.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

دانلود سوالات زیست شناسی آزمون 23 اسفند قلم چی

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۲۷)

۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۹ مهران هشومرز
سلام 
من مهران هشومرز یکی از دانش آموزان سوم تجربی مدرسه شاهد معلم
(همون جای که شما درس خواندید )(آقای عشقی) هستم 
می خواستم ببینم باید چطوری زیست مطاله کنم که ار امسال تا سال دیگه راحت بتونم زیست حداقل 80% بزنم.
 با تشکر 
پاسخ:
سلام
چطوری همشهری؟
اینو دانلود کن کارت راه می افته
http://zist110.ir/post/%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85
سلام ممنون از سایت خوبتون. فقط یه سوال چرا برنامه ریزی بعدی نیومده کتابا چی شد؟
پاسخ:
سلام در مورد برنامه ریزی تجدید نظر کردیم شاید لغو بشه چون اونطور استقبال نشد و با توجه به اینکه این موضوع وقت خیلی زیادی می گیره از مون ارزش کار کردن روش رو نداره 
سلام.خسته نباشید.ببخشید فروش مجدد کتاب هاتون دقیقا چقدر طول میکشه؟کدوم کتابا رو میفروشید؟
پاسخ:
سلام دقیقا 3 یا نهایت 4 روز دیگه ، کتاب های سوم + دوم
با سلام و خسته نباشید به شما عزیزان
امروز کتاب دستم رسید خیلی عالی توپ و بیسته راستش رو بخواهید پانچ سیمی بیشتر از کتاب معمولی خوشم اومد واقعن دوومش بیشتره بیشتر هم کاغذ میچرخه و کار باهاش راحت تره اگه میشه دوم و پیش 1 رو هم سیمی بفرستید !!!!!!!!!!
 فقط همه جا رو گشتم رمز نبود بی زحمت بهم اس کنید 
09146820672
پاسخ:
خدا رو شکر که همه راضی بودن. آره مزیت سیمی بودن هم اینه که دووم بیشتری داره هم اینه که اذیت نمی کنه رمز هم براتون اس ام اس شد

سلام

موضوع رزرو چیه؟

پاسخ:
بیخیال فراموشش کن

با سلام

می خواستم بدونم هنوز هم میشه کتابا رو تهیه کرد یا نه؟

 من تازه با وبلاگ  آشنا شدم و اینکه این کتابها مجموعه تست هستند یا درسنامه؟

یا علی



پاسخ:
فقط درسنامه . بله میشه چند روز دیگه

سلام من تازه با سایت آشنا شدم

واقعا توضیحاتتون برای آزمون 10 آبان کامل و جامع بود

خیلی مچکرم ،مرسی


عالی
سلام
Pdfپیش دانشگاهی فصول منتخب نوشته جناب جوادی کنسل شد؟

پاسخ:
با سلام خیر منتهی درگیر امتحانات هستم . قطعا چند فصلی رو حدود 1 ماه مونده به کنکور به فروش خواهیم رسوند . الان درگیر امتحانات دانشگاهی هستم . موفق باشید
سلامن چرا این سایت آپ نمیشه؟خیر سرمون 2 ماه دیگ کنکور داریم:((((((
فقط می تونم بگم خدا خیرت بده ...
فایل 23 اسفند ظاهرا مشکل داره
پاسخ:
سلام نه چه مشکلی ؟ بگید تا رفعش کنیم
سلام  استاد پس چرا موبایل تون رو جواب نمی دید
پاسخ:
سلام متاسفانه گوشیم جا مونده بود خونه........

سلام

سال نو مبارک و تشکر از زحمات شما

من اگر امروز 100 هزار تومان بابت دوم و سوم به شماره حسابتون واریز کنم کی جزوات به دستم می رسه ؟

کاش می شد پی دی اف جزوات را میل می کردید .

پاسخ:
سلام از روز 18 ام جزوات رو پست می کنیم . فایل پی دی اف متاسفم . موفق باشید
I Love U PMC
ممنون از بابت زحماتتون
تنکیو
پاسخ:
مخلص
:)))
ممنون جناب محجوب.
ممنون استاد که به پیامم توجه کردید
بابت حذف اون قسمت دزدی پشت دزدی...
پاسخ:
فردین است دیگر........گاهی اوقات ناجور قاطی می کند :) 
موفق باشید 
رضا محجوب
استاد تا عیدیام پر نکشیدن جواب بدید 
کل جزوات(دوم و سوم و پیش و گیاهی و ژنتیک) با دی وی دی شارش همراه با تخفیف عید چند؟
استاد یه دونه باشی
پاسخ:
سلام فعلا دی وی دی شارش رو دارم روش کار می کنم نمی تونم تا وقتی آماده نشده پیش فروش کنم . فعلا می تونی جزوه های دوم و سوم رو که پیش فروش کردم و 30 در صد به خاطر عید دارم تخفیف میدم :)) رو تهیه کنی . پیش دانشگاهی ام 20 ام تهیه ش می کنی . 
سلام

