.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

 

دقت داشته باشید که این مطلب رمز گذاری شده است و فقط افرادی می توانند آزمون های آزمایشی را دانلود کنند که مجموعه کتاب های فاگوزیست را (حداقل یک جلد از مجموعه ی 7 جلدی) تهیه کرده باشند. افرادی که به صورت اینترنتی کتاب را تهیه می کنند رمز دانلود به همراه کتاب برای شان پست می شود. 

جهت دانلود بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۴۸)

 سلام اقای جوادی من سال سوم ام  شرمنده یه سوال داشتم اقا برا ازمونا کانون الان من زیاد تست نمیزنم تشریحی میخونم ترازم ۶۲۰۰ هس به نظرتون از الان اساسی کار کنم برا تست ؟؟ 
پاسخ:
سلام بله هر چه زودتر بهتر....
درضمن کتاب دوم وسوم رو دارم
پاسخ:
زیاد مهم نیست
سلام من کتابو از سایت پایتخت خریدم ئلی توش رمزی نبود که من بتونم آزمون گجو دانلود کنم حالا باید چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام نیازی نیست. 
سلام ببخشید نمیزارید سوالای 25 مهر رو قلمچی زیستشو

تو رو خدا
پاسخ:
سلام دوست خوبم هنوز به دستمون نرسیده :)
سلام ببخشیدمیخواستم بدونم واسه داشتن رمزه جزوها و ازمونا باید کتاباروتهیه کنیم یا راه دیگه ایم داره؟؟؟
پاسخ:
خرید شون که تا چند روز دیگه فروششون شروع میشه
سلام خسته نباشید....ببخشیدمیشه از آقای جوادی بپرسید که تو کنکور93شیمی انقدفرق کرده بود بهتره ازکدوم کتاب تستی استفاده کنیم؟آیا مبتکران خوبه؟لطفا جامع پاسخ بدید ممنون
پاسخ:
دوست عزیز ما در مورد زیست صحبت می کنیم!! لطفا با آقای ملک زاده تماس بگیرید که مربوط به بخش شیمی هستن
سلام.پاسخ این ازمون و سایر ازمون هارو از کجا میشه دریافت کرد؟ چون تو بعضی سوالاتش دچار مشکل شدم.پاسخنامه تستی هم اگ بذارین عالیه اگ تشریحی باشه ک دیگه خیلی خیلی عالیه
پاسخ:
دوست خوبم وقتش رو نداریم اما اگه تونستیم چشم

سلام آقای محجوب خسته نباشین .... جلد3و4کی آماده فروش میشه؟                                     

پاسخ:
اطلاعیه می زنیم
سلام اقااااااا سوالات گاج که پاسخ نامه نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
شما چند تا اسم دارید که با چندین اسم کامنت می زارید؟ خوب ما همین رو داشتیم :)
سلام.پس کی قراره زیست 1 را برای فروش بگذارید قرار بود با فاگوزیست2 به فروش برسد
پاسخ:
زیست 2 رو به فروش روسندیم چند روزی، زیست 1 فعلا خبری نیست، اطلاع می دیم اگه خبری بشه. باید خود اقای جوادی خبر بدن بهمون و ما هم توی سایت اطلاع رسانی انجام بدیم
سلام اقاااااااااا کی دوم منتشر میشه ؟ حدودا بگید
پاسخ:
حدودی نمیشه گفت باید خود دکتر خبرشو بهم مون بده
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۷ محمدمهدی دارابی
سلام.فروش کتاب کی شروع میشه؟ فروش جزوه متوقف شده ایا؟ تکلیف ما چیه؟ بقران خیلی بدقولین
پاسخ:
می دونیم بدقولیم اما دست ما نیست که :( کی دوس داره بدقولی کنه؟ شرایط طوری می چرخه که ا میشیم بدقول، بله فروش جزوه متوقف شده از روز پنج شنبه، چون تعداد سفارشات بالاست و باید سفارشات رو راه بندازیم بعد. انشاء ا.. از هفته ی دیگه
سلام روز پزشک مبارک

ببخشید اگر کتابای شمارو بخونیم زیست رو صد می زنیم یا اقلا بالای نود؟

چون دیربا سایت شماآشنا شدم تابستون  ازبرنامه زیست استفاده نکردم وروبرنامه گزینه دو پیش رفتم اگه از مهریه برنامه ای بدون درنظرگرفتن برنامه تابستون وبا توجه به حجم درسا ومدرسه بدین خیلی عالی میشه کاش این لطفو بکنین خیلی کاراتون حساب شده به نظرمی رسه
پاسخ:
بدون شک، از تابستون برنامه ی جامع تری ارائه میشه و این برنامه ها فقط برای تابستون و آشنایی بچه ها هستش. از مهرماه برنامه ها حالت مجله ای پیدا می کنن و مطالب خوبی داخلشون دارن
سلام
مشخصات واریزی را برایتان ارسال کردم ایا به دست شما رسید؟
پاسخ:
بله
سلام وقت بخیر
اقای محجوب این بنر خرید کتاب بدجور داره اذیت میکنه با گوشی میفته ذو دکمه ارسال اصلا نمیشه نظر داد لطفا یک جوری این مساله رو حل کنید بی زحمت

