.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

روز شنبه پست می شود.

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۵ ب.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان عزیز

با توجه به اینکه بارها در سایت اعلام کرده ایم، باز متاسفانه گروهی با شماره ی تماس آقای جوادی تماس می گیرند و مدام می پرسند که جزوه ی من کی پست میشه! دوستان لطفا تماس نگیرید چرا که پاسخ گویی به این حجم از تماس های تلفنی امکان ناپذیر هستش. جزوه های تمامی افراد به دفتر خدمات پستی طرف قرار داد فرستاده شده و با توجه به اینک فردا جمعه و تعطیل می باشد، اداره ی پست از روز شنبه جزوه ها را ارسال خواهد کرد. به محض اینکه روز شنبه جزوه ها ارسال شوند، از طریق سامانه ی پیام کوتاه به خود دانش آموز اطلاع داده می شود. به طور معمول تا روز دوشنبه و یا حداکثر روز سه شنبه سفارشات شما درب منزل تحویل داده می شوند. باز تاکید می کنیم لطفا تماس نگیرید!(با این همه تاکیدات باز گروهی روز شنبه صبح ساعت 6 تماس خواهند گرفت!) توجه داشته باشید که داخل پاکت های ارسالی یک رمز 5 رقمی وجود دارد که به کمک آن می توانید فایل هایی را دارای رمز بوده و به صورت رایگان می باشند دانلود کنید. در ضمن تا روز 1 شنبه گوشی آقای جوادی خاموش خواهد پس لطفن هر سوالی دارید در سایت بپرسید :)

پی نوشت: افرادی که تا بحال سفارش نداده اند، تحت هیچ شرایطی سفارش جدید گرفته نمی شود و تا روز 5 آبان ماه هیچ فروشی (چه سال دوم و چه سال سوم) نخواهیم داشت چرا که موجودی نداریم. پس لطفن هیچ مبلغی بابت خرید جزوه و کتاب واریز ننمایید.  

مدارسی که قصد تهیه ی جزوات و کتاب فاگوزیست را به صورت انبوه برای دانش آموزان خود دارند در سایت کامنت بگذارند تا در اسرع وقت تماس گرفته شود. لطفن نام مدرسه، استان ، شهر و نام مدیر مدرسه را ذکر کنید. به تمامی مدارس تخفیف 20 درصدی تعلق می گیرد و هزینه ی پستی دریاقت نمی شود.(هزینه ی پست به عهده ی ما خواهد بود)

۹۳/۰۷/۱۷