سال نو مبارک

مخسی جناب دکتر
خسته نباشی

فیلم آموزشیتون رویایی بود
تشکر تشکر
ای بابا اونوقت منو مجبور میکنین پاشم این 3 ماه اخرو بیام قزوین............
والا راست میگی دکتر . سخته آدم زحمت بکشه بعد زورشون بیاد یه دونه مرسی بنویسن ولی شما به دل نگیر . خود قلمچی هم با اینکه این همه داره بورسیه میکنه و کار خیریه انجام میده موقع ثبت نام از طرف تعهد میگیره که اگه رتبه آوردی باید برای من تبلیغات کنی. همیشه یه سری آدم هستن که خودشون که آدم نیستن گند میزنن به کارای بقیه . الان شما از اونا عصبی هستی ما هم ضرر میکنیم دیگه . اینجور آدما لیاقتشون اینه که همه چی براشون گرون تموم بشه هر چند یه عده این وسط ضرر میکنن دیگه. این حال شما عین حال اون پزشکایی که مریض رو خیریه ویزیت میکنن بعد ملت میگن حتما کارش خوب نیست.اونی که کلی حق ویزیت میگیره حتما بیشتر حالیشه
آقا فردین حق داری .من هم با شمام.ولی فک کنم علت این نظر ندادنا این باشه که هنوز بچه ها فقط یه فیلم شما رو دیدن و نتونسته باشن درست و حسابی ارزیابیش کنن و نظرشونو بگن.(البته این نکاتی که تو فیلمتون گفتین فک نکنم به ارزیابی نیاز داشته باشه چون آن چیز که عیان است...)
راستی امروز شد 3روزا...چشم انتظاریم!
امیدوارم که هرچی زودتر سرماخوردگیتون خوب بشه
دوستدارتون

سلام استادخسته نباشید.من که تازه دارم می فهمم زیست یعنی چی!بااین حال فکرکنم بتونم راجع به کارهایی که شماازدل وجون براش زمان میذاریدنظربدم.هم خودشماوهم کارای شمافوق العاده س وواقعاًبایدگفت very very :))

راستی استادبخش گیاهی جزوه ی دوم روداخل سایت قرارنمیدید؟

سال خوبی داشته باشید.

این دی وی ی ها کی فروشش شروع میشه؟؟
یعنی اصن کامل شدن دی وی دی ها؟
خواهشا زمانشو اعلام کنین
پاسخ:
سلام دی وی دی رو به احتمال زیاد فقط توی قزوین ارائه بدم چون حالت مکمل رو داره که می خوام توی قزوین کلاس شارش انرژی بزارم .
سلام..
چرا وقتی دانلود میکنم فایل دانلود شده هیچ پسوندی نداره؟؟
یعنی PDF نیست میزنه فایل ناشناخته...این جزوه اینجوریه....وگرنه جزوه ژنتیک و...همه درسته
در مورد فیلمی هم که گذاشتین همینجوره...فیلم هم پسوندی نداره
عالی بود.....ولی ای کاش پاسخها از خودتون بود....مثل اون ازمون 17 ابان
پاسخ:
داداش یه چی بگم به خودت نگیریا اینو می گم اونایی که میان دانلود می کنن و یه تشکر خشک و خالی نمی کنن شاید یه خجالتی بکشن . همین تنظیم این فایل0سوالات قلم چی آزمون 23 اسفند) از من دقیقا 40 دقیقه وقت گرفت حالا شما اگه جای من بودی اینکارو می کردی که پاسخ تشریحی رو خودت بدی اونم با تحلیل !! فسفر می سوزوندی ؟ من خودمو کشتم کلی فیلم آماده کردم الان 500 نفر دانلود کردن یعنی از این 500 نفر فقط 20 نفر نظر دادن . من از کسی انتظار تشکر و تقدیر و به به چه چه ندارم . حالا خوبه تاکید کردم که آقا بابت این فیلمها خیلی زحمت کشیده شده حتما نظرتون رو بدید حالا چه خوب چه بد . اگه خوبه قوتش رو بگید اگه بده ضعفش رو بگید . من که دارم رایگان برای شما فیلم واسه دانلود می زارم . نکته هایی هم که می گم هیچ معلمی این نکته ها رو نمی گه بخدا قسم نمی دونن تا بخوان بگن !! من نمی خوام بگم که خیلی می دونم نه ، همه ی اینایی که می گم رو شما می تونید تو کتابای مختلف دانشگاهی و المپیاد پیدا کنید فقط مطالعه می خواد .  پس دیگه بیشتر از این انتظار نداشته باشید که کارای رایگان انجام بدم . ما هم مثل سایتای دیگه قیمتای نجومی می زنیم تا شاید قدرمون رو بدونن به قول یکی به اسم محمود :هر چقدر گرون تر باشه بیشتر تشکر می کنن . راستم میگه والا.)  . از عیدمونم داریم می گذریم فیلم ضبط می کنیم ولی ته ش هیچی........
موفق باشید
ممنون استاد.
فقط یه سوال داشتم که چرا بعضی از آموزنهای قلم چی مد نظرتون قرار میگیره و اینکه بهترینشونو گلچنین میکنید عایا
فکر میکنم سوالات این موسسه رو اکثرا بچه ها دارن اگر که مقدوره براتون سولات سنجش خصوصا جامع جمع بندی شون رو دنلود بزارید.
و باز هم تشکر.
پاسخ:
سعی می کنیم سنجش رو هم قرار بدیم . نه سوالات رو هویجوری انتخاب می کنیم هر وقت حسش باشه سوالات رو قرار می دیم .