.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

عیدتون مبارک :)

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

عاغا خیلی مخلصیم! :) حالتون چطوره؟ سال نوتون مبارک! تو اینجور مواقع چی میگن؟ آها صد سال به از این سال ها! ببخشید که دیر شد :) چند روزی بود خودم نبودم و درگیر بازدید و ماچ و موچ و این حرفا بودم :)) خیلی از بچه ها توی لاین و وایبر پیام تبریک دادن واقعا ازتون ممنونم. خو آدم کلی ذوق می کنه وقتی 3000 هزارتا پیام تبریک برات میاد :)) ببخشید که نشد جواب بدم واقعا حجم پیامهای تبریک بالا بود و نمی شد :) خیلی از بچه ها خواسته بودن تا یه مطلب انگیزشی بزارم تا روحیه بگیرن. خیلی در مورد اینکه چه چیزی رو پست بزارم فکر کردم تنها چیزی که به نظرم رسید این بود که یه عکس از بچه های پزشکی کلاس خودمون بزارم تا با دیدن این عکس عزمتون برای پزشکی چند برابر بشه. عاغا بشین زل بزن تو این عکس و خودتو تو لباس مقدس پزشکی تصور کن و بعدش یه یا علی و برو سراغ کتابات! اصلا از قصد این عکس رو گذاشتم تا حس حسادت رو در تو ایجاد بکنم. حسادت همیشه منفی نیست بلکه گاهی وقتا حسادت هستش که باعث پیشرفت میشه. شاید خیلی هاتون با دیدن این عکس تحریک بشید و به صورت انفجاری :)) برید سراغ کتابها و جزوه هاتون اما خواهشا این جمله ی معروف من رو ملکه ی ذهنتون کنید چون مشکل خیلی از بچه های کنکوری همین موضوع هستش وگرنه همه به منابع خوب و معلم های خوب دسترسی دارن. تنها چیزی که دانش آموزان رو از هم متفاوت می کنه برنامه ریزی شون و اهداف بلند مدتی هستش که برای خودشون دارن. حالا اون جمله قشنگ من چیه که به دانش آموزام میگم؟(چه نوشابه ای واسه خودم باز کردم جمله ی قشنگ! خنده)

سعی کنید توی زندگی تون مثل نفت باشید! نه مثل بنزین! وقتی که بنزین رو روی آتیش میریزی شعله های آتیش تا ارتفاع زیادی بلند میشه اما بعد از چند ثانیه این شعله ها فروکش می کنن. وقتی نفت رو روی آتیش میریزی شعله های آتیش خیلی هم بالا نمی رن اما همین ارتفاع رو تا چند دقیقه حفظ می کنن! سعی کنید توی زندگی تون همیشه پیوسته حرکت کنید. خیلی زود جوگیر نشید. قبل از انجام هر کاری بشینید درست و حسابی فکر کنید و پیوسته به حرکتتون ادامه بدید. 

دوست من نفتی باش! خنده

۹۴/۰۱/۰۳