.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

درمان اعتیاد به اینترنت

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۸ ق.ظ

با سلام خدمت شما پدرها و مادران عزیز و همینطور دانش آموزان گلِ گلاب!! 

توی این پست می خوام چند تا راه کار موثر رو بهتون بگم که امیدوارم مفید واقع بشه فقط یک چیز رو تا فراموش نکردم بگم، اینکه متاسفانه افرادی به مدیریت سایت و من خیلی حمله کردن گویا این مطالب براشون خیلی جذاب نبوده و دوست نداشتن تا حقیقت رو بپیذرن به هر حال خودشون می دونن و براشون ارزوی موفقیت روز افزون در اینترنت رو از خداوند متعال خواستاریم!! در مورد اون مطلب عشق و عاشقی هم که نوشته شد یک واقعیت بود که سعی کردم کمی با آب و تاب به صورت طنز بنویسم تا متن رو خوب پیش برید پس هی نگید که بابا خودت کار کشته بدیا!!(الان به نظر شما محسن تنابنده که یک طنزپردازه و با تمام جزئیات در سریال پایتخت زندگی افرادی که درگیر اینطور موضوعات مثل فقر هستن رو میگه، خودش یا بازیگراش دقیقا توی همون شرایط بازی کردن؟ یا بهرام رادان که در فیلم بسیار دوست داشتی علی سنتوری بازی می کرد واقعا در زندگی عادی خودش هم اون مدلی بوده؟ ببخشید که دارم از خودم تعریف می کنم اما این قدرت نویسنده داره نشون می ده تا عمق مطلب رفته . پس لطفا سفسطه نکنید. راستی بچه ها درست نوشتمش اصن کلمه رو؟ خوب بچه ها قصد داشتم که خودم این مطلب رو بنویسم اما به توصیه ی استاد عزیزم که یک سایتی رو معرفی کردن ، مطالب بسیار جامع این سایت رو قرار می دم چون واقعا از توضیحاتی هم که قرار بود من کاملتره امیدوارم مفید واقع بشه فقط یه چیری بچه ها، من یه جمله ی معروفی دارم(البته به قول بچه های کنکوری) که « سعی کنید در زندگیتون مثل نفت باشید نه بنزین!!»  یعنی چی ؟ دیدید بچه ها وقتی روی آتیشی که نیمه جونه بنزین میریزی تا 1 متر شعله ور میشه!! شایدم بیشتر!! اما بعد از چند ثانیه این شعله ها محو می شن و دوباره همون آتیش نیمه جون هستش اما وقتی نفت رو بریزی رو آتیش به اندازه ی نیم متر شعله ها ارتفاعشون میاد بالا اما !! همین شعله ها تا چندین دقیقه می مونن !! (فک کنم اینو همتون توی چهار شنبه سوری دیدین؟) می خوام اینو بگم که اهای آقا پسر آهای دختر خانم، مثل بنزین نباشین لطفا!! وقتی یکی بهتون راه کار میده(حالا شاید از کلمه ی نصیحت بدتون بیاد!!) لطفا قبل از اینکه برید و سریع عمل کنید تا چند روز روش فکر کنید تا قبل از هر چیزی از نظر روانی آماده بشید، خیلی از کنکوری ها هستن این روزها کتاب های مختلف می گیرن آبی ، قرمز، سبز، سفید ، سیاه، خال خال پشمی!! انواع و اقسام کتابهای آموزشی و یک ماه به کوب می شینن حالا یا با شیوه ی درست یا نادرست(که بیشتر نادرست هستش) می خونن اما بعد یک ماه می زارن کنار و دوباره رجوع به سایت های آموزشی تا به قول خودشون نکته یاد بگیرن!! به این جور افراد من می گم بنزین خصلت !! سعی کنید بچه ها نفتی باشید خنده هر چند من خودم پرسپ.لیسی ام اما نفتی هم هستم خنده . ببخشید سرتون رو درد آوردم امیدوارم مشکلاتتون حل شده باشه. از پدرها و مادرهای عزیز خواهشمندم تماس نگیرن باورکنید من مشاور نیستم و وقتی برای این کار ندارم توصیه می کنم حتما بچه هاتون رو در صورت داشتن این مشکل پیش یک روان در مانگر ببرید. من فقط واقعیت ها رو گفتم که اینارو همه می دونن فقط باید یادآوری بشه. امیدوارم که همیشه موفق باشید. 

