم به موقع به دستم برسه. مرسی
پاسخ:
قطعا مرسه چون پارسال بدقولی های ما سر نگاشتن بود اما الان کتاب های دوم و سوم پیش 1 و 2 نوشته شده اگر هم بدقولی بشه زودی برطرف میشه و به موقع میرسه نگران نباشید
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۶ آرمان رامشی
سلام آقای جوادی. کتاب به دستم رسید. واقعا عالیه. دستتون درد نکنه.
ولی هر چی میگردم از رمز خبری نیس. یادتون رفته برام بزارید. کی برام sms میکنین؟
پاسخ:
سلام برای شما هم اس ام اس می کنیم نگران نباشید . امیدوارم که درصد خوبی رو توی کنکور کسب کنید.

سلام

کتاب به دستم رسید ممنونم.چند تا سوال دارم:

1-اگه سوالات ازمونهای مرحله ای گاج-گزینه دو-قلم چی سال تحصیلی

92-93 و امسال 93-94 رو قرار بدین خیلی بهتره چون این دوسال به سبک

سوالات زیست کنکور این اواخر نزدیک ترند.


2-بالای این ازمون قلم چی که قرار دادین نوشته وِیژه دبیران مگه این 

سوالهای ازمونهای ازمایشی نیست پس این جمله ویژه دبران دیگه چیه؟


3-استاد فقط لطفا این کتابهای سال دوم و پیش رو به دستمون برسونید

خیلی واجبند داستان نشه اینا مثل کتاب سوم .

سپاس

پاسخ:
منظورش یه چیز دیگه س وگرنه همون سوالات آزمون هاست نگران نباشید ایشالا که داستان نمیشه. مسئله سازی می کنی داداش؟
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۴ مسعود بایی
اقا من جا افتادم چی کار کنم؟؟؟
پاسخ:
داداش فرستادیم برات نگران نباش بیا بالا با هم بریم :))
سلام
با عرض تشکر فراوان از زحمات فراوانی که میکشید و این همه مشکل را تحمل کردین و روشی غیر از برنامه اصلیتون را انجام دادین تا کتاب را بدست بچه ها برسونین ( با اینکه میدونم این روش هم براتون خیلی هزینه داشته و هم خیلی توی دردسر انداختتون)
من کتابم رسید و کدم را هم از آقای دکتر گرفتم
از زحمات بی دریغتون ممنون و بی صبانه انتظار بقیه فاگوزیست های فوق العادتون را میکشم و خیلی خوشحالم و به خودم میبالم که جز کوچکی از باشگاه بزرگ فاگوزیست هستم
پاسخ:
مبارک باشه عاغا!! ادبیات قشنگت تو حلق طراح زیست کنکور :)) انشاء ا... که بقیه رو هم آماده می کنیم
ببخشید من کتاب رو می خوام کتاب کی میاد؟
سلام.......هنوزکتابی ب دستم نرسیده.......کلا شانس ندارم.......باهام تماسی گرفته نشد....فکر کنم جز اولین نفرایی بودم پول واریز کردم...حالا میبینم اسمم جزاخرین نفرا هستش....فکر کنم اخرشهم نرسه.!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
جان؟!!!!!!!!!!!!! نرسه؟ برای نصف افراد با پست سفارشی فرستاده شده به دلیل هزینه ی بسیار بالای پست پیشتاز، به احتمال زیاد شما هم جزء اون افراد هستید. نگران نباشید میرسه. در ضمن ما از روز شنبه الی دوشنبه پست کردیم و بر اساس اولویت بوده.
سلام خسته نباشید آقا ی جوادی. اگه امکانش  باشه پیش دانشگاهی ر و هم همین طوری بفروشید مرسی
پاسخ:
باید فکر کنیم
ب نام خـــــدا

امروز نزدیکای ساعت 2 ظهرجزوه دستم رسید.

فصل اول ک قبلا از روی کتاب خونده بودم با این جزوه مرور کردم، فوقالعاده بود، اگـــــــــه زیست1 و 4م هم مثل سال3 باشه قول میدم یکی از دواطلبینی باشم ک زبست بالای 80 بزنم(ان شالله)

تشکر دارم از شما 

پاسخ:
انشاء ا...، همه ی کارهای ما به همین شکل خواهند بود و حتی قوی تر از این!!
سلام شما که اینقدر جزوه هاتون خوبه تورو خدا سریع تر دوم و پیش رو هم ارایه بدین باور کنین من هر شب با کلی امید میام تو سایت ولی بعدش .....
سلام
نمیدونم پیامم فرستاده نشد یا تایید نشد :دی
اما متاسفانه هنوز کتاب من نرسیده و من کد را ندارم
ممکنه کد من را هم برایم اس ام اس کنید؟
(اس ام اسی با همین مضمون هم برای آقای دکتر زدم )
ممنون میشم رسیدگی کنید
پاسخ:
سلام آقای خضری تماس بگیرید تا کد براتون ارسال بشه
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۸ محمد عابدی
سلام دکتر جون! خیلی خیلی سالاری!!! یعنی بدجور فدایی داری.... کتاب رسید دستم توپه توپه.خیلی آقایی!!!!!! راستی دکتر جون فروش کتابهای دوم و پیشتون رو سریع تر شروع کنین خیلی لازممونه.....
پاسخ:
سلام مرسی :) آقای جوادی خودشون گفتن تصمیم شون رو در مورد اینکه آیا دوم و پیش رو هم به این صورت ارائه بدیم یا نه اعلام می کنن.
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۰ شایان علیپور
سلام آقاى جوادى
جزوه ى عالیتون به دستم رسید
اما متاسفانه رمزى که براى فاگوزیستى ها همراه کتاب باید پست میشد نبود،هم بسته رو خوب گشتم هم کتاب رو
الان چیکار کنم خوب؟
پاسخ:
سلام بهتون اس ام اس میشه نگران نباشید. موفق باشید