.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

دانلود انیمیشن اپران لک

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ

دوستان خوبم سلام!  عاغا خیلی مخلصیم! :)) از اینکه دیر به دیر می رسم سایت رو به روز کنم عذرخواهی می کنم. این چند روزه که چه عرض کنم این چند هفته! حساااااااااااابی درگیر یه سری مسائل بودم. به بزرگی خودتون ببخشید پلیز :)) الانم که درگیر امتحاناتم هستم :|

سعی می کنم تا جایی که تونستم براتون مطالب خوبی رو بزارم. 

راستی اونایی که توی آزمون انلاینمون ثبت نام کردن روز 10 ام باهاشون تماس گرفته میشه و نام کاربری به همراه پسورد بهشون داده میشه.

سایت آزمون آنلاینمونم آدرسش اینه:

www.biotest.ir

مثل اینکه یادت رفت می خوای چیو دانلود کنی؟ :)) زودی دانلود کن و بعدش بشین درستو بخون انقد وبگردی نکن بچه! فدا مدا بوسه

۹۴/۰۲/۰۴