و اقای محجوب امروز برای من پست میشه کتابم عایا؟ :)
پاسخ:
چشم بله
۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۲۸ علی قوام زاده
سلام
پس چی شد اطلاعیه؟
پاسخ:
:| :| آقای قوام زاده شما احیانن موقع تولد سورفاکتانت تون کم نبوده؟ صبر کن دیگه عاغا!!
ببخشید میشه امروز هم اسامی کسانس که براشون پست شده رو درج کنید؟
ایده خوبی بود
پاسخ:
شما آدرستون رو نفرستادید لطفا اطلاعات واریزی + آدرس کاملتون رو اس ام اس کنید به شماره ی آقای جوادی
سلام عاغایان همکار..
الان من واریز کردم و اطلاعات رو براتون خصوصی کامنت گذاشتم..
الان آدرسو اینارو بذارم قبلا رزرو کرده بودم؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه نیازی نیست
۲۹ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۸ سعید بی باک
سلام اقای جوادی من ازارومیه هستم می خواستم بدونم که کتاب برام پست شد
پاسخ:
گفتیم که از روز پنج شنبه پست میشه
راستی کتاب زیست سوم خیلی سبز اومده یک فصلش را
روی سایتشان قرار داده
لطفا کتاب را بررسی کنید
پاسخ:
دوست عزیز با یک سوم از یک فصل نمیشه کتاب رو بررسی کرد، باید کامل ببینیم و این حداقل یک هفته بیشتر طول می کشه
سلام
من جزوه دکتر را می خونم ''''''مطابق برنامه شما بعد تست میزنم 
از روی کاج  
ولی می بینم بعضی ها میگن که باید حداقل دو منبع زده
شود میشه بگید برای چی دکتر می گوید فقط یک منبع تست???

با سپاس فراوان
پاسخ:
چون تست های کتاب های دیگه الگوبرداری از هم دیگه هستش و تفاوت آن چنانی بین شون نیست و وقتتون تلف میشه . زیست رو باید خوند و خوند و خوند!!
سلام بنر تبلیغاتی اذیت میکنه واسه نظر  خواهشن عوضش کنید یا جای دیگه بزاریدش ممنون 
پاسخ:
کوچیکترش می کنیم
سلام من هم ارسال کردم  تایید شده؟ فردا ارسال میشه؟ ممنون
پاسخ:
نگران نباشید بررسی نکردیم اگر مشکلی باشه اطلاع میدیم 
سلام و خسته نباشید.اقای دکتر سال سوم حالا به صورت جزوه سیمی هست یا کتاب؟ و اگه به صورت جزوه هست انشاالله کی به صورت کتاب درمیاد؟ ممنون میشم جواب بدید
اقا من اطلاعات رو دیروز وارد کردم فردا هم مبلغ رو واریز کنم پنجشنبه پست میشه؟
لطفا جواب بدید اقای محجوب
پاسخ:
بله
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۸ فرزاد (عیسی زاده)
سلام 
منم واریز کردم
بی صبرانه منتظر کتابتونم .... 
پاسخ:
انشاء ا...
سلام هم وطن فاگوزیست

وقت بخیر 

من پول رو18:16 واریز کردم .اطلاعاتمم الان ریختم تو سایت.
رسید به دستتون آیا؟
پاسخ:
روز پنج شنبه اطلاع می دیم موفق باشید
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۴ علی قوام زاده
حالا شما "گاج" رو پیشنهاد میکنید یا "خانه زیست شناسی"؟
پاسخ:
گاج
ta key forsat variz hast?!!!
پاسخ:
محدودیتی نداره
سلام.خسته نباشید ببخشید من پول رو واریز کردم.اطلاعات رو هم فرستادم.درسته؟رسیده دستتون؟
پاسخ:
دوست عزیز تعداد سفارشات بالاست نگران نباشید اگر مشکلی باشه اطلاع می دیم بهتون اونم روز پنج شنبه که می خوایم پست کنیم حالا یا از طریق تماس یا از طریق سایت.
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۱۰ پگاه دیانتی

سلام من اطلاعات مربوط به خرید کتاب رو تو ساعت 18:56 ارسال کردم می خواستم بدونم به دستتون رسیده یا نه؟

خیلی استرس دارم اگه میشه زودتر جواب بدید.

