.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

رزرو کتاب فاگوزیست سال سوم دبیرستان

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان و منتظران همیشه در صحنه !! خنده 

دوستان با توجه به اینکه خیلی هاتون تماس می گیرید و در کامنتها در مورد کتاب سوال می پرسید خیلی پوزش می خوایم از شما، گویا می خواد انتظارها به پایان برسه!! و بالاخره این فاگوزیست ما متولد بشه زبان درازی باز اینجا تاکید می کنم معلوم نیست دقیقا کی ها!! خواهش می کنم انقدر تماس نگیرید شاید در عرض یک هفته یا یه کوچولو بیشتر همه چی به امید خدا و به کوری دشمنان اسلام!! کتاب برسه دستمون. برای اینکه شما دوستان عزیز انقدر به سایت سر نزنید ، تماس نگیرید و از طرفی نگرانی بابت تموم شدن چاپ اول کتاب نداشته باشید ، می خوایم کتاب رو پیش فروش کنیم و تعداد بچه هایی که قصد تهیه ی فاگوزیست رو دارن بدونیم چون همونطور که می دونید مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و همینطور آموزشگاه های مختلفی از قبل سفارش دادن و منتظر کتاب هستن و امکان اینکه کتاب در چاپ اول سریع تموم بشه زیاده و اون موقع باید منتظر چاپ مجدد بمونید. برای همین اون افرادی که فاگوزیست رو می خوان طبق دستور العمل زیر اقدام کنن.

در این پیش فروش هیچ هزینه ای از داوطلب به عنوان بیعانه گرفته نمی شود،کافیست شما داوطلب گرامی اطلاعاتی را که در زیر درخواست شده است در همین صفحه به صورت نظر درج کنید و در صورت شروع فروش کتاب با شما تماس گرفته می شود و می توانید کتاب را سفارش بدهید. دقت داشته باشید برای نظر دادن هیچ نیازی به ثبت نام در سایت نیست و می توانید نظر بدهید. نظرات به دیگران نمایش داده نمی شود . همچنین می توانید اطلاعات خود را از طریق پیامک به شماره ی 09356025494 ارسال کنید و تحت هیچ شرایطی توضیحات اضافه ای ندهید و سوالی نپرسید زیرا پاسخ داده نمی شود و علت آن این است که تعداد داوطلبین بسیار بالاست و پاسخ گویی به این حجم از داوطلبان امکان پذیر نیست. در همین جا هم از تمامی داوطلبینی که تماس گرفتن و پاسخ داده نشده عذر خواهی می کنیم. از تمامی افراد خواهشمندیم در این صفحه از درج نظرات بی ربط به موضوع جدا خودداری کنید زیرا بدون پاسخ حذف خواهد شد.

در حال حاضر فقط کتاب سال سوم دبیرستان پیش فروش می شود کتاب فاگوزیست دوم دبیرستان پیش فروش نمی شود.

10% به تمامی افرادی که کتاب را رزرو می کنند در زمان فروش کتاب تخفیف داده خواهد شد.

اطلاعاتی که باید در کامنت ها بنویسید و یا برای ما sms کنید :

نام :......

نام خانوادگی:........

استان و شهر خود:........

شماره تماس:................(شماره ای را بدهید که همیشه روشن و دسترس باشد)

دقت داشته باشید فقط 200 نفر می توانند در این پیش خرید شرکت کنند پس هر چه زودتر اقدام کنید در غیر اینصورت باید منتظر چاپ مجدد باشید.

پی نوشت: با توجه به استقبال بالای دانش آموزان 200 نفر دیگر به ظرفیت اضافه شد و بنابراین 400 نفر شد. 

دوستان دقت داشته باشید افرادی که sms می دهند جای نگرانی نیست قطعا نام و نام خانوادگی به همراه شماره ی آنها ثبت می شود. لطفا چندین بار sms ندهید. چون تعداد پیام ها بالاست ما تاییدیه ای نمی فرستیم.افرادی هم که در سایت اطلاعات خود را درج می کنند همینطور :)