.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

شماره ی تماس با دفتر

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ق.ظ

ساعات کاری بدین شرح است:

ساعت 9 الی 13

ساعت 16 الی 21

در صورتی که با شماره ی ثابت دفتر تماس گرفتید و کسی جواب نداد ، با شماره موبایل تماس بگیرید. 

دوستان آقای جوادی پاسخگوی کامنت ها نیستند بلکه ادمین(اینجانب) پاسخ شما بزرگواران را می دهم . لطفا سوالات درسی نپرسید. حجم کاربران سایت بالاست و امکان پاسخگویی نیست.

۹۴/۰۵/۱۰
93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif     93304407760536703069.gif

نظرات  (۲۲)

من شنیدم قراره کتاب تست هم چاپ کنید برا کنکور 95!! حقیقت داره عایا؟؟؟ اگر حقیقت نداره پس ما چ کنیم...کتاب انرژی اتمی هم واقعا مفید نیست!!!حداقل برا منی که هیچ کلاسی نمیرم وجود ی کتاب تست قوی خیلی لازمه
پاسخ:
سلام انشالا سال دیگه
چرا الگو خیلی خوبه. اصلن یدونه باشه :))
تو اراک نمایندگی دارید؟
پاسخ:
سلام بله کتاب فروشی اندیشه
ببخشید درشهراهواز نمایندگی ندارید
پاسخ:
سلام چرا داریم
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۵ جواد رستم پور
سلام به شما باحالا به خاطر باحالیتون😌چطورین یا نه؟
کاشکی یه پیام برا کسایی که پیام برا خرید کتاب دادن میدادین تا مطمئن بشیم پیاممون رسیده.اگه نرسیده باشه چه خاکی تو سرم بریزم؟؟
اگه دوباره بفرستیم هم که آقامدیر کتک میزنه😩
پاسخ:
سلام :))))
عاغا کتک چرا :))))))
شما تاج سری :*
نگران نباشید سیستم هیچ مشکلی نداره. 
سلام ! آقا من چجوری میتونم تو کلاسهای دکتر شرکت کنم؟   خواهشا جواب بدین
پاسخ:
سلام آقای دکتر از سال گذشته به دلیل حجم بالای تالیفاتشون تمامی کلاس ها و همایش هاشون رو کنسل کردن. 
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۲ مریم شهرکرد
سلام استاد خسته نباشید. من امسال کنکور دادم ولی با اینکه من خط به خط کتابو حفظم و نهاییمم 20بود ولی درصدم اصلا خوب نشد و امسال میمونم من کتاب سوم شما را تهیه کردم و واقعا عالیه و در کنارش تست از الگو میزنم.به نظر شما با. ایا لازمه درسنامه و پاسخ تشریحی الگو را هم علاوه بر کتاب شما خوند یا توضیح و درسنامه فاگوزیست کافیه و فقط از الگو تستاشو بزنم ؟میشه برای بقیه درسا هم منابع خوبو معرفی کنید چون من خیلی سردر گمم (ممنون راهنماییم کنید لطفااا)
پاسخ:
سلام باید حتما پاسخ نامه تست ها رو بخونید. 