پاسخ:
سرکار خانم نگران نباشید تعداد سفارشات بالاست اگر مشکلی باشه خودمون تماس می گیریم. روز پنج شنبه که پست می کنیم اگر مشکلی داشته باشه تماس می گیریم .
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۸ علی قوام زاده
سلام
نظرتون در مورد کتاب تست گربه(انتشارات خانه زیست شناسی)چیه؟
پاسخ:
کتابه بسیار خوبیه چون هر فصلش توسط یک دبیر خاص نوشته شده اونم از استا نهای مختلف
سلام
به نظر شما برای تست یک منبع مانند گاج را کار کنیم؟؟؟؟
یا دو یا سه منبع بزنیم؟؟؟؟؟؟؟
با تشکر
پاسخ:
خیر یک منبه کافیه + سوالات ازمون های آزمایشی امسال و پارسال رو حتما ار کنید خیلی تاثیر داره
سلام اقای دکتر نظرتون در مورد کتابای خیلی سبز که تالیف جدید هستن چیه
پاسخ:
ویرایش جدیدشون هنوز نیومده بیرون. انتشارات خیلی سبز در بحث درسنامه خوب کار کرده انصافا و جای کتمان نداره اما بیشتر رو مفهوم کار کرده و نکات ترکیبی رو روش زیاد مانور نداده. تست های خیلی سبز از کنکور دور شده و این شکاف خوب نیست. از نظر بنده کتاب های میکروگاج و نشرالگو فوق العاده هستند. بخش عمده ی زیست شناسی زدن تست های خوب هستش.
ببخشید الان ص برای خرید گزاشتید این همون سال سومه...برای خرید سال دوم عین قبل اطلاع میدید......
پاسخ:
بله سال دوم رو اطلاع می دیم
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۱ محمد اسدی حیدری
سلام. من واریز کردم و پیغام هم دادم کی پست میشه ؟؟؟ کی کد رهگیری فرستاده میشه؟؟
پاسخ:
دوست عزیز لطفا کامل مطلب رو بخونید، روز پنج شنبه که پست شد می فرستیم موفق باشید
۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۶ محمد اسدی حیدری
سلام الان این اطلاعاتی که زدین (همون شماره حساب لینک=http://zist110.ir/page/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%B4%D8%AF%D9%87) الان واریز کنیم پولو؟؟؟؟؟؟ بعدش چه کار کنیم؟؟
پاسخ:
اطلاعات واریزی رو در بخش نظرات همون صفحه درج کنید. روز پنج شنبه براتون پست میشه. موفق باشید
سلام آقای جوادی هفت جلد کتاب شما همگی کی به فروش می رسد؟
مخصوصا گیاهی و جمع بندی
پاسخ:
سلام بدون شک هر 7 جلد چاپ خواهند شد 
سلام

بی صبرانه منتظر زیست1 هستم دکتر.

امیدوارم تا قبل مهر ماه آماده بشه و در اختیار داوطلبان عزیز قرار بدین


پاسخ:
قطعا تا اون موقع آماده میشه نگران نباشید
لام.خسته نباشید...ببخشید کتاب فاگوزیست ی سری مقدمه و این جور چیزا داره....ولی بار اول ک ب فروش رسید این مقدمه ها رو نداره....مانند چگونه زیست را بالای 90 بزنیم و........نمیشه واسه ما pdf این بخش رو بزارید...
پاسخ:
به زودی این بخش رو قرار می دیم برای جلوگیری از افزایش هزینه ها اون قسمت ها رو قرار ندادیم 
سلام وقت بخیر
امروز سه شنبه است پس کو فروش؟ من تازه با سایت آشنا شدم نوشتید 7جلد فاگوزیست چطور میشه تهیه کرد امسال کنکوریم میخوام از رو یه منبع خوب بخونم نه منابع متعدد چطوی بقیه رو تهیه کنم؟
پاسخ:
بعد از ظهر ساعت 2 می تونید کتاب رو سفارش بدید اطلاعات خرید رو روی سایت قرار می دیم. موفق باشید
سلام خداقوت.. عاغا این کد رهگیری ای ک برای من ارسال کردین رو هر چقدر وارد میکنم مینویسه پسورد اشتباه است! ینی چی به نظر شمااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خو زنگ بزن به خود آقای جوادی ازش بگیر
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۱ مجید رشتبری
سلام ممنون از زحماتتون،تشکر ،یاشا اروم اوغلی
سلام
به نظر شما بهترین منبع جمع بندی زیست چیه؟؟؟؟
(به جز جلد ششم فاگوزیست)
پاسخ:
کتاب همایش دکتر عمارلو
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۴ طاها آقاجان زاده
متاسفانه به همراه کتاب واسم رمز ارسال نشد. دوبار هم پیامک دادم ولی جوابی نگرفتم :) .
پاسخ:
فرستاده شد براتون موفق باشید
۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۴۹ اریا مکافات
نهایت تشکر 
یه دونیا ممنون واسه آزمونا
سلام خسته نباشید . من بنا به دلایلی نمیتونم دیگه به اینترنت دسترسی داشته باشم . از طرفی هم نمیخوام بقیه جلد هارو از دست بدم . (جلد اول رو دارم الان ) . چه کار باید کنم به نظرتون ؟؟
پاسخ:
هر دو هفته یک بار به نت سر بزنید ضرر نمی کنید
سلام من آیدا هستم به وب منم یه سر میزنین
پاسخ:
خوشحالیم