.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

روز پزشک مبارک

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ

عاغا خیلی چاکریم!! سلام به همگی ، خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ رو به رشدید؟ ما هم بد نیستیم شکر خدا. خواستم یه عصرونه ی مشتی بزنم اونم به سبک سنتی!! پنیر و گوجه و خیار!! بعد یه لحظه یادم افتاد که ای بابا همین چند روز پیش توی اخبارهای سرویس جهانی عمه سی!! (در ترکی بی بی به معنی عمه هستش) می گفت گوجه و خیارارو دارن با فاضلاب آبیاری می کنن!! هیچی دیگه منصرف شدم گفتم فقط پنیر بخوریم بهتره، تازه یادم افتاد که پنیرا و محصولات لبنی مون پره روغن پالم و نفت و وایتکس!! هستش(وقتی که این خبر رو شنیدم از تعجب مثل مهران مدیری که سرشو کج می کرد و زل می زد به دوربین شدم خنده) حالا ازون گذشته پنیرم نداشتیم خونه باید می رفتم از فروشگاه می خریدم، حالا اگه فرض کنیم سرب هوا خفم نمی کرد امکان داشت تو راه ییهو!! یه هواپیما سقوط کنه جلو پام وسط خیابون!! دو دوتا چهارتا کردم دیدم با این ارزش غذایی کمی که این مواد دارن( الان یه طوری شده انرژی که از خوردن یه غذا بدست میاد فقط صرف جویدن میشه و باید انرژی هضم و دفع!! رو بدن خودمون متقبل بشه!! خنده) و خطراتی که وجود داره،  نه داداش نمی ارزه به خاطر یه عصرونه جون خودمو به خطر بندازم. عاغا از اینا بگذریم، فردا روز پزشکه اولندش این روز به خودم تبریک می گم خنده و در وهله ی دوم!! به همه ی پزشکان و دانشجویان پزشک این روز رو تبریک می گم. 

امیدوارم که به شما هم از سال دیگه این روز رو تبریک بگن

به امید فرداهای بهتر...

دوستون دارم خیلی زیاد!!// فردین جوادی 

۹۳/۰۵/۳۱
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۱۷)

خسته نباشید. اگر کتاب های فاگوزیست سوم و دوم و پیش1 را با هم بخریم، آیا تخفیف 30 درصد می دهید؟
پاسخ:
سلام متاسفانه خیر :) و فعلا فقط سال سوم ارائه میشه :)
سلام
لطفا اگه میشه زودتر کتاب زیست خیلی سبز سوم(((تستاش چون اموزش جزوه دکتر عالی و بی نظیر و... است))))بررسی کنید>>
با تشکر فراوان
پاسخ:
چشم هنوز توی بازار پخش نشده به محض اومدن می گیریم بررسی ش می کنیم.
اینطوری که نمیشه

حداقل گیاهی رو زود تز از بقیه چاپ کنید

اخه مشکل اکثرا گیاهیه وگرنه بقیش حداقل فهمدینش اسونه نکات کنکوریش مشکله
پاسخ:
چشم
سلام منم به نوبه خودم روز پزشک رو به هیشکی تبریک نمیگم بجز دکتر فردین جوادی و پزشکای بالقوه ی بامعرفت،ببخشید چنتا سوال داشتم:
1-به نظر آقای جوادی کدوم آزمون خوبه شرکت کنیم؟اگه میشه نام ببرید
2-میشه کتابای فاگوسیت رو با این حجم تمام کرد؟چند بار میش مرور کرد
یه خواهش:
این بنر خرید کتاب هس که سه چهارم صفحه رو گرفته اگه میشه قدری کوچیکترش کنید که حداقل ربع صفحه رو بگیره،باور کنید اگه اینکارو بکنید ما قادریم ببینیم اینو
با تشکر
پاسخ:
مررررررررررررررررسی ما هم سال دیگه فقط به خودت تبریک می گیم :)) اگر شما پست مربوط به آزمون های آزمایشی رو بخونی(توی آرشیو مطالب سایت هست) متوجه میشی چون مفصله.
بله چرا که نه؟! چون سبک نگارش متفاوت هستش سریع خونده میشه و ریپ نمی زنی
چشم اونم بر میداریم فقط وقت نمی کنیم کوچیکش کنیم. 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام کتاب به دستم رسید

