.

آپلود عکس
ارتباط با مدیریت سایت
هر شب می توانید از ساعت 11 تا 12 شب سوالات خود را بپرسید
عضویت در خبرنامه ی سایت





Powered by WebGozar

آمار بازدید سایت
ما را دنبال کنید
هم کلاسی ها
نظر سنجی سایت
دوستان ما
هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها هم کلاسی ها
Contact us
آپلود عکس
   

نتمان قطعیده شده بید!!

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۴۱ ب.ظ

با سلام خدمت شما دوستان عزیز....

متاسفانه دو روزه که نتم قطعه و نمی تونم پست بزارم. انشاء ا... پست مربوط به «زیست شناسی را چگونه بخوانیم» رو  شنبه آخر وقت(حدودای 10) قرار می دیم رو سایت. الان دارم از کافی نت محل مون ! پست میزارم. اینجا کافی نت مانتره س من پشت سیستمم دارم نظرات بچه ها رو چک می کنم آی لاویو بچه ها!! آرامخنده

خیلی مخلصیم فدا مدا بوسه

پی نوشت : درضمن دانش آموزان گرامی دقت داشته باشید که به طور قطعی در مورد زمان انتشار پیش 1 نمی تونم اظهار نظر کنم سعی م رو می کنم تا جایی که بتونم هر چه سریعتر ارائه ش بدم. اون افرادی که منتظر موندن تا پیش 1 بیاد و با دوم سفارش بدن این رو در نظر داشته باشن که امکان داره زود بیاد امکان داره دیر بیاد پس بهتره که دوم رو سفارش بدید. 

۹۳/۰۶/۲۱