اینم لینک اون سایتی که گفتم برید حالشو ببرید

کلیک کنید

۹۳/۰۴/۲۱
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۶)

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۳:۰۵ محسن مهرابی
سلام خدمت شما جناب جوادی واقعا نسبت به کار و تلاشی که شما و گروهتون برای بچه ها انجام دادید تشکر میکنم می خواستم بگم که کنکور 93 سال دومی بود که من کنکور میدادم امسال شاید وقت بیشتری داشتم که به اون چیزی که میخوام برسم ولی اونطور که پیشبینی کردم فکر نکنم امسال هم به نتیجه برسم و از مهمترین دلایلش هم 1-اعتیاد به اینترنت و جستجو در سایت های متنوع آموزشی و کنکوری 2-تعدد شدید منابع کنکوری بود که نتونستم به تشخیص این برسم که کدام منبع برام بهتر هست و حساسیت شدید روی این قضیه و سوم این که به هیچ وجه ثباتی روی برنامه ریزی نداشتم و هر روز یک برنامه مختلف رو اجرا میکردم این هارو گفتم که واقعا بقیه دوستان کنکوری من عبرت بگیرند و گرفتار مشکلاتی که من به اون گرفتار شدم نشن و حتی الامکان زیر نظر یک مشاور خوب قرار بگیرند که همیشه در مسیر درست قرار داشته باشند و روز به روز پیشرفت کنند.اما جناب جوادی من واقعا علاقه بسیار زیادی به رشته پزشکی دارم میدونم واقعا رسیدن به این خواسته تلاش زیادی رو میطلبه اما از طرفی مشکل سربازی من هم هست و همین طور احساس میکنم برای پدرومادر من هم یکم سخت هست که با یه سال دیگه درس خوندن من کنار بیان. خواهشا کمکم کنید جناب جوادی واقعا تو دوراهی این قضیه گیر کردم که درس خوندنم رو واسه کنکور ادامه بدم و یا نه انتخاب رشته کنم و در یک رشته دیگر مشغول به تحصیل بشم.ببخشید اینقدر طولانی شد و سرتون رو درد آوردم امیدوارم ثبت بشه منتظر جوابتون هستم جناب جوادی.در ضمن اگر دوستان کنکوری دیگه هم نظری برای کمک به من دارند خواهشا همین جا ثبت کنن از همگی ممنون . یا علی 
پاسخ:
سلام در مورد اینکه بمونید یا نه باید حتما به یک مشاور خوب مراجعه کنید و شرایطتون رو با جزدیات کامل باهاشون در میان بگذارید تا بهترین تصمیم گرفته بشه و همه ی شرایط و جوانب در نظر گفته بشه . موفق باشید
ممنون از لطفتون واقعا ممنون پس من از برنامه ی اون موقع استفاده میکنم 
بازم ممنون از زحمات بی ذریغتون
ان شاالله به بهترینها برسید
پاسخ:
مرسی :) موفق باشید
ممنون از پاسختون
میخواستم بپرسم که من میتونم از برنامه ریزیتون استفاده کنم ولی بعد نتایج کنکور؟ یعنی از 12 مرداد؟ چون نمیدونم نتیجه چی میشه.
اگه از اون موقع شروع کنم دیر نیست؟
درسم خوبه اقای دکتر معدل کتبیم تو رشته ریاضی 19/89 بود ما سال چهارمم تو تجربی 19/70 شد تو قلم چی هم میانگین ترازم 6500
بود شما نظرتون چیه؟ دیر میشه؟ ممنون اگه پاسخ بدید
پاسخ:
نه نگران نباشید برای 3 گروه برنامه ارائه خواهد شد . اونهایی کهخ جا بمانند جبران می شود. موفق باشید
امروز 21 ام هاااااا پس برنامه رو چرا نذاشتید؟؟؟؟؟)))))):
پاسخ:
عزیز کمی صبر باید. امروز چند تا پست داریم داریم آماده می کنیم . آخر شب حتما سر بزنید. شماها که می دونید ما آخر شبا بیشتر پست می زاریم.
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۳۶ مجید رشتبری
سلام خوب بود .ممنونم
پاسخ:
خواهش
سلام اقای دکتر عزیز
من جزوه های واقعا عالیتون رو دارم 
و واقعا برای 93 خوندم 
و به دلایلی که پیش اومد سر جلسه نتونستم خوب عمل کنم بخدا من نه مشکل اینترنت دارم نه چیز دیگه من واقعا عاشق پزشکیم از ته دلم ولی نمیدونم چرا تلاشم نتیجه نمیده اگه الان کتاب هارو ازم بپرسید همشو عین بلبل میگم ولی امسال تست واسه زیست اصلا نزدم واسه ریاضیم نزدم فقط کمی شیمی و فیزیک و با مشکلی که سر جلسه پیش اومد فکر کنم امسال از پسش برنیام ولی خدا شاهده عاشق پزشکیم من پدر و مادرم هر دو جراحن میدونم این راه چقدر سخته بعدش چقدر سخته ولی بازم عاشق این کارم دکتر من ازتون خواهش میکنم کمکم کنید اصلا نمیدونم کجا ی کار میلنگه ممنون میشم پاسخ بدید یک دنیا تشکر از خودتون و تیم بسیار خوبتون 
پاسخ:
سلام حتما پیش یک مشاور کار کشته برید تا ازتون بخواد که روش مطالعه ی شما رو زیر نظر داشته باشه تا در کمترین زمان مشکل رو پیدا کنه انشاء ا... که مشکلتون حل خواهد شد. حتما در همه ی دروس به اندازه ی کافی تست کار کنید به خصوص زیست.