.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

شبکه ی اجتماعی کنکوری ها...

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ

دوستان می خوام امروز سایتی رو معرفی کنم که می تونه مفید باشه براتون . سایت شبکه اجتماعی آربا !! که مختص کنکوری ها و دانشجوها هستش و نوپا می باشد !! می تونید توی این شبکه ی اجتماعی برید عضو بشید(رایگانه) و با دوستانتون درد و دل کنید ، با هم دیگه در مورد مباحث مختلف کنکور بحث کنید حتی سوال مطرح کنید یکی جواب بده خلاصه اینکه یه جورایی میشه گفت میزه گرده . اما یه توصیه به همه ی شما عزیزان ، این که موظب باشید معتاد اینترنت نشید !! این موضوع خیلی خطرناکه . به خاطر اهمیتش یه پست جداگانه در مورد علائمش و راه درمانش می خوام ارائه بدم (بابا نا سلامتی دکتریما !!) . خیلی از افرادی که حضور مستمر در اینترن دارن معمولا توی کنکور موفق نمی شن شاید اونایی که همچین وضعیتی دارن از این حرف فردین جوادی خوششون نیاد اما خوب می دونن که واقعیته .

خوب بچه ها در مورد کتاب فاگوزیست هم به زودی نمونه می زارم اگر خودم هم نتونستم دوستان دیگه هستن . راستی یه چند روزیه که می خوام یه مطلب آموزشی در مورد مبحث مالاریا روی سایت بزارم اما نمی تونم آماده سازیش وقت زیادی میگیره و الان درگیر امتحانات هستم . دعا کنید یه خرده وقت خالی پیدا کنم حیفه که این مطالب رو نگم چون به احتمال خیلی قوی ازش سوال میاد. تازه از اون گذشته نکته هایی وجود داره که اگه حتی یک معلم زیست شناسی بشنوه شاخ در میاره !! همین چند روز پیش یک همکار از بندرعباس تماس گرفته بود و می گفت که 15 ساله توی مدرسه ی تیزهوشان دارم تدریس می کنم ، شما به نکته هایی اشاره کردید که من و خیلی از هکارانم توی این دوره ی تدریس حتی فکرمونم بهشون خطور نکرده بود . خوشحالم که مطالبم مفید واقع شدن . به امید فرداهای بهتر...

دوستون دارم خیلی زیاد !!

فردین جوادی  

۹۳/۰۳/۲۳