اغا چرا فهرست و مقدمه نداره؟ ناسلامتی کتاب هست دیگه

*** ******* * ******* *** *** **** *** * ******* **** **** ******* ** ***** *** ******** *** **** ****

اخه ما تا کی صبر کنیم که گیاهی بیاد

پاسخ:
دوست عزیز اون چیزی که دست شما رسید انصافا به نظر خودت چقد برای ما تموم میشه؟ هیچ سودی ازش نمی بریم و فقط و فقط برای منتظر نموندن بچه ها این کار رو کردیم. 
اونم می زاریم دانلود کنید نگران نباش. 
خسته نباشید. لطفن دوم و پیش1 را مانند سوم، به صورت پانچ شده(صحافی فنری فلزی) به بچه ها بفروشید.
پاسخ:
:)
سلام خسته نباشید
ایا مشخصات واریزی من به دستتان رسید؟
پاسخ:
بله پست شد
امروز  اس ام اس دادم همین الان  هم اس ام اس دادم

بابا مگه یه شماره نیست؟؟
خب اس ام اس کنید دیگه.....

ممنون
پاسخ:
دوست عزیز اسم و فامیل کامل، همراه با استان و شهرتون رو بفرستید. اینطور نمیشه که یکی بیاد بگه من از فلان استانم لطفا رمز!!! بررسی می کنتیم اگر واقعا دانش آموز ما بود رمز رو می فرستیم. موفق باشید
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۱ مطالعه با سرافکندگی فرار از سربازی(تبریز)
داش واسه تو افت داره «وهله» رو «وحله» بنویسی
هر چی باشه معلم مایی :)

پاسخ:
دوست عزیز غلط املایی باعث افت نیست :) اون اشتباه رو متوجه شدم اما فراموش کردم تصحیحش کنم :) مثلن همین مثلن !! رو که اینجوری نوشتم غلط املایی هستش ولی خوب زیاد اهمیتی نداره :) بازم مرسی بابت تذکر
اقا روزتون مبارک

میشه این رمز لامصب رو بدین به ما
sms هم زدم به اون شماره جواب نمیده کسی بابا ما دیرمونه .....

میشه لطف کنید میل کنید یا اس ام اس کنید

پاسخ:
مرسی. دوست عزیز اس ام اس بده و اینکه از کدوم استانی رو بگو تا بررسی کنیم. برات می فرستیم
۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۳۴ اریا مکافات
روز پزشک مبارک

کپی شده از سایت www.zist110.ir   !!
:))
روزتون مبارک
به خودم دکتر اینده هم تبریک میگم
پاسخ:
:) مرسی
سلام تبریک میگم بهتون امیدوارم تو حرفه ی پزشکی موفق باشین‏!‏
پاسخ:
مرسی همشهری :)
آقاروزتون مبارک.الهی تب کنم شایدپزشکم توباشی:)
پاسخ:
فدا مدا
سلام مجدد دکتر من چند تا سوال دارم لطفا حتمااااا جواب بدید اگر امکانش باشه 

دکتر هیدر گوارش مکانیکی داره؟چجوری و با کمک کدوم اندام ؟
دکتر درسته بگم توهرجانوری حرف انزیم شد یعنی گوارش شیمیایی  هست؟و گوارش شیمیایی هیدر با استفاده از انزیم های هیدرو.لیز کننده هست یا واکوعل غذایی اش؟
و اثر رنین روی کازعین شیر هیدرولیز هست؟
پاسخ:
کمی صبر تا افتتاح پرسش و پاسخ
سلام دکتر.خوبین؟
دکتر روز پزشک رو به شما دکتر جوان ساعی و و نابغه تبریک میگم 
ایشالله در درجات بالا ببینیمتون همکار جان 
منم این روزو پیشاسال به خودم تبریک میگم |:
راستی دکتر بی بی در ترکی مادر بزرگ میشه عمه نمیشه البته ترکی اذری اینطوریه 
پاسخ:
بی بی در ترکی چند معنی داره که یکی شون مادر بزرگ و یکی شم عمه هستش. نشنیدی می گن بی بی اوغلو؟ ینی پسر عمه

دمت گرم اق جوادی بلکه شما واسه ما احترام قائل شی وگرنه دکتر ک سهله بهیارم صدامون نمیکنن در ضمن ی سوال داشتم دانشگاه علوم پزشکی تهران بهتره یا شیراز؟

پاسخ:
فدا مدا