.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

مشاوره ی خصوصی کنکور

يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ

با سلام خدمت شما دانش آموزان عزیز....

خیلی از بچه ها از ما خواسته بودن که مشاوره ی خصوصی بدیم، در کل من توصیه م اینه که سعی کنید حتی الامکان مشاوره تون حضوری باشه یعنی توی شهر خودتون مشاور انتخاب کنید به هر حال اگه دنبال مشاور خوب گشتید و شخص مورد اطمینانی رو پیدا نکردید، می تونید از طریق تلفن با مشاوره هایی که در شهرهای دیگه هستن ارتباط برقرار کنید.  از اونجایی هم که ما کلی سرمون شلوغه به خصوص خودم که این روزها وقت سر خاروندن(درست نوشتم؟) تصمیم گرفتم تا یک مشاور خوب رو بهتون معرفی کنم که خیلی می تونه کمکتون کنه. اینجا قصد دارم 2 تا مشاور خوب رو معرفی کنم که زیاد در موردشون توضیح نمی دم و خودتون می تونید برید سایت هاشون و در موردشون اطلاعات زیادی کسب کنید و اگر هم سوالی دارید از خودشون بپرسید. به کامنت هایی که در مورد مشاوره باشه جواب داده نمیشه گفتم که بدونید :)

الف) دکتر قاسمی

ایشون چند سالی هستش که توی بحث مشاوره دارن کار می کنن، خودشون دانشجوی رشته ی پزشکی هستن و سال 4 می شن امسال. من مطالب ایشون رو مطالعه کردم که در مورد مباحث مشاوره ای بود واقعن مطالب خیلی خوب و بجایی رو توی سایتشون برای بچه ها توضیح دادن از یک طرف دیگه خودشون یک فرد موفق هستن و در دوره ای همون دغدغه هایی رو داشتن که شماها الان دارید یعنی می دونه که درد دانش آموز چیه؟ مشکل مجاست؟ کجای کار می لنگه خلاصه اینکه خیلی می تونن کمکتون کنن. دوستان حتمن توصه می کنم برید به سایتشون و یک سری از مطالبشون رو با دقت بخونید و بعد تصمیم بگیرید. ایشون فرد با خدا و ایمانی هستن و اینطور نیست که هدفشون چاپیدن ملت باشه(مثل خیلی از مشاورای دیگه) و بدونید مورد تایید من هست. باز تاکید می کنم که با دقت کارهاشون رو بخونید و اگر خوشتون اومد و احساس کردید که می تونن به شما کمک کنن باهاشون هماهنگ کنید.

سایت جناب آقای دکتر قاسمی

ب) دکتر افشار

خوب فکر کنم ایشون رو خیلی هاتون بشناسید، ایشون هم چند سالی هستش که در کار مشاوره هستن و خدمات رسانی می کنن، فایل های صوتی ایشون هم در سایت های مختلف از جمله سایت آقای رهبر(سایت کنکور) موجود هست و می تونید دانلود کنید. ایشون هم فرد با خدا و با ایمانی هستن و مورد تایید من هستش. 

سایت جناب آقای دکتر افشار

دوستان یک چیز رو فراموش نکنید، هر شخصی با یک مشاور خاص می تونه پیش بره، امکان داره یک دانش آموز خلقش طوری باشه که مشاوره با دکتر قاسمی بهش بچسبه اما نه یکی دیگه باشه که با دکتر افشار بچسبه می خوام اینو بگم توی انتخابتون خیلی دقت کنید هر دو مشاور بسیار مشاورین خوبی هستن و اطلاعات جامعی رو دارن و رو هوا حرف نمی زنن خیلی از مشاورین ما حتی نمی دونن ضرایب دروس چنده! باور کنید جدی می گم! با چشم خودم من توی خیلی از آموزشگاها دیدم که طرف هیچی بارش نیست و همینطوری اومده به خاطر اینکه یه زبون خوب داره و به تعبیری سخنران خوبی هستش؛ شده مشاور برتر! شده مشاور درجه 1 !!! پس توی انتخابتون خوب دقت کنید.