سلام.خسته نباشید.زیست سوم هم موجود هست؟
پاسخ:
سلام بله موجود هست. 
با سلام و عرض ادب، من فاگو دوم را تقریبا بعد از عید بصورت جزوه سیمی و با همین جلد بنفش تهیه کردم ، خواهش میکنم بفرمایید این چاپ جدید صرفنظر از رنگی بودن صفحاتش نسبت به آنچه که من تهیه کردم تغییر کرده یا نه؟ با تشکر از زحمات شما.
پاسخ:
سلام اون جزوه بود . کتاب کلا از ن  بازنویسی شده. بله خیلی تغییر داره. 
سلام کتاب پیش کی میاد؟
میشه یه منبع خوب یا به جزوه معرفی کنید تا زمان اومدن کتاب بخونیم؟ 
پاسخ:
سلام فقط و فقط فاگوزیست!
شهریور میاد. 
سلااااام..خسته نباشید...من ساکن اصفهان هستم..فاگوزست رو از کجا تهیه کنم؟؟؟من واقعا ب فاگوزیست نیاز دارم...خواهش میکنم جواب بدید...
پاسخ:
سلام کتاب فروشی البرز و کتاب فروشی پدرام
سلام و خسته نباشید
 من پارسال جزوه دوم و سوم رو خریداری کردم
امسال میخام دوباره کنکور بدم تغییرات کتاب درسی به نسبت زیاده میخاستم بدونم کتاب دوم فاگوزیست که منتشر میکنید هم مطابق با تغییرات هست یا مثل جزوه پارساله ؟
واینکه سوم تغییرات کمتر بوده ایا لازمه کتابو بخریم یا مثل کتاب پارسال هست؟؟
پاسخ:
سلام در مورد سال سوم تغییرات خیلی کم بوده و نیازی نیست کتاب جدید تهیه کنید. 
در مورد سال دوم که کلی تغییرات وجود داشته
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******* **** ***** ********* **** *** ********* ******* ****** ***** * **** *** ** ***** ***** ***** ****** ** *** *** ****** ******** *** *** ** **** **** *** **** ***** میخوام ببینم لازمه که کتاب رو بخرم یا همون جزوه ها کارمو راه میندازه؟ البته میدونم جوابتون مثبته یعنی باید کتاب رو بخرم!! اما میخوام بدونم چقدر فرق کرده مثلا جزوه فصل 4 سوم 39 صفحس کتاب چند صفحس نکاتش چقدر فرق کرده؟...
پاسخ:
سلام بله خیلی فرق کرده و حتمن کتاب رو تهیه کنید. 
سلام خوبین؟خوبم میخواستم بدونم فاگوزیست دوم(زیست و از1)هرهشتا فصل کتاب درسی رو شامل میشه یا ن مثه کتاب فاگ سوم یه چندتا فصل ها رو نداره واینکه اگه میشه بگین کتاب زیست از 1چند صفحه است
پاسخ:
با سلام بله تمامی فصول رو شامل میشه. 360 صفحه . یک سورپرایز ویژه هم برای دوم داریم :))
سلام خسته نباشید کتاب فاگو پیش 1 تا مهر منتشر میشه اگه نمیشه بگید تا ب فکر منبع دیگه باشیم؟
پاسخ:
نگران نباشید حتمن منتشر میشه. 
سلام . سوالای دوم از فاگو دوم بودن؟؟؟ کی اون اماده فروش میشه؟؟؟
پاسخ:
سلام بله
تا چند روز دیگه
سلام ،ای بابا به خدا دیوونه شدیم چرا پس فاگوزیست دوم نیومد چقدر منتظر بمونیم ،میشه تاریخ دقیق اش بگین کی میاد؟،٢٢مرداد میتونیم از کتابفروشی تهران بخریم؟
پاسخ:
تا چند روز آینده فروشش شروع میشه. 
سلام تنو سمنان نمایندگی دارید؟؟؟؟
پاسخ:
سلام خیر متاسفانه.
با دفتر تماس بگیرید و سفارش بدین
02832229616
سلام جناب ادمین.
ص 184 نکته ی 4 فاگوزیست 3

نباید بجای دستگاه عصبی محیطی ,دستگاه عصبی مرکزی باشه ؟
لطفا یا شما یا اقای جوادی پاسخ گو باشین!

پاسخ:
سلام
خیر اشتباه می کنید. اعصاب همگی جزئی از دستگاه عصبی محیطی هستند. مثلا عصب چشمی شما که به مغزتون میره جزء اعصاب محیطی تون هستش نه مرکزی. مرکزی فقط مغز و نخاع رو شامل میشه. 

سلام خسته نباشین میخواستم بدونم کتاب سال دوم واسه ازمون بعدی کانون ینی۲۳مرداد بدستمون میرسه یا ن؟
پاسخ:
سلام تقریبا میرسه اما دقیقا همون موقع روز آزمون میرسه :))
س در کتاب فاگوزیست سوم صفحه 199 گفته شده همه هورمون ها طی اگزوسیتوز ترشح میشن. اما اگه تک امینواسیدی باشن چی/؟لطفن جواب بدین
پاسخ:
همه هورمون های آمینواسید طی اگزوسیتوز ترشح می شوند. 
ببخشید پاسخ های تشریحی آزمون را کی میزارین؟
پاسخ:
امشب
لطفا تغییرات کتاب زیست را برای ما 94 ها که امسال می خواهیم کنکور بدهیم بگذارید.